البارت_السابع والثامن والتاسع 😱🔥🔥🔥
ي ساراااا ي سارااا
سارا /ايوه ي احمد جاية اهو خلصت
احمد /اي ي سارا بقالك ساعة بتقولي خلصتي يلا
سارا/حاضر يخويااا يحبيبي استناااا بلبس الهيلز 😂💃
احمد /اه ي اوزعة انتي أول مرة اشوف دكتورة اوزعة ،
سارا /بس ي بابا ده علشان ابان ف الفرح كدا واكون جامدة ،ونعرف نشقط كويس 💃☺️😌
احمد /اي نعمم اي
سارا/يعم انا بهزر يلا 😁
احمد /ماشي يلا ،علشان هوصلك الفرح وبعد كدا هطلع ع العيادة
سارا/اوك .....
_ودلفوا للسيارة وذهبوا ...
_______________
_وهاا هو والد ادم يخبره بأنهم سوف يسافرون
والد ادم/ادم انت لازم تسافر معانا
ادم بحزن/لا ،مش عاوز اروح اي مكان
والد ادم/مش كفاية الكلام اللي عامل يتقل ف الجرايد ده
ادم/ميهمنيش كلام
والد ادم/ي ادم حرام عليك تعمل ف نفسك كدا ،وتفضل تفكر ف البنت دي ،هي خلص سبتك ،وشفت حد غيرك ،وهربت معه
ادم بغضب /باااااس باااااااااس ، حور مسبتنيش ولا عمرها شافت حد غيري ،ولا هربت مع حد ،حور بتحبني ولا عمرها هتخليني اتعذب كدا ،
حور راجعة وهي بخير انا عارف ومتأكد ،انت اللي من الاول مبتحبهش ،ولا بطيق تسمع اسمها،أكمنهااا من عيلة متوسطة ،ولا ف نفس المستوي المادي بتاع حضرتك
،دايماً شايفهااا قليلة ودون المستوي ،
علشان كدا انا بنيت نفسي بنفسي ومعتمدش عليك فحياتي ،كل اللي انا فيه ده من شركات وقصور وفيلل وعربيات من مجهودي وتعبي
،وسبتلك كل حاجتك ،كفاية بقا كفاية انا معنتش قادر اي حرام عليك .........
والد ادم بصدمة وبغضب/يأه كل ده ف قلبك ي ادم بيه وسكت ،وكمان بطلعني انا الاب الشرير ،الغلطان ،هو مش انا اللي كبرتك وسرفت عليك وكل اللي انت فيه ده بفلوسي وتعبي ولوللي مش كان زمنك ادم الجزار اكبر رجال أعمال ف البلد ،
ادم/ايوه كل ده ف قلبي وعمل اقول بكرا تتغير مع حور ،وتعملهااا كويس وتكون زي ابوهاا اللي انحرمت منه ،بس من الواضح ،انك عمرك ما عرفت حتي اب لياا
والد ادم/اخرس ،ازي تتكلم مع ابوك كدا ،بئا انا عمري ما عرفت اكون اب ليك ،وبنت مين دي اللي اكون زي ابوهاا،دي بنت عاقة ولا مستحيل تكون ف يوم من الايام من عيلتنا
ولا هتكمل معهااا حتي بعد ما ترجع من الداهية اللي هي فيهااا،
مش كفاية خلت البلد كلهااا والاخبار ملهاش سيرة عنك وعن خطبيتك حور اللي هربت مع عشقهااا وسابتك ،بس عارف هتفضل تستنهااا ،لحد ما تموت ،ومن النهاردة لا انت ابني ولا اعرفك
_وخرج من المكتب وهو يلقي الباب من وراءهه.............
