رواية رحيل الهوارى الفصل السابع والثامن بقلم هايدى الصعيدى حصريه
رواية رحيل الهوارى الفصل السابع والثامن بقلم هايدى الصعيدى حصريه
السابع والثامن
.. في القاهرة ...وصل حسن وعمه ابراهيم وابناءه هاشم وندي واخته شهد وابنها سليم
حسن : بص ي عمي ارتاحو من السفر وانشالله بعد المغرب نروح للناس وعن اذنك ياعمي عايزك تتفج معاهم ع كتب كتاب ع طول احنا مش بتوع جراية فاتحه وفترة
خطوبة
عمه : انشالله ي ولدي وربنا يفرحكم
حسن وانتي ي شهد حضري حالك انتي وندي ع العصريه كده هخدكم تجيبو هداية للعروسة وتخترو ليها حاجه ع زوجكم
شهد : عنيا ي خوي ربنا يفرحك ي رب
ندي بحسرة ونبي ي ولد عمي ما شوفت ازوج منك ابجا علم فهد شوية اخر مره جيب لي إشرب اخضر وجزازت كلونيا وبيجولي الحب ولع ف الدرة ي بت ي سعدية
لتنفجر شهد بالضحك عليها : ونبي مشوفت ف خفه دم فهد ده بينكشك ي عبيطه
ليرد هاشم بغيرة : طب اهدي ي ختي ليطج ليكي عرج يلا يختي منك ليها ع الاوضه و مشفكمش براها لحد ما نمشو من شجت
العذاب دي كانها لمتك هتبج عال ي حسن
ليرد حسن بضحكة : طب يلا استأذن انا
هروح اخلص شوية شغل ف الشركه
ف الصعيد كانت الحجه راضيه من الفجريه وهيا ترتب الزيارة الي هتخدها معاها وهيا رايحه القاهرة عشان اهل العروسه
الحجه : بت ي ورد حطيتي كل الي جولت ليكي عليه
ورد : ايوة ي ستي الحچه خليت الغفر چابو كرتين الفاكهه الي جولتي عليها وحطيت البط والحمام والفراخ ف اجفص وخبزت العيش وحطيتو ف تلت كرتين زي ما جولتي
نسمه وهيا تمسك ظهرها ونزله ع السلم ببطء ايه ده كلو ايه ده كلو خير انشالله
الحجه : خيري بتي اصلي انا رايحه لخطوبة حسن
نسمه بغل : ولازمة ايه ده كلو ده حيالله خطوبة
الحجه : كل واحد هيخد ع كده مجامه ي بتي
نسمه : ااه ومراد بيه يعرف بي ده كلو
الحجه : مراد بيه ولدي والي انا بعمله بيرضي حتي لو مش ع مزاجو خليكي ف حالك انتي وشوفي لو هتيجي معايه همي البسي وجهزي
حالك
نسمه بدلع ماسخ : لاه مهجدرش اصلي تعبانه وحطت ايدها ع
ضهرها وبعدين مجدرش
اسیب چوزي الوحديه روحي انتي
الحجه : ليه مالك حامل ولا ايه
نسمه برفعة حاجب ولسه هترد نزل مراد بیه
راحت اتكتمت ..." تستهلي ي عقربه "
مراد : ايه يامه جهزتي حالك
الحجه : ايوة ي ولدي كل حاجه جهزت الحجه بأمل : برضو مش هتيجي معايه ي ولدي
مراد بنزعاج : يمااااه جلنا بكفايه عاد جفلي ع الموضوع ده
الحجه : خلاص ي ولدي الي تشوفه يلاي ورد همي بينا .. ليوقفها مراد
مراد : استني يامه ويخرج من جيب الجلبيه خمس رزم فئة ال ۲۰۰ جنيه خودي يامه نجطي العروسه وجبلها هدية وانتي
رایحه ....
