القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية خلفة مجانين البارت التاسع والعاشر بقلم اسماء حبيب في موسوعة القصص والروايات


#الحلقه_التاسعه🥳🥳.خلفة مجانين 

نرمين ،،،، طب والله حرام دنا حتي مكلتش حلو امبارح.

خالد ،،،،، نعااااااااااااااااااااااااااام .

نرمين ،،،، بتتنرفز عليا ، انتي بتتنرفز عليااا ، وكمان مجوعني ومش بتأكلني ، طاااايب يا ابن ام خااالد ، ماااشي يا بتاااع سوسو ماشيييي وربنا لوريك هه .

خالد ،،،، نرمين انا لا هتنرفز ولا هتعصب ، بس انا هعمل حاجه وحده بس .

نرمين ،،،، هتجبلي لاكل صح .

أما عند أحمد الي رجع تاني يعمل شاي .....

احمد ،،،، يا استاذ شلبي عليك ٣جنيه مش دفعتهم ، هتدفع ولا اطلبلك المعلم ظلطه.

شلبي ،،،،، خد خد بلاش ظلطه دي ممكن ياخد مني ١٠ جنيه .

احمد ،،،،، ناس ميتجيش غير بالعيون البني صحيح 😑.

طلع احمد من عنده ونزل ....

احمد ،،،، احلا كبايه شاي لاحلي حنان في البنك .

حنان ،،،، شكرا يا باشا ، بس مقولتليش هدنك تشتغل هنا .

احمد ،،،، امممم مش عارف ممكن ادني شويتين كدا ، اصل بصراحه حبيت الشغلانه هههه ، بتكسب جنهات وأربع والله دنا عمري مكان معايه فلوس فكه كتير كدا قد اليومين دول ، امممم حنان كنت عايز أسألك سؤال كدا يعني وأوعي تفهمي غلط اه .

حنان ،،،، قول وانا هفهمك صح هههه.

احمد ،،،، هو انتي مرتبطه .

حنان ،،،، بتسأل لي !😑.

احمد ،،،، اي بتبصي كدا لي ، عملتي زي نرمين ، خلاص مش عايز اعرف ، سلاام .

حنان ،،،، ههههه استني اتعصبت لي كداااا ، خد خد انا مش مرتبطه .

احمد ،،،، امممم كان من لاول .

حنان ،،،،، وانتي بقي يا سيدي .

احمد ،،،، سيدك اه ، انا مرتبط .

حنان ،،،،، نعم ، طب وسألتني لييي بقي ادام انتي مرتبط .

احمد ،،،،، منا قولتلك متفهميش غلط .

حنان ،،،،، خد كوبايه الشاااي اهي وجر عجلك من هناا .

احمد ،،،، بتبعيني من اول سؤال .

حنان ،،،،، لا هبيعك من اول السطر ، يلا روح شوف شغلك .

احمد ،،،، مااااشي يا حناااوي ماشي ، والله منا جيبلك شاي تاني هه .

حنان ،،،،، هههههه اهبل صحيح ، بس هو مرتبط ! ، دا نرمين قالتلي أنه مش متجوز ، يلا بقي انا مالي أخليني في شغلي احسن .

احمد بعد ربع ساعه خبط علي مكتب خالد ،،،،، يا اهل المكتب ، الفطااار جاهز .

خالد ،،،، ادخل ياحمد.

احمد ،،،،، يلا بقي احلا يندوشتات طعميه وف.....، يلهويييي نرمممين ، انتي الي رابطها كدااا .

خالد قام وفك اللزق من علي بوأها ، ومن علي لديها الي مسبتها في الكرسي ،،،، يلا علشان تكلي ، ولوووو زنيتي يا نرمين هخلي وشك مكان افاكي .

نرمين كانت خيفه منه وقعدت سكته .

احمد ،، ا ا انا هاخد سندوشت واحد بس وهمشي ، سلام عليكوا.

خالد ،،،، خوووود ، اقعد كل انتي كمااان ، ومسمعش صوتكم ، فهههمين .