____وادم يغضب ويثور من ذلك الكلام اللعين ،ويلقي كل شئ من ع مكتبه ويكسر ويصرخ ويبكي ويقول يااااااااااااااااااا حووووووووووووووووووووووووور
""گ أن كل ذلگ نار حارقة له ،ومن شدة الاحتراق تعود عليهااا""
_______________لتكون نهاية حياة لتلك الفتاة ف هذة الدنياااا .....
_وتلك الام عندما ودعت ابنتهااا لتذهب للسوق ،وهي تخرج من باب المنزل ودلفت للخارج لتجد جثة ابنتهااا أمامها ،
فلا تصدق عينيهااا وتصرخ بأعلي ما ف جوفهاااا ،فاطمةةةةةةةةةةةةةةةة
الام ببكاء /فاطمة فاطمة ،لا لا مستحيل ،ازييييييييييي
_دعونااا نعود ثانية للخلف فعندما أغلقت الام باب الشقة خلفهاا لتذهب كانت فاطمة قد سبقتهااا للخارج وقامت بالانتحار من شرفتهااا المطلة ع الشارع ،واقل من ثانية كانت جثة هامدة والدماء تسير وتسير من حوالهاااا
الام ببكاء هستيري /ليه يبنتي ليه كدا ي فاطمة حرام عليكي،عملتي ف نفسك كدا ليه
Flash،Back
فاطمة انا هروح لمصطفي تاني يمكن قلبه يحن عليااا ويجي يتقدملي بقا ،ويطلعني من المصيبة دي
"وتذهب فاطمة لتستعطف ،وتترجأ ذلگ الخائن ،اللعين ،مرة أخري ". وتطرق باب الشقة
_اذا بمن تفتح صديقتهاااااا ،
فاطمة بصدمة /اي ده ي سحر بتعملي هنا اي
سحر بلا مبالاة /وانتي مالك ي بت ،وجاية هنا ليه يحلوة
فاطمة /مالي ازي ،وانتي مالك جاية اعمل اي هنا ،وبعدناا فين مصطفي !!
سحر/جاية عاوزة منه اي هو مش خلص رماكي بعد ما خد اللي عاوزه منك يحلوة ،
فاطمة /قد اي انتي حيوانة ،وسعي كدا ي مصطفي ي مصطفي
سحر/حيوانة ،اومال انتي اي ،ي رخيصة ،تعالي هنا اطلعي برا ......
_ويتشجرنا ويخرج مصطفي
اي ف اي انتي اي اللي جابك هنا ي بتاعة انتي ،انا مش قولتلك ايك اشوفك هنا تأتي
فاطمة /بتاعة ،ي مصطفي ارجوك تعال اخطبني من ابوياا واتجوزني ،وبعد كدا انشاء الله تسبني ،انا هتفضح ف الحتة كلها ومش بعيد ابويا يقتلني فيهااا ،
مصطفى/وانا مالي ي زفته انتي ما يقتل ،ولا تغوري ف داهية ،وامشي من هنااا يلا يلا
فاطمة بحزن وحسرة ع حالها/منك لله منك لله وذهبت
وعندما ذهبت قالت سحر لمصطفي
_مصطفي عاوزة أسألك ع حاجة بس جوابني بصراحة
مصطفي /حاضر
سحر/انت بتحبني
_ايوه طبعا طبعا
سحر/يعني ف يوم مش ممكن تعمل فيااا زي فاطمة كدا
مصطفي /فاطمة مين دي ،ده انتي الأصل كله ،يحيبتي واللي ف قلبي
سحر /يحيبيي مصطفي ،انا بحبك موت ،ونفسي اكمل معك حياتي كلها
مصطفي بخبث/وانا كمان ،طاب ما تيجي نكمل جوا بقا ولا اي ،
سحر /اه ي شاقي ،
________ولا تفرحين كل الفرح هگذا،ي عزيزتي فسوف يضعگ بجانب اخواتك ،
Back,
وللأسف فاطمة بعد ما رجعت من عنده فكرت انها مش هتعرف تعيش بعد كدا تاني وأنها هتجيب العار لاهلهااا ،فقررت انهاااا تنتحر ،ومن نظرها كان ده افضل حل ........