لتخرج عيون نسمه من محاجرها وهيا ف بالها اومال لو موافج كت ادیتها کاام
الحجه برضي : ربنا يزيدك ي ولدي ويخليك لاخواتك ي رب
لتذهب الحجه راضيه وتتمني توصل في غمضت عين فهو حسن صغيرها ونور عينها "
يعود حسن من الشركه وياخذ ندي وشهد ويذهبو الي محل صياغه يختار حسن لها خلخال يتمني ان يراه ع اقدامها
وندي تختر لها اسورة
وشهد تختار لها سلسال
كبير بعض الشئ
ثم يذهب حسن لياتي
بشكولاه من نوع فاخر
ويعودو للمنزل
قبل المغرب يلا همى يشهد عشان ننزل الناس ف انتظرنا ليضحك
عليه فهد واه براحه ي حسن الناس مش هتطير اهدي
ليرد حسن : بس اسكت انت بجالك ساعه تتزوج كيف الحريم
لتاتي شهد ومعاها ندي ف ابهر حله لهم
فهد وهو متنح : ي بوي ي ولاد ميته بس يتجفل علينا بابا ي بتي سوسو هتموتييي.
وينزل هاشم ع قفاه بقلم ظباط محترم : طب يلا ي نحنوح متنحش... يلا اتحركي منك ليها
همو بينا .
ليذهب حسن ويفتح الباب يجد اثنين من غفر السرايه يحملو الكرتين ويصعدو بها
حسن ايه ي محمدين خير ايه الحاجه دي ...
ليرد الغفير : دي الحاجه الي چيباها الحجه الكبير وهيا چايه
حسن بلهفه : اااايه امي چات ... وينزل السلم في درجتين ويأخذ الحچه راضيه ف حضنه ويبوس ع يدها ورأسها
حسن بفرحه : شالله يخليكي ليه يامه انا عارف انك متسبنيش ف يوم زي ده
الحجه بضحكه: وانا اجدر ع زعلك ي نن عين امك
حسن ويلتفت يبحث عن مراد ولكن وجهه يتجهم عندما لم
يجده
تفهم الحجه نظرات حسن
الحجه : معلشي ي ولدي هيجي يوم وهيرضي
عنيك هو بعتني وداني النجوط كمان هو عمل ده كلو من خوفه عليك ي ولدي
حسن : ع الله يامه ع الله انا مش زعلان منيه وکتر خیره برضو ... تعالي ارتاحي انهارده ونروح بكره للناس
الحجه : لاه ي ولد انا زينه يلا هم بينا الناس اكيد منتظره
ليذهب حسن وامه وندي وشهد وزجها هاشم في سياره ويذهب عامر وفهد والعم ابراهيم في سيارة اخره
يصلو ويدق حسن الباب وبيده الحجه راضيه وعلبة الشكولاته وعامر وفهد بيطلعو باقي زيارة الحجه
ليستقبلهم محمد والد رحيل بفرحه وتهليل ي اهلا وسهلاي اهلا وسهلا ده احنا زرنا البركه اتفضلي ي ستي الحجه اتفضل ي حسن ي بني اتفضل يجماعه اتفضلو البيت بيتكم
زینب ام رحيل : اهلا بيكم نورتونا اتفضلي ي حجه اتفضلو ي بنات البيت بتكم .. وبعد كده يشوفو الزيارة الي عمال فهد وعامر بيطلعوها من تحت
محمد : ليه كده تعبتو نفسكم والله كفايه دخلتكم
علينا ي حجه كده كتير والله
الحجه راضيه : ولا كتير ولا حاجه ي راچل
ي طيب ...
فهد وهو بينهج : ايه مرات عمي ف حاجه تاني مش چيبه الخيل
معاكي بالمرة ليه
لتضحك الحجه راضيه : لا خلاص ونبي انا مني عيني اجيب الدنيا كلها لخطيبة ولدي
ليرد العم ابراهيم : ادخل ي معدول ادخل ديما فضحنا ...
