القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت كامل ايمان عبد الرؤف _يعني اي مهتطلعش لمرتك يا ولد اتخوت اياك يا زين _انتوا جبتوني ونفذتوا اللي عاوزينه وانا كمان هنفذ اللي عاوزه انا مسافر القاهرة دلوقتي .

# البارت الأول ✨❤️ و الثانى والثالث والاخير 


_يعني اي مهتطلعش لمرتك يا ولد اتخوت اياك يا زين 


_انتوا جبتوني ونفذتوا اللي عاوزينه وانا كمان هنفذ اللي عاوزه انا مسافر القاهرة دلوقتي .

_ده البت لسه مشافتكش حتي وانت مشوفتهاش يا زين.


"رديت عليهم وانا طالع من البيت وقولت...

_مش عاوز اشوفها.


.......................................


كنت قاعده فوق باكل وسمعاهم والله كسلت اقوم اشوف مين جوزي اللي بيقولول عليه ده مش عارفه عامل نفسه حلو علي اي طب ده ميجيش ضفر شيفاي القمر ده جاته القرف....


_وانتي جاعده بتاكلي هنا واحنا جالبين البيت علشانك ...


"رديت عليها وانا باكل من حته الجلاش الجمر دي..

_والله يا خالة انتي تاعبة نفسك علي الفاضي مانا جولتلك اني معوزاش اتجوز ولدك بس انتي اللي جيبتيني البيت ده وجوزتيني كنتي خايفة عليا من عمي اهه جالي اللي اوحش من عمي بس كويس أنه مطلعش والله...


"لجيت خالتي جالتلي بفضول.

_ليه يا  بت الحمد لله ليه انه مطلعش.


"رديت عليها ببراءة..

_عشان مياكلش الوكل مني يا خالة..


"جعدنا نضحك وبعدين خدتني في حضنها وجالت..

_كان نفسي يشوفك وتشوفيه هو جمر وانتي جمرين كنتوا هتحبوا بعض والله يا بتي..


_مش بالشكل يا خااالة مش بالشكل  ..


_عارفة يا بتي عارفه.اها انا جولت لعمك انك هتروحي الجامعه في القاهرة .


"رديت بفرحة..

_ووافق يا خالة.

_ايوة وافق يا حبيبة خالتك اكيد لازم يوافق بعد اللي عمله ولده.


_والله يا خالة بتحسسيني أنه مش ولدك .

_اللي يجي عليكي انساه هو مين والله.


_للدرجة دي بتحبيني يا خالة.


"خدتني في حضنها وقالت..

_بحبك جووي دانتي بت الغالية يا غالية...


...............................

.


_يلا ياايمان عشان ميعاد القطر.


"كنت نازلة علي السلم .

_انا اهه يا خالة.

_اي الجمر ده يا بت.

_متكسفنيش امال يا واد يا حمزة.

_يلا يا هبلة ما بجولش عليكي بجول علي الممثلة اللي علي التيليفزيون...

_منك لله يا حمزة...


_خلي بالك من نفسك يا بتي .

"عيطت معاها وقولت.


_حاضر والله يا خالة هخلي بالي من نفسي..


"مشيت وركبت القطر كنت متوترة شوية اول مرة امشي في مكان لوحدي وصلت القاهرة نزلت سألت علي البيت اللي خالتي قالتلي عليه .


_لو سمحت عنوان البيت ده فين.

_اها ده انا ساكن فيه.

_بجد طب ممكن توديني ليه .

_انتي هتسكني في انهي شقة

_الدور التالت.

_الشقة اللي قدامي

_طب حلو هنبقي جيران.


"لقيته بصلي كده وقال_واحلي جيران والله.

_نعععم

_اي لا مفيش.

_ايوة اتعدل كده بالمناسبة اسمك اي.

_اسمي زين وانتي.

_ايمان.

_منين.

_من اسيوط.

_بجد وانا كمااان


_______________________________.


   عايزه تفاعل جامد على الروايه دى علشان اكملها يا قمرات وانزل البارت التانى إن شاء الله يا ريت نتفاعل ❤️

    "✨❤️


#البارت التانى

_______________________________


في البلد.


_عطيتيها العنوان يما.

الام بلؤم_ايوة ياد يا حمزة. واكيد راحت دلوقتي.


_وكده يبقا اول حاجة في الخطة اتنفذت يا سعااااد.

