القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جارتي ام دعاء الحلقه الاخيره في موسوعة القصص والروايات مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات


الجزء الاخير من😘 جارتي ام دعاء 😘

لاقيت امي بتخبط وبتقول افتح ياولاااا قولتلها قومي البسي هدومك وانا كمان لبست بسرعه قالتلي انا خايفه ياميدوو قولتلها متخافيش وببص عالسرير لاقيت الملايه فيها دم قولتلها اي اده قالتلي وهي بتعيط ده دم عزريتي وحياتك ياميدو ماحد لمسني غيرك صعبت عليه اووي قولتلها وانا مش هتخلي عنك انتي مراتي ادام ربناوروحت شيلت الملايه بسرعه ورمتهة من البلكونه وروحت فتحت الباب لامي امي نموسيتك كحلي مبتفتحش علي طول ليه يامنيل ياستي كنت نايم قالتلي طب يالا انزل عشان تروح جامعتك قولتلها ماشي راحت ام دعاء قالتلها صباح الخير امي قالت تعالي يادودو عشان تفطري وسيبتهم ونزلت وعمال افكر في ام دعاء هعمل اي معاها انا حبيتها بجد المهم روحت اخدت دش ومشيت روحت الكليه وعقلي مش فيه ومنظرها مش رايح من بالي ابدا وهي بترقص وهي بتترمي في حضني وبتعيط عزمت بيني وبين نفسي وقررت اني اول ماهرجع هفاتح امي وهجوزها خلصت الكليه ورجعت البيت اول مادخلت سالت عليها امي قالتلي اسكت مش جوزها اجه واخدها وحصلت مشكله كبيره بينهم ومشيت وسابت البيت وسافرت بلدها اول ماامي قالتلي كده زعلت اوي قولتلها متعرفيش بلدها دي فين امي قالت وانا هعرف منين يابني وانت مالك بتسال عليها ليه قولتلها بصراحه ياما انا عايز اتجوزها راحت امي راقعه بالصوت وقالتلي انت اتهبلت ياولاااا تتجوز واحده اد امك يالهوييي قولتلها بس ياما بلاش فضايح وحكيت لامي علي كل حاجه راحت امي قالتلي شيل الموضوع ده من دماغك واللي حصل حصل واهي راحت لحالها فات علي الموضوع ده حوالي ٥ سنين مسيبتش مكان ولاعنوان حد تعرفه الا ودورت عليها فيه لحد مافقدت الامل بس عمري منسيتها ولاراحت من بالي خلصت دراستي واشتغلت وامي كل يوم والتاني تجيبلي عروسه وانا مش عايز مش شايف حد غيرها وفي يوم كنت راجع من الشغل لاقيت بنت صغيره  زي القمر اعده عالسلم وانا طالع لفتتني اعدتها بس يصراحه كنت جاي تعبان مش قادر اتكلم لاقيتها بتقولي لوسمحت  قولتلها عيون لوسمحت قلب لاقيتها بتقولي ياعموو عيب دانا زي بنتك كلمتها نزلت علي دماغي رجعتلي الماضي كله قولتلها وانا عملت حاجه نزلت اعدت جمبها قولتلها انتي اعده كده ليه انتي جايه لحد هنا في العماره قالتلي اه قولتلها مين بقااا قالتلي بابا قولتلها بابا مين اسمه اي مردتش عليه قولتلها طيب انتي اسمك اي قالتلي اسمي دعااء اول ماقالتلي كده روحت اخدتها في حضني جامد وبايسها لاقيتها بتقولي ياعموو عيب دانا زي بنتك وبتضحك قولتلها بت انتي مين بالظبط قالتلي احنا جيرانكم الجداد فهمت ياميدوو وقولتلها وكمان عارفه اسمي قالتلي دانت مشهور اوي احسن من احمد عز قولتلها ياسلاام شكلك غلباويه ومسحوبه من لسانك قومي يالااا اما اطلعك شقتكم قالتلي شيلني حسيت ان قلبي وجعني قولتلها ماشي ياستي طلباتك اوامر شيلتها وطلعت علي شقتنا وقولت لامي مين دي ياما لاقيت امي بتبصلي بصه غريبه قولتلها في اي قالتلي انت قابلتها فين قولتلها لاقيتها اعده عالسلم راحت امي قالت ياضنايا يابنتي قولتها المهم مين البت الغلباويه دي امي قالتلي دول جيرانا لاقيت البنت نامت في حضني ياه كان عندي احساس غريب مش عارف اي هو المهم امي قالتلي روح ياميدو وديهاا لامها حراام يابني البت نامت في حضنك  نزلت وانا شيلها وهي نايمه علي صدري ومتبته فيه والله وانا كمان مش عايز اسيبها شعور غريب عندي مش عارف سببه ايه المهم لاقيت باب شقتهم مفتوح خبط وقولت يالي هنا لاقيت صوت بيرد عليه وبتقولي مين قولتلها بنتك نامت تعالي خديها قالتلي معلش ممكن تدخلها اصلي في الحمام دخلت وحطيت البنت عالسرير نيمتها ولسه خارج لاقيت واحده واقفه مدياني ضهرها بصراحه لفتني فيها الكبيره بتاعتها كانت مش غريبه عليه روحت ماشي وبصراحه وانا معدي روحت خبطها في الكبيره لاقيتها بتقولي ياولا عيب دانا زي امك مبقتش مصدق راحت لفالي بوشها قالتلي وحشتني ياميدوو من فرحتي اخدتها في حضني واعدت ابوس قيها قالتلي لاه ياميدوو قولتلها لا اي دانتي وحشاني اووي قالتلي انا عايزه بوسه مشبك هههههه قولتلها وحشتيني قالتلي مش قدي ببص لاقيت امي داخله ومعاها ماذون وقالتله يالا ياعم الشيخ اكتب كتابهم مابقتش مصدق نفسي قولتلها اقرصيني ياما انا في حلم ولا اي قالتلي ياضنايا يابني ربي يسعدك وتتهني بيها وبنتك قولتلها بتقولي اي ياما ام دعاء قالتلي ايوه ياميدو دعاء بنتك قولتلها كنت حاسس دخلت اعدت ابوس فيها كانت زي القمر شبه امها المهم امي قالت يالا خد مراتك واطلعوا فوق وانا هخلي بالي من دعاء قولتلها حلاوتك ياام ميدو وانتي فاهماني امي اتلم ياولااااا ههههه طالع لابوك قولت لامي متخبطيش عليه الا بعد شهر امي قالتلي يو جاتك اي ياميدووو هههههه اخدتها وطلعنا في نفس المكان اللي اول مره نمنا فيه اخدتها في حضني ودوبنا مع بعض بوس واحضان و٠٠٠٠ انتو عارفين بقاااا وشغلت اغنيه عالموبايل واعدت ترقصلي اه ياني  قالتلي بحبك ياميدوو قولتلها وانا بعشقك تمت


👇👇👇👇👇👇👇


وكمان علق ب 30 ملصق 🔖



 

تعليقات

التنقل السريع