ويجلسو ف غرفه الضيوف وتقدم ام رحيل الضيافه من قهوة وفاكهه وحلويات شرقيه
زينب : اهلا بيكم نورتو حصلت لينا البركه بدخلتكم علينا والله ي حجه .. مش هتعرفنا ي حسن ولا ايه
حسن بفرحه : ايوه طبعا دي امي الحجه راضيه وده عمي ابراهيم وده هشام ولدو ودي ندي بنته ودي شهد اختي ونور بتنا ومرات هشام ود عمي ودول طبعا فهد و عامر چم معایه جبل سابج
الاب والام بترحيب : حصلنا الشرف نورتو ي جماعه ليجلسو ويتحدثو بأمور مختلفه حتي يفتح العم ابراهيم الحديث
ابراهيم : والله ي استاذ محمد احنا ريدين نطلب يد بكرك الرشيد
الدكتورة رحيل لولادنا حسن.... وحسن ونعم الزوج والسند وانشالله مش
هتندم ابدا انك عطيته بنتك
ليرد الاب : وانا ي حج قبلت طلبكم وانا بديكم
عين من عيوني رحيل بنتي دي روحي وشمعة
بيتي وانشالله حسن هيحافظ عليها .
يرد حسن بفرحه : وانا اوعدك ي عمي هحطه ف عيوني وانشالله
هتنور حياتي ديما ...
الحجه بحب : ربنا يفرحكم ي ولدي .. اومال فين عروستنا والي خطفت جلب ابني
زينب : ثانيه وحده هجبها وجايه .. لتذهب لغرفة
رحيل ....
ماما ف ناس كتير بره ي رحيل بتوتر : ايه
الام بحب : اه ي ستي وحسن فرحان اووي ومستنينك تطلعي تسلمي عليهم
رحيل : انا قلقانه اووي ي ماما واعصابي سيبه
زينب : لا يحببتي متقلقيش دي ناس طيبه اووي وهترتاحي ليهم
رحيل : طب فستاني حلو طب ف حاجه اوفر ولا كده تمام
زينب بحب : لا ي نور عيني زي القمر كبرتي ي رحيل وبقيتي عروسه ي اول فرحتي
رحيل : ربنا يخليكي ليا ي ماما و .
لتقاطعهم رقيه : طب يلا كلاكيت تاني مره نخلص العشق الممنوع ده بعد ما الضيوف تمشي طيب ولا ايه
الام : طب بس ي مقصوفة الرقبه وتعالي سلمي ع الضيوف انتي كمان ف بنتين بره والحجه ام حسن
رقیه بنکش : ده طبعا انا هطلع معاكم بس المهم .. سيبك من البنات
اخبار الرجاله ايه حلوين ولا مش لازم اطلع
زينب وهيا بتجري وراها : طب وربنا لربيكي
ي قليلة الادب انا معرفتش اربيكي اصلا
ويدخل الاب ايه ي زينب فينك الناس مستنيه عيب كده .. يلا ي رحيل ي حببتي
وتاخذ رحيل صنية العصير وتدخل عليهم وهيا متوترة وتقدم للضيوف ...
الحجه : اللهم صلي ع النبي الله اكبر عرفت تختاري ولدي ربنا يفرحكم مشالله مشالله
رحيل بكسوف : اتفضلي ي ماما
الحجه : يزيد فضلك ي حبة عيني
وتقدم لباقي الضيوف واخر واحد حسن لترفع عينها تجدو يبتسم وهو يهمس بكلمة قمري جعل رحيل يزيد توترها بس انقذتها الحجه : تعالي هنا جمبي ي عروسه
رحيل بطاعه : حاضر
الحجه بحب : يحضر لك الخيري نور عيني
شهد : قمر بسم الله مشاء الله عليك ي عروسه انا شهد اخت حسن ودي ندي بت عمي واخت چوزي و انشالله هنبجا صحاب وحبايب
رحيل بحب : تسلميلي ي رب ده عيونك الحلوة اكيدي قلبي واكتر كمان
العم : ع بركة الله نجر الفاتحه .. يقرأو الفاتحه
ابراهيم : جول لنا طلبتك ي استاذ محمد
محمد : عيب ي حج ابراهيم احنا بنشتري راجل انا مش عايز غير
ان بنتي
تكون مرتاحه مع جوزها
ابراهيم : ده اكيدي استاذ بس برضو نعرف طلباتك من مهر وشبكه وعفش
محمد : الدهب ده هدية خطيبها ليها والمهر ده مقام بنتي عند
حسن
اما للعفش ام رحيل مجهزها جهاز عروسة كامل وزياده
ابراهيم : اذا كان كده فعلي بركة الله حسن ينزل مع عرسته بكره يختارو الشبكه ونكتب الكتاب بعد بكرة والفرح الاسبوع الجاي عشان الحجه وحنا نلحج نحضر فرح ولدنا جبل
ما نعاود ع بلدنا ...