_مش عارفه انت جايب افكارك دي منين يا سم انت.

_مهردش عليكي يااما....


_عيلتك اسمها اي في أسيوط.

_عيلة الاسيوطي.


"احييه دي عيلة جوزي اللي ما يتسمي احيييه انا جوزي اسمه زييين....لا اكيد مش هو يعني انا جوزي عينيه لونها ازرق وشعره ناعم وهو طويل وعنده عضلات حلوة كده لا ده يستتحييل يبقا جوزي يستحيييل....


_مقولتليش انتي من عيلة اي.

_ها لا انا معنديش عيلة اصلا.


بصلي بشك وقال_متأكده .

_ها تاكل كشري.


لقيته ضحك تبا لك يااخ. وتبا لجمال ضحكتك....

_دي شقتك.

_طب حلو جود نايت يااخ.


دخلت اول ما دخلت اتصلت بالخالة...


_ قبل ما تتكلمي زين اللي معايا في البيت ده ولدك.


_ايوة ولدي.

_منك لله يا خاله منك لله.

_في ايه يا بت متقلقنيش يابتي.

_بقا ولدك حلو كده ومتقوليليش.

_قولتلك ميت الف مرة شوفيه مرضتيش صح يابت الكلب.


احرجتني الصراحة _كب دي عملة تعمليها تبعتيني ليه 


لقيتها ضحكت وقالت_بس عملة حلوة والله.


ضحكت معاها وقولت _دي حلوة جوي جوي يا خالة.


أيوة هي ضحكت عليا والمفروض ازعل بس طالما بتضحك عليا في الحاجات الحلوة دي يبقا تضحك عليا زي ما هي عاوزة الصراحة.... انا مني لله علي اللي بعمله في نفسي ده...


صحيت الصبح علي خبط علي الباب ..


_ميييين.

_ده انا ياايمان.


فتحت لقيته هو زين وهو زين فعلا اسمه لايق عليه بس افتكرت أنه سابني يوم فرحي فقلبت...

_نعم في حاجة.


لقيته زعق جامد ودخلني الشقة وقفل الباب وقال.

_انتي ازاي تفتحي الشقه لحد بالشكل ده.


بصيت علي نفسي لقيت نفسي بشعري ولابسه بيجامة نص احيييه ده شافني بس افتكرت أنه جوزززي انا مني لله بجد..


_طب ابعد مينفعش كده .


لقيته بصلي كده من فوق لتحت وقال _هو اي اللي مينفعش .


اتوترت وكنت هعيط ووشي حمر وروحت فتحت الباب .

_ممكن تطلع برا لو سمحت 

لقيته دخل قعد علي الكرسي.

_ولو متفضلتش هتعملي اي.

 _هعمل كده.

_ااااااه يابنت المجانييين.


ا"✨❤️

#البارت التالت

#  


  يلاا عشان أنزل بالجزء الأخير


ضحكت _هعمل كده.

_ااااااه يابنت المجانييين.


"طبعا ده صوته لما ضربته شلوت هههههه .


فضلت اضحك عليه وهو عمال يتنطط قدامي .

_بس تصدقي محدش قالي أن ضحكتك حلوة.

اتوترت _يعني اي.

_ها يعني محدش قالي أن الساكنه الجديدة ضحكتها حلوة كده.


_بالله.

ضحك_بالله.


_طب ممكن تمشي عشان انا هغير وانزل رايحة الجامعه .

_بجد دي علي طريقي ممكن اوصلك اصلا 


فكرت وضحكت _اصلا .

ضحك _اصلا.

_خلاص ماشي هروح معاك..


طب ما هو لطيف اهه امال انا مكنتش عاوزة اتجوزه ليه بس انا اتجوزته خلاص ..


_ شعرك كله طالع من الطرحة داخليه جوة الطرحة .


لسه هتكلم لقيته دخل الشعراية اللي كانت طالعه بتشم هوا والله هي شعراية .


فضلت ساكته بس في جزء مني جسمي متوتر مش عارفه اي الشعور ده بس ده لما بكون معاه بس كان طول الطريق بيبصلي في المرايا وانا عامله مش واخده بالي كنت بتوتر كل ما يبصلي قلبي بيدق؛ جوايا حاجة مش عادية انا انا خايفه.


_وصلنا .


بصتله وسرحت .

_وصلناااا.

_بجد .

_ااها والله.


