القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حبيبتي_المجنونه #Misaa_Anter الأول والتاني والثالث في موسوعة القصص والروايات

بتعملي اي ي انسه دا وقت الحظر 

....وانت مالك انت 

انتي عبيطه ولا اي انتي متعرفيش أنا مين 

هي بسخريه:يمي يمي يم ابعد عني يجدع انت والا هنده للعسكري دا  يقبض عليك 

...بصوت عالي:ي عسكررري 

العسكري:نعم ي أنس باشا 

انس : خد البت دي ع البوكس وكمل بصوت عالي:اسمك اي 

....: اسمي ليان

العسكري اخدها وركبها البوكس 
ليان قاعده بتعيط:أنا عاوزه اروح 

العسكري بشفقه:اي ال وقعت في ايد انس بيه بس 

ليان بتعيط بصوت عالي زي الاطفال 

انس بعصبيه:اسكتي بقي صدعتيني منك لله 

ليان بتحاول تكتم شهقاتها 
لحد ما وصلوا القسم 

ف مكان آخر.....

هربت ازاي ي عاصم انت مجنون 

عاصم:والله ي جدي هربت 

الجد بعصبيه:اقلب عليها الدنيا كلها 

عاصم بخوف : ح حاضر ي جدي 
وطلع يدور عليها 

هنيه:يعيني عليكي ي ليان هانم 

صفيه من وراها بحده:هنيه بتعملي اي هنا 

هنيه بخضه:مش بعمل ي ست هانم 
وسابتها وجريت ع المطبخ

ف قسم الشرطه 
انس:ارميها ف الحجز لحد اما اروق واشوفها 

العسكري:تمام ي فندم

واخد ليان وداها الحجز

ليان بعياط:يارب يارب ساعدني يارب 

واحده من المساجين:انتي جايه في اي ي حلوه 

ليان بخوف:مش ف حاجه والله أنا مظلومه 

مسجونه تانيه ضحكت بصوت عالي:هيهيهيهييععيي كلنا بنقول كدا ي حلوه انجزي يبت جايه ف اي 

ليان بعياط:والله معملتش حاجه 

لسي واحده هتقرب منها فجأه****

#لو عجبتكم هكمل 
#حبيبتي_المجنونه

#Misaa_Anter
لو عاوزين اكمل اتفاعلو بعشر تعليقات ولايك

#البارت الثاني🖤🌑
#حبيبتي_المجنونه 

ف الحجز 
لسي واحده هتقرب منها فجأه اغمي عليها 

واحده من المساجين:هو احنا لسي قربنا منها 

واحده تانيه: نادي العسكري خليه يجي ياخدها من هنا 

ي عسكريييي وقعدت تخبط ع الباب 

العسكري:عاوزه اي ي بت 

المسجونه:تعالي ي خويا خد البت دي   وقعت مغمي عليها 

العسكري راح مكتب انس 

العسكري:انس بيه البت ال لسي جايه وقعت مغمي عليها 

انس قام بكل هيبه وراح الحجز شالها وراح ع مكتبه 

انس للعسكري : اطلع برا يلا 
العسكري:تمام ي فندم 

انس قعد يحاول يفوق فيها لحد ما اخيرا استجابت

انس:حمدالله ع السلامه ي برنسيسه

ليان بتعب:عاوزه اروح ونبي 

انس قعد ع الكرسي وحط رجل ع رجل: مش هتمشي قبل ما تحكيلي كل حاجه 

ليان بدموع:أنا هربت من اهلي وجيت علي هنا 

انس : هربتي لييي 

ليان بعياط: ابن عمي كان دايما بيقرب مني بطريقه مش كويسه ولما اشتكيت لعمي ضربني جامد اوي 

