#الجزء_الاول اصل الحكاية كامله 😱😳🔥🔥🔞🔞
اسماء متزوجه من أرمل معاه طفلين صغار هو تزوجني من أجل أولاده لانه كان بيسافر ديمنا ويترك أولاده مع أمه وابوة
كان أكثر فترة يقعدها معي شهر ونص ويسافر تاني لان شغله متوقف علي وجودة ديمنا
وطبعا تزوجنا في بيت الأسرة اي مع أمه وابوة في بيت واحد لينا دور فالبيت الدور الثاني وده والدور الثالث ساكن فيه أخوة وزوجته لاكن دول واخدين ركن مع نفسهم اكل وشرب لحالهم
وانا بس إلا مقيمة طول الوقت مع أمه وابوة لأنهم بيحبو اولاد زوجي وكمان بينامو تحت معاهم وبيخافو مني عليهم وسوسه كبار بقي وكدا
طبعا انا طول النهار معاهم تحت طبخ وغسيل وكله
واخر اليل بطلع انام فوق في شقتي
في أواخر الايام كدا وبعد سفر زوجي علي طول بدأت احس ان حمايا بيبص لي كتير في كل الأوقات لاكن بدون ما تشعر حماتي
لاكن انا كنت بقؤل ده كبير مش معقؤل يكون قاصد حاجه يعني او هو طبع فيه البصبصه وكدا فكنت بطنشه
وفي يوم كدا كنت بغسل لهم لبسهم وحمايا وحماتي كانو عالسطح فاليوم ده من الصبح لحد ما خلصت غسيل
لما جيت انشر الغسيل كانو نزلو من فوق مع بعض وحماتي افتكرت انها نست تاخد اكل الفراخ معاها فقالت هطلع اطلع الاكل ده قبل مكسل
وتركت حمايا قاعد فالشقه وانا بنشر في البلكونه الا فاتحه من الصاله وحمايا قاعد فالصاله بعد مكان بيقؤل هدخل اريح شويه حسيته بيبص عليا كل ملف ظهري ليه وانشر
بدأت اعمل نفسي مش شاغله بالي بيه بس كنت ببص انا عليه من بعيد اشوف قصده ايه بدون ما ياخد باله اني متابعه نظراته وبدأ يحتك بيا بقصد شيلي دي من هنا وروقي البلكونه وحجات كدا بيعملها حجه وحسيته كل هدفة يقرب مني
بدأت اكشر وشي معاه عشن يفهم ويحس شويه علي دمه
بدا يقولي انتي بتردي عليا كمان طيب لما يجي جوزك واشوف هيعمل فيكي ايه
بدأت اتجاهله تماما حتي حماتي لاحظت اني بتعصب واشد عليه فالكلام
ولما سألتني ليه كدا مكنتش عارفه اقؤلها ايه فكنت بهرب منها واقلها معلش انا نفسيتي تعبانه شويه واروح اقؤله حقي عليا يا عم وامشي اموري لاني مكنتش بلاقي رد مقنع
وطبعا لما كنت بقؤله حقك عليا كان بيسوق اكتر في الا بيعمله..
لحد ما جه في يوم طلعت شقتي وانا طالعه بقؤل لأولاد جوزي هتجيو معي والا ايه العيال قالو هنجي وراكي فقؤلت لهم خلاص هسيبلكم باب الشقه مفتوح عشن هاخد شاور احسن تطلعو وانا بالحمام وتخبطو ع باب الشقه ماشي
كانت حماتي نامت بعد العشاء وحمايا تقريبا سمعني وانا بتكلم مع الاولاد
..
