القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #حبيبتي_المجنونه #Misaa_Anter البارت 11_12_13_14_15 في موسوعة القصص والروايات


#البارت ال 11🖤🌑

#حبيبتي_المجنونه 


ف شقه انس 

انس دخل بإرهارق وهو بيفكر ف ليان 


وفجأة أنصدم لما دخل الأوضه لقاها متزينه وف اكل ع الطربيزه


وحشتني 


التفت وشاف حوريه من حوريات الجنه 


ليان قربت منه وحضنته وبدموع:أنا اسفه ي أنس سامحني ونبي 


انس حضنها بحب:ليان أنا بحبك بس دول ٧ سنين اديني فرصه ع الاقل انسي 


ليان بحب:هديك فرصتك عادي بس حاول سامحني 


انس بابتسامه:حاضر غيري ال انتي لابساه دا واعدلي الاوضه وتعالي ع ناكل 


ليان بكسوف من الوضع:حاضر 

وراحت غيرت وعدلت الاوضه وطلعت 


ليان:يلا ي أنس الأكل


انس:تمام وقام قعد معاها وكل 


وبعدين كل واحد دخل اوضه ونام 


ف صباح يوم جديد 

ف بيت عز 


كارما:عز عز اصحي يلا 


عز فتح عينه وبصلها:اي ي كارما 


كارما : يلا ي عز 


عز:قومت اهو يستي 

كارما:هاجي معاك الشركه 


عز : اكيد يروحي 


كارما : يلا هلبس ع مانت تلبس 


عز:اوك 


وقامو جهزوا ونزلوا ع الشركه 


ف الشركه 

عز:اقعدي ي طفله هنا لحد ما خلص شغل 


كارما بغضب طفولي:أنا مش طفله ي عز أنا كبيره


عز وهو ينظر لها بوقاحه:من ناحيه كبيره فا انت كبرتي اوي وكمل بخبث : فاكره لما كنت بجبلك هدومك


كارما بضحك وبراءه:اه فاكره ي حبيبي 


عز بوقاحه:بس دلوقت مش هعرف اجيبلك زمانهم كبروا وغمز بعينه 


كارما بصتله بعدم فهم سرعان مافهمت:انت قليل الادب ي عز 


عز ضحك بصوته كله:اقعدي يلا يبنتي خليني اخلص شغل 


كارما:حاضر 


عز قعد قعد يشتغل وقاطع شغله  رن الفون 


عز:اي ي أنس مجتش لي 


انس:**** 


عز بصدمه:ايييييي


#حبيبتي_المجنونه 


#Misaa_Anter

اتفاعلو بعشر تعليقات ولايك ومشاركه وتفاعل كتير ومتابعه



#حلقتين 12_13

البارت ال 12🖤🌑

#حبيبتي_المجنونه


ف الشركه تحديدا ف مكتب عز


عز قعد يشتغل وقاطعه رن الفون 


عز:اي ي أنس مجتش لي 


انس : معلش ي عز هقضي اليوم مع ليان 


عز بصدمه:ايييي  وكمل بخبث انت دخلت عليها ولا اي 


انس بحرج:لا يعم هنقضي يوم عادي 


عز بضحك:خلاص يعم براحتك 


انس:سلام ي وسخ 


عز : سلام 


كارما لعز:ف اي ي عز 


عز:مفيش انس واخد اجازه 


كارما:لييي 


عز بوقاحه:هقولك لما نروح البيت 


كارما باستغراب : ماشي 


ف شقه انس وليان 


ليان وانس قاعدين يتفرجوا ع التلفاز 


ليان : خد ي أنس فشار 


انس اخد منها الفشار وهي أول ما رفع أيده دخلت حضنه وبصت ف عيونه : سامحني بقي ونعيش زي اي زوجين 


انس بتنهيده:أنا مسامحك بس مش قادر انسي 


ليان حضنته اكتر:لو مسامحتنيش هعيط والله 


انس ضحك بصوته كله:خلاص ياختي خلاص مسامحك 


ليان ضحكت وحضنته اكتر واكتر 

وكلموا اليوم عادي


ف بيروت 

أسر:صباح الخير ي منمن 


مني بابتسامه:صباح الخير ي عيوني


أسر قرب منها وحضنها من ظهرها:بتعملي اكل اي بقي 


مني بابتسامه:الأكل ال بتحبه بشاميل 


أسر:حلاوتك ي مني 


مني ضحكت بصوتها كلها 


أسر بغمزه:متييجي 


مني بتحذير:أسر اتلم الأكل هيتحرق 


أسر بضحك : خلاص نأجلها لبليل هتروحي مني فين 


مني ضحكت وكملت الأكل 


ف صباح يوم جديد ع المزز بتوعنا 


صحيت كارما بنشااط غير كل يوم 


كارما:عز عز قوم بقي 


عز : اي ي كوكو ف اي 


كارما:النهارده مش بيفكرك  بحاجه 


عز بزهق:كارما عاوز انام ف اي 


كارما بزعل:خلاص مفيش 


عز قام دخل اخد شاور ولبس وطلع ع الشركه 


الهام:عز مخدكيش معاه لي ي بنتي 


كارما:عادي ي ماما أنا هطلع فوق 


فات ساعه اتنين تلاته عز ماتصلش 


كارما وهي ع وشك العياط:مش بتتصل بيا ي عز هونت عليك 


وقعدت تعيط 

بعد شويه" 