انس:طب حضرتك هربتي هتروحي فين بقي 

ليان : م عارفه م عارفه كان اهم حاجه عندي اني اهرب منهم وخلاااص 

انس بتفكير:امممم ممكن تيجي تعيشي معايا 

ليان بصوت عالي: ماتحترم نفسك   

انس بغضب:أنا لو عاوز استغلك كنت اخدتك غصب 

ليان بصتله بخوف وسكتت

انس:أنا عايش ف عماره ف شقه قدام شقتي فاضيه فا تاخديها 

ليان:هدفع ايجارها منين عاوزه شغل 

انس : انتي معاكي كليه 

ليان:ايوا لغات 

انس:حلو هاخدك تشتغلي ف الشركه معايا 

ليان بحيره : انت بتشتغل فين 

انس:أنا ظابط شرطه وبشتغل ف شركه أنا وواحد صاحبي 

ليان:تمم 
انس:يلااا 

ف الفيوم 

عاصم:مش لاقيها ي جدي 

الجد:انت مش فالح ف حاجه وكمل بصوت عالي : ي عاامر 

عامر:نعم ي بابا 

الجد:دور ع بنت اخوك ورجعها 

عامر:حاضر وبص لعاصم:تعالي معايا 

عاصم بزهق: حاضر

عند انس وليان 

انس:ليان اصحي احنا وصلنا 

ليان بدأت تصحي : امممم ف اي 

انس:قومي وصلنا 

ليان عدلت حجابها ونزلت من العربيه واتفجأت ......

حبيبتي_المجنونه

#Misa_Anter
لو عاوزين بارت كمان اتفاعلو بعشر تعليقات ولايك وتفاعل كتير

#البارت التالت🖤🌑
#حبيبتي_المجنونه 

ليان عدلت حجابها ونزلت واتفجأت بفخاامه العماره 

ليان : احم انس العماره دي شيك اوي وشكلها غالي جدا 

انس:لا مش غاليه للايجار ب ٢٠٠٠ 

ليان بصدمه:اي ٢٠٠٠ بس 

انس : ايوا 

ليان:متاكد أصل شكلها غالي اوي اوي 

انس:لا يستي يلا ع تطلعي شقتك 

ليان:طب أما اشوف صاحب العماره 

انس:بكره 

ليان:طيب
وطلعت شقتها وانس راح شقته 

انس مسك فونه ورن ع رقم 

انس:الو ي عز 

عز:انت فين ي أنس حاولت ارن عليك كتير اوي 

انس:معلش كنت عاوزك ف موضوع 

عز:خير 

انس حكي ليه كل حاجه عن ليان 

عز:اممم بص ي عز أنا عيال عليها الأول وبعدين لو كلامها كان مظبوط فعلا هشغلها ف الشركه 

انس بتنهيده:تمام ي عز تصبح ع خير 

عز:وانت من أهله ي حبيبي

ف صباح يوم جديد 
ف شقه من الطراز الحديث 

عز قاعد يشرب نسكافيه وبيقرأ الملف ال فيه تفاصيل ليان 

ومسك فونه ورن ع انس 

عز:الو انس 

انس:اي ي عز 

عز:كلامها مظبوط هاتها الشركه وتعالي 

انس:تمم ساعه بالكتير وجايين 

عز:اوك وقام لبس نضارته الشمس  ونزل غ الشركه

انس راح خبط ع شقه ليان 
ليان بنوم:هممم جايه اهو 

وراحت فتحت لقت انس 

ليان:ايوا ي أنس 

انس:ليان البسي ع نروح الشركه 

ليان:حاضر ودخلت تلبس 

بعد شويه 
انس:ليان أنا مستنيكي تحت 

ونزل سند جسمه ع العربيه 
بعد شويه" 

ليان نزلت لابسه دريس شيك وطرحه وكوتشي 

ليان:يلا أنا جاهزه 

انس بصلها بتقييم:اممم يلا 

واخدها وراحو الشركه 

دخلت مقابله مع عز واتقبلت 

انس:تقدري تشتغلي من دلوقت لو حابه 

ليان بابتسامه:تمام شكرا عن اذنك 

وراحت تبدأ شغلها 

ف الفيوم 

الجد بصوت جهوووري:يعني اي مش لاقينها 

عامر:فص ملح وداب ي بابا 

الجد: امشووااا من وشي 

عامر:تعالي ي عاصم 

عاصم مشي معاه وهو زهقان : أنا زهقت ي بابا 

عامر:ماهو كله من عمايلك ي خويا 

عاصم بشهوه:البت قمر ي بابا بصراحه 

عامر:اخرس بقي كفايه اسمع ال هقولك عليه

عاصم:قول س بابا 

عامر:****" 

عاصم : فنان والله 
عامر بصله بقرف ومشي 

ف الشركه 
عز: انس أنا رايح مشوار وجاي 

انس:تمام 

عز نزل وهو ماشي شاف***

حبيبتي_المجنونه 
#Misaa_Anter
عاوزه تفاعل كتير بعشر تعليقات ونزلت حلقه زى ماوعدتكم
اتفاعلو بعشر تعليقات وانزل بارت كمان



تعليقات

التنقل السريع