القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

جارتنا أم دعاء للكبار فقط +18 🔞🔞. البارت الثالث . القصه دى حصلت معايا من 3 سنين كان لينا واحده ست جارتنا اسمها امال او ام دعاء عشان بس كانت ست غير عاديه


الجزء الثالث و قبل الاخير حصري هنا فقط  😍ام دعاء 😍
قالت لى : لا خلاص أنا داخلة أنام . انت مش هتنام ؟

قلت لها : شوية كده وهانام .

قالت لى : لا أنا ما أعرفش أنام وحد صاحى فى البيت .

قلت لها : خلاص هقفل الكمبيوتر وأنام .

قالت لى : هو انت هتنام هنا ولا إيه ؟

قلت لها : آه

قالت لى : لا يا حبيبى دا أنا باخاف أمال أنا مطلعاك فوق معايا ليه عشان انت تنام فى أوضة وأنا فى أوضة . لا انت هتنام جمبى أنا باخاف أنام لوحدى .

قلت لها : بس ....

قالت لى : مفيش بس مش أنا زى أمـك ولا إيه ؟

قلت لها : خلاص حاضر ..

المهم دخلت أنام معاها جوه . السرير ما كانش فى نص الأوضة عشان كده كانت المروحة بتجيب نصه بس . كانت مروحة سقف . وهى كانت نايمة فى الحتة اللى المروحة ما بطولهاش .

قالت لى : لا وحياة أمـك انت هتنيمنى فى الحتة اللى مفيهاش هوا . ده كفاية الحر اللى فى الشقة .

قلت لها : خلاص هاتينى مكانك .

قالت لى : لأ . تصعب عليا .

قلت لها : أمال أعمل إيه ؟

قالت لى : ننام إحنا الاتنين فى الجنب ده .

قلت لها : حاضر .

وجات لزقت جمبى . ياه كانت ناعمة أوى وأنا دماغي عماله تودي وتجيب ومكسوف بس عجبني أوى  نعومة جسمها وعقلي وقف خالص وكمان هى ادورت وإدتنىا الكبيرة اللى كنت باموت عليها . قلت خلاص أنا مش قادر أكتر من كده وجيت مدور نفسى ناحيتها ، وروحت خبطها بايدي  راحت مدوره وبصالي وقالتلي ياواد عيب دانا روحت حاطط ايدي علي بوءها وقولتلها اوعي تقوليها تاني انتي مش اد امي انتي جميله ولسه صغيره وعجباني اووي 

قالت لى : أخيرا فهمت أنا عاوزة إيه ... بص بقى اعتبر إن النهارده ليلة دخلتك اعمل معايا اللى انت عاوزه .

أنا ما كنتش مصدق نفسى من الكلام ده.

قالت لى : انت عارف أنا بقالى أكتر من 5 سنين متجوزه عمري محسيت اني معايا راجل ولا حسيت ان ليه سند وضهر ياميدوو وراحت معيطه ومرميه في حضني وقالتلي  ما حدش لمسنى . عمك أبو دعاء تعبان ومالوش  خالص وأنا تعبانة موووووووت وما صدقت لاقيتك قولتلها اومال دعاء جيبتوها ازاي قالتلي هقولك دعاء مش بنتي ولابنت جوزي دي بنت اخته اصل اخته ماتت وهي بتولد وجوزها ساب البنت ومشي وانا كنت لسه عروسه ابودعاء قالي هنعمل ايه في البنت قولتله انا هربيها انا كان نفسي اخلف بنت واسميها دعاء قالي خلاص هنسميها دعاء وعشت وصبرت علي عجزه واللي صبرني هي دعاء بس بعد ماكبرت ابوها جه واخدها زي ميكون اخد روحي حسيت اني مش قادره اكمل هي اللي كانت مصبراني وقولت لابودعاء انا مش قادره اكمل انا تعبت خلاص قالي طلباتك قولتله طلقني قالي حقك بس خليكي معايا وانتي عارفه اني ماليش في حاجه بيني وبينك وافقت قولت اعيش معاه احسن ماارجع البلد واعيش تحت رحمة جوز امي المفتري.وراحت معيطه تاني وحضنتني اكتر وانا اعدت احسس علي شعرها الناعم وروحت رافع وشها ومن غير مااحس روحت بايسها لاقيتها غمضت عنيها ومسكت فيه وقالتلي من ساعة مشوفتك وانا هموت عليك حبيتك والله بجدقولتلها انتي برده اللي هتموتي عليه دانا اللي من ساعة ماشوفت الكبيره وانا هتتجنن راحت ضحكت ضحكه عاليه هههههههه وقالتلي ياواد عيب دانا قولتلها احنا قولنا اي قالتلي بحبك ياميدوو قولتلها وانا بعشقك ياقلب ميدوو روحت مقرب عليها وبايسها تاني لاقيتها بتقولي لاه ياميدو قولتلها ليه قالتلي انا عايزه بوسه مشبك ههههههه