فونها رن برقم عز 


كارما بلهفه:عز 


شخص:الو حضرتك أنا لقيت رقمك متسجل وصيه رسول الله فا رنيت لأن صاحب الرقم عمل حادثه 


كارما بخوف:عز عز هو فين 


شخص:ف بيت *****


كارما بعياط:جايه حالا 


وقفلت ونزلت ع المكان****

البارت ال 13🖤🌑

حبيبتي_المجنونه 


كارما قفلت وغيرت هدومها ونزلت ع المكان ال الشخص دا قالها عليها 


كارما وصلت واتكلمت بعياط:عز عز انت فين ي عز 


شخص من وراها:اهلا بيكي 


كارما التفتت:عاوزه عز ونبي أنت مين 


...انا منصور ي عسل 


كارما بخوف من نظراته:ه ه هو عز فين 


منصور:عز مين بس دلوقت ورش علي وشها مخدر ووقعت كارما ع الأرض 


منصور شالها وراح بيها مكان ف صحراوي 


منصور:الو ي سالم باشا كارما معايا 


سالم بشر:اربطها وسيبها 


منصور:حاضر ي باشا 

وفعلا ربط كارما ف كرسي واداها مخدر تاني ع تنام اكبر فتره ممكنه ومشي 


ف شقه انس وليان 


ليان:انس هتنزل الشغل امتي 


انس:بكره ي حبيبي 


ليان:عاوزه انزل معاك 


انس:لا ي ليان كفايه شغل ٧ سنين 


ليان بحزن:خلاص ي انس عن اذنك 


ودخلت اوضتها 


انس لنفسه:غبي غبي ي أنس ليه تقولها كدا 


ف شقه عز 

الهام بتحاول ترن علي عز بس تليفونه مقفول 


الهام بقلق:يارب استر يارب ياترا انتي فين ي كارما 


فات ساعه اتنين تلاته ومفيش خبر عن عز وكارما 


ف المكان الصحراوي 

كارما بدأت تفوق واتفاجأت لما شافت***** 


ف شقه انس وليان 

انس قاعد يفكر يصالح ليان قاطعه صوت رنه الفون 


انس:الو ازيك ي ماما الهام 


الهام بقلق:الحقني يابني 


انس بخوف:مالك ي ماما 


الهام : كارما نزلت من البيت جري وهيا بتعيط ولسي مجتش وبرن علي عز ومش بيرد بردو 


انس بقلق:طيب اهدي ي ماما أنا هتصرف متقلقيش سلام 


ليان من وراه:في اي ي أنس 


انس وهو بيمشي:مفيش ي ليان ونزل من البيت 


ليان:***** 


#حبيبتي_المجنونه


Misaa_Anter


اتفاعلو بعشر تعليقات ولايك وتفاعل كتير



#البارت ال 14🖤🌑

#حبيبتي_المجنونه


ف المكان الصحراوي 

كارما بدأت تفوق وانصدمت لما شافت عز واقع ع الأرض مربوط بحديد مغمي عليها 


كارما بصراخ:عززززززز


منصور:اي ي حلوه ف اي 


كارما بعيااط هستيري:عز عز ماله عملتوا فيه اي 


منصور بزهق:ششششش هيفوق كمان شويه 


وسابها وطلع


كارما بعيااط:ي عز قوم بقي حرام عليك 


ف شقه انس 

انس نزل وليان نزلت وراه 


انس ركب عربيته وراح ع مركز الشرطه 


وليان ماشيه بعربيتها وراه 

وقفت برا لحد ما انس يطلع 


عند عز وكارما 


عز بدأ يفوق والرؤيه متشوشه 


كارما بلهفه:عز عز انت كويسه 


عز فاق وبص للمكان باستغراب 


كارما بخوف:عز انت كويس 


عز بصلها بخوف:كارما انتي كويسه بتعملي اي هنا 


كارما عيطت وحكتله كل حاجه 


عز اتعصب:أنا كنت راجع من الشركه وف عربيته جت عليها وحد جه من ورايا وضربني ع راسي 


كارما عيطت اكتر 


عز حاول يفك الحديد بس مش عارف 


عز بتنهيده:اهدي ي كارما اهدي ي حبيبي هنخرج من هنا 


كارما بدموع:يارب ي حبيبي 


عند انس 

انس طلع من مركز الشرطه 


ركب عربيته ووراه عربيات شرطه 


ليان اتحركت بعربيتها بقلق ع انس 


انس والقوات وصلو المكان الصحراوي القوات اشتبكوا مع الحرااس 


 