"_ولكنهااا لا تعلم ما الاسواء اللي ينتظرهااا ، من فوق سبع سماوات لقد أقامت علاقة ف الحرام عدة مرات ،واحملت ،وقامت بالانتحار والاكفار .... -_"🖤
_____________ايوه ايوه استنا هنا المكان ده كويس
الشاب الاول /طاب يلا بسرعة ننزل البت ،
الشاب التاني /يلا
وجميعهم قاموا بحملهااا ووضعوها بجانب الطريق وتركوهااا
الشاب الرابع /بسرعة بسرعة يلا قبل ما حد يشوفنااااا ،مش عاوزين شبهة ،وجثتهااا مش هتكون موجودة الطريق ده كله ديابه ،هتشم ريحة الجثة ،وهتهجم عليهاااا
الشاب الاول/ايوه يلا ،وبكدا محدش هيعرف شكلها
_ودلفوا للسيارة وذهبوا سريعاّ...........
توقاعتكم أي البارت الجاي
البارت_الثامن 🔥😱😱😘
مثيره🔥🔥🔥😱😱
ولقد انتحرت فاطمة فمن وجهة نظرها. انها ارتحت من گ ذلك العذاب وهگذا اريحت نفسهااا من العار الذي سوف تجلبه لأهلها ،ولكن الأمر ليس كذلك حقا،
فعندما قامت بالانتحار ذهبت للمستشفي ،وعرضت ع الطب الشرعي ليعرفوا ما هو سبب الانتحار ،
وعرفوا السبب وكانت صدمة بالنسبة لأهلها وحتي أهالي الحارة جاء لهم الخبر
،ولقد انتشرت الواقعة في كل بيت من بيوت الجيران ،ففاطمة انتحرت وتركت العار لأهلها مدي الحياة ،وانهااا ستظل بصمة لن تترك ابدا ،
___وها هو مصطفي يسع ف الارض فاسدا ،ويغاوي هذه ،وهذه، والسؤال هنا إلي متي سيظل هكذا ،أين توجد عقول تلك الفتيات ،،
___وادم جالساً ف غرفته لايخرج منها لا يأكل ولا يشرب،وينظر لتلك الصور التي تجمعه مع حوريته ،ويبكي بكاء حرقاً،،
"""هل يمكن لأحد أن يحب شخص لكل هذه الدرجة """"
"""فأدم لم يحب حور بل كان يعشقهااا گل العشق """
_____ادم مكنشي زي اي حد بجد الخطوبة مش كانت مجرد بين واحد و واحدة مخطوبين وخلص بالعكس ،كانت حور دي بالنسبة ليه بنته اوووي ورغم شغله الكتير والمتواصل مكنشي يوم بيعدي من غير ما يتصل بيهااا كل ساعة وكل دقيقة وكل ثانيةة،
حور كانت جزء منه ،جواه معه ف كل لحظة ،وبيلوم نفسه اوي ازي يسيب بنته بعيد عنه كدا من غير ما يلاقيهااا،
____بس ادم هيفضل قاعد كدا لحد امتاااا، ي تر خلص كدا فاقد الامل إن حوريته ترجع مرة تانية
_-_-_-_-_-__-_-_-_--_-_-_-_
___واحمد وصل سارا اخته بالعربية
_سارا ،شكرا ي اخويا ي قمر انت ،اي مش هتنزل
_احمد ،لا ي سارا روحي انتي ي حبيبتي انبسطي ،وانا بعد ما اخلص شغل ف العيادة هعدي علشان اخدك ،ماشي
_سارا، ماشي ،وراحت حضنه ،ودخلت الفرح بعد كدا ...
_________------------
ومشي احمد بالعربية بس ف نص الطريق لقا حاجة ع الطريق مكنشي عارف يحدد إيه هي ،فتح باب العربية ونزل لاقي بنت ،غارقانة ف دمهااا
،وجروح مليانة جسمهاا ،ويدوب حاجة مغطيهاا بس مش كلها ،اتفزع وخاف عليهاا من اللي حصلهاا بسرعة شلهاا وع عربيته ،
جري بها وحطهاا ومشي بأقصي سرعة يلاقي مستشفى يوصلهاا ،وصل المستشفى،قبلوه خدوهاا منه وهو تايه ومرعوب من جواه ،عامل يفكر ،مين دي ،مين اللي ممكن يعمل فيهااا كدا ،
ميت سؤال وسؤال بيدور ف رأسه ،وهو قاعد برا ومستني الدكتور يخرج ويقول ايه اللي حصل .......