طلعت اخد شاور. وجهزت لبسي علي السرير الا هلبسه واخدت معي الحمام روب بس الف نفسي بيه لحد مخرج من الحمام والبس في غرفتي زي منا متعودة اني لوحدي في شقتي فباخد راحتي
ودخلت خلصت الشاور وطلعت دخلت غرفتي قعلت الروب رميته عالشماعه واخدت فوطه بنشف جسمي وسمعت صوت خرخشه فالغرفه بس فين بالظبط مش عارفه قولت اكيد قطة دخلت تحت السرير او الدولاب بدأت اميل ابص تحت السرير اشوف في ايه
وانا لسه مالبست شئ الصوت خضني اصلا وانا مايله كدا لاحظت خيال ورا الباب بتاع الغرفه جسمي قشعر قؤلت جن والا عفريت فضلت مايله زي منا واتأكد منه وكانت الصدمة
....... #يتبع
#الجزء_الثاني🔥🔥😱😳🔥
🔥🔥🔥💕
خرجت من الشاور بالروب ع اساس هلبس في غرفتي اني قاعده لوحدي بشقتي فباخد راحتي
ودخلت الغرفه رميت الروب علي الشماعه وبنشف جسمي بالفوطة سمعت صوت خرخشه فالغرفه فكرتها قطة دخلت من باب الشقه تحت الدولاب او السرير بدأت ابحث عنها تحت السرير
و مايله وانا لسه مش لبست حاجه وببص كدا ولاحظت خيال حد واقف ورا باب الغرفه من الداخل وكأنه جن😒
حصلي زهول وبدأت اركز في الخيال وانا علي نفس الوضع ومرة وحده لقيته بيتحرك وجي عليا وانا متسمرة مكاني مش قادرة اتحرك قؤلت يامصيبتي حمايا اتجنن والا ايه😔
لاكن اتفاجئت به شخص اول مرة اشوفه اتصدمت اني عاريه معرفتش اصرخ ولا استنجد بحد كله الا عملته خطفت الروب تاني ولبستة ولساني تقيل مش عارفه اتكلم ولا انتطق بكلمة
لقيته بيقؤلي ايه مالك اتلبشتي كدا ليه شوفتي عفريت اومال لو مكنش بينا اتفاق عالمقابله دي يعني هزعل بجد منك وهمشي مش هتشوفي وشي تاني
هنا بدأت اتمالك نفسي واسأله انت مين واتفاق ايه الا بينا وازاي عرفت تدخل من باب العمارة اصلا مين فتحلك الباب تحت
قالي يابنتي مش انتي اخر رساله بينا من ساعه قؤلتي هنزل افتح الباب الا تحت وانت تجي تدفع الباب وتدخل بهدؤء
قؤلته انت اكيد حرامي انا هصرخ والم عليك الناس
قالي حرامي بقي كدا أخرت الحب إلا بينا تحبيني هنا عشن تقؤلي عني حرامي فعلا حب الفيس ملوش امان منكم انا همشي
قؤلته فيس وحب انت عبيط ياعم انت في ايه بالظبط انت مين الا حبك عالفيس وسمح لك تدخل عندي انت اكيد بتستهبل.
قالي كمان عامله نفسك ولا كأنك تعرفيني اومال صوري الا معك.
بقؤله انت اكيد مجنون او حرامي فعلا..
وفجأة سمعت صوت الاولاد عالباب داخلين الشقه
قؤلت له طيب استخبي بس كدا الأول فالدولاب لحد مغير للعيال لبسهم وانزلهم تحت عند جدتهم انت هتفضحني كدا
عالفاضي ولا انا اعرفك اصلا بس اكيد وراك حكاية يلا ادخل هنا شويه
وفعلا دخل استخبي فالدولاب وانا اخدت لبسي برة ولبست في الصاله وبدأت اسحم العيال وانا دماغي بتاكلني من الفكر. ياتري الشخص ده حرامي وبيشتغلني والا فعلا هو بيعرف حد هنا ودخل عندي بالغلط
وهتجنن من التفكير وفي نفس الوقت مستعجله عايزة اخلص من العيال عشن اقدر افهم في ايه الفضول قتلني
وشويه افتكرت اني مفيش غيرنا فالعمارة اصلا ده اكيد حرامي وكذاب
العمارة مفهاش غير اهل زوجي تحت واخو زوجي ساكن فوقي وانا ساكنه فالتاني
اممم دا اكيد مجنون او فعلا حرامي
بس ازاي دخل من باب العمارة الأساسي الباب ده الا يخرج من العمارة بيقفله وكل واحد فينا معاه مفتاح للباب ده مستحيل يكون مفتوح نهائي لأي ظرف..
بدأت اقلق تاني لاكن جتلي فكرة استدراج الشخص ده بنفس افكارة الا كلمني بيها عشن اقدر اوصل للي بفكر انا فيه ولفت تفكيري
لان قبل مطلع من تحت حسيت سلفتي نازله السلم لتحت طالعه تشتري حاجه وراجعه لاكن رجعت والا لسه ده الا انا مش عرفته لاني بعدها انا دخلت اروق المطبخ بتاع حماتي قبل مطلع واخدت فيه وقت
..