الاب : طب ليه الاستعجال ده ي حج
ابراهيم : خير البر عاجله ي استاذ محمد
محمد : انتي ايه رايك ي بنتي
رحيل بخجل : الي تشوفه ي بابا
محمد : طب ع بركة الله
لتقوم شهد وندي وام رحيل بلزغريط
الحجه بمباركه : مبروك ي مرات ولدي مبروك ي حسن ربنا يرزجكم الخلف الصالح
ويتمم ع خير ...
وتخرج نقوط مراد وتعطيه لرحيل
رحيل : ايه ده كلو ي ماما
الحجه : ده نجوط مراد بيه ليكي
اخو حسن الكبير بس حصلت
ظروف ف الشغل ومجدرش
يجي بس انشالله هيبجا.
رحيل : ايوة بس ده كتير اووي
الحجه : ولا كتير ولا حاجه ي بتي خودي مني وتخرج سلسال ثلاثة ادور وهو ورث عائلي وتمده لرحيل : وده مني انا
رحيل بتنظر لوالدها ليرد محمد : خودي من الحجه ي رحيل متكسفيش ايدها ي بنتي
رحيل : حاضر ي بابا .. شكرا ي ماما الحجه وشكرا لمراد بيه
ثم تعطيها شهد السلسال : اتفضلي ي رحيل دي حاجه بسيطه كده يرب تعجبك
رحيل بحب : تعبتي نفسك ليه ي شهد شكرا ليكي واكيد هتعجبني كفايه انها منك ثم تقبلها من خدها لتحتضنها شهد بحب وفرحه
وكذلك الامر مع ندي وتعطيها السوار وتبارك لها
ثم يخرج لها العم ابراهيم وهشام وفهد وعامر النقطة وكل واحد يعطيها رزمة من المال فهم عائله الخير والكرم ...
الام : والله تعبتو نفسكم ي جماعه كده كتير وبعدين ده رحيل هتكون بنتكم مش وحده غريبه
الحجه : ولا كتير ولا حاجه مجام بتنا رحيل
غالي وبعدين نعمل ايه بالغريب ده بنتنا
ونحطوها ف عنينا وزيها زي شهد وكتر
كل ده وحسن ينظر لعائلته بفخر
فهم رفعو راسه
وينظر لرحيل بحب وهو يهيم بها وبكلامها وضحكتها الخجوله
وحركاتها ...
محمد : طب يلاه ي جماعه نسيب العرسان مع بعض شوية ونتعشا مع بعض كده حاجه خفيفه ليذهبو لغرفة السفره وتذهب زينب بصنيه
لحسن ورحيل ...
ليقترب منها حسن : مبروك ي رحيل
رحيل بخجل : الله يبارك فيك ي حسن
حسن بحب : احله حسن منك ي رحيل انا نفسي اصرخ بعلو صوتي وجول للناس كلها اني بحبك
رحيل بحمرة خجل تجنن : بس ي حسن ايه الكلام ده
حسن : كلام انتي شوفتي لسه كلام انا لولا العيب لكنت خدتك ف حضني ولفيت بيكي الدنيا من فرحتي ... تهب رحيل واقفه تريد الذهاب من خجلها ليمسك حسن یدها : طب خلاص اجعدي
مش هتكلم تاني
ليخرج لها الهدية الي جبها ليها : اتفضلي ي ست البنات .. لتاخذ رحيل منو العلبه بخجل
حسن : ايه مش هتفتحيها
رحيل : حاضر .... وتفتح العلبه وتخرج خلخالين
من الذهب الخالص .. ايه ده ي حسن خلخال
رحيل : حاضر ..... وتفتح العلبه وتخرج خلخالين من الذهب الخالص .. ايه ده ي حسن خلخال
حسن : ايوة ي جلب حسن عشان كل ما تمشي ترجصي بنغمات رنة خلخالك ف جلبي
لتجري رحيل بخجل ع غرفتها ويدها ع قلبها تتحسس نبض خافقه الصغير من كلام حسن فهو برئ ونقي ولاول مره يستمع
لهذا الكلام .......
