#عشقت_حبيب_صديقتي
#البارت_التاسع
سلمى: بقولك
علي: اتفضلي
سلمى: انتا مرتبط؟؟
علي: اه خاطب
سلمى: الف مبروك ربنا يتمم بخير ويسعدك يارب
علي: يارب تسلميلي عقبالك
سلمى: انشاء الله.. هقفل وهنام بقى ولما اصحي هكلمك
علي: تصبحي على خير
سلمى: وانت من اهله
«««««««««««♕«««««««
في الخلفية سلمي مع أدهم..
سلمى: اشطات صاحبته
أدهم: يابنت الاروبة ايه الجمدان دا
سلمى: ههههه طول عمري جامدة
أدهم: عايزك تشدي كدا عشان اللي جاي محتاج قلب جامد وانتي خوافه
سلمى: اي هتتطلب مني امو*ته ولا اي؟؟
أدهم: اكيد لا ياحبيبتي هو انا اقدر اضحي بيكي بالشكل دا
سلمى: ههههه بحسب
أدهم: انا جعان
سلمى: وانا كمان تعالي نروح مطعم
أدهم: يلا بينا
وراحو مطعم سوا..
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
في الخلفية شهد مع علي..
شهد: ألو.. علوة عامل ايه
علي: بخير ياحياتي طول مانتي معايا
شهد: يارب علطول تبقي بخير ياحبيبي
علي يا علي!! مالك
علي: اسف ياحبيبتي سرحت
شهد: سرحت ف اي
علي: بستوعب اني معايا ست البنات كلهم
شهد: لا انت مكنتش سرحان في كدا
علي: عايزة نكد؟
شهد: لا وعلي ايه.. قولي عامل اي في الشغل
علي: الحمدلله كلو تمام هعدي عليكي بالليل نتمشي سوا
شهد: تمام ياحبيبي
وخرجو مع بعض بالليل يتمشو سوا وخلصو وروحو
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
أدهم مع سلمى بيتفقو ازاي يوقعو علي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في الخلفية علي مع سلمى
سلمى: ازيك عامل اي
علي: الحمدلله كلو تمام اخبارك انتي اي
سلمى: بخير بوجودك
علي: دوم يارب
سلمى:عايزاك في خدمة ضروري ارجووك
علي: اتفضلى
سلمى: مش عارفه اركب الانبوبه وانا عايشة لوحدي في الشقة ممكن تيجي تغيرهالي وتمشي ارجوك
علي: حاضر
سلمى بعتتله اللوكيشن وراح خبط عالباب وفتحتله
سلمى: اهلا اهلا بيك البيت نور والله
علي: تسلمى يارب
سلمى: هتفضل واقف عالباب كدا اتفضل ادخل
علي: ماشاء الله الشقة جميلة وواسعة قاعدة فيها كلها لوحدك
سلمى: شوفت بقى انا وحيدة ابويا وامي ومعنديش اخوات والاتنين ماتو وانا لوحدي
علي: الله يرحمهم برحمته ويسكنهم فسيح جناته
سلمى: اللهم آمين يارب..
علي: فين المطبخ خليني اركبلك الانبوبه دي وامشي
سلمى: استني اشرب العصير الاول هدخل اجيبه من المطبخ..
سلمى دخلت المطبخ وحطت منوم في كوباية العصير وجابتهاله
علي شرب العصير ومحسش بنفسه
سلمي رنت علي أدهم فوراً..
سلمى: أدهم انا عملت زي ماقولتلي هو دلوقتي جثه مش حاسس بحاجة
أدهم: خمس دقايق وهكون عندك متقلقيش..
أدهم وصل وسلمي فتحتله ودخل وقفلت الباب
دخلو شالو علي مع بعض ونيموه عالسرير وقلعوه هدومه..
أدهم: يلا
سلمى: يلا ايه
أدهم: مش وقته اخلصي يلا زي ما اتفقنا
سلمى قلعت هدومها وقعدت بالقميص ونومت علي في حضنها وهو فاقد الوعي
وأدهم مسك فون سلمى صورهم كزة صورة
قامت سلمى ولبست ولبست علي وحطت اديها في جيبه وقفلت الفون بتاعه وحطتهوله تاني
وشالوه ورجعوه مكانه وأدهم مشي قبل علي مايفوق
بعد ساعة...
سلمى: علي علي فوق مالك
علي:ايه الي حصل
سلمى: انت اغم عليك بقالي ساعة بفوق فيك وافتكرتك موت
علي: اسف والله بس مطبق منمتش ومحسيتش بنفسي.. المهم فين المطبخ اركبلك الانبوبه
سلمى: انبوبه اي بس انت روح نام وانا هتصرف هخلي حد يعملهالي انت تعبان روح ارتاح
قام علي ومشي..
♕♕♕♕♕
سلمى جابت رقم جديد ورنت علي شهد وغيرت صوتها ب فلتر..
شهد: ألو مين
سلمى: انتي شهد خطيبت علي؟؟
شهد: ايوه انا هو جراله حاجه هو فين وانتي مين اصلا!!؟
سلمى: أنا الحضن الحنين اللي خطيبك كل مابيزهق بيرمي نفسه فيه
شهد: انتي كدابة
سلمى:طب رني عليه كدا هتلاقي الفون بتاعه مقفول
شهد رنت علي علي من الفون التاني وفتحت الاسبيكر لقيته فعلاً مقفول والشك ركبها
سلمى:شوفتي وثانيه هبعتلك حاجه علي الواتساب.
يتبع... انتظروني انشاء الله في البارت العاشر♥
تعليقات
إرسال تعليق