القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت #انتقام_زوج_امي الثالث والرابع الأخير في موسوعة القصص والروايات


يلا نكمل قصه

#انتقام_زوج_امي

الثالث والرابع الاخير

بدأت انزل اتجسس علي امي والضيف اشوفهم قامو والا لسه

لقيتهم فعلا قامو قؤلت الضيف اكيد مشي نزلت قعدت مكانهم ولقيت أوراق وعقود مكانهم بدأت اقرا عقد شغل

ولسه بكمل سمعت همسات آهات خارجه من غرفه امي

قؤلت اكيد سكرانه بس الاصوات بدأت تذيد

قؤلت ادخل اشوف مالها وبدأت أقرب من الغرفه وبفتح الباب اتفاجئت بيهم بحضن بعض عرينين تماما

قومت راجعه بهدؤء محدش حس بيا منهم بس انا وقتها اتصدمت ازاي امي تعمل كدا وبعدين دي بحضنه بعشق وحب مش مجرد ارضاء نزوة الرجل لا الا انا شوفته يثبت انها بتحبه

ينهار اسود ده حضنها وبيمارس الجنس معاها

طلعت علي غرفتي وانا مقهورة ليه تعمل كدا ده زوج امي قمر ووسيم ومش حارمها من حاجه

بدأت افكر اقؤله والا لا طيب اعمل ايه

وبعدين افتكرت كلام امي انها قالتي ان زوجها عارف بالمقابله دي لأنها تخص شغل بدأت اقلق اكتر معقؤل فيه كدا ممكن يبيع جسمها وشرفه مقابل الشغل والعقود

ورجعت قؤلت انا مليش دعوة بيهم

ومعرفتش انام تاني اليوم ده وكل ما انزل بهدؤء اتجسس الاقيهم لسه مع بعض

نزلت حوالي مرتين وهما لسه في السرير بنفس الطريقه

واخر مرة جيت أقرب من الباب عشان اشوف وقعت وخبطت في الباب اتفتح واصبحت جوة والمفروض انهم يتفاجؤ او يسترو نفسهم

بس حسيتهم مش شاغلهم غير بصو عليا وامي تقؤله كمل سيبك منها ومسكه بيده عضوه

لقيته بص عليا جامد ويبتسم

طلعت مسرعه من عندهم في لحظه

تاني يوم بقؤل لأمي ايه الا حصل ده بقي

قالتي انتي تخرصي خالص وبعدين ليه تتجسسي ايه كان نفسك تجربي وال ايه.

قلتها ايه الكلام ده يا ماما

اجرب ايه وانتي ازاي تعملي كدا وانتي متجوزة قالتي متجوزة اختك وضحكت بسخريه كدا

بقؤلها اختي ازاي يعني هو مش جوزك ده الحب إلا تركتينا صغار ومشيتي معاه

قالتي وياريتني ما مشيت معاه من الاول اسكتي

بقؤلها طيب تعتبريني صحبتك بلاش بنتك واحكي معي وفضفضي

قالتي طيب اقؤلك ايه انا اتجوزت وبعد سنتين تقريبا فقد القدرة الجنسيه نهائي وده الا جعله عقيم بقؤلها ازاي

قالتي أتعرض لحادث وفقد فيه القدرة مفهوش أعصاب نهائي

بقؤلها وهو عارف بقي انك بتمارسي جنس مع حد غيرو

قالتي لا هو عارف اني بتدلع علي أصحابه عشان اخلص ليه مصالح الشغل معاهم

بقؤلها طيب ليه بتخونيه.

قالتي تعرفي اول مرة امبارح اكون في علاقه كامله كدا منذ ٨سنوات

انا طول عمري معاه ولما يحس اني عايزة جنس بيساعدني برومانسيه لحد ما احس اني ارتحت

لاكن امبارح معرفش حصل ايه فجئة خلصنا اتفاقات العقود ومن كتر مداعبه الضيف ليا وانا كان قصدي اغريه فقط بدون علاقه لحد ما يوقع العقد

بس حسيت نفسي اني مشتاقه غصب عني

قلتلها تصدقي انا لما شوفتك معاه معرفتش انطق كلمه

وكنت بفكر ادخل المطبخ اجيب سكين اقتلكم بيها

ضحكت وقالتلي كل انثي وليها طاقه وانا لما بشوف جسمي وافتكر اني محرومه بتجنن بس برجع انسي

رغم كل أصحابه هيتحننو عليا بس انا مكنتش متخيله اني اعمل كدا

وعالعموم انا اتفقت مع صاحبه انها مش هتتكرر تاني نهائي

قلتها اتمني ذلك

وبعد نص اليل حسيت بزوج امي بيفتح الباب ورجع من السفر

نزلت الصباح لقيته جايب لي هداية معاه وقالي في هدية معينه بلاش تفتحيها الا لما تكوني لوحدك أو معي

بقؤله فين دي قالي لون العلبه اخضر

قؤلت خلاص اوك

مش هفتحها الا لما تكون انت معي

قالي خلاص وانا هفاجئك بوقت تفتحيها فيه

وخرجنا نتمشي ورجعنا عدي اليوم

وطلعت انام قالي لا تعالي اقعدي معنا هتنامي بدري ليه

قعدت كان جايب معاه نوع وسكي جديد وبيفرج امي عليه وقعدو يشربو وراح صب لي شويه وقالي جربي بقؤله لا بخاف بص لأمي وضحك قالها بنتك بتخاف راحت ضحكت وقالت جربي