***
الثاامن🤍
ذهب حسن واهله بعد توديع عائله رحيل وغمزه خفيه من حسن
الرحيل ووعد باللقاء غدا ...
محمد ايه ي رحيل مبسوطه ي بنتي ومرتاحه ولا ف حاجه مش عجباكي
رحيل بفرحه : لا بداي بابا انا مرتاحه واهله ناس كويسين وانا فرحانه بيهم اووي
تتدخل زينب : انت مشفتش الحجه فرحانه بيها ازاي ولا اخته ربنا يتمم ليهم ع خير ي رب ... يلا ي رحيل ادخلي نامي وريحي نفسك عشان بكره حسن جاي يخدك انتي ورقيه تختاري شبكتك
رحيل : حاضر ياماما تصبحو ع خير
"تذهب رحيل لغرفتها وهي فرحانه وسرحانه ف كلام حسن وغزله ليها والحب الي باين في عنيه وتنام وهيا بتفكر ف حياتهم الجايه مع بعض وازاي بعد اسبوع هتكون ملك حسن وهتتكتب
ع اسمه "
الصبح قامت رحيل بنشاط خدت حمام وهتمت ببشرتها وشعرها مع كام مسك للوجه وكانت
زي القمر المنور وبعد العصر لقت الفون
بيرن وكان حسن لما سجل رقمه
ع تلفونها امبارح ب حبيبي....
حسن : عامله ايه ي جمري
رحيل بضحكه : جمري اكثر حاجه بحبها
فيك لهجتك ي حسن
Π
حسن بحب : ع كده انتي بتحبي فيا حجات كتير بجا
رحيل بخجل : بس ي حسن
حسن بضحكه : طب ماشي كلها اسبوع ومش هسمع بس دي خالص .... ع العموم جهزي حالك نص ساعه وانا عندك ومعايه شهد وندي
رحيل : تمام ماشي
حسن : مع سلامه ي جلبي هجيلك طيارة
رحيل : لا ي حسن خالي بالك من نفسك وسوق ع مهلك
حسن : ي بووووي ي ولد هتخفي ع ي رحيل
رحيل بحب : لازم اخاف عليك ي حسن انت هتكون جوزي يلا بقا بااي ...
وقفلت مع حسن وقامت جهزت نفسها ولبست فستان رقيق مع كعب سمبل وحجاب زدها فتنه ورشة عطرها بريحة الفراولة ومسكارا وملمع بس وجه حسن وراحو لمحل الصياغه "
حسن بحب : بصي ي رحيل كل الي يعجبك اختريه ومتشغليش بالك باي حاجه تاني
رحيل بكسوف : حاضر ي حسن
واختارت رحيل شبکه رقيقه من سلسله نعمه
وخاتم وانصيال"
شهد : ايه ي رحيل الشبكه الهادية دي الدهب ده
.... وتقترب منها بصوت واطي تلبسيه لجوزك ع جميص نوم ف شجتكم .. لتحمر رحيل بخجل وتبتعد .. اما حدنا نلبسو دهب تجيل يمله عين العدو
حسن : هيا متعرفش ي شهد عويدنا اختاري
ليها انتي
واختارت لها شهد وندي شبكه تقيله صعيدي ع اصلو ست غوايش عریضه وتلت خواتم كبار ومشربيه تقيله وحلق كبير
ونقت هيا وحسن الدبل وختار لها خلخال تاني وغمز لها بضحكه
واخدو الطقمين وعشاهم حسن ف مطعم فخم وبعد كده روحهم
وخلال الاسبوع ده كانت رحيل مشغوله جدا هيا وامه ورقيه ومعاهم شهد وندي ف تجهيز رحيل وشراء الكمليات ...
