القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified



اسكريبت..... ❤️


_طب ليه اتجوزتني طالما مبتحبنيش.

لقيته بصلي كده وبكل غل الدنيا قال..

_اتجوزتك انتقام

_انتقام من مين انا عملتلك اي بس..

ضحك وقرب مني وبصلي بشر وقال..

_هتعرفي كل حاجه يا قطه بس مش دلوقتي كله هيبان عشان ترتاحي.. 


قومت بسرعه _مش عاوزه اكمل طلقني عشان ارتاح..

_وانتي فكرك هترتاحي لما اطلقك.. لقيته ضحك وقال..

_اي انتي نسيتي حبك ليا ولا صحيح كنتي بتضحكي عليا وبتقولي انك بتحبيني وانتي مدوراها. 


عيوني دمعت عن أي حب يتكلم بعد ما حبيته ووثقت فيه لقيته جاي يوم الفرح وبيقولي انه مبيحبنيش ومتجوزني انتقام وعاوزني لسه احبه للأسف ايوه لسه بحبه ده اللي قلبي دقله اول ما شوفته بهرني بشخصيته كنت بحلم بيه وباليوم اللي هتجوزه فيه بس هو طلع طلع بينتقم بس من مين؟ رديت عليه بكل وجع الدنيا وقولت.. 

_ مدوراها؟  تعرف انا كنت بحبك بس دلوقتي كرهتك اووي مش عوزاك حرام عليك دانا حبيتك ليه توجعني كده بس..


لقيته لف الناحيه التانيه ومرضيش يرد هه هيرد يقول اي انه خدعني غشني؟  


_دي اوضتك لغايه ما اشوف هعمل فيكي اااي

_لا شكرا يااخوياا


دخلت الاوضه لقيت ساره بتتصل رديت عليها بس كنت بعيط.. 

_الو يا ساره. 

_مالك بتعيطي ليه.. 

_طلع مبيحبنيش ياساره طلع بيكرهني طلع بينتقم اهااا يا وجعة قلبي اختارت غلط ياساره اختارت غلط حزرتيني منه بس مسمعتش كلامك انا اسفه يا ساره انا اسفه لنفسي... 


_عملك ااااي قوليلي وينتقم من مين ابن الهبله ده.. 


فجأه لقيته دخل الاوضه.. 

_ايمان 

بصيت عليه لسه هتكلم لقيته اخد الموبايل من ايدي ورماه كسره.. 


_كنتي بتكلمي مييين  هو صحح. 

_هو ممين؟ 

_صاحبك حبيبك اللي ماشيه معاه اي حاجه حراام هو صح اللي كنتي بتستغفليني وتكلميه مانتي


زين..... 

لقيتها اغمى عليا جريت عليها 

_ايمااااااان ايمااااااان بالله اصحى.. 

رشيت عليها شوية مايه فاقت لقيتها جريت على السرير ووقفت عليه ومسكت سكينه وحطتها على شراينها... 


_ايمان اعقلي 

_اطللللع بررراااااا  انت مررريييض نفسي انت مش طببييعي

_هطلع والله بس اعقلي.. 


طلعت برا دخلت اوضتي فضلت اعيط  ايوه بحبها بس اللي شوفته بعيني مش هنساه شوفتها بتحضن شباب كتييير وشوفتها داخله ديسكو مع شباب وكانت خطيبتي كنت شايفها قدامي وبكلمها في الموبايل كانت تقولي انا في البيت وهي قدامي في ديسكو مشبوه طب اعمل اي كان لازم انتقم منها كان لازم اوريها يعني اي تكذب عليا كده معرفتش اسيبها كنت بحبها اووي... 


بس مش قادر اوجعها صعب توجع انسان حبيته من كل قلبك ده بيبقى وجع بالنسبالك وجع صعب مش قادر اتحمله حبيتها من اول نظره بس للاسف هي محبتنيش. 


ايمان... 

صحيت الصبح لقيته حاطط الفطار على السفره وكاتب ورقه فيها كلمه اسف  فضلت اعيط ... 

_طب ليه بيعمل معايا كده بالله بحبه.. 

فضلت اعيط شويه وبعدين نزلت روحت الجامعه.. 


