القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

عشم ابليس كامله بقلم محمد السبكي قصه ممتعه وشيقه


#عشم_ابليس
#الجزء_الاول
#بقلم_محمد_السبكي✍️
#ملحوظه_اي_حد_هينشر_الرواية_بدون
#اللاسم_والصوره_سوف_اقوم_بالابلاغ_عنه

قومي يا بت يا سها قامت قيامتك كل ده نوم ده الضهر هيادن
حاضر يا ماما قايمه اهوه كل يوم هتسمعيني الاسطوانه المشروخه دي
اه يا روح امك ما انتي سهرانه على الزفت الفيس بوك ده معرفش بتعملوا عليه ايه ده كمان قومي علشان تحضري الفطار وتشتري الخضار وتجيبي العيش من الفرن
كل ده هعمله لوحدي
لا ياروح امك هاتي الجيران يشتغلوا معاكي
فزي قومي
حاضر حاضر قايمه اهوه

أحب اعرفكم دي ماما زينب كل يوم زن زن زن كده كل يوم اصحى على صوتها زي الكروان كده 😂😂😂
نسيت اقولكم انا سها تقدروا تقولوا كده أجمل بنت في منطقتنا احنا ساكنين في منطقه شعبيه يعني كلنا عارفين بعض
وعلشان انا أجمل بنت في المنطقه كل الناس بتحاول تتقرب مني
أنا بيضه وطويله وعيوني واسعه وجسمى مقلكوش لما بمشي في الشارع يالهوي يالهوي
كل الشباب والعواجيز بيبصي عليه معرفش ليه يمكن علشان بلبس ضيق من على وسطى وده بيبرز مفاتن جسمي وخصوصا المؤخره طيب اعمل ايه هيه كبيره وحدها وكمان صدري واووو
المهم انا لما بنزل الشارع كل الشارع يتمنالي الرضى وخصوصا البياعين
يعني اروح على فرن العيش احلا عيش اخده ومقفش في الصف وكمان بتاع اللحمه يقطعلي احسن حتة لحمه وبتاع الخضار سعات بيعبي في الشنطه من غير وزن مهو بيبقى مش فاضي يوزن بيبص على حاجات تانيه 😂😂😂

المهم انا اعرفهم واحد واحد ومعايا أرقام تليفوناتهم علشان بنبقي محتاجين حاجه بنتصل عليهم يوصلوا الطلبات لحد البيت
مطولش عليكم
ابتدت حكايتى لما سعيد بتاع الخضار وانا بشتري خضار

سعيد؛؛ سها انا عاوزك في موضوع مهم جدا

سها ؛؛ قول يا سعيد عاوز ايه بسرعه علشان مستعجله

سعيد؛؛ مش هينفع هنا وكمان المعلم عمال يبص علينا مش عاوز حد يعرف

سها ؛؛ طيب يا خويا بعد ما تخلص شغل رن عليه واطلع على السطوح في أوضه فوق بتاعت الفراخ استناني فيها
ولو حد كلمك قله طالع عند ماهر الي ساكن فوق

سعيد؛؛ تمام يا قشطه

سعيد ده من الصعيد وشغال عند المعلم سيد في بيع الخضار وملوش مكان يبات فيه غير المحل واد اسمراني ودمه خفيف وجسمه متوسط يعني انا أطول منه😂😂

روحت البيت بعد ما جبت كل الطلبات وقابلتني امي

اتاخرتي ليه يا مقصوفة الرقبه اه عندك حق ما انتي ماشيه عماله تدلعي في الشارع يابنتي عيب كده ودي ماشيه دي امشي زي الناس واتحشمي شويه الناس تقول ايه علينا

سها ؛؛ قطع لسان الي يجيب سيرتي باي كلمه دانا ستهم كلهم امال ايه

زينب؛؛ طيب انسدي بقا وحضرى الفطار

بعد ما سها حضرت الفطار قالت لمامتها انا طالعه اعمل اكل للفراخ
اطلعي وحطيلهم ميه واكل

. وانا طالعه قابلني ماهر على السلم كان نازل رايح شغله؛؛ بقلم محمد السبكي 

ماهر؛؛ ايه القمر ده كله امتى الجميل يحن علينا 

سها ؛؛؛ قمر ابه بس استاذ ماهر فين القمر ده

ماهر؛؛ انتي مش شايفه نفسك ولا ايه انتي احلى من ليلى علوي

سها ؛؛؛ ليلى علوي مره وحده اش جاب لجاب انا فين وهيه فين

ماهر؛؛ انتي عندي أجمل منها والله

سها ؛؛؛ طيب الحق روح على شغلك علشان متتاخرش

ماهر؛؛ حاضر يا جميل هكلمك لما ارجع

سها ؛؛؛ تمام يا برنس ههههه

طلعت سها فوق ونزل ماهر على السلم
وهيه بتاكل الفراخ رن الفون بتاعها لقت سعيد

ايوه يا سوسو انا جاهز اطلع دلوقتي

سها ؛؛ اه يا سعيد ماهر لسه خارج من شويه تعالي على فوق على طول

سعيد؛؛؛ ثواني يا جميل اكون عندك

سعيد ما صدق زي ما يكون بيحلم ساب الي فيده واستأذن من المعلم وطلع جري حتا مقلش للمعلم رايح فين
اول ما طلع فتح باب عشه الفراخ عباره عن غرفة كبيره وبها مكتب قديم وعدد قليل من الفراخ وكرسي مكسور

فتح الباب بالراحه وجد سها موطيه وبتاكل الفراخ ولم تلاحظ دخوله وفي ثواني حضنها من الخلف وسها تفاجأت وقفت مره وحده

يالهوي مين
أنا سعيد يا حبيبتي وحشاني وحشاني ايه الجسم النار ده

سها ؛؛؛ قول يا سعيد كنت عاوز ايه

سعيد؛؛؛ اقول مقولش ليه

كل ده وهوه حضنها من ضهرها وأيده ماسك على صدرها وهيه مستسلمه للوضع ده 

سعيد؛؛ أنا عاوزك يا روح قلبي

سها ؛؛؛ عاوزني تبقا تطلبني للجواز

سعيد؛؛؛ حاضر حاضر هطلبك بس ياله دلوقتي انا سخن ومولع

سها ؛؛ التفتت؛؛؛ بقا وشها في وشه ولسه زراعه حضناها وانا مالي روح للدكتور يكشف عليك
وراحت زقاه باديها بعيد عن جسمها ايه ده جسمك نارررر

سعيد؛؛ تعالي في حضني طفي ناري
أنتي دوائي ودكتوري

سها ؛؛ خلاص هات الروشته

سعيد؛؛؛ عيني عاوزه كام الي تقولي عليه تحت امرك

سها ؛؛؛ لا يا خفيف الروشته قسيمة الجواز من عند امي

سعيد؛؛ طيب طيب ريحيني الأول وبعد كده هنجوز وانقض عليها سعيد مثل الذئب ينهش الفريسه زي ما يكون ما صدق الفريسه تقع تحت ايده اخذ يقبل فيها ويلتهم شفايفها
ووووو
يتبع

للحصول على الجزء الثاني ضعي 20ملصق وعمل متابعه من هنا
شجعوني علشان اخلصها بسرعه

🌹🌷💜💓💘برنس 💘❤️💖💕💖
الجزء الثاني 

سعيد انقض على سها اخيرا أسد وجد ضالته
واخذ يلتهم وينهش في لحمها الا ان فاض الكيل بها ودفعته بعنف بكلتا يديها للخلف فوقع براسه على سيف المكتب الموجود في الغرفه فنزل الدم منه عباره عن شلال دم