نرمين وأحمد بسرعه ،،،، فهمين .

خالد بتنهيده ،،،، يلا بقى بسم الله .

بعد ساعه خالد استقبل ناس في قاعه لاجتماعات و دخلوا كلهم وكمان هايدي .

خالد ،،،، الاسهم دي طبعاً هتم مع الاستاذه هايدي ، وهي المسؤول الوحيد عنها ، وحضرتكم تقدروا تتنقشوا معاها واي مساعده انا موجود .

هايدي ،،،، ثواني مستر خالد ، ازاي انا المسأوله هو مش احنا بنا شراكه .

هنا نرمين دخلت فجأه وقعدت علي الكرسي  ،،،، لاااء ، لان لأسهم دي انتي مضيه بنفسك عليهم ، يعني انتي الوحيده المسأوله عنهم ، وطبعاً ، المبالغ كبيره و....

هايدي بصدمه ،،،، مسسستحيل ، انا مش هقدر اعمل كداااا .

خالد ،،،،، بس لو الموضوع مش تم ممكن تتحبسي ، دا مش موضوع قابل للنقاش.

هايدي بشك ،،،،، انا هطلب المحامي بتاعي والتأكد من كل ده .

نرمين وحطه رجل علي رجل ،،،، بسرعه بس اصل العمله مش هيستنوا كتير .

بعد حوالي عشر دقائق دخل المحامي ....

هايدي ،،،، يا متر ، هو الورق ده حقيقي ، ولا ممكن يكونوا مزيف.

نرمين بصتله بصه خلته ينطق بسرعه ،،،،،،اااه حقيقي يا استاذه هيدي .

هايدي بخوف ،،،، طب والحل ايييي .

المحامي ،،،، اتنزلي عن الشراكه ، دا لو هو رضي .

هايدي ،،،،، خااالد بليز انا مش هقدر اعمل كداااا ، انا عايزه أتنازل عن الشراكه ، خلااص مش عيزاهااا.

خالد وهو قاعد ،،،،، امممممم مش عارف ، لاااء مش هينفع لازم تتحبسي .

هايدي بدموع ،،،،، باللله عليك ، نرميين بالله عليكي خليه يوافق.

نرمين ،،،،، خلاااص ، خدي امضي هنا ، ومش عايزه اشوفك هنا فهمه .

هايدي بسرعه مضت ،،،،، كدا خلااص صح .

نرمين قامت ،،،،، شكراً يا رجاله تعبناكم معانه ، تقدروااا تتفضلوا .

خالد ،،،، شكرا يا متر.

المحامي ،،،، فين الوصل .

نرمين ،،،، خد اهو ، يلا ومششش تنسي الدايت مااااشي .

هايدي بصدمه وعدم استيعاب ،،،، هو اي ده .

نرمين بنصر ،،،،، ده الي بيحصل لما حد يتحداني يا اخشييي ، مش قولتلك يا خلووودي هخليها تطلب منك التنازل .

خالد ،،،، برافوو يا نرمين بجد ، شفتي يا هايدي الورق الي مضيتي عليه ده اصلا مزيف وكل الي حصل كان لعبه عملتها نرمين ، يكش تحسي وتبطلي تفتري علي الناس.

نرمين ،،،، خلاص يا خلوودي كفايه كدا عليها ، يلااا بره يختيييي.

هايدي بغضب ،،،،، ماشي يااا نرمين ، انتي الي اخطرتي اني اقلب علي الوش التاني .

نرمين ،،،،، والله طب مش ينفع الوش التالت ، ناولني يا خالد الريمود اقلب علي الي بعده 😏.

هايدي ،،،، هبله يبقي لسه معرفتيش مين هايدي.

نرمين بغضب ،،،،، انااااا هبله يا ام شعر اكرت ، سبني ياااخالد .

خالد سبها .

نرمين ،،، اي ده سبتني ليه ، امسكني انا بتكلم كدا وكدا يعني .

خالد مسكها تاني ،،، اهو .

نرمين  ورجعت تكمل ،،،،، ااااه يختي اوعي تفكري اني هبله لااااء دنا نرمين الي مش في مني اتنين ، يلاااا بررره .