زين... 

كنت  قاعد في المكتب بتاعي وبعدين لقيت الحارس اللي معينه بيتصل بيا بيقول.. 

_زين بيه مرات حضرتك طالعه بيت فيه شقه مفروشه مشبوهه والبواب بيقولي انها طالعه الشقه 


ردييييت بزعييق وقلق..._طالعه انهي شقه. 

_الشقه المفروشه المشبوهه يا بيه. 

_ااااااي...... 


يتبع..

اسكريبت....

البارت التاني... ❤️🌚


_طب متأكد انها هي؟ 

_ايوه يا بيه هي دخلت الجامعه وبعدين بعدها بساعتين نزلت من الجامعه بس؟! 

_بس اي يا حيوووااان انططقق؟ 

_أصلها كانت لابسه لبس غير اللي كانت لبسااه. 


نزلت اجري بسرعه قلبي كان بيدق بقلق اي ياترى اللي وداها حاجه مشبوهه ذي كده   وهي وحشه فعلا ولا اي..

وصلت المكان وشوفت الحارث... 


_هي فين.

_فوق يا بيه في الشقه الدور الرابع...


كنت طالع مع كل سلمه قلبي بيدق اكتر ممكن اقول قلق بس هو هو خوف خايف تكون هي  مش عاوز اازيها  عشان عشان بحبهاا.. 


خبطت على الباب وانا ايدي بتترعش يارب متكونش هي يارب متكونش هي.. 


لقيت الباب اتفتح وطلعلي راجل..  دخلت بسرعه 

_هي فين اللي كانت معاك.. 

_هي مين دي.. 

_الست اللي كانت معاك هي فين.. 


لقيته قعد حط رجل على رجل وقال... 

_اتفضل دور معنديش ستات.. 


فضلت ادوور في الشقه هي فين طب طب عاوز حد يطمني  فجأه لقيت موبايلي بيرن ببص لقيتها هي رديت بسرعه... 


لقيتها بتقول بعصبيه... 


_ممكن تبعتلي العربيه تيجي تاخدني  من الجامعه ولا مش ممكن.. 

رديت بحزر _ ليه انتي فين.. 

_في الجامعه هكون فين.. 

_انا جاي.. 


حسيت ان قلبي اطمن شويه بس لازم اعرف منها كل حاجه طالما انا اصلا شوفتها كده كذا مره لما كانت داخله ديسكوهات وبتحضن شباب ااااف مش عاوز افتكر.. 


روحت بسرعه على الجامعه لقيتها واقفه مع واحد  مشوفتش وشه اوي  بس روحتلها بسرعه..

ووطيت عليها َقولتلها في ودنها 


_ميين ده يا هانم.... 


ماله ده مش كفايه نكد عليا في يوم فرحي ابن النكديه وكمان جاي ينكد دلوقتي.،لقيت مصطفى اللي كان واقف معايا بيقوله.. 

_انا ذميلها في الجامعه  ولقيته بيبصلي بحب شويه وقال... وممكن يكون في قصة حب ما بينا. 

_والله وعرفت اذاي انها بتحبك بقااا

_أصلها قبلت الادد

_والله 

_اها والله 

_طب تعالي يا روووح امممك


بصراحه المنظر كفيل انه يضحكني الواد فاكرني اني بحبه عشان قبلت الادد فضلت اضحك عليييه جامد

فجأه لقيت هركليز قرة عيني بصلي  


هوب هوب لقيته مسك ايدي ودخلني جوه العربيه يا بيه بس نظرته كفيله انها تخرصني على الأخير بالله نظرته تخوف ... 


زيين


كانت  قاعده بتفرك في ايديها ولما بتعمل الحركه دي  معناها انها خايفه بصيتلها كتير  طب هي بتحب الواد ده طب هي بتخوني ولا مش بتخوني هي ايمان اللي بحبها ولا هي مييين عقلي اتشل على الآخر بصيتلها وقولت بصوت عالي... 


_بتحبيه؟

_هَو مين 

حاولت اتحكم في نفسي _الواد ده. 

ضحكت_بتاع الادد

اتكلمت بعصبيه_وانتي بتقبلي الادد ليه ياختي دانتي قبلتيه لما كتبنا الكتاب.. 


