#الجزء_الاول من قصه زوجي جن ولم أعلم 😨😨
عندي 27سنه كنت شغاله مدرسه في مدرسه خاص جنب البيت كانت حياتي طبيعيه جدا لحد مالقيت كل يوم شاب وسيم كل يوم تقريبا يمشي ورايا لا وكمان يستناني لحد لما اخرج من المدرسه ويمشي ورايا لحد البيت عده اسبوع علي نفس النظام لحد يوم وقفت قولتله نعم مين انت وعاوز ايه قالي بس ممكن تهدي والله انا واحد معجب بيكي اوووي وعاوز اتجوزك اتفجئت جدا واتكثفت ومشيت من غير ماانطق ولا كلمه جت الساعه 12بليل ببص من الشباك لقيته واقف تحت البيت بصتله وابتسمت هو كمان ابتسم دخلت نمت حلمت اني انا وهو اتجوزنا ف الحلم صحيت من النوم اقتنعت اني لازم اتجوزه لانه بيحبني بجد ومن كل قلبه وفعلا اتقدملي ووفقت واتجوزنا وبقيت احبه جدا اكتر من نفسي كمان بس الغريب انه كان غير عادي معايا مش عارفه ليله الدخله كان فظيع جدا بس كان بيعملني زي الملكه وجه اليوم اللي اكتشفت اني حامل بعد الجواز تقريبا شهر فرح جدا وكان هيطير من الفرحه كنت قاعده عادي وبغير في TV جبت قرأن لقيته بيزعق غيري الزفت ده ببصله بكل استغراب لقيت وشه احمرررر جدااا وعينه مش عارفه مالها طفيته وطول الليل مصدومه مش انه اول مره يزعقلي من ساعت مااتجوزنا لا من شكله ولا انا اللي فيا حاجه عده الموضوع صحيت بليل اشرب لقتني لوحدي ع السرير اومال فين يسري قمت دخلت الحمام لقيت يسري وااقف في الصالون وبيكلم حد بس انا شايفه انه بيكلم نفسه مفيش حد معاه والغريب قال هانت ياحبيبتي استحملي هتجيب الولد وهخلص منها اترعبت وخرجتله قولتله هي مين دي اللي هتخلص منها وبتكلم مين افتكرت انه بيخوني او بيتكلم ف الفون وشغلت النوور ويارتني ماشغلته لقيته يسري لا ده مش يسري ده شئ مرعب واقف قدامي عنده ديل وقرون وسنانه طويله ووشه احمررر زي مايكون مولع ومفهوش اي حاجه من يسري صرخت واغم عليا تاني يوم صحيت لقيته جنبي قولتله انا حلمت حلم غريب لا ده كابوس وحكتله ضحك بس الغريب معدش علي حملي غير شهر وبطني كبرت بطريقة غبيه اوووي عده النهار وانا بفكر اتكلم معاه ولا لا قالي يلا علشان ننام قولتله حاضر وفعلا رحت علشان انام معرفتش من كتر التفكير سمعت صوت يسري بيتكلم تاني مع وحده قمت حايبه دبوس وعورت نفسي يعني انا مش بحلم وده حقيقي فعلا بقيت بعيط وكاتمه العياط لحسن يسمع وممكن يجي يموتني وكل تفكيري يعني مين ده وانا اتجوزت مين وازاي بطني تكبر كده وايه الشئ اللي ف بطني ده بعيط بدون اي صووت ومرعوبه جدا يااارب ااقف جنبي ونبي جه الصبح خرج ع اساس انه رايح الشغل خرجت وره بحجه داخله اخد شاور بصيت من عين السحريه وفجأه يسري اول لما قفل الباب وره وانا بصيت اختفي بمعني كلمه اختفي فتحت الباب بسرعه وبصيت فوق وتحت ملقتوش ولا ناازل من السلم ولا طااالع دخلت بسرعه لبست اي لابس لازم اروح عند اهلي وخرجت جري وفتحت الباب والصدمه ان يسري واقف ف وشي قالي راحه ع فين بس المرادي كان نفس الشكل اللي شفته بيه قبل كده صوووت وجريت جري ع الاوضه واصرخ يمكن حد يسمعني قالي اهدي محدش هيسمعك قولتله ونبي مش هاوزه منك حاجه غير اني اروح عند اهلي واوعدك هديك الزفت اللي في بطني ده قالي لا ياخبيبتي انا وانتي هنفضل مع بعض لحد لما تخلفي وهخدك وهخده وهننزل عند اهلي انا تحت الارض وعمال يتكلم من وره الباب وانا اصرخ واعيط وااقوله ونبي سبني اخرج لقيته قالي حاضر خلاص اخرجي هوديكي