عندما شاهدت سها الدم يسيل من راسه ووقع على الأرض بدون حركه ولا نفس أيقنت انه مات

سها ؛؛؛ سعيد سعيد قوم يا سعيد مش عاوزه هزار قوم حرام عليك سعيد يانهار اسود ده مبينطقش وايه الدم ده كله مصيبه لا تكون متت دانا وقعتي سوده اعمل ايه ياربي دلوقتي
اصوت والم الناس واقول كان بيتهجم عليه
هتبقى فضيحه

ولا اروح أبلغ الشرطه لا لا اكيد هاخد إعدام فيها

إعدام ليه ما انا بدافع عن نفسي
كل ده وسها واقفه مصدومه من الي حصل وبتكلم نفسها يمكن تلاقي حل
واخيرا هداها تفكيرها لحل واحد انها تخفي الجثه

طيب ازاي وهيه وحده ست وحدها ازاي هتعمل كده

فكرت وقالت لازم حد يساعدني
بس اثق في مين واختار مين يساعدني
استنى لماماهر يرجع من الشغل واقوله
لا ماهو لا مش بعيده يعملي فضيحه

احسن حاجه اقول لعبده
عبده ده بياع العيش في الفرن وعينه مني ومش هيرفضلي طلب

بس انا عارفه عينه زايغه مش بيشيل عينه من عليه في الراحه والجاية اه هو انسب واحد وكمان عنده تروسكل ممكن نشيل عليه الجثه
بقلم محمد السبكي 
هوه عبده لما اتصل عليه

سها ؛؛ السلام عليكم يا عبده 

عبده؛؛؛ وعليكم السلام ورحمة الله اتاري بقول الفون عمال يرقص ليه اتاري القمر بيرن عليه
ايوه يا ست الكل عاوزه عيش تاني ولا ايه

سها ؛؛ لا يا عبده انا خت الصبح مش عاوزه

عبده؛؛ خير ياست الكل فيه مشوار ولا حاجه

سها ؛؛ ايوه يا عبده فيه مصلحه معايا ولا لا

عبده؛؛؛ معاكي لو في آخر الدنيا وانا في دكي الساعه

سها؛؛؛؛ طيب انا عاوزاك دلوقتي بالتروسكل بتاعك

عبده؛؛ حاضرمعايا بس طلبيه لمطعم هوصلها واجيلك حالا هههههه تامر يا قمر

قفلت سها الخط وعماله تكلم في نفسها يارب يوافق مش يفضحني اعمل ايه ياربي والفه ازاي علشان محدش يشوفه
ايوه انا هتصرف
نزلت سها جري على السلم ودخلت شقتها

زينب؛؛ كل ده يابت بتاكلي الفراخ

سها ؛؛ ايوه يا ماما اعمل ايه يعني

زينب؛؛ بتعملي ايه يا بنتي بتشيلي السجاده ليه

سها ؛؛ مش شايفه التراب الي عليها هوديها المغسله
زينب؛؛؛ طيب يابنتي الي تشوفيه

لفت سها السجاده وطلعتها بره الشقه وقفلت الباب وخدتها على السطوح

فردتها على الأرض ونيمت الجثه عليها ولفتها

الفون رن ايوه يا عبده اطلع انا فوق مش تدخل الشقه اطلع على السطح على طول

عبده؛؛ هههههه سطح الله الله يا لعبك يا واد يا عبده دانا امي دعيالي انهارده جيلك يا جميل

عبده طلع السلم وهو عمال يفكر ياترى عوزاني ليه البنت زي القمر يمكن طمعانه فيه هههههه
دانا الي طمعان فيها ونفسي انول الود والغرام
واشرب من عسلها يا عسل

وصل السطوح لقاها قاعده على اخر سلمه
وعندما رأته ابتسمت وقالت

سها ؛؛ ازيك يا عبده وحشني

عبده؛؛ انا ازايي وحشك ما انا كنت معاكي الصبح في الفرن لحقت اوحشك ومن امتى الحب ده كله

سها ؛؛؛ من زمان بس انت مش واخد بالك

عبده؛؛؛ انتي صاحيه ولا نايمه ولا شاربه حاجه

سها ؛؛ انت شايف ايه يا عبده

عبده؛؛؛ يا خرابي على الدلع ده كله مش حمل الكلام الحلو ده كله
بقلك طيب ما تيجي ندخل الاوضه دي

سها ؛؛؛ مش تستعجل هندخل دلوقتي بس أصبر

عبده؛؛ من بعد الكلام الحلو ده معنديش صبر يالهوي يالهوي على الجمال والجسم النار

سها ؛؛ عجبتك يا عبده

عبده؛؛ عجبتبني بس دانا من زمااان مهووس بيكي

سها ؛؛؛ طيب هقلك على حاجه لو عملتها الجمال ده كله هيكون تحت امرك ولو عاوز فلوس كمان من عنيه

عبده؛؛؛ الجمال ده كله هيكون ملكي وفلوس كمان اكيد انا بحلم
أنا موافق من غير كلام
متابعه محمد السبكي

سها ؛؛؛ مش تعرف انا عاوزاك ليه الأول

عبده؛؛؛ من غير ما اعرف انا موافق

سها؛؛ ؛ حيث كده تعالي ندخل العشه

عبده؛؛؛ هو ده الكلام اوعي وشك ايوه بقا وهنعيش ساعة حظ 

ابتدا عبده بيبص على مؤخرة سها وهيه ماشيه قدامه تتمايل بخطواتها وفجأه حضنها من الخلف التفتت اليه اصبر مش تستعجل

عبده؛؛؛ ايه الملفوف في الأرض ده

سها ؛؛ ده سعيد الخضري

عبده؛؛؛ سعيد الصعيدي وبيعمل ايه هنا وملفوف كده ليه

سها؛؛؛؛ بص يا عبده انا هحكيلك الحكايه من الاول للآخر

سعيد اتهجم عليه وانا باكل الفراخ وكان عاوز ينام معايا وانا رفضت بزقه كده وقع على المكتب دهو ومات

عبده؛؛ لا والله وقع ومات طيب وانتي عاوزاني ليه بقا ان شاء الله

سها ؛؛ علشان تساعدني وتقف جنبي

عبده؛؛؛ اساعدك ايه بس دي فيها اعدام

سها ؛؛ إعدام ايه بس سعيد من الصعيد يعني لو اختفى محدش هيعرف راح فين هيفكروه رجع بلدهم وأهله عارفين انه شغال هنا عرفت

عبده؛؛ وانتي عاوزه اعمل ايه دلوقتي

سها ؛؛؛ عاوزاك تشيله بالسجاده وتاخده ترميه على أول الترعه او المصرف او المقابر في اي مصيبه بعيد عن هنا وخلاص وتروح تودي السجاده تتغسل وتجيبها اخر النهار وهكون مستنياك على نار