نزلت وانا نازله لقيته نزل معايا ووصلني ومسك موبايلي وكتب  رقمه ورن علي نفسه بس استغربت لما قال.


_انتي كمان مش مسجلة رقمي.

_واسجل رقمك منين بقا انا لسه عرفاك امبارح والله يا عسل .

_متأكده .


قلبي ده واتوترت_اها .

_طب يلا ادخلي ولما تطلعي اتصلي علي الرقم ده يا عسلية ماشي .

_واتصل بيك ليه انت تعرفني منين لا مش هتصل انا هرو


_تعرفي تسكتي.

_ها 


زعق_بقوولك ااااي انتي لماااا تطللععي ممن الممخررووبة دددي هتتصللي بيااااا ماشي.


_اكيد والله هتصل حاجه تاني.


لقيته ضحك وقال_عاوز سلامتك.

_عاوزها ليه .

_ايمااااااان

_اي.

_اااادخخلي.


منه لله منه لله منه لله علي اللي بيعمله فيا ؛فين الزوج اللي بيبقا صالح فين زوجي قرة عيني فينه انا عاوزة زوجي قرة عيني يا جماااااعه...


خلصت المحاضرات ولقيت صحبتي سارة كانت معايا في ثانوي بس هي نقلت القاهرة وطبعا حكيتلها علي كل حاجه طلعنا من الجامعه خطيبها جه اخدها وانا كنت لسه هرن عليه لقيت شابين جاين ناحيتي .


_اي يا جمييل ما تعبرنا.

_جرا اي يا قمر ما تعبرينا بقا ولا انتي عشان جميلة مش هتعبرينا.


_لا عشان جوزها جالك هيوريك مين هي اللي جميلة ياررووح امممك ....


كان بينهج وعمال يضرب فيهم جامد وانا للحظه خوفت بس استنوا هو عرف اذاي اني مراااته احييه ده هيعمل من فخادي شاورما.. لقيته بعد ما خلص مذبحة القلعة دي كان جاي شكله كان يرعب في نار طالعه من مرخيره ده تنيييين مش انسان ابداااا.


زعق_هو مش انا قولتلك اتصلي بيااااا لما تخلصصي.


لسه هرد لقيته مسكني دخلني جوا العربية وفضل حول الطريق يزعق ويعمل لقيت نفسي بيغمي عليا سواد قدامي محستش بنفسي غير في المستشفى. سمعاه بيزعق لدكتور بيقول.


_انا عاوز دكتورة تكشفلها.

_يا استاز مفيش ستات دكاترة دلوقتي موجود انا .

_مش هتكشفلها قولت.


ناديت عليه_ززين


لقيته جري عليا _ها إيمان تعبانه فيكي حاجه .


لسه هتكلم لقيته الدكتور جاي يكشف عليا راح مسكه من قميصه وبعده عن طريقنا وبصلي وقال.

_خفيتي.

يا دوبك هزيت رأسي لقيته شالني واحنا طالعين من المستشفي لقيته بص للدكتور وقال.


_انا مراتي مفيش راجل يلمسها.

.

"✨❤️


.

عشان الأخير مفيش تفاااعل

#البارت الأخير 

اكتبوا رأيكم في النهاية 😘💝

_انا مراتي مفيش راجل يلمسها.


بالله ضحكت عليه مش هو ده اللي سابني ومشي يوم فرحي !


ركبنا العربيه واخدني في حضنه مكنتش داريه ومكنش عندي وقت للعناد كنت عاوزة انام وبس كنت عاوزة احس بالامان اللي محرومة منه من وانا صغيره ....


صحيت لقيت نفسي نايمة علي سرير مش سريري أوضة مش اوضتي شقه مش شقتي انااااااااا فيييييييين.


لسه هقوم لقيته قاعد علي كرسي جمب السرير وماسك موبايله  مسكته لقيته مصورني كذا صوره اي يا جدع حركات المراهقين دي بس منكرش انها عجبتني ...


_انت ياللي اسمك جوزي.

لقيته بصلي كدا وقال.


_لسه فاكرة اني جوزك يا محترمة.

_الللااااه مش انت اللي سبتني يوم فرحي يا محترم .

_بالله 

_بالله ويلا بقاا طرقني الا صحيح انت عرفت ازاي اني مراتك.

_ليه وكمان مكنتيش عاوزه تعرفيني.