عند اهلك بس اول لما تخلفي تجبيلي ابننا حبيبنا قولتله خاضر قالي اخرجي استنيت شويه سمعت صوت رجله بتبعد وفتحت الباب وجريت ع بره وفعلا خرجت ورحت عند اهلي واول لما رحت اترميت ف حضن ماما وانا بعيط ومنهاره تقولي في ايه وانا مش عارفه ارد عليها قالت قولي انت في ايه يايسري وكانت بتبص ورايا بصيت ورايا لقيته واقف ورايا صرخت واستخبيت ف ماما وقولتله انت عاوز مني ايه ياعفريت ياكافر لقيت نظرته اتغيرت وبداء يغضب ماما قالت في ايه يابنتي فهميني حكتلها قالت انتي بتهزري ياحببتي ازاي ومصدقتش قولتلها طب وبطني اللي كبرت في شهر قالت شهر ايه ياندي ده الشهر السابع بقيت واقفه مصدومه ازاي وعده 7شهووور وانا مش فاكره منهم اي حاجه ازاي وبقيت اعيط قالي ياحببتي انتي اتخبطي جامد من 7شهور علشان كده بقيتي تنسي او عارف بس انا مسمحك وعلشان تتاكدي هنبات انهارده عند مامتك عيط واقنعني هو وامي وقولتله اسفه بقيت طول النهار سرحانه جه الليل قال مش هتعمللنا حاجه ناكلها قولتله حاضر قومت اغير وفتحت الدولاب بتاع ماما علشان البس حاجه من لبسها وبدور شميت ريحه زباله اوووي جايه من تحت السرير نزلت ببص لقيت حاجه بيضه متغطيه بشيل المفرش اللي كان محطوط عليلها دي امي بس مدبوحه بقيت بترعش وانهرت من العياط وانا كاتمه ومش عاوزه اعمل اي صوووت ليسمع وفكرت يعني اللي بره مش امي وانا صح وهو جن فعلا واللي بره دي مش امي قالي فين الاكل ده كله بتغيري مسحت الدموع وقولتله حاضر ودخلت المطبخ وفتحت الغاز قالي حببتي ريحه الغاز مالي الشقه قولتله اه كانت في عين مفتوحه قفلتها اهو ياحبيبي لقيته داخلي هو واللي عامله انها امي قالي بتعملي ايه قولتله هولع فيا وفيك سامحني يارب وانا بعيط ومنهاره ولعت ف الشقه محستش غير بصوت وفجاه انفجار خلاص خلصت وانا موت لقيت نفسي بفتح عيني في مستشفي وجسمي مليان تشوهات ويسري جنبي والدكتور جنبه وبيقولي حمدالله ع السلامه ويبتسم ابتسامه كلها شر الدكتور اول مره اشوف حاله زيك عمتا هنعلجكك بالكهرباء لحد ماتخفي كهربا ازاي انا فين يسري يرد مستشفي امراض عقليه ياحببتي كده كنتي هتموتي ابننا وامي جنبه او الجن اللي عامل امي صررخت باعلي صووووت ‘‘‘
الجزء الثاني ممتع جدا وشيق علق ١٠ ملصقات
و انضموا معنا هنا قروب متخصص في القصص واضف اصدقائكم لتعم الفائده
💜💔💙💖❤️برنس 💛❤️💓💚♥️
الجزء التاني من قصه زوجي جن ولم اعلم
هولع فيا وفيك سامحني يارب 😞وانا بعيط ومنهاره 😓ولعت ف الشقه محستش غير بصوت وفجاه انفجار خلاص خلصت وانا موت لقيت نفسي بفتح عيني في مستشفي وجسمي مليان تشوهات ويسري جنبي والدكتور جنبه وبيقولي حمدالله ع السلامه ويبتسم ابتسامه كلها شر الدكتور اول مره اشوف حاله زيك عمتا هنعلجكك بالكهرباء لحد ماتخفي كهربا ازاي انا فين يسري يرد مستشفي امراض عقليه ياحببتي كده كنتي هتموتي ابننا وامي جنبه او الجن اللي عامل امي صررخت باعلي صووووت قولتله يادكتور افهمني بس اسمعني مشي وسبني لوحدي انا ويسري وامي يسري قالي كده كنتي عاوزه تموتي ابننا عمتا انا هرحمك بس علشان اللي ف بطنك غير كده كنت ولعت فيكي قولتله طب ليه بتعمل معايا كده انا معملتش معاك اي حاجه وحشه والله كنت بحبك قالي وانا بحبك وده اللي مصبرني عليكي قولتله وانا بعيط طب امي زنبها ايه انها تموت كده وانا ليه وانت تكون مين قالي انا واحد من عائله الجن الملكه