ضحكت_  ماانت لو مهتم كنت عرفت.. 

_لا والله. 

_اها والله.. 


ضحكتها كانت وحشاني اووي هي اول حب اول نظره يمكن عشان كده مرضتش اسيبها حتى لما شوفتها بعنيا وهي ماشيه مع رجاله غيري بس لازم اواجهها... 


ايمان... 


لازم اعرف ليه بيكرهني او ليه كرهني أصله مش بعد كل الحب ده هيكرهني لا دانا كنت بشوف حبه ليا في عيونه بالله.... 


روحنا البيت دخلت الشقه  كانت هي قاعده في الصاله وانا دخلت الاوضه عشان اغير طلعت لقيتها لابسه لبس غير اللي كانت لبساه استغربت غيرت كده بسرعه؟ 

مفكرتش كتير دخلت اكلنا وبصيت عليها لأخر مره عاوز اقولها عاوز اكلمها بس خايف من المواجهة وهي كانت بصالي عينيها فيها كلام كتيير بس... 

دخلنا نمنا... 


صحيت في نص الليل على فتح باب الشقه قومت بسرعه وشوفت...... 


يتبع..... 


😂😂😂😂 بحب التشويق ده اوووي استنوا اخر بارت بكره يا حلوووين ❤️😂

 بحبكم في الله... 

قولوا رأيكم بصراحه... 

البارت التالت.... ❤️


قومت من على السرير لما سمعت الباب اتفتح قومت ملقتش حد قولت بصوت عالي.ايماااااااان

_ايمان هنا يا قمرر انت.. 


ببص ورايا على الصوت لقيت ايمان واقفه وواحده تاني شبهها ببس ببس ايمان او اللي شبها مش عارف بس في واحده متربطه ومحطوط على بوقها لذق عشان متتكلمش. مخي وقف اي المنظر ده مين دي او مين دوووول......


بس اللي محطوط على بوقها لزق شافتني والتانيه كانت بتحول تربطها اكتر وبصالي بنظره قويه مش خايفه 

فضلت بصالي هي دي مين طب طب انا مش فاهم حاجه...


رديت بصوتي كله...

_ااااي اللي بيحصل هنا انتوا ميييين....


لقيتها بصتلي وابتسمت  وبسرعه جريت جابت عصايه وضربتني علي راسي مشوفتش حاجه تاني غير اللي  نايمه على الأرض بتدمع و بتعيط...


ايمان....


_ذين كان قدامي بيموت ضربته على دماغه شبيهتي اللي اول مره اشوفها في حياتي يا ترى مين دي اصلا

فضلت اعيط عليه قلبي وجعني عليه مع انه بيعمل فيا كتيير ومتجوزني انتقام اصلا بس بحبه...


لقيت شبيهتي فضلت تضحك ضحك قرفني منها اكتر ضحك فيه شر وخبث بس لقيتها قامت وجرت زين  على الصاله وجرتني جمبه وربطت زين زيي وبعدين فوقته كبت عليه جردل مايه وبعديين...


_هههه اكيد عاوزين تعرفوا انا مييين صح ههه  انا ناااريماان،  اختك ياست ايمان بس انتي الحبوبه اللي اهلي اخدوكي وسابوني انا رموني  عشان كان عندي مرض قالولهم ممكن تموت فسابوني واخدوكي انتي من المستشفى فضلت نكره مع اني عندي أهل..

تعرفي؟

انا مكنتش اعرف اي حاجه عندك بس في يوم لقيت جوزك الغبي ده ماشي ورايا كنت بسهر عادي مع صحابي لقيته بيبصلي جامد عرفت كل حاجه عنه وعرفت ان خطيبته شبهي حاولت اعرف اذاي شبهي وفضلت ادور واعمل وكنت بشوفك انتي وهو مبسوطين كان نفسي اكون مبسوطه ذيك فضلت اشكك فيكي عشان اعرفه ان مراته بتستغفله وبعدين عرفت اننا  في نفس الجامعه خططت وخططي كانت ماشيه بس دايما انتي اللي بتبوظيها كان لازم انتقم منك جوزك كان متجوزك انتقام ليا انا كان نفسي يقتلك يعملك اي حاجه بس تموتي بس انا اللي هموتك انا في شقتكم من امبارح قاعده معاكم في الشقه كان لازم ابقا في الشقه عشان اعرف اموتك يا بطه.. 