بدأت اجرب معاهم حسيت انها حاجه بتاخد العقل وتنسي الهموم

شربت معاهم وبدأت احس بالنوم قؤلت لا انا هطلع انام

وطلعت ماصدقت مسكت السرير حاسه اني طايرة مش ثابته

وبعد حوالي نص اليل حسيت بأيد بتمشي علي صدري وعلي بطني قؤلت ده تأثير الوسكي بس شويه حسيت بحد بيقلبني علي وشي ومساك علي صدري وعلي مؤخرتى فوقت وانا مغبشه بقؤله ايه ده لقيته زوج امي بيقؤلي مالك مش قؤلت هفجائك بوقت نفتح الهديه فيه بقؤله يعني دلوقت قالي اه هي فين الهديه شيلتها فين

بقؤله علي التسريحه هناك وانا نايمه اصلا مش شايفه

قالي لا قؤمي صحصحي

والا انا هفوقك بطريقتي من الوسكي ده

وحسيته بيشيلني دخلني الحمام وملئ البنيو ميه بقؤله لا طيب اخرج انت وانا هاخد شاور واطلع لك

قالي طيب منتظرك وطلع وانا خلعت ملابسي ونزلت الميه وفجئة دخل عليا الحمام ومعاه..... يلا نكمل بعد التفاعل 20,ملصق ومتابع م يصلك اشعار



 الحلقة الاخيرررة

#انتقام_زوج_امي 

20ملصق ومتابعه علشان القصه الجديده


بعد ما حسيت زوج امي اشتدد عصبه جدا وبدأت انا اذوب معاه

لحقت نفسي وفوقته من إلا هو فيه.

وسالته بقي اومال امي بتقؤل انك مش بتمارس معاها ليه

قالي هي قاىتلك كدا امتي وليه

قؤلت له عادي يعني ساعه فضفضه بس انا دلوقت شيفاك غير كلامها معي

قالي تعرفي سر

انا بما ان امك قاىتلك كدا

تعرفي انا بقالي اكتر من ١٥ سنه اول مرة احس بعصبي كدا غير معكي واول مره يقف علي جمالك انتى واشتهيكى.

انا بعد الا حصلي مافكرتش اجرب م حد

لحد اللحظه دي معكي

بقؤله طيب ايه بقي مالك مع ان امي جميله وجسمها شيق جدا

ليه مش بتقاوم معاها نفسك

قالي مش عارف انا من بعد الجواز بسنه ونص تقريبا حيست اني معنديش عصب نهائي

مع اني قبل المشكله دي كنت يوميا أمارس مع امك ومع غيرها كتير وهي تعلم بكدا

قؤلت له طيب فكرت تكشف علي نفسك

قالي اه روحت لدكتور وقالي انه مش ظاهر معاه اي نتائج ومفيش دكتور عرف يشخص حالتي دي اصلا

تعرفي انا سعات كنت بحس ان امك مش وحده ست وهي معي

وأحيانا كنت بحس بحد بيمارس معاها

كتير

بس كنت بحس نفسي بتخيل مش بشوف بعيوني وكنت بسكت طبعا لان مفيش دليل

قؤلت له طيب ايه رايك نسافر انا وانت اجازة بلدنا وقول لماما اننا انك رايح شغل وقؤلت اخدها معي معرفهاش المكان الا هنروحه

ونسافر بلدنا اسبوع بس ونرجع تاني

قالي ازاي وليه

قؤلت اسمع بس مني إلا بقؤلك عليه

وفعلا

بعد كام يوم وكان متعود ينام عندي وأصبح يمارس معي أحضان وجنس خارجي بدون ايلاج

جيت في يوم وقؤلت اخلص قؤل لأمي ويلا نسافر

قال فعلا لأمي

وهي فرحت جدا ووافقت بسرعه لان الجو هيخلا ليها تعيش متعتها مع من تحب

وسافرنا قالي ايه هنعمل ايه هنا بقي جبتينا بلدكم ليه

قؤلت بس استني علي شويه

بسأل عن وحده هنا كنت اعرفها زمان شاطرة جدا احلا من اي دكتور

وبدأت اسأل عنها لحد ماوصلت ليها

وروحنا عندها حكتلها الحكايه بتعته

قالت طيب بكرة فوتو عليا اعطيكم رد

تاني يوم دخلنا عندها

كشفت لينا السر

وانه مسحور من طرف زوجته هي إلا عملاله السحر ده اتصدم وانا كمان اتصدمت

والسحر اتفك لوحده لان كان معمول علي حيوان والحيوان ده تقريبا مات ولما عظمه اتحلل السحر اتفك لوحده

ودي كانت بدايه فك السحر لما كان نايم معي

خرجنا وهو هيتجنن من إلا سمعه والا حصل ليه طول حياته

من وحده اتجردت من الإنسانيه

قالي يلا نسافر قؤلت له لا خلاص انا بقي مهمتي انتهت لحد الان

انا هستقر هنا في بلدنا وانت سافر حاول معي بكل الطرق رفضت الرجوع

وسافر هو وبعد كدا انقطع وسائل الاتصال نهائي بينا وبين امي لمده سنوات والنهايه لما ولصلت لوسيله اتصال صدفه لصديق ليه

سألته عن الحال معاهم

قالي معرفش هو رجع من السفر تقريبا شاف حد مع مراته قتلهم الاتنين وسلم نفسه للشرطه لحد الان مابعرف عنه شئ

وهنا انتهت الحكايه بتاعتنا

ياجماعه ممكن حد يرد عليه ليه محدش بيكتب تعليق في المدونه هيه القصص مش عجباكم شجعوني على نشر القصص والروايات الكامله الممتعه والشيقه 

فقط في موسوعة القصص والروايات مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله 

تعليقات

التنقل السريع