واتجوزت واحده من البشر يااما تيجي معايا تحت الارض واعيشك ملكه وهتشوفي ابننا وهو بيكبر او تفضلي هنا مع المجانين لحد ماتموتي او تتجنني تختاري ايه قالي هسيبك تهدي وتفكري برحتك وعاوزك تعرفي مفيش اي حد يقدر يموت ابني او يخدك مني وكان بيبصلي اوي بعينه فجاه اختفي بقيت اعيط وااقول ليه كده يارب قولت لنفسي لا لازم اهدي وافكر وفكرت بقيت زي المجنونه بكلم نفسي تعالي انت فين يايسري يلا علشان ناخد ابننا ونعيش زي الملوك بقي لقيته ظهرلي قولتله يعني هتعيشني زي الملكات بجد قالي اها طبعا قولتله وعد قالي وعد قولتله طب يالا خرجني من هنا قالي هنخرج نروح شقتنا وبعدين لما تخلفي هننزل عند اهلي قولتله ماشي وفعلا خرجني وماشيه ف الشارع قولتله خليك هنا بس ثواني هدخل الجامع وجايه قالي ليه قولتله حكم الطبيعه ياحبيبي وضحكت بدلع قالي بسرعه طيب لانك وحشاني اوي دخلت زي مايكون دخلت الجنه وعماله ابكي اووووي وااقول يااارب ونبي ساعدني اعمل ايه مليش حد غيرك امي ماتت ملهاش زنب غير انها كانت عوزاني مبسوطه وصليت وانا بعيط ومذهوله من كل اللي حصلي واتمنيت اني اكون بحلم لقيت يسري واقفلي بره ع الباب بتاع الجامع حبيبتي يالا ولا ايه قولتله غووور من هنا انا مش هروح ولا هاجي في حتي قالي اها علشان كده قاعده قاعده ف الجامع قولتله اها يابن الكلب الجامع بيت ربنا وهيحميني منك لقيته قال هييييح شكل مفيش فايده وقلع الجزمه بتاعته ودخل الجامع ودي كانت الصدمه بالنسبالي انه دخل الجامع وبيضحك ويقولي هو انتي متعرفيش ان الجن بيدخل الجامع عادي هو او اي شيطان وجه مسكني من شعري وقالي قومي لقيت الشيخ نصر قفل باب الجامع وفضل يقرأء قران يسري بصلي والشيخ يقراء وانا اقرأ معاه يسري وشه بيتغير وبيجيب الوان وصوته بيتخن وقالي مش هسيبك ولا هسيب ابني سمعاني قولتله اتحرق بقي وفعلا مفيش دقيقه لقيته اتحرق سجدت لربنا وقولت الحمد لله وشكرت الشيخ اوووي وخرجت من الجامع وروحت البيت بتاعي لان بيت ماما خلاص مبقاش بيت تقريبا ودخلت وحضنت السرير قولت الحمد لله كان كابوس وارتاحت ف الاخر وكويس اني حكيت للشيخ وساعدني وغمضت عيني ورحت ف النوم صحيت علي حد بيضربني قلم جاااامد اوووي ع وشي لقيت الجن اللي كانت عامله امي يانهار ازرق انا ازاي نستها وبتضرب فيا وبتقولي قتلتي اخويا دنا مش هرحمك تعالي معايا عالمنا وهوريكي وهعرفك وبتضرب فيا وهي بتعيط ومسكتني من شعري وبقت تجرني في الارض وانا اصرخ وعماله اقاومها مفيش لقيت حاجه زي باب اسود كبير اتفتح عندي في الصالون وجوه الباب ده سامعه اصوات طبل وصريخ وهي مسكاني من شعري ودخلتني الباب,,,
يتبع لجزء لاخير
بعد لاعجبات وتعليقاتكم راح نكون في الموعد لي يحب كملها فورا ينزل تعليقات
❤️💔💓💚💙برنس 💛💚💙💜♥️
الجزء الثالث #والاخير
👇زوجي جن ولم اعلم
ورحت ف النوم صحيت علي حد بيضربني قلم جاااامد اوووي ع وشي لقيت الجن اللي كانت عامله امي يانهار ازرق انا ازاي نستها وبتضرب فيا وبتقولي قتلتي اخويا دنا مش هرحمك تعالي معايا عالمنا وهوريكي وهعرفك وبتضرب فيا وهي بتعيط ومسكتني من شعري وبقت تجرني في الارض وانا اصرخ وعماله اقاومها مفيش لقيت حاجه زي باب اسود كبير اتفتح عندي في الصالون وجوه الباب ده سامعه اصوات طبل وصريخ وهي مسكاني من شعري ودخلتني الباب