وطبعا شهد كانت بتركز ع قمصان النوم شكل حسن موصيها
وحسن ورحيل اتفقو انهم يكتبو الكتاب ويعملو احتفال بسيط بين اهلهم وطبعا حسن شرط تلبس الفستان الابيض ...
يوم الزفاف
ذهبت رحيل من الصباح الباكر الي البيوتي سنتر
ومعاها ندي وشهد ورقيه وعملت حمام مغربي
ومسكات ع الوجه والبشرة والشعر وهتمو
بيها اهتمام كامل وهيا كانت قلقانه
جدا وكانت الي تختارو ليها
شهد تعملو من سكات ...
قبل المغرب خلصت رحيل وكانت مشالله تبارك الرحمن بدر من نور و شفتها شهد بالفستان وعنيها دمعت من الفرحه وقعدت تزغرط هيا وندي ورقيه والدموع ف عنيهم
رحت شهد قرأت عليها المعوذات ونزلت الطرحه ع وشها ودخل عليهم حسن بالبدله وكان زي القمر اخدهم وطلع وكانت عربيات الزفه منتظرهم
وكان رامي اخو رحيل جايب صحابو وعملو لرحيل زفه ملهاش حل وحسن كان جايب طبل بلدي ومزمار وفضلو وراهم بالعربيات والمتوسكلات لحد باب بيت رحيل
طلعت رحيل وكان في بعض الجيران جائو للمباركه وكتبو الكتاب وسلمها محمد ل حسن
حسن رفع طرحت رحيل عن وشها : بسم الله مشاء الله ربنا يباركلي فيكي وبسها ع جبهتها
الحجه راضيه وهيا بترش ملح : الله اكبر اللهم صلي ع محمد وال
محمد .. تعالي ي مرات
ولدي وخدتها ف حضنها وقعدت
تدعي ليهم والدموع ف عنيها ...
خودي حسن لبس مراتك الشبكه ودخلت رقيه
وندي وشهد بتلت صواني من الذهب ولبسها
حسن وسط فرحته و فرحت اهلو وخجل رحيل
وكسوفها والجيران منهم الفرحان ومن الحاسد
ومنهم الي بيتمني يكون مكان رحيل
ولبسو بعض الدبل وحسن لبسها الدهب مع بعض الهمسات والمسات من حسن وكسوف رحيل وجيه دور الخلخال راح شالو حسن ف جيب البدله وقال لرحيل : ده البسو ليكي ف شجتنا ع رحتنا ... ورحيل بعد شوية هدوب من خجلها
وبعد وقت من المباركات والفرح وسط الاهل اخدها حسن ونزل وعملو ليهم زفه تاني لحد بيت حسن ورحيل
اخد حسن رحيل ودخلو بيتهم وهو كان عباره عن دورين مفتوحين ع بعض الدور الاول غرفة السفرة والمعيشه والصالون والمطبخ وحمام للضيوف وفوق جناح حسن ورحيل عبارة اوضة نوم اوضة ملابس حمام كبير و ليفنج بالبرانده وغرفتين اطفال بالحمام ...
حسن : تعالي ي رحيل اتفرجي ع بيتنا .. واخد رحيل فرجها ع البيت واخر حاجه اوضة النوم
دخلت رحيل مع حسن وهيا بتترعش من التوتر
حسن بحب : تعالي ي جمري متخفيش تعالي ي جلب حسن ...
ودخلو لقت الغرفه هاديه مع اضاءة
خفيفه ورحتها تخطف العقل ومريحه للاعصاب
ولقت بجامه لحسن وقميص ستان ع السرير
وده زود قلقها
حسن : ادخلي الاوضه دي وغيري هدومك واهو
الحمام وانا هغير ف الاوضة التاني وهجيبلك
العشا من تحت وجاي واخد البجامه وخرج
رحيل فضلت راحيه جايه في الاوضه بتوتر وهيا بتكلم نفسها : اهدي ي رحيل اهدي ده حسن جوزك خلاص مش حد غريب يلا استهدي بالله وروحي غيري هدومك وبعدين مش هتلاقي ارق واحن من حسن عليكي يلا ي رحيل متنكديش
ع حسن ف يوم زي ده يلا ...