عبده؛؛؛ زي ما اتفقنا هتكوني ملكي انا لوحدي

سها ؛؛؛ ايوه يا حبيبي ملكك لوحدك تعمل فيه الي انت عاوزه

كل هم سها انها تخلص من الجثه باي طريقه
فبتاخد سعيد علي قد عقله علشان ميفضحاش

عبده؛؛ حاضر يا روح قلبي ارفعي معايا ارفعي
وحدووووو

رفعت سها السجاده وفيها الجثه على ظهر عبده ونزل من على السلم الا ان وصل الشارع وكان التروسكل موجود أمام المنزل ووضع فيه الجثه ملفوف عليها السجاده وخدها ورماها في الترعه وراح على المغسله غسل السجاده وكان معاده على الساعه 6مساء

نزلت سها على الشقه علشان تروق البيت
قابلت امها يابنتي هتقعدي طول النهار فوق مش تروقي البيت وبعدين تاخدي السكينه تدبحي فرخه علشان الغداء انهارده ولا عاوز ابوكي يرجع من الشغل ميلاقيش الاكل جهز يطين عيشتنا

سها ؛؛ حاضر يا ماما والله ما فيه أعصاب الظاهر انا تعبانه ولا ايه

زينب؛؛ طيب خلصي بلاش مياعه

جت الساعه 6 وراح عبده استلم السجاده ورن على سها 

عبده؛؛؛ ايوه يا قمر كله تمام المصلحه خلصت واحنا في السليم والسجاده معايا انا جيلك يا جميل

سها ؛؛؛؛ طيب يا عبده هاتها حطها على باب الشقه واطلع استناني فوق

عبده؛؛؛؛ تمام يا فله ههههه ليلتنا عسل يا عسل

جه عبده طلع السجاده وضرب الجرس وطلع جري على فوق؛؛؛ فتحت سها ودخلت السجاده
وقالت لامها انا طالعه ااكل الفراخ

طلعت سها لقت عبده فاتح الفون  ومشغل مقطع سكس وقاعد بيتفرج عليه اول ما شفته سها قالت

يتبع
#الجزء_الثالث

ليه مفيش تفاعل على القصه انا زعلان بجد 

عبده جه بالسجاده طلعها فوق عند باب الشقه ورن الجرس وطلع على فوق زي ما سها قالتله
طالع بيكلم نفسه ليلتنا عنب انهارده

خدنا الحبايه وشربت سجارتين الحشيش وهتبقى ليل عسل يا عسل هههههه

طلعت سها بعد ما عبده اتصل عليها لقيته مشغل مقطع فيديو مخل وقلة ادب

سها؛؛؛ انت مشغل ايه ده يا عبده

عبده؛؛؛ انا هشغل ايه يعني فيديو ليكي يا جميل

سها؛؛؛ يا مصيبتي ليه انا وقلة ادب جبته منين ده

عبده؛؛؛ يا عسل ده مش تليفوني ده بتاع المرحوم سعيد 😂😂😂

وانا شايله علشان ارميه لقيته بيرن قلت خساره
فتحته وشيلت الخط منه رميته معاه وخت العده ههههه

بفتحها وبدور لقيته مصورك وانتي ماشيه في الشارع وبتدلعي يا جميل

سها؛؛؛ ااه الواطي الحقير بيصورني انا يستاهل الي جراله وانا كنت زعلانه عليه في داهيه

عبده؛؛؛ ياله بقا يا جميل علشان ننفذ اتفقنا ونسهر ليله من ليالي العمر هتبقا صباحي
أنا مروق مزاجي على الآخر

سها؛؛؛ عبده انا غيرت اتفاقي معاك
أنا هعطيك 1000 جنيه كل الي معايا وتروح لحالك ولا من شاف ولا من درى

عبده؛؛؛ نعم نعم يا روح امك ده مكنش اتفقنا
اتفقنا انك تكوني ملكي واتمتع بيكي واعمل الي انا عاوزه دانا مكلف على دماغي دي 500جنيه لغايه دلوقتي تقليلي الف جنيه مش عاوز فلوس
أنا عاوزك انت يا جميل انا مستعد ادفع عمري كله واقضي ليله معاكي ااااااه

سها؛؛؛ تبقى بتحلم يا عبده انك تلمس شعره مني

عبده؛؛ اممممممم افهم من كده انك ضحكتي عليه لا انا مينضحكش عليه ابدا وهتكون دخلتي عليكي انهارده وغصب عنك كمان
بقلم محمد السبكي

أقترب عبده من سها وحضنها واخذ يقبل فيها في كل جسمها ودفعها على الأرض فوقعت على ظهرها فرمي نفسه عليها وهي تقاومه بيديها
واخذ يقبل فيها كان في حالة هيجان كانت العشه مظلمه الا من اضائه خافته اتيه من المباني المجاوره للسطوح اخذت تبحث هنا وهناك بايديها على شي تنقذ نفسها منه
فوجدت السكينه مازالت موجوده على الأرض
لقد نسيتها عندما ذبحت الفرخه للغداء
أمسكت سها السكينه وصدرتها بينها وبين عبده علي قلبه

سها؛؛؛ ابعد عني يا عبده احسنلك

عبده؛؛؛؛؛ وان مبعدتش يا جميل هتعملي ايه انتي بقيتي تحت ايدي ولا يمكن اسيبك غير بعد ما اتمتع بيكي واخد حقي

سها؛؛؛ ابعد عني يا عبده انا معاكي سكينه ممكن تقتلك

عبده؛؛؛ تقتليني ااااه زي سعيد يعني وريني كده هتعملي ايه

وفجأه جته ضربه على راسه من الخلف افقدته توازنه فنزل على السكينه وكان السلاح مصدر على قلبه فغرست في قلبه في ثواني

سهاد؛؛؛ انت مين يا مجنون انت وعملت كده ليه

ماهر؛؛؛ انا ماهر يا سها متخافيش انا سمعت صوته وصوتك وانتي عماله تصرخي طلعت جري لقيته نايم عليكي عاوز يغتصبك

سها؛؛؛ انت مش عارف عملت ايه انت قتلته

ماهر؛؛ قتلت ايه بس دي خبطه بسيطه كده وهيفوق دلوقتي

سها؛؛؛ لا يا ماهر السكينه دخلت في قلبه ومات شايف الدم الي غرقني ونزل منه

ماهر؛؛ يادي المصيبه السوده والعمل دلوقتي

سها؛؛ عمل اسود ومنيل دانا ملحقتش افوق من الجثه الاولنيه

ماهر؛؛؛ هوه فيه جثه اولانيه 

سها ؛؛؛ امال انت فاكر ايه انا هحكيلك من الاول
بقلم محمد السبكي

سها حكت لماهر كل الي حصل من الاول وماهر قلها وبعدين احنا كده روحنا في داهيه سها قلتله لا داهيه ولا حاجه نتخلص من الجثه زي ما خلصنا من سعيد

ماهر؛؛ طيب ازاي

سها؛؛؛ هقولك ازاي انا اجبلك ملايه ولا حاجه نلفه فيها وتشيله تنزل بيه على السلم والترَسكل بتاعه تحت تحطه فيه وتاخده ترميه في اي خرابه ولا اي مصيبه تاخده زي ما عملنا مع سعيد بالظبط

ماهر؛؛ طب ياله بسرعه قبل ما حد ياخد باله

سها جابت ملاية وخدوا المفاتيح من جيبه وكمان الموبيل بتاعه وبتاع سعيد ولفت عبده فيها وماهر شاله ونزل بيه على السلم وحطه في التروسكل وقبل ما ينزل على السلم كان عبده دايما بيلبس شال على راسه خده ماهر ولبسه علشان محدش يشوف وشه ويعرفه
ودور التروسكل ومشي وهو ماشي في آخر الشارع نده عليه المعلم سيد بتاع الخضار