ودخلت وانا بعيط وبصرخ دخلت عالم زي مايكون نهايه العالم كل شئ مختلف الدنيا ضلمه اوووي وسامعه صووت صريخ ونار في كل حتي وضحك وكلام مش فهما قالتلي مفكره هتقتلي اخويا وهسيبك كده لا لازم تتعذبي الاول واخد اللي في بطنك وبعدين نخليكي كلبه عندنا ودخلتني عند بيت كبير البيت جاي منه اصوات صريخ وفي نفس الوقت طبل وضحك ورمتني ع الارض وقالت هي دي اللي قتلت اخويا رفضت تعيش ملكه هنخليها عبده لقيت وحده كبيره اوووي شعرها ابيض وعنيها بيضه وقالت لا هنعملها كويس لحد ماناخد اللي ف بطنها وبعدين هنشوف قالت بس ياامي قالت مفيش بس بعد كلامي قالت حاضر وقمت وعدلت نفسي وهدومي وانا مش مصدقه ايه اللي حصل ده وليه كده ياربي واشمعنا انا استغفر الله العظيم ربنا معايا انا اسفه يارب اني نسيتك سامحني وجبولي حاجه اشربها في كاس جميل جدا قولتلهم انا مش هشرب حاجه قالت الام هتشربي متخافيش لو عاوزه ااذيكي مش هستني حد اشربي ومتخافيش ليه عملتي كده قولتلها ليه هقولك كنت عايشه حياه طبيعيه والمفروض اني اتجوز واخلف واعيش زي بقيت الناس ابنك دخل حياتي ودبح امي اللي مليش غيرها وفي الاخر بتقولي ليه قالتلي اهدي شويه بس انتي كده متخلصتيش من يسري قولتلها مش فاهمه قالت ابنه في بطنك يعني حته منه يعني هيكون زي يسري وهيكون فيه منك مسكت الكاس وشربت منه وفضلت اقراء قران في سري اقراء قران لحد لقيتهم كلهم وشهم احمر قالت الام اخرسي والا هموتك فضلت اقراء بصوت عااالي وانا اعيط وااقول يااارب لقيتها بتقرب مني وشكلها بيتغير عنيها بتجيب دم وبيطلع ليها قرون وصوتها بيتخن وانا بعيط وبقول يارب ونبي سامحني وبقراء باعلي صوت قران لقيت نفسي فجاه في بيت مهجووور ومفيش اي حد معايا او حوليا شكلي خرجت من البيت نزلت جري وخرجت من البيت لقيت نفسي في شارع مهجور مش هارفه فين بالظبط بحد مالقيت شرطه وقفه رحت للظابط وبحكي وبنهج قالي اهدي بس خدي نفسك وهنشوف هديت وحكتله كل حاجه قالي امممم جن وحرقتي ورحتي عالمهم قولتله اها والله مش مصدق قالي لا لا مصدق ببص لقيت اخت يسري جايه من بعيد ودخلت علي الظباط وبتكلمهم وبتبصلي جداااا قولت يااارب وسمعتها بتقولهم اني مريضه نفسيه واني هربت من المستشفي الظابط بصلي عملت نفسي مش واخده بالي قالها طب اهدي واحنا هنوديها المستشفي بنفسنا قولت يعني خلاص مش هعرف ارجع تاني ولو رجعت طبيعيه مليش حد امي خلاص ماتت هكون لوحدي وهما اصلا ماراح يتركوني لحالي مسكت الكاس اللي قدملي فيه الظابط العصير وكسرته كلهم بصولي قولت سامحني يارب ودخلت الكاس جواء بطني حسيت ان في حاجه بتتقطع ف بطني ووبص لبطني لقتها بتجيب دم ودم كتير بينزل اخت يسري صوتت لا لااااا وانا مش حاسه بنفسي غير لما صحيت في المستشفي والدكتور بيقولي احمدي ربنا يامجنونه انك عايشه قولتله انا فين قالي اهدي متخافيش في المستشفي بس للاسف مقدرناش ننكز الجنين اللي كان ف بطنك قولتله يعني مات قالي اها اهدي قولت كويس الحمد لله قالي فرحانه ان ابنك مات قولتله اسكت يادكتور قصه طويله ده ابن جن وموال ازرق بصلي باستغراب قالي هسيبك ترتاحي قولتله طب ممكن افهم ليه ربطين ايديا ببص للدكتور اوي افتكرت ده الدكتور اللي يسري جابني عنده بتاع المستشفي يعني ايه يعني انا في المستشفى امراض العقليه تاني بعد ده كله اكون هنااا صرخت وصووووت حراااام ،،،،،
انتهت نرجو تنزيل تعليقات والإعجاب حتى. يضهر الجزء لاخير للجميع
💙💛💚💖💓برنس 💓❤️♥️♥️💜
تعليقات
إرسال تعليق