طلعت هايدي وهي تبتسم ابتسامه لا تبشر بالخير .

خالد ،،،،، يااااه اخيرا ً .

نرمين ،،،،، يلا يكش يطمر فيك وتأكلني ، بقولك يا خالد ممكن بالله عليك اروح اسلم علي سوكه ، علشااان خطري ومش تتعصب .

خالد بتنهيده ،،،، طااايب .

نرمين ،،،، ربنا ما يحرمني منك أبداً ، قول يارب 

خالد ،،،،  يااااااااارب.

نرمين وهي بتجري ،،،، يطلعلك ضب من تحت المطب ههههههههه.

خالد وهو بيجري وراهاااا ،،،،، نرمييييييين خدي هنا ، والله منا سيبك المره دي .

بعد ساعه خناق ، وطبعاً خالد كان بيشد في شعره كالعاده ، بس خرجوا وراحوا الملاهي علشان يقبلوا سوكه ههههه.

نرمين من بعيد وتشاور بأديها ،،،، سووووكاااااااه .

الطفل ،،،، نررررررررمييين .

نرمين ،،،،، سوووكاااعاااااه .

الطفل ،،،،، نررررمييييييييين .

خالد 🙂 ،،،، اي العشق الممنوع ده .

احمد ،،،، عشق سوكه ونرمين ، تصدق ليقين علي بعض ههههه.

نرمين ،،،، سوكااااااه ، واحشني اويييي.

الطفل ،،،، وانتي كمااان ، كدا يا نرمين ، مش تيجي تشوفيني ، مش قولتيلي انك هتيجي كل يوم تشوفيني.

نرمين ،،،،، كنت بشتغل ، اعمل اي بس ، اوعي تكون زعلت .

الطفل ،،،، لاء انا زعلاان.

نرمين ،،، طب صالح صلوحه ، وانا هاجي كل يوم .

الطفل ،،،،، ماشي صلوحه ، يلا نلعب .

نرمين ،،،، يلااا النهارده هنلعب لبليل .

الطفل ،،،، ايييوه كداااا ، انا العبت مع ماما ، وبقيت سريع .

نرمين ،،،، توء توء مش هتغلبني برضوااا.

الطفل ،،،، هتشوفي .

خالد ،، طب مش ينفع ألعب معاكم .

الطفل ،،،، مش بنلعب عيال صغار .

نرمين ،،،، ايوه 😁.

احمد ،،، قصف جبهاااا ثلاثي الابعاد.ههههه.

خالد ،،،،، لا يا شيخه ، طب يلا نروح بقييي.

نرمين ،،،، خلاص تعاله يكش بس تعرف تلعب ، ها ياسوكه ، تختار نلعب !

الطفل ،،،، خلاص احنا اربعه ، نعمل فريق كوره ، انا وأنتي وهما لاتنين مع بعض .

بدأ اللعب واحمد حمار كوره اصلا ههههه مبعرفش يلعب خالص.

احمد وبيوقع نفسه ،،،، ااااه اتصبت ، هتولي اسعاااف ، أنقذوني اني اغرق اغرق اغرق .

خالد ،،،، طب احمد طلع ، انا هكون واحد لا كدا غش .

الطفل ،،،، خلاص انا هطلع ، نرميين عيزاك تشوحيه .

نرمين ،،، متخفش ، وراك رجاااله .

خالد ،،،، هههههه طب وريني .

نرمين وخالد يلعبوا الكوره خبطت في رجل نرمين....

نرمين ،،،، ااااااه رجلييي ، ماشي يا ابن ام خااالد ، كدااا تخبطني ، طب مش لعبه هه ، يلا يا سوكه نلعب مع بعض ، مش لعبه معاه تاني عيل رزل اصلا .

خالد ،،،، نعم يختي .

نرمين ،،،، متكلمنيش ، اه وهتلي ايس كريم انا وسوكه ، يلااا خوصم .

احمد ،،،، ههههههه وانا كمان خوصم ، وهتلي ايس كريم .