سيد؛؛ يا عبده ياواد ياعبده مشفتش سعيد انهارده من بعد الظهر مش باين
الواد ده بيجري بسرعه ليه كده ياله
الصباح رباح انا هروح الصبح اعمل بلاغ في الشرطه علشان اخلي مسؤليتي

لم يلتفت ماهر الي المعلم سيد وفضل ماشي بسرعه وشاور بايده بحركه معناها لا لا ولم يتحدث وفي مكان بعيد تخلص من الجثه والتروسكل وأشعل النيران فيها علشان تبان انها حادثه ورجع على البيت بعد ما اخفي معالم الجريمه ورما الشال مع الجثه

دخل ماهر شقته ودخل الحمام خد دوش وبدل ملابسه مكان آثار الدماء ونام حتا الصباح

سها دخلت الشقه وجدت والدها ووالدتها في سابع نومه دخلت على الحمام وبسرعه غسلت ملابسها الملطخه بالدماء وخدت دوش ودخلت على السرير تتذكر ما حدث في خلال هذا اليوم الشاق وازي كان يوم صعب

وتكلم نفسها ياربي انا عملت ايه لكل ده كل ده يجرالي اسود يوم في حياتي يارب استرها معايا يارب

((سبحان الله هو احنا لازم يحصلنا مصيبه علشان نفتكر ربنا))

وأثناء ما هيه مشغوله في التفكير رن الفون بتاعها وجدته خليل صاحب محل الاتصالات
الي بتشحن رصيد عنده
بقلم محمد السبكي 
سها؛؛؛ وعاوز ايه دلوقتي ده كمان مرضيتش ترد
ولكن خليل عاود الاتصال مره اخرى

سها؛؛ الله انت مصمم بقا فتحت الخط ايوه يا خليل فيه حاجه ده وقته تتصل عليه

خليل؛؛ ايوه يا ست الكل فيه حاجات

سها؛؛ خير قول انت صحتني من النوم

خليل؛؛ لحقتي تنامي 😂😂😂😂

سها؛؛؛ ايوه ياسيدي تعبانه طول النهار عندك مانع

خليل؛؛ ايوه انا عارف انك تعبانه طول النهار
وعارف كمان كل الي حصل في عشة الفراخ

سها؛؛؛ انت بتقول ايه وتعرف ايه وازاي

خليل؛؛؛ اعرف كل حاجه نتفق الأول وبعدين احكيلك تدفعي 100الف جنيه وسهره حمره معاكي وهسكت ولا أبلغ الشرطه

يتبع
ياترى سها كان ردها ايه وهتعمل ايه في المصيبه الجديده دي لو عاوزين تعرفوا ضعي 20ملصق ومتابعه لصفحتي ليصلكم اشعار بالنشر مع تحياتي محمد السبكي 

عشم ابليس
الجزء الرابع
بقلم محمد السبكي

طبعا خليل لقاها فرصة يكسب فلوس وكمان يقضي ليله حمره مع اجمل بنت في المنطقه كل الشباب يتمنى يقضوا معاها ليله وحده
كلهم شياطين ابالسه

كلمها وقالها انا مركب كاميرات في المحل والشارع وكمان مركز الكاميرا على مدخل بيتكم
علشان اشوفك وانتي داخله وانتي خارجه
وكمان ياسلام لما كنتي بتنشري الغسيل واوووو

ببقا عاوز اطلعلك فوق واعمل عمايل على جسمك النار ده هيجنني 

سها؛؛؛ يخربيتك انت تعمل كل ده
وعرفت ازاي الي عملته

خليل ؛؛ اول حاجه دخل سعيد الصعيدي بتاع الخضر البيت ومخرجش
وبعديها دخل عبدو بتاع العيش ونزل شايل سجاده وبعدين رجع عبدو ومعاه السجاده

وبعدين نزل عبدو ومعاه حاجه ملفوفه في ملايه وهو لابس الشال بتاعه بس لما قربت الكاميرا ههههه مطلعش عبدو

سها؛؛؛ امال طلع مين

خليل؛؛؛ طلع الاستاذ ماهر الي ساكن في الشقه الي فوقيكم
وخد الجثه وركب التروسكل وخرج
وبعد شويه رجع الاستاذ ماهر وحده ودخل البيت

سها؛؛؛ كل ده متسجل عندك

خليل؛؛ اه والله تحبي ابعتلك نسخه منه

سها؛؛ وعلى ايه والمطلوب

خليل؛؛؛؛ زي ما اتفقنا تجهزي الفلوس 100الف جنيه وهسهر سهره حمره معاكي هسكت ومش هجيب سيره لا اما أبلغ الشرطه وانتي عارفه الباقي

سها؛؛؛ طيب انا معيش المبلغ ده دلوقتي كل الي معايا 1000جنبه

خليل؛؛؛ مليش فيه اتصرفي انتي وماهر؛؛؛؛ معاكي لا آخر النهار بعد كده هبلغ عنكم وقفل الخط

بقلم محمد السبكي 

طبعا من ساعة سها ما عرفت وهيه قاعده عماله تبكي وتقول ياربي انا عملت ايه علشان يحصلي ده كله ياربي كلهم طمعانين فيه انا السبب ولا الشباب انعدم عندهم الأخلاق والضمير
فضلت تفكر وتفكر الا ان طلع النهار

قالت في نفسها لما الحق ابلع ماهر قبل ما يروح الشغل
رنت على ماهر قالتله وانت خارج رن عليه عاوزاك في موضوع مهم قالها طيب اطلعي انا نازل بعد شويه

خرجت سها واتقابلت مع ماهر على السلم

ماهر؛؛؛ خير يا سها في حاجه حصلت

سها؛؛ مصيبه يا ماهر مصيبه

ماهر؛؛ يا حبيبتي فيه ايه الي حصل حد عرف حاجه مش تتعبي اعصابي انا منمتش طول الليل

سها ومين سمعك وانا كمان منمتش طول اليل
عماله افكر في المصيبه دي

ماهر؛؛ قولي بس ايه الي حصل

سها؛؛ تعرف خليل طبعا صاحب محل الاتصالات

ماهر؛؛؛؛ طبعا اعرفه ماله ده كمان

سها؛؛؛ خليل يا ماهر طلع عارف كل حاجه ومعاه فيديو كمان متسجل عليه كل حاجه حصلت 

ماهر؛؛؛ يادي الوقعه السوده ازاي حصل ده

سها؛؛ هو مركب كاميرات في الشارع وفي المحل ابتاعه من يوم المحل ما اتسرق

والكاميرات صورت كل حاجه

ماهر؛؛؛ يادي الوقعه السود ياريتني ما حبيتك ولا عرفتك يا شيخه منك لله هتعدم بسببك

سها؛؛ وانا ذنبي ايه بس عملت ايه كلهم طمعانين فيه

ماهر؛؛؛ بسبب لبسك المسخره الي بتنزلي بيه الشارع طمع الناس كلها فيكي

سها؛؛ طيب والعمل يا حبيبي دلوقتي هنتصرف ازاي

ماهر؛؛؛ معرفش اتصرفي انتي واديله الفلوس

سها؛؛؛ معيش غير الف جنيه بس

ماهر؛؛؛ طيب يا حبيبتي هروح الشغل دلوقتي علشان اتاخرت ولما ارجع ربنا يسهل ان شاء الله