هنا بقي بدأت أشك والشيطان دخل دماغي خلاص بس مفيش طريقه غير اني استدرجه علي اساس انا إلا وعدته يجي لاني لو فضلت انكر فيه كدا هيمشي وهتفضح انا عالفاضي لو حد حس بيه عندي أو خارج من عندي وفي نفس الوقت خايفه يكون حرامي فعلا لاكن بردو مش راكبه في دماغي ده مش شكل حرامي ده شاب وسيم ولبسه نظيف بن ناس
وخلصت العيال ونزلتهم تحت لجدتهم ينامو ورجعت انا لقيته قعد فالصاله
بقؤله ايه دانت فاكرها شقتك بقي طالع داخل براحتك
قالي اه حسيتك وانتي بتقؤلي للعيال يلا ننزل تحت عرفت ان الشقه فاضيه خرجت كنت هفطس فالدولاب
وبعدين انتي لسه خايفه مني والا ايه بقي
قؤلت له اممم انا لا بس حبيت اشتغلك شويه
قالي ااه يا لئيمة انتي دانا صدقت انك مش انتي الا متفقه معي فالخاص وكنت هزعل بجد
قؤلت له لا بس تعال قؤلي فين الرسائل دي انا فكراك بتحزفها.
قالي احنا هنضيع الوقت بالكلام عن الرسائل بقي وبعدين جوزك بيرجع الساعه ٨الصبح من الشغل زي ماقلتي
مش تجي ندخل بقي جوة
اممم انا سمعت جوزك بيرجع الصبح وهنا فهمت واتأكدت هي مين الا مواعده لاكن اتصدمت
#يتبع
#الثالث🔥🔥😱😳🔞🔞🔥🔥
اصل_الحكاية 3
بعد ما بدأت في استدراج الشخص الا اقتحم شقتي عشن اعرف هو قاصد مين
لقيته بيقؤلي احنا هنقضي اليل تعارف من جديد محنا متعرفين عالنت من سنة وبعدين خلصي عشن جوزك هيرجع الصبح زي مقؤلتي
هو قالي جوزك هيرجع الصبح من الشغل وانا بدأت افهم هو قاصد مين
قؤلت له طيب اعترفلك بشئ لاكن يكون سر بينا
قالي قؤلي
قؤلت له لا اشوف المحادثه الأول الا بينا عشن اتأكد انك انت الا كنت تراسلني
قالي اها بسيطة اهي المحادثه
قؤلت له لحظه بس اتفرج الأول
وبدأت اراجع المحادثه اكتشفت ان الا بتكلمه سلفتي ومعرفاة كل أسرار البيت اتصدمت
قالي ها مالك بقي اتاكدتي
قؤلت له اه اتأكد لاكن اسمع السر الا هيصدمك بس لازم تكون مخلص معي عشن الموضوع كبير مش صغير
قالى ايه هو
قؤلت له ع فكرة انت دخلت شقه غلط 😑
قالي ازاي ده
قؤلت له الشقه المطلوبه فوقي مش انا بس ايه حكايه الحب إلا بينكم ده يابني انت وايه كميه السفاله الا بالمحادثة دي وبعدين ازاي تحب وحده بدون ما تشوفها
قالي عادي بقي هي جت كدا معي حبينا بعض من طريق صداقه وفضفضه عالفيس
لاكن ايه المطلوب انتي كيف عرفتي انها الشقه الا فوقك
قؤلت له اسمع الا فوقي دي تبقي سلفتي ومش ينفع تعرف انك عرفتني مع اني المفروض اخرب عليكم الدنيا لاكن مش هينفع لان معاها طفل وزوج حرام
انا هكتم عالموضوع خالص وانت كمان لازم مش تعرفها انك عرفتني
واحنا لسه بنتكلم جتله رساله بتقؤله فينك أخرت ليه هنزل اقفل باب العمارة خلص
راح رد بدون تفكير قالها انا فالعمارة اصلا🙄
وانا اتعصبت عليه بقؤله ليه كدت احنا لسه بنتفق يا زفت انت علي مخرج انت لازم تبعد عنها
قالي لا بصراحه مش لقيت رد وكمان البعاد عنها ده صعب شويه انتي متعرفيش الحب باين عليكي
قؤلت حب ايه ده وهي متجوزة ياهبل انت انت اصلا حبك شهواني والا مكنتش حبيت متزوجه
قالي لا لو شهواني انتي كنتي قدامي عاريه نهائي من شويه بس قلبي حس انك مش هي معرفش ازاي
قؤلت له طيب والحل بقي انشاء الله انتم كدا هتعملو مصيبه وانا هكون شاهده عليها كمان
قالي لا انا مش جي للشهوة ع فكرة انا جي اقعد معاها نص ساعه نشوف بعض واحترام وامشي صدقيني مش قصه شهوة خالص
ولسه بيكمل كلامه وسمعتها نازله السلم تبحث عنه انه قالها انا في العمارة