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_
_سعاد,هو انت ليه ي مروان مش بتحب تخرج بليل ،اي رايك تيجي نخرج بليل ع اي كازينو
_مروان ،لا شكرا مبحبش الخروجات ،ولا السهر
_سعاد ،اي ده محدش بيحب السهر ،! ده احلي حاجة ف الدنيا أن الواحد يمتع نفسه كدا ،ده هنعشهاا مرة واحدة
_مروان،ايوه ف انا مبحبش بقا يستي ،وزي ما قلتي هي عايشة واحدة فأعشهااا وانا كويس ،وماشي ف الحلال
_سعاد ،وهي تقترب منه لتقبله
طاب ما تيجي نعشهااا سوا
_مروان ،اوعي كدا انتي اتجننتي ولا اي ابعدي ،مش انا اللي هتعرفي تضحكي عليااا ي سعاد بكلمتين ،انتي فاهمة
_سعاد ,انا بحبك ي مروان ،انت فاهمني غلط
_مروان،لا يشيخة بجد ست سعاد بتعرف تحب ،لا مش معقول
_سعاد،ايوه بحبك وفيه إيه
_مروان،بقولك اي ي سعاد ابعدي عني احسلك ،معرفتيش توقعي ادم ف حبك
،فجيتي تدوري عليااا لا ي ماما اصحي ،وبطلي بقا ترخصي نفسك اكتر من كدا
،واتفضلي انتي مش كنتي جاية تخدي حاجات من المكتب علشان هتسبيه ،
يلا بدل ما ادم يجي الشركة ف اي لحظة ويزعلك ،وايك تعتبي الشركة دي تأتى انتي فاهمة
___وبعد كدا مروان سبهااا ومشي
____-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
_ي ابو ضحي ،انا هروح اطمن ع ام حور بقالها كتير حابسة نفسهاا ف البيت ي حبة عيني ،وانا مش روحتلهاا من فترة ،الله يكون ف عونهاااا ..
_ربنا معهااا ،روحلهاا وسيهاا ي ام ضحي وخليكي معهاا ،
_ماشي ،مش عاوز حاجة
_لا ،مع السلامة
___-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_
ام ضحي وجوزهااا دوول ناس طيبين اووي جيران ام حور ،ناس محترمة ،وبتخاف ربنا ،ودايماً ف حالهاا ،مش سابوا ام حور ابدا بيسألوا عليها ع طول ،
_-_-_-_-_-__-_ي ام حور ،ي ام حور. هي نايمة ولا إيه!!
غريبة مبتردش ،طار وبعيدنا انا كدا بدأت أقلق ....لما اروح لابو ضحي اخليه يكسر الباب ،انا قلبي متوغوش،
__وجاه ابو ضحي ،طاب ما نستنا كمان شوية ،ي أن ضحي مش ينفع نكسر الباب ،كدا غلط
_غلط إيه ي حاج ،انا قلبي متوغوش قوووي ،ليكون حصلهاا حاجة ،يلا بس اكسر الباب مفيش حل تاني قدامنااا
____وفعلا كسر الباب ،ودخلوا لقوهاا واقعة ع الارض وفاقدة النفس________ي ام حور ي ام حور فوقي فوقي ،وبعدنا ي حاج هنعمل إي ؟
الحاج وهو يرفع يد ام حور فأنزلقت منه ،فعرف انها ماتت ،
ام حور ماتت ،ان لله وإن إليه راجعون ......