خرج ماهر من البيت وهو مش على اعصابه
عندما أقترب من محل الخضروات بتاع الحاج سيد الي كان شغال فيه سعيد وجد رجال الشرطه تسأل عن سعيد الصعيدي وايه سبب اختفائه وكمان يوجد في الشارع كثير من رجال الشرطه يسألون عن عبدو بتاع فرن العيش بعد ما وجدوا جثته مع التروسكل محروقين
كان في غايه القلق وذهب الي العمل

بعد ما خرج ماهو من البيت دخلت سها الشقه وجدت والدتها وطلبت منها تحضر الفطار علشان والدها يذهب إلى العمل
دخلت سها المطبخ حضرت الفطار ودمغها مشغوله بالتفكير في المصيبه الجديده دي وازاي تتخلص منها

فطر والدها والدتها ذهب والدها الي العمل وعلشان والدتها ست كبيره مكنتش بتعمل حاجه في البيت
خلصت سها كل شغل البيت وطلعت على السطوح تاكل الفراخ يمكن افضل مكان ليها تحب تفكر فيه هو عشة الفراخ
غرفة الاعدام 🤣🤣🤣🤣

هداها تفكيرها انها تستدرج خليل الي السطوح وتفعل معه مثل ما فعلت مع الجثث السابقه
ولكن تراجعت وقالت اكيد خليل هيخاف ييجي هنا وايه الحل معاه مهو لو قتلناه وعدت يبقا خلاص لو حصل حاجه واتكشفنه هيه موته ولا اكتر هنتعدم كام مره يعني

أحضرت سها السكينه وذبحت فرختين ونضفتهم ونزلت علشان تطبخهم بدون علم والدتها انها ذبحت اثنين وهيه بتطبخهم وعماله تفكر في الموضوع دماغها هتنفحر 

من كتر التفكير تعبت وعلى الساعه 3 على خروج ماهر من العمل اتصلت عليه وقالتله ابقا هات معاك سم فيران
وبدون ما يسالها ليه قالها حاضر

بقلم محمد السبكي

جه ماهو دخل البيت ورن عليها طلعت سها خدت السم منه ونزلت شقتها جهزت فرخه ووضعت فيها السم ولفتها في كيس وطلعت عند ماهر

ماهرعندما شاهد الفرخه في يدها 

ماهر؛؛؛ الله والله انتي بنت حلال انا ميت من الجوع هاتي هاتي

سها؛؛؛ بتعمل ايه يا مجنون انت دي مش ليك

ماهر؛؛؛ امال لمين يعني

سها؛؛؛ دي الي هتجيب اجل خليل ان شاء الله

ماهو؛؛؛ هو السم الي طلبتيه علشان كده

سها؛؛؛ ايوه امال ايه

ماهر؛؛؛ يابنت الشياطين انتي شيطانه ههههههه

سها؛؛؛ امال اعمل ايه اسيبه يدخلنا السجن وناخد إعدام

ياله بسرعه خدها وانزل ادهاله انا اتصلت عليه قلتلة محضرالك اكله حلوه فراخ انا عارفاه مش يهون عليه يشتري علبة كشري يتغدا بيها

نزل ماهر وذهب الي خليل في المحل

ماهر؛؛ السلام عليكم ورحمة الله

خليل؛؛ وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
ازيك يا استاذ ماهر تمام ياباشا

ماهر؛؛؛ الحمد لله كويس

قام خليل من على الكرسي وقفل الباب القزاز ونزل الستاير وقاله علشان نتكلم براحتنا

ماهر؛؛؛ كده أفضل

خليل؛؛؛ بص يا استاذ ماهر من غير لف ودوران اكيد سها قالت ليك علي كل حاجه

ماهر؛؛؛؛ اه تمام قالت

خليل؛؛ جبت الفلوس معاك

ماهر؛؛؛ بصراحه مقدرتش اجمع غير 40الف جنيه بس

خليل؛؛؛ لا لا مينفعش الكلام ده معايا كل الي حصل متسجل على شريط الفيديو ده
وجت الشرطه الصبح طلبت التسجيل كنت محضرلهم شريط قديم وعملت حسابي

يعني لو الفلوس مندفعتش هبعتلهم شريط الفيديو ده وانتم احرار حبل المشنقه هيتلف على رقبتكم على طول دول جثتين

ماهر؛؛؛ طيب خد دول دلوقتي وانا هتصرف في الباقي باليل

خليل؛؛؛ هات بس متتاخرش عليه لو الفلوس مجتش باليل تاني يوم الصبح هبعت الشريط لللشرطه

ماهر؛؛؛ حاضر حاضر

خليل؛؛؛ امال فين الفرخه الي بعتاها معاك سها انا شامم ريحتها قالبه المحل 

ماهر؛؛؛ اه الفرخه اهه اتفضل بالهنا والشفا

مسك خليل الفرخه وفتح الكيس الله شكلها يفتح النفس مد ايدك استاذ ماهر اهو يبقي عيش وفراخ 😂😂😂😂

ماهر؛؛؛ انا لا لا شكرا شكرا

خليل؛؛ شكرا شكرا لازم تاكل معايا اانت قرفان ولا ايه دي ست الكل الي طابخه

ماهر؛؛؛ صدقني مش قادر انا لسه واكل دلوقتي

خليل؛؛ عليه الطلاق لازم تاكل معايا

ماهر حس ان خليل شاكك فيه فما كان من انه مد ايده ومسك حته من الفرخه ثم وضعها؛؛؛ 

يتبع

بصراحه انا زعلان التفاعل وحش جدا على القصه أوقف نشرها ولا اغيرها عاوز اشوف تعليقاتكم

عشم ابليس
الجزء الخامس
بقلم محمد السبكي

ماهر يجلس مع خليل في محل الموبايلات ومقفول عليهم الباب وابتدا خليل في الأكل وحلف على ماهر علشان ياكل معاه وابتدا ماهر يمد ايده على الاكل ليبعد شك خليل عنه 

وفي ثواني احس ماهر انه عاوز يرجع قبل ما ياكل

ماهر؛؛؛؛ اععععععععع

خليل؛؛؛ ايه يا استاذ ماهر هترجع على الاكل ولا ايه قوم قوم الحمام اهوه

زي ما يكون طوق النجاه لماهر جري على الحمام وغسل وشه وانتظر شويه وخرج

ماهر؛؛؛ الظاهر المعده عندي تعبانه اخدت برد

خليل؛؛ الف سلامه استاذنا؛؛؛؛ اكل انا وحدي الله الفرخه متحمره بالسمن البلدي وطعمها جميل
تسلم ايد الست سها يابختك يا استاذ ماهر لما تجوزها جمال وشطاره ونفسها حلو في الأكل

ماهر؛؛؛ كل بالهنا والشفا؛؛؛؛ وفي نفسه بيقول بالسم الهاري؛؛؛؛؛ اه اجوزها ان شاء الله

بعد ربع ساعه حس خليل بمغص جامد في بطنه قام بالنهوص الي الحمام وقال الظاهر انا كمان اخت برد ايه المغص الجامد ده ااااااااه

الحقني يا استاذ ماهر سكاكين بتقطع في بطني
آآآآآآه وابتدا خليل صوته يعلا وابتدا ماهر يقلق لاا حد يسمع الصوت ويدخل على المحل

