القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت أحببت رجلا البارت الثالث والرابع الأخير في موسوعة القصص والروايات


الفصل التالت والرابع الأخير 

التفاعل عشان انزل اخر احداث فى القصه

ريم فحضن احمد وهو متبت فيها ومش عاوز يسيبها وريم مستمتعه بكل حاجه بتحصل بينهم وفون احمد بيرن وهو عامل مش سامع 

ريم: احمد موبايلك بيرن

احمد: طب وانا اعمل اي وبيبوسها بعمق

ريم: رد طيب يكون حاجه مهمه

احمد: لع 

ريم: عشان خاطري

احمد: حاضر ياتاعبه قلبي..دا بابا ..ايوا ياحاج لسه فاكر تطمن علينا وبيضحك ويبص لريم 

بابا: معلش ياحبيبي..ريم جمبك؟

احمد: اه ياحبيبي جمبي اهي 

باباه: طب ابعد عنها عشان ماتسمعش ال هقولهولك

احمد بقلق: فيه اي يابابا خير وخرج بره الاوضه 

بابا احمد: بص يابني مامة ريم تعيش انت هون علي ريم الخبر وقولهولها بالراحه

احمد: بالراحه اي بس يابابا ده انا ماصدقت تبقي كويسه 

بابا احمد: معلش يابني اكتر من كده وربنا بيهون وسلملي عليها انا مش هقدر اكلمها هتحس ان فيه حاجه وخد بالك منها يا بني هي ملهاش غيرك

ريم: خرجت لاحمد 

احمد: طيب يابابا سلام..اي ياحببتي ال خرجك هتاخدي برد

ريم: انا لقيتك اتاخرت هو بابا قالك حاجه زعلتك

احمد: لا ياحببتي ابدا ..بقولك اي انا هدخل اخد شاور وبعدين نخرج نتفسح 

ريم:ماشي

احمد:خرج من الحمام ..ريم حببتي يلا تعالي خدي حمامك انا طلعت

ريم :حاضر

ريم: خرجت ومش عارفه تنشف شعرها

احمد: نعيما ياقلبي..اوعي كده ونشف لها شعرها وسرحولها 

ريم: انا مبسوطه اوي يا احمد

احمد: فسره يارب هون انا مش عارف اقولها واكسر فرحتها

ريم:مالك يا احمد سرحان فايه

احمد:ولا حاجه ياحببتي يلا قومي البسي عشان نخرج

ريم:حاضر

يلا بقا تفاعلوا ب 20 ملصق 

(احببت_رجلا)..

#البارت الرابع #والاخير


احمد اخد ريم وفسحها واتعشو بره بس احمد كل شويه يسرح ويفكر ازاي يجيب لها الخبر

وهما ركبين العربيه 

ريم: احمد انت فيك حاجه؟لو الفسحه اخرتك عن شغلك ف الرساله كدا كفايه

احمد : لا ياروحي خالص انا بس مرهق شويه اما ارجع البيت هرتاح وهبقي كويس 

ورجعو البيت واحمد غير هدومه 

احمد: ريم تعالي عاوزك

ريم: نعم 

احمد:يوم فرحنا نسينا حاجه مهمه  ..نسينا نصلي مع بعض 

تعالي نصلي العشا وبعدها ركعتين شكر لربنا 

ريم : حاضر.

احمد بعد ما خلصو..ريم انتي بتحبيني ؟

ريم:بحبك اوي يا احمد

طيب مطمنه وانتي معايا ؟

ريم : طبعا ياحبيبي 

احمد: طيب تعالي فحضني 

ريم : احمد فيه اي ؟

احمد بصوت مكسور :ماما ناديه تعيشي انتي

ريم منهاره واحمد بقي يعيط ع عياطها ومش عارف يسكتها

احمد: ريم كفايه انا قلبي بيتقطع وانا شايفك كدا واكيد ماما فمكان احسن من هنا بكتير 

انا جنبك ياحته م قلبي انا سندك وهعوضك عن بابا وماما 

وهخليكي انتي تجربي وتحكمي 

ريم هديت شويه واطمنت بس الحزن مسيطر عليها واحمد بيحاول ع قد مايقدر يخفف عنها وبياكلها ويحميها ويهزر معاها وهي مغيبه عن الوعي خالص وديما عايزه تنام واحمد مش فاهم ال بتمر بيه لحد ما الموضوع بقي يتكرر كتير وريم بتقت ترجع وتعيط م الوجع والمغص وجسمها همدان مش عايزه تروح لدكتور 

احمد اتصل بمرات واحد صحبه تيجي تشكف عليها

الدكتوره: اي القمر دا يا احمد انت ما بتكلمناش غير اما تكون محتاج حاجه بس تخاف ع مراتك من الحسد وما تعزمناش ياعم

احمد: ابدا يا دينا بس الموضوع جه فجاءه وماعملناش فرح

دينا: عموما الف مبروك يا سيدي العروسه والبيبي 

احمد : وهو طاير م الفرحه بجد ؟!

دينا:اه يا عم الف مبروك 

دينا مشيت واحمد جري ع ريم الف مبروك يا حببتي شفتي ربنا عوضنا ازاي 

ريم:  ماما كان نفسها تشوف ولادي اوي يا احمد

احمد احنا قولنا اي

ريم : حاضر

احمد : هانفسك فولد ولا بنت ؟

ريم: نفسي فولد

احمد :انا بقي نفسي فبنت وهسميها ريم 

ريم:ابتسمت ..اللي ربنا يجيبه كويس 

احمد :شطوره ويلا قومي كدا فرفشي وتعالي نفرح بابا وماما ونقول لهم انهم عجزو

ريم:يلا

وبعد 8 شهور ريم ولدت بنوته

ريم :هنسميها اي

احمد: منا قايلك م زمان ريم الصغيره طبعا هههه 

القصه انتهت كومنت بقي بذكر الله


 

تعليقات

التنقل السريع