القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بتاعة الرجالة البارت الرابع بقلم ابو السلاطين في موسوعة القصص والروايات مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله


🌹البارت الرابع 🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني 


جوزي دخل عليا وانا قفلت الموبيل خالص خوفت سمسم 


يتصل بيا وياخد باله


=""

 قالي اسكتي يابت  لقيت محل بيبيع  العاب زوجية 


جامد بس الي واقفين فيه بنات واتكسفت ادخل


 قولتله اي الالعاب الزوجية دي


 قالي أنا شفت الفتارين قمصان نوم جامده اوي وكلبشات 


بتتلبس في الايد والرجل وكرباج وحاجات كده 


قولتله واحنا مالنا ومال الحاجات دي


 قالي ده احمد صحبي الي قالي عليه وبيقولي اني اسعارهم 


رخيصه ولسه فاتحين وبيربو زبون 


بس اتكسفت ادخل المحل احنا هنتغدا واول ما الدنيا تليل 


اخدك واستناكي برا  وانتي تشتريهم وتطلعي نروح


قولتله ماشي بس كرباج وكلبشات دول لمين بقا أن شاء الله 


تكلبشيني وتعملي فيا الي عايزاه


  وقالي عندهم جيل وزيت للجسم جامد بيخلي الجسم رحته 


حلوه احمد قالي اسمه زيت مساج وفي كمان لبان لزيادة 


الرغبة الجنسية  قولتله هو انت ناقص زيادة 


قالي مش ليا أنا ده ليكي انتي 


قولتله ده انت فلوسك كتيرة بقا 


قالي معندناش لا عيل ولا تيل هنسيبهم لمين ملعون القرش 


الي مينزهش صحبه


 انتهزت الفرصه وقولتله انا كمان عايزة لبس قالي انا مش 


العيد الي فات جيبلك هو انتي  ايه يابت 


سبته وقولتله أنا معملتش غدا كنت تعبانه ومش جعانه اصلا 


ودخله انام 


سبني وانا نمت علي السرير افكر في سمسم وعربيته 


واستايل لبسه والبرفيوم الي حطه الي لسه رحته في أيدي 


لما سلم عليا ومسك ايدي 


 واتمنيت أنه يكون مكان الخرا جوزي


 الي لا شكل ولا جسم ومقرف بريحه عرقه وقلة اهتمامه 


بنفسه كل حاجه فيه مش بتعجبني 


المهم وانا سرحانه فيه لقيته قرب عليا حضني من ضهري 


قولتله ابعد عني أنا زعلانه منك قالي 


مقدرش علي  زعلك قومي يلا البسي هنزل اكلك  سمك 


وجمبري في مطعم جامد


 ونروح نجبلك لبس ونطلع ع المحل ده


 قولتله بجد ومثلت اني فرحانه قالي ايوا يلا يابت قومي 


قمت ولبست وقولتله البس انت كمان حلو 


قالي هو أنا رايح اتجوز


 نزلنا أكلنا وعماله اقنع فيه اني البس بناطيل جينس وبلوزه 


عليه وسعه وطويلة  وهو مصمم اجيب جيب أو عبايات 


قولتله علشان خاطري وافق ورحنا وانا بقيس في البروفه 


وبقوله اي رايك قالي لفي كده 


ولفيت قالي يخربيتك اي ده لفيت وشي لقيته عينه علي 


جسمي من تحت قالي بس ضيق اوي 


قولتله هجيب بلوزه طويله عليه مش هيبان حاجه متخفش 


ودفعته دم قلبه في المحل وبقا متغاظ مني رحنا محل 


الالعاب الزوجية وفعلا وقف بعيد والبنات الي واقفين عسل 


فهموني كل حاجه اشتريت طقم علي بعضه ده عباره عن 


كلبشان للأيد والرجل وحبل وشريط اسود بيغمي العين وكمامه للفم  برباط علشان  تمنع الصوت والصراخ وكده 


وكرباج ولقيت كمان أعضاء صناعية  بلاستيك بجميع الاحجام والالوان 


وسألتهم اي ده وقالولي اسمه 


بقولهم ناس بتشتريهم قالتلي اه ستات ورجالة مردتش اكتر 


في الكلام وسألتهم 


ع الجيل والزيت واختارت قميص نوم قميص نوم وبدلة جلد وفيها شبك  عجبتني وخرجت 


لقيته قرب عليا وقالي وريني جيبتي ايه وشاف ومصدقش 


اني دفعت1200جنيه قولتله روح اسالهم قالي يلا بقا نروح 


قولتله هجيب كحل وروج من هنا ودخل معايا واشتريت 


حاجات كتير واحنا مروحين قالي توبه اخرجك تاني قولتله 


أنا هبهدلك النهارده قالي هتعملي ايه قولتله هتشوف 


تفاعل بقا جبار علشان نعرف ونشوف الأستاذة هالة هتبهدل جوزها المعفن ده ازاي 😂👏

البارت الخامس من هنا


تعليقات

التنقل السريع