خليل؛؛؛ الحقني يا استاذ ماهر انا تعبان مش قادر انا بموووت

ماهر؛؛؛ خير يا خليل مالك انت كنت كويس دلوقتي

خليل؛؛؛ معرفش ايه الي حصل سكاكين بتقطع في بطني الحقني بلغ الإسعاف اااااااه اااااااااه

ماهر؛؛؛ إسعاف ايه بس يا خليل دول شوية مغص وهيروحوا لحالهم

خليل؛؛؛ لا لا اكيد الاكل ده فيه حاجه اكيد حاطين سم فيه علشان اموت والسر يندفن معايا إنما لا انا هفضحكم اااااه بطني الحقوني

فما كان من ماهر الا ان دخل عليه الحمام وابتدا يضرب فيه علشان يسكت وابتدا يكتم في صوته الا ان لفظ أنفاسه الاخيره ومات في الحال؛؛؛ بقلم محمد السبكي

ماهر ترك خليل جثه هامده بداخل الحمام
وهم مسرعا باخد الفلوس واخد الكارت ميموري الموجود في كاميرات المراقبه وخرج مسرعا من المحل وترك الباب مفتوحا من شدة خوفه؛؛ ثم دخل الي المنزل ودخل شقته واتصل على سها طمنها ان كل شي تمام

بعد ربع ساعه من الحادث

دب في الشارع حاله من الصراخ والفوضي
فتاه دخلت المحل لشراء كارت شحن فلم تجد خليل وكان باب الحمام مفتوح وخليل ملقي على الأرض فقامت بالصراخ وتجمع الاهالي ووجدوا خليل قد فارق الحياه

تم إبلاغ الشرطه التي قامت بدورها بابلاغ الإسعاف والطب الشرعي لمعرفة سبب الوفاه
وتم تفريغ الكاميرات الموجوده بالمحل
حتا موبيل خليل تم التحفظ عليه

وتبين من الكشف الظاهري للجثه ان سبب الوفاه هو التسمم

في الشارع

كان كل سكان الشارع في حاله من الغضب والحزن والقلق على ما يحدث وكثرة حالات القتل اولهم اختفاء سعيد ووجود عبده محروق واخيرا موت خليل بالتسمم

بعد وقت قصير من الحادثه رن فون سها
كان ماهر على الطرف الآخر

ماهر؛؛؛ ايوه يا حبيبتي

سها؛؛ ايوه يا ماهر طمني ايه الاخبار

ماهر؛؛؛ كله تمام

سها؛؛؛ فيه حد شافك وانت خارج من عند خليل

ماهر؛؛ لا طبعا انا جبت الفلوس تاني والميموري كارد الي كان بيهددنا بيه يعني كل حاجه تمام متقلقيش

الحمد لله احنا بقينا في السليم حبيبتي نفسي نجوز ونخرج من الشارع الزفت ده ونعيش حياه جديده مع بعض

سها؛؛؛ حاضر يا ماهر خلي اهلك ييجم يطلبوا أيدي وانا هقول لأهلي

ماهر؛؛؛ طيب تمام ان شاء الله انا هتصل بيهم وبكره نطلب ايدك ونقرأ الفاتحه

ماهر يسكن في شقه في منزل والد سها  نظرا لقربه من عمله إنما اهله موجودين في محافظه أخرى بعيد عنه

في تمام الساعه الثامنه مساء رن جرس الفون الخاص بماهر

الووو السلام عليكم

ماهر؛؛؛ وعليكم السلام ورحمة الله

طبعا حضرتك متعرفنيش

ماهر؛؛ مين حضرتك

انا الحاج على صاحب محل الجزاره الي في الشارع

ماهر ؛؛اه اه اهلا حاج على اامرني معلش رقمك مش معايا

على ؛؛؛ طبعا حضرتك عارف بالمصايب الي بتحصل في الشارع

ماهر؛؛؛ ايوه اه سمعت عنها خير فيه حاجه

على؛؛؛ اه فيه انهارده خليل بتاع الاتصالات مات
وانا شفتك كنت اخر واحد خارج من عنده
وكنت خارج بسرعه ومش على بعضك

انتم اتخانقتم ولا ايه بعدها على طول الصوات اشتغل في الشارع
طبعا ضابط البوليس جه سألني قلتله مشفتش حاجه ولا اعرف حاجه
مرضتش اقله اني شفتك خارج من عنده

ماهر؛؛؛؛ ايوه ايوه كنت دخلت اشتري كارت شحن من عنده بس 

على؛؛؛ كارت ايه بس يا استاذ ماهر الي يخلي خليل يقفل عليكم القزاز وينزل الستاير انتم قعدتم نصف ساعة مع بعض وكان معاك شنطه وانت داخل ومخرجتش بيها يبقى معناها ايه دي يبقى انت الي قتلته

بصراحه هو يستاهل كان طماع وكان بيتاجر في المخدرات من الباطن وكمان يا بيبيع افلام مخله بالآداب لشباب الشارع كانت سمعته وحشه يستاهل 

ماهر؛؛؛؛ انا واقتله ليه انا مليش علاقه بيه
طيب والمطلوب يعني

على؛؛؛ انت شايف الحاله تعبانه من يوم الكورونا مفيش بيع ولا شغل والناس معدش معاها فلوس فلست الحاله على الحديده
فممكن تكرم علينا 50الف جنيه مساعده منك لما ربنا يفرجها

ماهر؛؛ ليه يعني قالولك عني شغال في الشئون الاجتماعيه ولا بوزع فلوسي على الناس

على؛؛؛؛ معرفش بقا اتصرف وخلاص لا اما بكره الصبح هروح القسم اقول اني شفتك خارج من عند خليل وكنت بتجري وهما هيتصرفوا معاك انت حر
وقفل الفون  في وش ماهر

ماهر يادي الليله الي يعلم بيها ربنا انا عملت ايه بس ياربي كله منك يا زفته انتي السبب في كل ده؛؛؛؛ بقلم محمد السبكي
وانا هفضل شايل الهم وحدي كده لما اتصل على سها اعرفها بالمصيبه الجديده 

ماهر؛؛؛؛؛ الوووووو ايوه يا جلابة المصايب 

سها؛؛؛؛؛؛ ايوه يا ماهر خير بتقول ليه كده

ماهر؛؛؛ في مصيبه جديده حصلت؛؛؛؛ الحاج على الزفت الجزار شافني وانا خارج جري من عند خليل
وبيهددني وطالب 50 الف جنيه لا اما هيبلغ عني الشرطه

سها؛؛؛ والعمل يا ماهر

ماهر؛؛؛ العمل عمل ربنا يبقى نخلص منه زي الي قابله امال نروح في داهيه ولا اقلك هديله 40الف الي معايا ونسكته بيهم وخلاص

سها؛؛؛ يا حبيبي طالما داق الفلوس مش هيشبع وهيفضل يهددك على طول ومش هتلاحق عليه انا عارفاه طول عمره جشع
طول عمره بيدبح لحمة حمير والناس الغلابه تاكل ومتعرفش دي لحمة ايه وكمان الكبده بتاعته ما تعرفش دي كبدة ايه وكذا مره اتقبض عليه ودخل السجن يعني معندوش ضمير والقتل فيه حلال

