القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية خلفة مجانين البارت التاسع عشر بقلم اسماء حبيب في موسوعة القصص والروايات



#الحلقه_19💥💥.خلفة مجانين 


نرمين ،،،،، بتزعقلي يا واد يا ادوارد يا ابن ام ادوااارد وربنا منا سكته 


خالد ،،،، طب انا كنت بستحمل ، كدا هيخلصوا عليها .


الكابتن نورهان ،،،،، بلعكس هي بتتصرف صح ، استنه.


خالد بصدمه ،،، نعممم.


ادوارد ،،،، ماذا تقولين ايتُها المجنونه .


نرمين ،،،، اني اسحب اقوالي ايوها السيد ، ابوس ايدك امك قولي خطفتوني لي ، الواد اسماعيل ابني مستني اغيرله ، اصل يا حبه عين امه ، عنده شلل رباعي في خماسي ، فين شهامه العصابااات فييين ياخوناااا.


أدوارد 🤯 ،،،،،، ولاخر مره سأتحدث ، من انتي .


نرمين ،،،،، يا يقوم ابرها لاشرم ، في حد بيتكلم عربي غيره ، اصل ابن ام ادورد يا حبه عين امه اخر مره سيتحدث فيها ، هو بيقول كدا اه وربنا ، يعيني يبني هو انتي تعبان الزور بتاعك وجعك ، لو كدا شوفةدكتور يسلكه يمكن يكون في خيش ولا فرده شراب مخروم  سده البلعوم .


ادوارد ساب نرمين وكان رايح لهاري وجاك.


نرمين ،،،،، استنه يا واد ، يواد يا ابن الوليااا ، خد رايح فين هتسبني مع الشحطين الي عملين زي درفه الدولاب المعترسه ، يوه مبرودش ، طب لو ازوريت اعطس وانا هفهممم.


هاري ،،،، من تكون يا ادوارد هذه الفتاه .


ادوارد ،،،،، بالكاد مجنونه ، قوموا بتخديرها واتركوها مع البقيه .


جاك ،،،،، ولاكن قد نفد المخدر ماذا نفعل !


هاري ،،،، سنقوم بتقيدها ، وحجزها مع الفتيات .


نرمين وبتكلم الحارس الي وراها وهو مش فاهم حاجه اصلاً ،،،، مسم ، شبه عم سلامه بتاع الفول ، اهييئ ، وربنا شبه يا خويه ، كان عليه فول بالطحينه انما اي مكنتش بحبه 🥺 ، بس كان راجل طيب اه وربنا .


هاري وقام بجذب يد نرمين وتقيدها.


نرمين ،،،، اااه ايدي يا ابن الوارمه ، طب مش تتكه جامد أيدي تفسي انا نفخاها كوفتاه بالعافيه  ، يلي تتشك 😑 ربط جامد برضوا ماشي يا ابن الوليا الي معرفش اسمها .


دخلوا نرمين مع البنات.


كابتن نورهان بأرتياح ،،،، الحمممد الله ، كنا هنموت عليكي شطره يا نرمين  .


نرمين بهمس ،،،، يلا يكش يطمر وتبقوا اتخلوني اتصور .


خالد بضيق ،،،، دا انتي تخرسي بس لما ايدي تطولك .


نرمين ،،،، انا اخرس يا ابن ام خالد ، وربنا منتا متصور معايه هه .


خالد بغضب ،،،،، نرمييييييين .


نرمين ،،،،، نحم .


.......


في بيت ابوا نرمين .....


ابوا نرمين ،،،،،، ينهااااار بتقوول أي يا صلااااح ابني اناااا بحب .


احمد ،،،،، وربنااا ، وربنااااا انا غلطان حقك عليا مش تزعقلي هقتلها ورجعلك .


ابو نرمين وبحضن ابنه ،،،،، هههههه ، الللف انهار مبروك ، دا انا مش مصدق ، تقتل مين دنا هموووت وعرف من أثرت قلب ابني هههه ، الله يكون في عونها .