ام ضحي ،بأعلي ما ف جوفهاا ،يلهووووووووي يلهووووي ،ي حبة قلبي يختي ،
_حرام ي ام ضحي متصوتيش حرام ،
_ي عيني عليهاا ماتت من الحسرة ع بنتهااا ،
_____والحاج ابو ضحي ،راح جاب ناس تغسلهاا ،وبلغ أهالي الحارة ،فيه اللي زعل عليهاا لأنه مشفش منهاا غير كل خير ،وفيه اللي اتكلم عليها هي وبنتهاا ،واهو يلا خلي الحارة تنضف ،،_____حتي وهي ميتة بيتكلموا عليهاا لا حول ولا قوة إلا بالله ...
""ربنا يرحمنا برحمته ي رب ""
ودفنوا ام حور وخلص العزااا
""من كثرة الحسرة ،جاء التراب ليأخذهاا ،""""
"""ويشاء القدر بأخذ روحگ،قبل أن تلقي نظرة أخيرة ع ابنتك ،وتعرفين أين هي"""
________________
سارا مش هتيجي نوصلك ف سكتنااا
_لا شكرا ي عمر ،احمد هيعدي يخدني
_ماشي ،سلام
___ي تر انت فين ي احمد كل ده تأخير......
___رنننن رنننننننننننن
سارا بغضب /الو ي دكتور احمد كل ده فين ،انا بقالي كتير اووي مستنيك والفرح قرب يخلص
احمد /ي سارا استني بس ،انا ف المستشفي.
سارا وقد تبدلت ملامحها/اي بتقول إيه ،إيه اللي حصل ،انت بخير
احمد /انا بخير متخافيش
سارا /اومال ف إيه ؟!
احمد /مش هينفع اقولك ف التليفون ،تعاليلي ع مستشفي ............
سارا /ماشي مسفت السكة اهو سلام
______ووصلت سارا المستشفى ،اي ي احمد ف اي
___وحكي احمد لهاا كل اللي حصل من ساعت ما ساب سارا لحد دلوقتي
_سارا/طاب وهي عاملة اي دلوقتي ،وإيه اللي حصلهااا ؟!
_احمد /معرفش ،مستني الدكتور يطلع من جواه
_____وطلع الدكتور
احمد بخوف /إيه ي دكتور هي عاملة إيه
__الدكتور /للاسف هي..........
_احمد وسارا ف صدمة من الكلام اللي الدكتور قاله وبيبصوا لبعض ،= ....................
تعديل ::: انا طولت البارت اهو يحلوين زي ما طلبتوا ،عاوزة بقا تفاعل ،وكومنتس تقولولي رأيكوا
يلا بقا عاوز تفاعل للرواية اكتر من گدا 🥺🥺
ويشاء القدر ..🍒🌼✍️ا✋✋
.ا✋✋لبارت_التاسع 🔥😱🔥😱🔥
مثيره🔥😱🔥😱
__وطبعاً لما الدكتور خرج وقال لهم ع الخبر
....كانت صدمة بالنسبة لاحمد واخته سارااا ،وان ازي ممكن حد يعمل كدا ،وليه
،كل ده علشان ناس ،مريضة عندهم شهوة ولهو 🖤
_الدكتور،هو انت تعرفها ،تقربلگ
_احمد ،وحكله ع اللي حصل من اول ما لاقها ع الطريق
_الدكتور،ان هضطر كدا اعمل بلاغ ،علشان الشرطة تشوف شغلها .ونعرف مين الي عامل فيها كدا
__wait,
احمد ،ها ي دكتور البنت اللي جواه دي كويسة
الدكتور ,للاسف ،هو في حد اغتصبها ،ومش حد واحد ،دول گذا شخص ،واغتصبت اكتر من مرة ،ومن اثار الاغتصاب ،والجروح ،وقوة الأشخاص اللي اتمكنوا منها وعملوا فيها كدا حصل حامل ،
وحصلها نزيف كتير اووي وفقدت دم ،علشان كدا دخت واغمي عليها بالكامل ،
وهي دلوقتي يعتبر ف غيبوبة مؤقتة
_كل ده و احمد بيسمع بصدمة ،ومش مصدق ،
طاب هتفوق أمتااا من الغيبوبة دي ي دكتور
_ممكن اسبوع اسبوعين محدش عارف ،عن اذنك لاني هروح علشان اعمل بلاغ ،لان مينفعش اسكت عن حاجة زي كدة
ومشي الدكتور .......