قلت لها : حاضر .طلباتك اوامر 

وفضلت ابوس فيها كتير أوى ونلمس لساننا لبعض .

وبعدين جيت مقلعها القميص اللى ما كانتش لابسة حاجة تحته لاقيتها قالتلي لا ياميدوو قولتلها اي دانا بحبك هموت عليكي قالتلي بالحلال ولا عشان انا اكبر منك قولتلها اكبر مين دانتي مليانه انوثه مش علي اي حد راحت حضنتني وقالتلي تتجوزني ياميدوو قولتلها ده يوم المني قالتلي وامك هتقولها اي قولتلها ولا يهمك مانتي عارفه امي طيبه واهم حاجه عندها انها تشوفني مبسوط قالتلي بجد ياميدو ده حلم حياتي نفسي اعيش معاك تحت رجليك انت جدع اووي بصراحه لما قالتلي كده قلبي وجعني وحسيت اني حبيتها بس احساسي كراجل مش عايز يسبني وعقلي مش فيه لاقيتها اترمت تاني في حضني روحت حضنتها جامد وقولتله اي رأيك نتجوز قالتلي ياريت دلوقتي هههههه بس مفيش ماذون فاتح قولتلها نكتب ورقتين عرفي وشاهد عليه ربنا اني صادق معاكي وعايزك قي الحلال قالتلي بس الورقه من غير شهود زي قلتها ببص لاقيت حمامتين عالارض قولتها يشهد علينا جوز الحمام دول وانا نيتي سليمه قالتلي موافقه وهصدقك وقضيت معاها احلي ليله في عمري وبعدين قالتلي تعبت ياميدو اه منك دانت شقي خالص قولتلها انتي لسه شوفتي حااجه

وبعدين فضلت أبوس فيها من قلبي حاسس فعلا اني حبيتهة اوي وهي في عالم تاني وبتقولي بحبك ياميدوو

 أ : آه آه كفاية حرام عليك. انا مش ادك قولتلها دانا اللي مش ادك انا حبيتك اوي قالتلي اوعا تسيني ياميدو قولتلها عمري ماهعمل كده 

وبعدين قلت لها : انتى بتعرفى ترقصى صح كنت باشوفك بترقصى لما كان بيبقى عندنا فرح .

قالت لى : آه .

قلت لها : ارقصى لى شوية .

قالت لى : حاضر .

وجيت مشغل الموبايل وفضلت ترقص أجمل من فيفى عبده .

وبعدين قلت لها : أنا نفسى فيكي 

قالت لى : كفاية . إيه ما شبعتش يا مفجوع هههههههه . وضحكت ضحكة موتتني اكتر 

قلت لها : عشان خاطرى .

قالت لى : ماشى مانا مراتك وحلالك وراحت مرميه في حضني وعيشنا اجمل لحظات بعتبرها اجمل لحظات حياتي قالتلي اوعا تتخلي عني انا ماليش غيرك اخدتها في حضني وبوستها بوسه مشبك ولسه هندمج لاقيت خبط جامد عالباب قولت ميين لاقيتها نبع الحنان امي بتقولي افتح ياولااااا قولتلها حاضر قامت قالتلي انا خايفه ياميدوو قولتلها قومي البسي هدومك بسرعه وانا كمان لبست هدومي وببص عالسرير لاقيت 😱 يتبع انتظروتي والجزء الاخير

وكمان علق ب 30 🔖 ملصق بعد التفاعل 

 

تعليقات

التنقل السريع