ايمان...

كنت قاعده مصدومه اي اللي بيحصلي ده جواز انتقام اخت بتنتقم انا عملت اااي بس عاوزه تقتلني.. 

_يلا اقتليني مش عاوزه اعيش اصلا وانتي فاكره انا مبسوطه؟ 

بالعكس هفرح لما اموت على الاقل مفيش حد هينتقم مني تاني... 


زيين.. 


_كنت  قاعد مصدوم بس فرحان ان مش ايمان الوحشه مش هي الخاينه مكدبتش عليا بل بالعكس انا اللي اذيتها

فضلت باصص لأيمان لقيتها بصالي بصه لوم وعتاب وبصت الناحيه التانيه لقيت شبهتها قالت.. 


_طب يلا بقاا عشان انتي تموتي.. 


قلبي اتقبض لما لقيتها بتقرب عليا عاوزه تقتلني بصيت  على زين افتكرت اول مره شوفته حبيته فيها بصيت عليه اووي لقيته بيدمع مش عارف يعمل ااي متكتف وعمال يحاول يقطع الحبل قولتله.... 

_زين بحبك 


زين..... 


اول ما قالت كده قلبي اتقبض مش عارف جاتلي قوه منين قطعت الحبل وقومت بسرعه لازم اساعدها هي مش هتموت غير لما تسامحني او انا اسامح نفسي هي متستاهلش مني كده. 

اخدت منها السكينه على اخر لحظه ورميتها بكل قوتي على الأرض... 


_ابعدي عننا احنا مأذناكيش. 

ناريمان بجنوون_لا اذيتوني لما حبيتها اذيتوني لما اهلي حبوها واخذوها وسابوني انا انا اللي محدش حبني انا اللي نكرة تعرف احساس انك نكرة ده وحش اووووى وانا لازم اقتلها... 


لقيتها اخدت السكينه ورايحه تقتلها جيت ادافع عنها  لقيت السكينه دخلت فيا.. 


_زييييييييين 


جريت عليه قتلته كنت المفروض انا اللي اموت مش هو 

_زيين متموتش بالله ما تموت.. 

_مش هموت بس سامحيني 

_مسمحاك بس متموتش 


لقيته بصلي كده وغمزلي وقال... 

_مش هموت يابت غير لما نتجوز متخافيش..  وبعدين دي دخلت في دراعي جوزك بطل يا قمرر


ابتسمت_لا والله

ابتسم_اها والله


ببص ورايا لقيتها مسكت السكينه ورايحه تقتل نفسها جريت عليها.. 


_متموتيش نفسك كده هتموتي كافره حرام عليكي.. 

_محدش عاوزني في حياته افضل ليه.. 

_انا عوزاكي انا محتاجاكي كان نفسي يبقى معايا اخت طول عمررري بالله ما تسيبيني انا أضعف من انك تشوفيني.. 


لقيتها جريت عليا وحضنتني.. وقالت

_يعني يعني بتحبيني حتى بعد اللي عملته فيكم.. 


ضحكت وقولت _ايوه بحبك وبحبك اووي كمان وبصيت على زين وقولت.. 

_أصله يستاهل  على اللي عمله فيا ده قال اي متجوزني انتقام ابن صفيه القرعه... 


_سمعتك ياايمان ولو قومت مش هخلي فيكي حاجه... 


فضلنا نضحك جامد وعدت الايام ووديتها لماما ماما فرحت اوووي وقالت انهم قالولها انها ماتت  ووروها الجثه مكنتش تعرف انها عايشه  وزين عملي فرح كبيييير اووي  .... 


_ها المره دي متجوزني ليه انتقام ولا اي 

لقيته شالني مره واحده كده وقال.. 


_لا متجوزك المره دي حب 


ويا من احبتك الروح.... فالروح تناديك لتحيها❤️



رأيكمممممم❤️❤️❤️❤️❤️❤️

تعليقات

التنقل السريع