قؤلت له لا بص هي نازله تدور عليك اوعي تقؤلها اني اعرف حاجه ماشي هي هتنزل تحت وانت اخرج من عندي بهدؤء ولما تطلع قؤلها انك اتلغبطت وطلعت السطح ورجعت تاني ماشي
قالي ماشي هعمل كدا
وفعلا هي نزلت تحت وانا قؤلت له يلا اخرج بقي وزي ما اتفقنا
وخرج وبعد دقايق حسيتها طالعه السلم وتنفخ وكانها زعلانه انها مش لقته تحت
بدأت اتابعها من ورا الباب بهدؤء حسيتهم اتقابلو قدام شقتها وتهمس له كنت فين قالها كنت تايهه طلعت السطوح قالته طيب ادخل ادخل
وطبعا دخلو ومش سمعت لهم صوت تاني..
عدا الوقت وانا متابعه مترقبه اسمع صوت نزوله السلم مش نزل ساعه واتنين وثلاثه مفيش نزول
وخلاص النهار دخل ومفيش نزول ولا صوت بدأت اقلقل جوزها قرب علي وصول
وبعد دقايق لقيتها بتتصل هي عليا تقؤلي الحقيني انا في ورطة
عملت مش عارفه حاجه بقؤلها ورطة ايه مالك
قالتي باب الغرفه اتقفل عليا بتاع النوم والمفتاح برة
قلتها ايه الورطة في كدا شويه وجوزك يجي ويفتحلك..
طبعا انا كله ده عاملة نفسي مش عارفه حاجه
لقيتها بتقؤلي انتي هتستهبلي ده لسه حاتم حكالي حالا كل إلا حصل🙄
قلتها اه حكالك طبعا لما اتذنقتو صح وايه بقي المطلوب مني وانتي قافله باب شقتك اصلا التاني😏
وكان لازمته ايه من البدايه الكلام الفاضي ده
قالتي ارجوكي مش وقته التقطيم والكلام ده واحيات اغلا ما عندك شوفيلي حل ساعديني جوزي خلاص معاد وصوله ده
قلتها طيب اعمل ايه قؤليلي
قالتي حاولي تكسري باب الشقه اتصرفي لازم نخرج من غرفه النوم قبل ما جوزي يدخل
ارجوكي
قلتها يا مصيبتي انا سامعه قدم جوزك طالع السلم
خليكي معي كدا
وفعلا ببص عالباب لقيته طالع السلم وصل قدام شقتي لقيت نفسي بشده جوة عندي بقؤله تعال عوزاك في حاجه مهمة وهي لسه فاتحه الخط وتسمع..
قالي ايه مالك وبتشديني كدا ليه هتوقعيني من عالسلم في ايه
قؤلت ادخل بس بجد عيزاك
المهم دخل شقتي وانا مش عارفه اقؤله ايه والا اعمل ايه تفكيري كله هرب والمصيبه كمان اني نسيت اني لابسه قميص نوم فقط ومش واخده بالي الا لما لقيت بيبصلي وبيقرب مني ويقؤلي ايه القمر ده ع الصبح هتخليني احسد اخويا عليكي ارتبكت من كلامه وفي نفس الوقت عايزة انقذ الموقف الا فوق ده ببص لنفسي لقيتني بالقميص 🙄وهو فهمني غلط
دخلت اجري ع جوة استر نفسي لقيته ورايا بيقؤلي خلاص انا حاسس بيكي تعالي هنا وبدأ يمسك دراعي ويقؤلي خلاص ملوش لزوم تلبسي بقي بقؤله انت فاهم غلط والله استني بس قالي لا استني العنوان باين من الاول ولقيته بيعاند معي ويتعانف عليا بايده😭
طيب يلا نشوف المصيبه ده هيعمل ايه؛؛
#الجزء_الرابع والاخير🔥🔥🔞🔥🔥
لاكن ارجو رايكم بالتفاعل حتي نستمر بالجديد
طبعا وصلنا اخر مرة عند جوز سلفتي الا فهمني غلط
لما حاولت اعطله قبل مايطلع شقته وتحصل مصيبه لما يشوف زوجته مع واحد غريب بغرفه النوم
وكنت ناسيه نفسي اني لابسه قميص بدون ستر نفسي من القلق الا كنت فيه عشان امنع المصيبه
لاكن بدا يتهجم عليا انا وفاكرني عاشقاة او محرومه لان جوزي مسافر
كل المحاولات دي والتلفون مفتوح الخط بيني وبين مراته لأنها كانت بتستنجد بيا اني اشوف حل وافتح لها باب الشقه قبل جوزها مايرجع من الشغل.. يعني هي سامعه كل كلامنا
دافعت عن نفسي بكل قؤتي معاه عشن امنعه والحمد لله لم ينال مني شئ ودفعته بقوتي وانا بقؤله اطلع شوف مراتك ياحيوان..