احمد 😑 ،،،، تقصد اي يا حج ، هو انا عيل يعني ولااا اي ، لاء دا انا ادبحلها الفار وخليها تقول سي احمد راح سي احمد جه .


صلاح ،،،، يا عم بس هي ترضي بيك ههههه.


احمد ،،،، هي تطول .


صلاح ،،، اه .


احمد ،،،، لاء يا حبيبي ، أصلها قصيره شويه 😛.


ابو نرمين ،،،، شوف يبني قبل ما مررتي تتفقع قول هي مين وانا اكلمك اهلها ..


احمد كلمه عنها و بتشتغل اي وكل حاجه .


ابو نرمين ،،،، خلاص قابل اخوها وكلمه واتفق علي معاد واروح معاك .


احمد ،،، ماشي ، تعاله معايه يا صلاح .


صلاح 😌،،، مبيعرفش يتحرك من غيري يا عمه ، ايييح يلا يا خويه يلا .


احمد هو وصلاح نزلوا ..


صلاح ،،،، هو انتي رايح فين كدا !؟


احمد وقف علي السلم ،،،، مش عارف 🥺.


صلاح ،،،، ادعي عليككك بأي وانتي اهبل وعبيط كدا .


احمد ،،،، اسكت احناا علي سلم العماره حد يسمعنا .


ام خميس الي كانت بدخل الخضار الشقه ،،،، هههه والله يا واد ياحمد صحبك معاه حق ، وبعدين محنا عرفينك يا مدهول يا مفضوح .


احمد 😊،،،، شكراً يا طنط ، اجي اسعدك!


ام خميس ،،،، يا شيخ اتلهي ، الدور الي فات شلتلي كيس البصل ، أغمي عليك قدام الشقه وخلصنه عليك البصل .


صلاح قعد علي السلم ومش بطل ضحك .


احمد ،،،، كدا شمت فيا ام خميس 😑 ، منك لله ضيعت برستيجي الي بقالي سعتين محافظ عليه .


صلاح ،،،، ههههه باااا اي ههههههه برستيج مين دا انتي سمعتك في العماره زفت تطفش العرايس هههههه.


احمد ،،،،، اسكت بقيييي ، استني اكلم كريم ايييح ......، الواا السلام عليكم.


كريم ،،،، وعليكم السلام ، مين !


احمد ،،،،، بتاع الميلااامين ههههه ، ازيك ياض يا كريم .


كريم ،،،،، مييييين .


احمد ،،،، انا احمد يا جدع مش فاكرني .


كريم ،،،، في عندي ناس كتير اسمها احمد ، انتي مين !


احمد ،،،،، ياااا كريم افتكرني بس ولا خلاص معنتش فاكرني يعني.


كريم ،،،، ياااعم هو انا كنت عشمتك بالجواز وسبتك اي افتكرني دي .!


احمد ،،،،، بقي كدا يا كركوري ، يا كرمله افتكرني بس والله انتي الي ناسي ....


احمد ،،،، ألووووو ، قفل في وشي باب الشقه بتاعتهم هههه ، اعمل اي دلوقتي يا صلاح ، صلاااااح ، رحت فين !


صلاح طلع من الشقه بتاعت ام خميس بالمقشه ونزل وري احمد علي السلم وفين يوووجعك ،،،، رايح تقوله كركوري ، وكرمله ، ومش عايزه يقفل السكه في وشك يااااامفترييي، هتجبلي جلطه .


احمد ،،،، ياااض المقشه بتوجع .


صلاح ،،،، منا مش هشد في شعرييي علشان واحد متخلف .


احمد ،،،، ابعد ايد المقشه بس ، اه كدا ، هااا بقي اي العمل 🙂.


صلاح ،،،، هات الرقم ، وانا هتصرف .


صلاح رن علي كريم ،،،، ألووو السلام عليكم .


كريم ،،،، وعليكم السلام .