انس كان بيدور ع كارما أو عز وسمع صوت صراخ عز وكارما 


جري ع الاوضه وليان ماشيه وراه دخل لقي منصور بيحاول يعتدي ع كارما 


وعز مربوط بحديد مش عارف يفك أيده 


انس جه يجري ع منصور 


منصور بعد عن كارما وزقها ف الارض ودماغها اتخبطت جامد واغمي عليها 


واخد مسدسه وصوبه ع انس 


منصور:لو قربت هقتلك واقتلهم 


انس بحذر:اهدي خلاص اهدي بس سيبهم 


منصور بص لكارما بشهوه وانس طلع جري عليه ومسك المسدس منه بيحاول يااخده 


ومنصور بيقاوم انس 


وفجأة رصاصه طلعت من المسدس 


انس بصرااخ:عززززززز


#حبيبتي_المجنونه


Misaa_Anter

اتفاعلو بعشر تعليقات ولايك ومشاركه وتفاعل كتير ومتابعه


#البارت ال 15🖤🌑 

#حبيبتي_المجنونه


انس بصرااخ:عززززز 

حاله صمت وسكون سيطرت ع المكان 


قاطع الصمت دا صوت حاجه هبدت ع الأرض 


انس بصدمه:ل ل ليان 


وجري عليها يشوفها لقي ف دم ناحيه قلبها بص لعز ملقاش فيه حاجه 


انس بخوف:ليان ليان انتي كويسه 


ليان بوهن وضعف:بحبك اوي ي أنس شكل الحكايه مش هتكمل 


انس بدموع:ليان ونبي خليكي فايقه 


وقام مسك منصور ونزل فيه ضرب بكل قوته 


قاطعه قوات الشرطه 

اخدوو منصور وال معاه 


والاسعاف جت انس شال ليان وعز شال كاارما 


وصلو المستشفي 

ليان دخلت العمليات لأن حالتها صعبه 


كارما دخلت اوضه كشف عاديه 


بعد شويه" 

الدكتور طلع من عند كارما 


عز بخوف: خير ي دكتور 


الدكتور بعمليه:مفيش حاجه ساعه وهتفوق 


عز براحه:شكرا ي دكتور 


انس بحزن:ادخل اقعد مع كارما ي عز ع تفوق وانت جنبها 


عز:ماشي ودخل أوضه كارما 


فات ساعه وكارما بدأت تفوق 

اول ما فاقت حضنت عز وقعدت تعيط 


عز:اهدي أنا كويس اهدي 


كارما:انا خايفه اوي ي عز 


عز : متخافيش خلاص 


واخد كارما وراحو لانس عند العمليات 


فات ساعه اتنين تلاته 


واخيرا الدكتور طلع من اوضه العمليات 


انس جري عليه:ليان عامله اي 


الدكتور:الحمدلله قدرنا نطلع الرصاصه وان شاءالله لو ال ٢٤ ساعه فاتو هتعدي مرحله الخطر 


انس : ممكن اشوفها 


لدكتور : يستحسن نسيبها ترتاح ال ٢٤ ساعه دول 


انس : تمام ي دكتور شكرا  


ف شقه عز 

الهام بتحاول ترن ع عز وبردو مقفول 


الهام بقلق:ربنا يستر 

ورنت ع انس 


انس لعز:عز امك بترن اهي خد رد 


عز:ايوا ي ماما 


الهام بعيااط:عز انت كويس ي بني 


عز:الحمدلله ي ماما كويس 


الهام : انت فين ي بني 


عز:ليان مرات انس تعبانه ف المستشفي وانا معاهم 


الهام:وكارما فين ي بني


عز:اهدي ي ماما كارما معايا 


الهام براحه:ماشي ي حبيبي خلي بالكو من نفسكم


عز:حاضر ي ماما سلام 


ال ٢٤ ساعه فاتو اخيرا وليان بدأت تفوق 


اتنقلت اوضه عاديه 


عز:حمدالله ع السلامه ي ليان 


ليان بتعب:الله يسلمك 


كارما:الف سلامه ي ليان 


ليان ابتسمت بضعف:الله يسلمك ي حبيبتي


عز لاحظ نظرات انس ي ليان: كارما تعالي نجيب اكل وعصير 


كارما:يلا 

عز وكارما نزلو 


انس قرب من ليان حضنها وعيونه دمعت 


ليان عيطت:انت كويس ي أنس حصلك حاجه 


انس بعتاب:اي ال جابك ي ليان 


ليان:خفت عليك خفت يجرالك حاجه 


انس:الحمدلله انك بقيتي بخير 


ليان:الحمدلله ي حبيبي 


كارما:عز مين ال خطفنا 


عز : دا واحد شركته مشبوهه بس بيشتغل من تحت لتحت كدا وانا لما عرفت وقعتله شركته 


كارما بصدمه:وقعت شركته 


عز : ايوا 


كارما:طب ممكن يأذينا تاني 


عز:لا ي حبيبي خلاص اتقبض عليه 


كارما بحب:الحمدلله 


عز : بحبك 


كارما:بحبك اكتر 


#حبيبتي_المجنونه


#Misaa_Anter

اتفاعلو بعشر تعليقات ولايك ومشاركه وتفاعل كتير


تكملة الروايه من هنا 16_17الاخير



 

تعليقات

التنقل السريع