_Now..,
__سارا،طاب وبعدين ي احمد هنعمل اي ،وفين اهلها
احمد كان سرحان ،ف كلام الدكتور اووي ،وبيفكر مين دي واسمها اي ،وفين اهلها ،ومين عامل كدا ....
_سارا، ي احمد انا بكلمك ،سرحت ف اي ؟!
_اي ف حاجة ي سارا
_ي احمد بقولك هنعمل اي وهنعرف اهلها ازي؟!
الله يكون في عونها لما تصح ،وتعرف اللي حصلها
_معرفش ي سارااا هنعمل اي وهنعرف اهلها منين ،اديناا هنستنيا لما الشرطة تيجي ،لازم حد يكون معها لحد ما نعرف حد من اهلها
_يلا علشان اوصلك البيت ،وارجع اقعد معها ،مينفعش اسبها كدا
_ازي ي احمد ترجع ليها خلص انت عملت اللي عليك ،ووصلتها المستشفي ،ومش عايزين مشكلة ي احمد يلا نروح بئا وخلص ...
_ايه اللي بتقوليه ده ي سارااا انا مستحيل اسبهاا ،حرام ي سارا حرام ،انا هروحك البيت علشان الوقت أتأخر. ،يلا
_ساراا، ماشي ي احمد اللي تشوفه يلا ......
__Wait again..,
لما الأربعة دوول اغتصبوا حور مرة واتنين وتلاته ،لا كتير للاسف ،حور كانت منعتها ضعيفة مش قدرت تستحمل،
لما لاقوها مش بتتحرك وقاطعة النفس ،فكروها ماتت
،وكانوا مرعوبين أو خايفين بمعني تاني
،لان كل مرة يعملوا كدا ،وهم متعودين ع الواضع ده وأنهم يعملوا كدا ف بنات كتير ،بس البنات كانت اللي عاوزة تتشقط ،واللي زي فتاة الليل
،اللي هو بسطينا يلا خدي باقي حسابك وامشي ، مش كانوا مفكرين انها ممكن تموت ،علشان كدا قرروا أنهم يرموها بعيد ع الطريق ،ورجعوا عادي ع المكان القذر اللي كانوا فيه ،ويقعدوا ويرتحوا ،ويفكروا هيرحوا يسهروا فين ومين اللي هيناموا معها وتبسطهم بس بإرداتها ..........
_بس القدر خلها مش تموت زي ما هم كانوا مفكرين __
_وبعد ما احمد وصل سارا البيت رجع تاني المستشفي
وكان الوقت متأخر فضل نايم ف الاوضة ع الكنبة ،وهي ع السرير
وعمل يبصلها ويقول
___امتااا بئا تفوقي واعرف حگايتك ،فضل يفكر كتير وبعد كدا غلبه النوم ونام ..........
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
وتاني يوم الصبح احمد صحي لاقا باب الاوضة بيخبط ،قام فتح كان ضابط ومعه محضر
_الضابط/اذيك ي استاذ احمد
_الحمد لله ي فندم
__هي لسه مش فاقت
لا لسه
__طاب كانا عاوزين نسألك شوية أسئلة كدا بخصوصها ،وازي لاقتها ،والمكان اللي كانت فيه بالضبط ،
_تمام تحت امرگ
_وبعد ما الضابط سأله وخد اقواله،
_تمام ي استاذ احمد هنعمل احنا تحريتنا ،ع أساس الكلام والمكان اللي ادتهونا ونعرف مين دي ...
ومشي الضابط ....
_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
الو ي استاذ مروان
_الو مين معايا
_انا حامد أمين الشرطة اللي قولتيلي لو عرفت اي حاجة عن واحدة اسمها حور اعرفك وانت هتشوفني بعد كدا .....