صلاح ،،،، حضرتك لاستاذ كريم اخو حنان .


كريم ،،،، ايوه اتفضل .


صلاح ،،،، هو بصراحه يا استاذ كريم كنت عايز اقابل حضرتك في موضوع شخصي .


كريم ،،،، تمام ، بس فين !


صلاح ،،،، في ..... ، تمام كدا .


كريم ،،،، تمام .


صلاح ،،،، السلام عليكم .


احمد ،،،،، لااااااااء بتبيع صحبك علشان وحده نسوااان .


صلاح ،،،، اهو الهبل اشتغل 🙂 ، يبني افهـ....


احمد ،،،، دنا كنت بحبها ، لي بتعمل فيا كدا اااه قلبي انجرح  .


صلاح بغضب وزعيق ،،،،، اسكوووووووووووت ، اسكوووووووووووووووت .


احمد ورجع بضهره لوري 😰 ،،،،،  حاضر .


صلاح ،،،،، ايييييييي يا اخي ايييي ، منا بعمل كدا علشان تتزفت تقابل اخوها .


احمد 🥺 ،،،،، بتزعقلي يا صلوحتي ، انا كنت بهزر معاك .


صلاح ،،،، متهزررررش تااااني فاهم .


احمد 😔 ،،،، طيب .


صلاح ،،،، يووووه خلاص بقي متزعلش .


احمد 🤧،،،، لاء انا زعلااااان بقي بتزعق لصاحبك عها اهاااااااء.


صلاح ،،،، خلاص معنتش قادي ⁦⁩⁦🤦🏼⁩.


........


أما عند نرمين .....


اخدوا الي البنات في عربيه كبيره وراجل منهم دخل علشان نرمين فايقه وخيفين تعمل صوت .


كان الفريق ماشي بتخفي بالعربيات علشان محدش ياخد باله مع لاتفاق بينهم والضباط الإيطاليين.


خالد ،،،، ها وصلوا !


الكابتن نورهان ،،،، لسه محنا متابعين اهو يا خالد .


خالد ،،،، انا خايف عليها .


كابتن نورهان ،،،، لاء متخفش ، انا اول مره اثق في نرمين .


خالد 🙂،،،، ربنا يسسستر ، اصل محدش يعرفها قدي ، هي تجيب شبل وتجلط ماشي لاكن سكك عصبات مظنش هتسلك .


بعد ساعه ونص العربيات وقفت في مكان غريب جدا والي صدمهم أن المخبأ ده نفق دحت لأرض مجهز بأعلي مستوي تقني .


نزلوا البنات وكان في رجاله كتير بيشيلوا البنات المخدرين ونزلوا نرمين معاهم ونزلوهم تحت ، ونرمين قعدت جمب البنات دي .


كابتن نورهان بلاسلكي ،،،،، هو الزعيم وصل يا نرمين !؟


نرمين بهمس ،،،،، لااااء بس انا خايفه المكان فيه حقن كتير وسكاكييين .


خالد ،،،، اهدي يا نرمين وغمضي عينك .


نرمين غمضت عنيها ،،، حاضر 😣.


دخل هاري وادوارد وجالك .


ادوارد وبيكلم دكتور باللغه العربيه ،،،، ابدأ عمليات التشريح فور قدومه .


نرمين فتحت عينيها بصدمه وبتكلم نفسها ،،،،،، يختااااااي يختااااااي ، يمصبتاااااي يمصبتاااااي ، يعيني عليكي يصغيره يمنمنمه يمستسته يا لوزه جالك الموت بدري بدري ، هيشرحوكي يختااااي ، انا نرمين الي مفيش مني اتنين هتشرخ ويخدي كبدتي وكوليتي ومصريني ويعماوها سودوء .


#اللهم_صلي_علي_الحبيب_محمد⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦.


يعيني عليكي يا نرمين 😂 ، يا تري أي الي هيتم الحلقه الجايه .....


البارت 20 من هنا
 

تعليقات

التنقل السريع