لما معرفش يوصل لحاجه معي تركني وخرج وانا فضلت فالسرير علي وضعي منهارة واعصابي سابت من إلا حصل والا لسه هيحصل وخايفه وجسمي بيرعش
ولما طلع فوق فتح الباب علي زوجته ولم يجد شئ طبعا هو مجاش في باله اني بقؤله اطلع شوف مراتك انها بتخونه... لا هو فكر اني بقؤله يعني عندك مراتك فوق اطلعها..
والغريب انه طلع وانا خايفه ومرعوبه من إلا هيحصل لاكن محصلش حاجه فتح الباب عليها لقيها بتبكي قالها مالك قالته الباب قفل عليا والمفتاح برة..
انا حصلي زهول طيب فين الشاب الا كان معاها فالغرفه من شويه..
بعدها اكتشفت انه نزل من شباك المنور علي مواسير الصرف لحد الأرض وطبعا ده كله في نفس الوقت اقل من عشرين دقيقه
قؤلت الحمد لله ربنا سترها ويتوب عليها هي كمان من شغل المراهقين ده وفرحت اوي لما ببص من شباك المنور لقيت الشاب وصل الأرض وخارج من البوابه الكبيرة
لاكن بعد دقيقتين
لقيت حمايا طلع عندي دخل عليا بدون ما يخبط عالباب وعيونه فيها غضب العالم
ويقؤلي بتخوني ابني يا واطية يابنت الكلب ويشتمني بقؤله خيانه ايه ايه الانت بتقؤله ده
قالي دانتي لسه بالقميص وأثر الخيانه معلم علي درعاتك يابنت الكلب وكمان بيطلعك من المنور وينزل من المنور ده ايه الفجر ده
قؤلت له والله العظيم ماحصل انت ليه بتقؤل كدا
قالي منا لسه شايفه وهو نازل من ع المواسير يا..... وبدأ ضرب فيا وشتيمه نزل اخو زوجي وزوجته علي صوته وبدأ يسرد لهم إلا شافه
وبدأ اخو زوجي التاني يقؤلي ااااه بقي كدا..
بدأت اصرخ واقلهم مظلومه واسالو سلفتي كمان
ردت سلفتي قالت يسألوني عن ايه يا قمر هو انا بنام معك 🙄
وبدأت الاهانه من الكل عليا
وجوزي عرف بالخبر. ورمي عليا يمين الطلاق وطردوني من البيت وانا جهازي كله جديد وحكمو عليا ماخدش اي شئ من جهازي
وبدات اترجى في سلفتي انها تشوف حل وتساعدني زي ما ساعدتها وهي عارفه اني مظلومه وهي السبب في كله ده
قالتي ولا اعرفك انا مالي بكله ده وعملت نفسها برئيه من كله
واصبحت انا الخاينة حاولت ابحث عن الشاب لانه التاني يقدر يبرئني لاكن معرفتش له طريق تاني
.
غلب عليا الأمر ورضيت بقضاء ربنا لاكن بعد طلاقي بشهور كتبت رساله لجوزي وسردت فيها كل إلا حصل بالظبط
وحكت له الاحصل من أخوة معي ومن سلفتي
لاكن بعد بدون فايده
ودي آخره النهايه وآخرة الطيبه الذياده
#تمت
تعليقات
إرسال تعليق