_اه اه ف حاجة
_ايوه حضرة الضابط جاله بلاغ أن ف واحدة اغتصبت وهي ف المستشفي واسمهاا حور
_بتقول اي اسمها حور
_ايوه ،ده كل اللي عرفته ،وهي ف مستشفي اسمها***
_تمام خلص ،ابقا عدي عليا ،خد بقية الفلوس
__Wait.,
ده واحد من العساكر كان مروان مديله فلوس وقاله لو جالكوا اي بلاغ أو عندكوا حد بالاسم ده يبلغه وهو هيديله باقي الفلوس لو عرف حاجة ..
Now.,
مروان بسرعة اتصل بأدم بس مكنشي بيرد ...
راح له البيت
_اي ي ادم برن عليگ مبتردش
_عاوز اي ي مروان ،مش عاوز ارد ع حد ،اي اللي جايبك
_عندي ليك خبر هيفرحك ،اووي
_اههههه هيفرحني ،مش عايز اسمع اخبار ،اطلع برا وسبني لوحدي ،
_اطلع برا ،حتي لو قولتلك ان حور رجعت
____ووقع ع ادم اسم حور گ الصاعقة ،وقلبه يخفق وكان ف هلع
_اي بتقول اي هو اللي سمعته ده صح
_ايوه ي ادم حور عايشة ورجعت
_ادم والامل يعود إليه من جديد /بجد ي مروان طاب هي فين ،مجتش معك ليه
__استنا بس انا عرفت هي بخير بس هي ف المستشفي ..
_اي مستشفي ليه
___معرفش بس الاحسن تروح وتعرف انت ......
""ف الوقت ده مروان مش كان عاوز يقول لادم ان حور اغتصبت زي ما الأمين قاله ،،"""
___اسم المستشفي اي !؟قول بسرعة
___مستسفي ال ***ف مصر الجديدة
____وبسرعة خد ادم عربيته ، وهو عامل بيفكر معقول حور رجعت تاني ليا معقول ،؟!
ووصل ادم المستشفي ،،،،،،،
_لو سمحتي كان فيه مريضة عندكوا اسمها حور ،هي ف انهي أوضة
ايوه ،دي لسه جايلنا امبارح ،حضرتك مين
_انا خطبهاااا ،،ممكن اعرف بئا هي أوضة كام
__تاني أوضة ع ايدك اليمين ....
ودخل ادم الاوضة لاقا احمد قاعد ع الكنبة ،وحور زي ما احنا عارفين لسه مش فاقت
_ادم ،اي ده انت مين
_احمد ،انا اللي جبتها امبارح هناااا ،و.......
طيب طيب خلص مش عاوز اعرف المهم انها رجعتلي بالسلامة
_اومال انت مين حضرتك
_انا خطبها ،وهبقا جوزها أن شاء الله بس هي تقوم ليا بالسلامة ......
_بس هي ......
_ادم حور حور اصحي يحيبتي انا ادم حبيبك ،كنتي فين ي حوريتي
__احمد كان بيحاول يقوله اللي حصلها بس ادم مش كان مديله فرصة ،كان كل همه انه يطمن ع حور
___ادم ،تمام ،شكرا ي استاذ ،ع تعبگ ،ممكن تمشي بئا
_احمد ،ولا تعب ولا حاجة ده واجبي واي واحد ف مكاني گان عامل گدا .....
_طيب يسيدي اتفضل بئا ،مش عملت واجبك ،مع السلامة
_احمد كان بيبصله بإستغراب ،بس هيعمل إيه يعني مشي لأنه مش من حقه يقعد ..ومشي احمد ......
____وبعد گدا الدكتور دخل ،
__هي حور عاملة اي ي دكتور دلوقتي ،
_حضرتك مين !
انا ادم الجزار خطبها ،
_الدكتور حكله ع كل اللي حصل ،وكل ده وادم مش مصدق ولا مستوعب .......
🙃 .
يتبع
البارت العاشر والحادي عشر من هنا
تعليقات
إرسال تعليق