وبكده قامت خلعت الفستان والطرحه واخدت القميص بالروب ودخلت الحمام
اخدت شور بارد هدي اعصبها ومسحت الميكب الهادي الي كانت
عملاه وطلعت مشاطت شعرها
وسبتو مفرود ع ضهرها ورشة عطرها المفضل
وحطت ملمع شفايف بطعم الفراوله وبس كده "
" عند حسن كان فرحان اووي وفرحته مش سيعاه
بس هدي نفسو : اهدي ي حسن عشان رحيل متخفش منك بقالك
سنه صابر اهدي وكلها دقايق وهتكون ف حضنك وملكك وخد شور دافي ولبس البجامه ورش عطره
واخد صنية العشا وطلع ....
دخل حسن ع رحيل لقاه قعده ع السرير وبتفرك ف صوبعها من
القلق حسن تنح ف جملها ورقتها
والقميص الابيض هياخد منها حته وصدرها
ورجليها الي بينين من الروب الشفاف ...
رحيل شافت حسن دخل وواقف بيبص عليها وهو
مبهور من شكلها ...
حسن حط صنية العشاع جمب وراح لرحيل مسك ايدها وراح
بسهم وبسها من خدها ومن جيبنها
وراح نزل مسك رجلها وطلع الخلخال لبسو ليها وباس صوابع رجلها الصغيره كل ده ورحيل دیبه بين ايديه .. انا عايزك متجلعيش الخلخال ده من رجليكي ابدا ي جلبي ...
حسن مسك ايدها وراح مقومها : احم انا بقول تعال نتعشو بدل ما اتعشا بيكي
رحيل بصت ليه بخضه
ضحك حسن عليها : متقلقيش ي قلبي انا بضحك معاكي تعالي ... وخدها وقعد يتكلم معاها وحاول يخرجها برا مود التوتر الي هيا فيه وتعشو مع بعض و رحيل يعتبر مكلتش حاجه
من كسوفها ...
حسن : يلاي رحيل قومي اتوضي وتعالي نصلي ركعتين مع بعض عشان ربنا يبارك لينا
قامت رحیل اتوضت ومعاها حسن ولبست اسدلها وصلو ركعتين مع بعض وحسن حط ايدو ع جبنها ودعا دعاء المتزوجين وشال رحيل وحطها ع السرير وخلعها
الاسدال .
يلاي اطفال ي حلوين من هنا 18
انا قولت اهو
***
حسن قرب من رحيل وخدها ف حضنو وقعد يبوسها بوس رقيق
وهادي ع شفيفها
وخدودها وعنيها وع رقبتها كل ده
ورحيل بتترعش وديبه ف حضنه
حسن بس ي جلبي اهدي متخفيش
بتترعشي ليه كده اوعي تخافي مني ف يوم ي رحيل انا امانك وسندك وجوزك وكل حاجه ليكي ف الدنيا...