ماهر؛؛؛ يعني حكمتي عليه بالقتل

سها؛؛ ده مكتوب له ونصيبه نخلص الناس من شره ويبقى كسبنا ثواب

ماهر؛؛؛، طيب هعمل محاوله كده لما اشوف
سلام دلوقتي

قفل ماهر الخط ورن علي الحاج علي

ماهر؛؛؛ السلام عليكم

على؛؛؛ وعليكم السلام ورحمة الله ايوه يا استاذ ماهر جهزت الفلوس

ماهو؛؛؛ ايوه الفلوس جهزت تعالي عندي الشقه علشان تاخدهم

على؛؛؛ لا شقة ايه انا سهران في المحل بص من البلكونه كده هتلاقيني قاعد لوحدي هجهز كوبيتين شاي لما تيجي بالسلامه هههههه

خد ماهر الفلوس ونزل على محل الجزاره وجد على في انتظاره وكان الوقت متأخر يكاد الشارع ينقطع من الماره وعلى منزل نصف الباب ومضلم المحل وقاعد بيشرب حشيش
لما شاف ماهر جاي نور النور ودخله جوه وراح منزل الباب عليهم من جوه

على؛؛؛ اتفضل يا استاذ ماهر المحل محلك
جبت الفلوس

ماهر؛؛؛ شكرا ياحاج على اه بس بصراحه مقدرش اصرف غير في 40الف بس
والباقي ان شاء الله بعد ما اعمل الفرح بتاعي

على؛؛؛؛ ماشي هات ميضرش بس اعمل حسابك متتاخرش عليه لأحسن انا بقلق بسرعه وزعلي وحش هههههه
ومين السنيوره الي هتجوزها

ماهر؛؛ الانسه سها ان شاء الله

على؛؛؛ سها 😂😂😂😂😂مش لاقي غير سها
بقلم محمد السبكي 
ماهر؛؛؛؛ مالها يعني فيه حاجه

على؛؛؛؛ انت مش شايف سمعتها عامله ازاي في الشارع وبتمشي لبسه ايه ياعم دي بتبقى ماشيه عمله عرض أزياء وشباب الشارع كله بيبص عليها بسبب لبسها ومشيتها دي شكلها مدوراها هههههه

ماهر؛؛؛ احترم نفسك انت راجل قليل الادب ومش محترم

على؛؛؛ انا راجل اكبر منك وتقول عليه قليل الادب وراح قايم وضارب ماهر بالقلم على وشه

فما كان من ماهر الا ان بادله بالضرب على سخن وابتدا يقول كلام وحش على سها
فما كان من ماهر الا ان وجد ساطور تقطيع اللحمه ومسكه بيده ورفعه ثم

يتبع
تفاعلوا علشان الجزء الأخير مشوق سوف تنكشف جميع الأحداث 

الجزء الأخير 

الحاج علي سخن وفضل يشتم في سها ويقول عليها كلام مش كويس الدم غلي في عروق ماهر من كلام على وكمان على تطاول عليه بالضرب ثم وجد ماهر ساطور تقطيع اللحمه موجود علي المكتب فاخذة بسرعه ووجه ضربته بكل قوه على عنق على مما ادت الي فصل الراس عن الجسد وتناثرت الدماء في كل مكان وعلى ماهر كذالك

حاله من الصدمه واجهة ماهر لمدة دقيقه واخذ يحدث نفسه ايه يا ماهر فوق هي دي اول مره تقتل ما خلاص اتعودت على كده

وفاق ماهر وترك على غرقان في دمه واخذ الفلوس وأغلق النور وخرج ثم أغلق باب المحل ونظر في الشارع فلم يجد احد وذهب الي شقته واخلع ملابسه المتسخه بالدماء ودخل تحت الدوش وسرح في شريط حياته كله من ساعة ما اجر الشقه الي وقتنا هذا

ولكنه افاق على رن الفون بتاعه ثم انتها من حمامه وبدل ملابسه

فوجدها سها سبب البلاوي والمصايب كلها

ماهر؛؛؛ ايوه يا جلابة المصايب

سها؛؛؛ ايوه يا حبيبي طمني سبع ولا ضبع

ماهر؛؛؛ سبع طبعا انا خلاص بقيت قتال قتله وكمان محترف والبركه فيكي وان شاء الله نهايتي على ايدك

سها؛؛؛ يا حبيبي روق كده ونام وارتاح عاوزاك بكره تبقى منور وفايق ان شاء الله

ماهر؛؛؛ اروق وارتاح واحنا داخلين على حبل المشنقه

سها؛؛؛ ياحبيبي مفيش حد يعرف عننا حاجه والناس دي وحشه ليها اعداء كتير يعني احنا في الأمان 

ماهر؛؛؛ ربنا يعدي اليومين دول على خير على فكره انا مش رايح الشغل بكره هروق البيت علشان والدي ووالدتي وقراية الفاتحه

سها؛؛ حاضر يا قلبي وانا كمان هروق البيت وهعملك كل الاكل الي بتحبه ههههه
وأن شاء الله نتقابل على باليل

نام ماهر ونامت سها حتا صباح اليوم التالى

في الصباح

ذهب الصبيه الشغالين عند الحاج علي كالعاده يفتحوا المحل وجدوا الحاج علي مقطوع الراس وتم إبلاغ الشرطه والاسعاف

 صحي الشارع كله على حاله من الغضب والخوف بسبب كثرة الجرائم في هذا الشارع الهادي وتناثرت الشرطه في كل مكان في الشارع لمعرفة سبب الجريمه
بقلم محمد السبكي

في المساء

تجمع اهل سها وأهل ماهر في الشقه وبسبب الظروف الموجوده في الشارع كانت قراية فاتحه على الضيق بدون زغروته ولا فرح

كانت سها تلبس فستان احمر ضيق من الوسط ويبرز مفاتن جسمها اكثر واكثر

وماهر يلبس قميص ازرق جديد مع بنطلون اسمر زاده اكثر وسامه

بعد قراءة الفاتحه تم تجهيز العشاء والكل مجتمعين على السفره في جو اسري جميل وفجأه سمعوا دق علي الباب بشكل مستفز
قام الحاج ابراهيم والد سها فتح الباب
وجد قوة كبيرة من رجال الشرطه
سأله الظابط

الظابط؛؛ ده منزل سها إبراهيم محمود وماهر السيد مرسي 

ابراهيم؛؛؛ ايوه يا سعادة الباشا اتفضل ده انهارده يوم قراية فتحتهم

الظابط؛؛ مطلوب القبض عليهم

ابراهيم؛؛ خير ياسعادة الباشا عملوا ايه 

الظابط؛؛؛ مطلوبين في جرايم قتل هما فين وزق الباب برجله ودخلوا رجال الشرطه وتم القبض على سها وماهر أمام الجميع وكان جميع الحضور من الأهل في حالة صدمه وحزن

وتم اقتيادهم الي مركز الشرطه

في مركز الشرطه

الظابط؛؛ افتح يابني محضر

الظابط؛؛؛ اسمك وسنك وعنوانك

ماهر؛؛؛ اسمي ماهر السيد مرسي عندي 35سنه ساكن في منزل الحاج ابراهيم محمود 

الظابط؛؛ انت متهم بالاشتراك مع المدعوه سها ابراهيم محمود بقتل كلا من المدعو سعيد الصعيدي والمدعو عبده بياع العيش 
والمدعو خليل صاحب محل الاتصالات والمدعو الحاج ابراهيم الجزار فما قولك في التهم المنسوبه اليك