لقيته بصلي كده نظرة غريبه وقال _بس مكنتش اعرف ان مراتي حلوة كده يا وحش الكون انتي.


_نعععم ابعد عني يا متحرش ابععد ياللي مش محترم.


لقيته ضحك بصوته كله يااخي تبا لجمال ضحكتك...


_بس مقولتليش عرفت ازاي اني مراتك...

_هقولك في الوقت المناسب يا وحش الكون .


_دلوقتي عاوزين نسافر البلد عشان امي اتصلت بيا وقالتلي عوزانا بسرعه .


اتخضيت_ليه في اي.

_قومي بس يلا .

_طب والجامعة وتعليمي .

_سيبك منها العلام بينشف البنته يا وحش الكون .

_ااااي.

_خلاص اسبوع ونيجي.


سافرنا مع بعض كنا طول الطريق شيفاه فرحان مش عارفه ليه وكل شوية يبصلي وانا اتكسف بس قلبي مبطلش دق حطيت راسي علي كتفه ونمت بعدها بشوية لقيته بيصحيني .


_يلا قومي يا عروسه .


استغربت بصيت حوليا لقيت البيت متزين والجنينة متزينه زي ما يكون في فرح.


_عروسة اي.

_الليلة فرحك .

_نعععم انت هتجوزني حد تاني ولا اي 


لقيته ضحك وقال_دانا ما صدقت لقيتك يا وحش .

_ليه كنت تايهة.


_هتستظرفي كتير !

يلا روحي هتلاقي ناس مستتينك جوة.


دخلت لقيت خالتي خدتني بالحضن وقالت _مش قولتلك لو شوفتوا بعض هتحبوا بعض .


ضحكت _ليه يا خالة مين حب مين .

_يابت.

_يا خالة بقااا.


لقيت بنات جوم حطولي ميكب ولبسوني فستان ولا اروع وكان شكلي جميييل اووي كان باين عليا الفرحة.....


لقيته طلع اول ما دخل بصلي كده وجه اخدني في حضنه كانت قلوبنا بتدق جامد كنت سامعه دقات قلبه كان لطيف وحلو طلته حلوة كان عندها حق الخاله بس خلينا عارفين أن الحب مش بالشكل كفاية روحه الحلوة....


_ شوفي انتي مهتنزليش من الاوضة بجمالك ده .

_نعععم ده ليه .

_وه عاوزه الناس يشوفوكي ويشوفوا جمالك ده  وانا الصراحة بغير عليكي .

_برضو هنزل.


أيوة كلامه حلو وسبتني الصراحة بس انا لازم ارقص طب ولو منزلتش مين هيرقص علي اغنية نصيبي وقسمتي ومين هيرقص علي اغنية حبيته بالتلاته ها مييين!!!!


نزلنا كان الفرح حلو اوووووي كان متزين بطريقه تحفة لقيت زوجي قرة عيني نزل الطرحة علي وشي وقال 


_كده احلي .

ضحكت_لا والله .

ضحك_اها والله.


_يلا قولي بقا عرفت ازاي اني مراتك.


_طب يلا نطلع.


لقيته شالني وطلعنا الشقة ونزلني بس لقيته قال...


_ياااااه واخيرا بقيتي ليا يا وحش الكون .


_لا بقولك بلا وحش بلا غول انا احكي بقااا ع طول 


ضحك_حاضر هحكي...


عارفه انا حلمت بيكي قبل كده كنت واقف ببصلك حبيتك من الحلم كانت ضحكتك حلوة اوووي عشان كده مرضتش اطلعلك يوم الفرح كنت بحب واحده في حلم كنت حاسس نفسي مجنون  كنت قايل الحلم لحمزه اخويا فلما انتي جيتي البيت عندي استغربت فاتصلت بيه حكيتله لقيته بيقولي اسمها اي  قولتله إيمان لقيته فصل ضحك وقال دي مراتك يا عبيط  وانا كنت فعلا عبيط والله.


كول ما هو بيتكلم كان قلبي بيدق بالله عاوزة اقوم احضنه كلامه حلو اووي كنت ظلماه بس .

_لي عبيط.

_عشان كنت هفرط فيكي يا وحش الكوووون ....

_ضحكت _بالله .

ضحك _بالله بحبك يا وحش الكون.....


"ولما لا نلتقي وقلبي متبت بقلبك كالعقدة"✨❤️




 

تعليقات

التنقل السريع