رحيل بدموع خجل : اااانا مش خايفه منك ي حسن اانا انا بسس خايفه من الي هيحصل
حسن بحنان : لاه ي جلب حسن متخفيش انا عمري مجدر اوجعك ي رحيل ده انا مصدجت بجيتي بين اديا وع اسمي اوچع روحي ولا اني اوجعك
رحيل بحب : بعد الشر عليك ي حسن ربنا يخليك ليا ي ح ححبيبي
حسن سمع رحيل ونزل ع شفيفها بوس بقا بيحضنها وكانو عايز يدخلها جوه صدره ويقفل عليها ونزل ع رقبتها وصدرها يعضه عضات رقيقه ويحط ختمه ع جسمها
راح خلعها القميص وخلع بجمتو وفضل بالبكسر ورحيل بالاندر بس ورجع خدها ف حضنه واديه ف شعرها وطلع كل الحب والحنان الي جواه ع شكل بوسات واحضان وكلام غزل رقيق
حسن برغبه : ايه ي حبيبي جاهزة انا عايز
اجولك من الحظه دي انتي هتكوني
كل حاجه ف حياتي حبيبتي وامي
واختي وبنتي ومرتي وام عيال
رحيل هزت راسها بايوة وتمسكت بذراعيه
حسن دفع نفسو براحه بداخلها لحد
ما رجولته كلها دخلت اونثتها بشهوة وهو
يشعر بدماء برائتها ع عضوه
رحيل بصراخ متالم :||||||ه
حسن بخوف : بس ي حبيبي اهدي خلاص خلصنا ي نور عيني اهدي مبروك ي جلب حسن مبروك ي اطهر ملاك ع الارض
وفضل حسن مستني رحيل تاخد ع حجم رجولته داخل انوثتها وبدأ يتحرك براحه داخلها وهو بيبوس فيها
ويحسس ع خدها وشعرها
ويصبر فيها بكلماته الرقيقه حتي تحول الوجع لمتعه
حسن بشهوه : ايه ي حبيبي حلو كده مرتاحه
ولا اجوم رحيل وهيا شيفه لهفت حسن عليها اتمسكت بحسن وهزة رسها بلا ودفنت وجهه في صدر
حسن..
حسن اول مشاف حرکت رحيل وازاي اتمسكت بيه بدأ يدفع داخلها ببعض القوه وايده بتمشي ع كل جسمه برغبه
شديده وتمسك بها بقوة
حتي اخرج صوت تنهيده قوية وافرغ بدخلها
ماء رجولته ...
قام حسن عن رحيل براحه وباس دمغها ولف منشفه ع وسطه
وراح ملء حوض الاستحمام
بماء دافي ورجع شال رحيل ودخلها ف المايه
براحه وقعد وراها وساعدها ع الغتسال وسبها
وخرج لبس هدومه وغير مفرش السرير
وطلع لرحيل قميص قطني مريح ونزل تحت يجبلها كوب عصير واتصل ب محمد والد رحيل واتصل ب امه الحجه راضيه وطمنهم
حسن : ايوة ي عمي مبروك بنتك اطهر ما خلج ربي
محمد بدمع فرحه : ربنا يبارك ليكم ي بني ويجعل خلفكم صالح
حسن : ايوة يامه كلو تمام رحيل طاهرة
الحجه راضيه بفرحه : مبروك ي ولدي مبروك زغرطي ي بت منك ليها ...
وقامت الحجه راضيه بالاتصال ع مراد
ايوة : ي مرادي ولدي فرح لاخوك عنديك مرته طاهره مطهره
ليقوم مراد هو وابن عمومته بضرب الاعيرة الناريه والتفريح لاخوه بعد دخلته ع زوجته
... ف مراد برغم خلافه مع حسن الا انه اقام ليله كبيره وذبح الدبائح واعد العشاء لاهل البلد كلها
كي لا يشمت بهي الاعداء. " وكمان سال ع رحيل واهلها وعرف انهم ناس
كويسين بس مش عجبو ان ابو رحيل نجار
وبرضو مقتنع انهم طمعنين ف حسن
ورحيل عصت اخوه عليه وطلعتو
عنن شوره " صعيدي قفل ..
عند حسن طلع لرحيل وجدها ارتدت ملابسها و
وتجلس بالسرير منتظراه
حسن : خودي ي نور عيني اشربي العصير ده
عشان يعوض معاكي
تاخذ منه رحيل الكوب بهدوء وتشرب العصير ثم ياخذ حسن الكوب ويضعه ع الطاولة ويرجع لرحيل يخدها ف حضنه ويبوسه ع رأسها ...
حسن : نامي ي جلبي انا عرفك اتعبتي انهارده ربنا يخليكي ليا ي حببتي ويبركلي فيكي
رحيل وهيا تضع راسها ع صدره : ويخليك ليا ي حسن وتقوم بتقبيله ع وجنته
" وتغرق ف النوم بسرعه فهيا بداخل حضن زوجها الامن و الحنون اول رجل بحياتها وحبيب شبابها ...
ولكن هل سيكون الوحيد........؟
لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كاملة من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا
تعليقات
إرسال تعليق