ماهر؛؛ انا برى يا باشا مقتلتش حد طبعا دي الجمله الشهيره الي دايما كل الناس بتقولها

الظابط؛؛؛ يعني مش عاوز تعترف

ماهر؛؛ انا عاوز محامي انا مقتلتش حد

الظابط؛؛ محامي على ايه التهم لبساك لبساك وفيه ادله على ذلك
احنا لما روحنا فتشنا البيت عندك وجدنا لبسك الغرقان بدم القتيل ابراهيم الجزار وكمان الساطور المستخدم في الحادث وكمان بقايا الفرخه المسمومه الي أكلها خليل ومات في الحال في صندوق القمامه في شقتك

أعترف الإنكار مش هيفيدك

ماهر؛؛ معرفش حاجه من الي حضرتك بتقول عليها دي

الظابط؛؛؛ طيب ايه رايك في الموبيل ده بص كويس ده موبيل خليل لقينا عليه فيديو متسجل فيه كل حاجه وكمان فيه فيديو بتسجيل صوت وصوره من خليل بكل الجرايم الي انتم ارتكبتوها كان خايف منكم تقتلوه فعمل التسجيل ده علشان يفضحكم بيشرح فيه كل حاجه حصلت تحب تسمع ولا هتعترف

ماهر؛؛؛ اسمع ايه بقا مخلاص ايوه ياباشا احنا عملنا كل الجرايم دي بس هما يستاهلوا اكتر من كده

الظابط؛؛ تمام واعترف المتهم بجميع التهم المنسوبه اليه ويتم حبسه 15يوما على ذمة التحقيق واقفل المحضر في سعته وتاريخه؛؛؛ اتفضل امضي على أقوالك

ناده الظابط على العسكري الموجود على الباب

الظابط؛؛ خد المتهم دخله الحجز ودخلي المتهمه سها
بقلم محمد السبكي

الظابط؛؛ افتح يابني محضر اسمك وسنك وعنوانك 

سها؛؛ سها ابراهيم محمود 28سنه منزل ابراهيم محمود شارع؛؛؛؛؛؛

الظابط؛؛؛ انتي متهمه بالاشتراك مع المدعو ماهر
بقتل كلا من سعيد بائع الخضر وعبده بائع العيش وخليل صاحب محل الاتصالات والحاج ابراهيم الجزار فما قولك في التهم المنسوبه اليكي

سها؛؛؛ انا بريئه معملتش حاجه

الظابط؛؛؛ يعني مش هتعترفي

سها؛؛؛ اعترف بحاجه معملتهاش

الظابط؛؛؛ طيب ايه رايك ان ماهر اعترف عليكي

سها؛؛؛ مليش دعوه هو يعترف براحته انا مقتلتش حد

الظابط؛؛؛ طيب تمام ايه رايك في الادله الي لقناها  موجوده في شقتكم

سها؛؛؛ ادلة ايه؟؟؟؟ 

الظابط؛؛؛ لقينا في دولاب ملابسك عدد 2موبيل واحد خاص بسعيد والتاني خاص بعبده
وكمان لقينا باقي السم الي حطيتي منه لخليل
في الفرخه المسمومه اعترفي الإنكار مش هيفيدك

سها؛؛ ايوه انا الي قتلتهم ودخلت سها في حاله هستيريه من البكاء ايوه يا باشا يستاهلوا الموت والحرق كلهم معندهمش ضمير ولادين كلهم ذئاب في صورة بني ادمين كلهم ابالسه طمعانين فيه بس انا طلعت اذكي منهم كلهم كانوا عاوزين يغتصبوني(( عشم ابليس)) انا ريحت الناس من شرهم

الظابط؛؛؛؛اعترفت المتهمه بالجرائم المنسوبه إليها ويتم حبسها 15يوما على ذمة التحقيق واقفل المحضر في سعته وتاريخه؛؛؛

💜؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛برنس ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ ♥️

طبعا الجريمه بكل المقاييس كانت بشعه وتحولت الي رأي عام وتعجل بالحكم عليهم وحكمت المحكمه على المتهمين بالإعدام شنقا

وتم إعدام ماهر وثاني يوم ذهبوا لاعدام سها
كانت تحمل مصحف في يدها وعندما علمت باعدامها كانت في حاله انهيار كامل وفضلت تبكي وتصرخ ولف عشماوي حبل المشنقه حولين رقبتها وفضلت تصرخ انا بريئه معملتش حاجه كلهم يستاهلوا الموت وفجأه
شد عشماوي اليد فصرخت سها بعلو صوتها انا بريئه كلهم ذئاب انا معملتش حاجه

زينب؛؛ قومي يابت يا سها بتصرخي ليه كده كنتي بتحلمي ولا ايه

سها؛؛؛ ايه ده انا فين ماما انا كنت بحلم كابوس يا ماما كابوس ياساتر يارب ياساتر يارب الحمد لله يارب الحمد لله

زينب؛؛؛ قومي يابنتي علشان تحضري الفطار وتجيبي العيش والخضار وعلشان كمان تجهزي لعزومة انهارده نسيتي قراية فتحتك انهارده

سها؛؛؛ حاضر يا ماما بس جهزيلي الاسدال والخمار علشان البسه على بال ما اخد دوش

زينب؛؛؛ حاضر يابنتي ربنا يكملك بعقلك ويسترها معاكي يارب ويتمم ليكي على خير

دخلت سها الحمام خدت دوش وخرجت لبست الاسدال والخمار وصلت ركعتين شكر لله وقالت توبه معنتش هلبس اللبس الضيق ده تاني بعد الي شفته في الحلم

خرجت من باب الشقه وقابلت ماهر على السلم

ماهر؛؛ بسم الله ما شاء الله ايه القمر ده كله

وايه اللبس الجميل ده هياكل منك حته

سها؛؛؛ بجد يا ماهر عجبك الاسدال والخمار

ماهر؛؛؛ علشان تبقى تسمعي كلامي ياما اتحايلت عليكي كده احسن طبعا اعملي حسابك الجماعه جايين انهارده وهنقرا الفاتحه يا جميل

سها؛؛؛ ان شاء الله يا حبيبي روح شغلك علشان متتاخرش ربنا يسترها معاك وترجعلي بالف سلامه

تمت قرأه الفاتحه على خير وبعد شهر بالظبط كانت دخلة ماهر على سها وكانت ليله من أجمل ليالي العمر💖♥️💜💕🌷

الخلاصه من القصه ان الانسانه الي تراعي ربنا في لبسها وفي كلامها مع الناس دايما ربنا هيسترها دانيه وآخره
لما بنت بتلبس ضيق في الشارع شوف كام واحد هيبص عليها ويفتن بيها يعني طول ما هيه ماشيه بتاخد ذنوب والناس كمان وأهلها علشان سمحوا انها تخرج كده اتقوا الله ايها الآباء والأمهات والأبناء فإن الموت يأتي بغته وقادم لا محاله ربنا يسترها معاكم دنيا وآخره وبنات المسلمين أجمعين 💜💕🌷

طبعا دي الحلقه الاخيره مش عاوز ملصقات عاوز اعرف القصه عجبتكم ولا لا ياريت كل واحد يقلي بصراحه ومش هزعل لو فيه انتقادات
وانتظروني في روايه جديده أخرى ان شاء الله مع محمد السبكي قصص وروايات حصريه

🌷💘💕🌹💔💜برنس 💔♥️💖💓🎈❤️

تعليقات

التنقل السريع