خالد ،،،، ادعي عليكم بأي بس وانتم فيكم كل العبر .

نرمين ،،،، احمد هو بغلط فينااا.

احمد ،،،، لا بهذئنه بس .

نرمين ،،،، طيب ماشي ، يلا هات بسرعه ، دا يا احمد رفعلي الضغط عندي .

احمد ،،،، بعض الشر عليكي ، ان شالله كل ضغوطه .

نرمين ،،،، وفأعلي مرارتي.

احمد ،،،، ان شالله كل مراراته يختي ، معلش معلش ، استحمليه يا لوزه يختي ، هنعمل ايه ، دا الي بيجي علي الولايه عمره ما بيكسب .

خالد ،،،،  اااااااه قلبيييي هيقف.

نرمين ،،،، بقولك اي يا مسهوك ، روح هات ايس كريم يلااا ، ومش تتأخر ، شفت يا سوكه علطول مغلبني كدا والله .

خالد جري وري نرمين الي جريت بسرعه ، بس خالد مسكها.

نرمين 🥺 ،،،، هتضربني يا خالد ،  دنا نرمين الجوزه بتاعتك ، وانتي الجوز بتاعي ، واحنا متجوزين ، يرضيك كدا تضربني يعني .

خالد سبها وهو مسخسخ ضحك .

احمد بضحك ،،،، طب ممكن جوزه لخوكي إلاهي تنستري ههههههههه.

#اللهم_صلي_علي_النبي_محمد⁦❤️⁩⁦❤️⁩

😂 يخرم بيتك يا نرمين طلعتي مش سلكه 😂

المهم اي الي هيحصل لان هايدي مش نويه علي خير خاالص 🙂 ، نكمل في الحلقه الجايه ....

#Asmaa_Habib✍️.



#الحلقه_العاشره🥳🥳🥳.

نرمين 🥺 ،،،، هتضربني يا خالد ،  دنا نرمين الجوزه بتاعتك ، وانتي الجوز بتاعي ، واحنا متجوزين ، يرضيك كدا تضربني يعني .

خالد سبها وهو مسخسخ ضحك .

احمد بضحك ،،،، طب ممكن جوزه لخوكي إلاهي تنستري ههههههههه.

نرمين ،،،، بتضحكوااا عليا ، ماااشي .

احمد ،،،، ماشي ولا راكب .

نرمين ،،،،، نننننننننن ، ظريف اوي يا خويه .

الطفل ،،،،، نرمين ماما بتنادي عليا ، اشوفك بكره بقي .

نرمين ،،،،، انتي هتمشي يا سوكه ، طيب مع السلامه 🥺.

خالد ،،،،، دا انتي عمرك مزعلتي عليا لما اسيبك كدا .

نرمين ،،،، لي يعني ازعل ، كنت عم عبده البواب الي بجبلنا الطلبات ولا عم زكريه بتاع الفاكه ، ولا تكنش بتاع الدلفري الي بجبلنا الاكل.

خالد ،،، طيب خليهم ينفعوكي ، انا مسافر بكره وكنت بفكر اخدك معايه بس والله العظيم منتي جايه .

نرمين 🥺 ،،، خلووودي ، كدا دا انا مارااتك حبيبتك ، تسبني وتسافر لوحدك ، لاء عايزه اجي معاك ، مش تسبني يا خالد ، هتخدني صح ، انا عرفه انك هتخدني ومش هتسبني يا ابن ام خالد يا حبيبي.

خالد ،،،، انا خلاص حلفت ، ومش هتيجي .

نرمين 😑 ،،،، بقي كدا ، ماشي ياابن ام خالد ، إلاهي وانتي ماشي الكوتشات تفرقع بس ، وانا دعوتي بتستجاب ، عاااارف لي.

خالد 🙄،،، لي يا فلحوسه هانم .

نرمين ،،،،، علشااان مظلوومه ، علطول كدا ظالمني ، منك لله يا خالد يا ابن ام خااالد  منك لله، دعيت عليك الكوتش يفرقع ، دعوه من قلب مؤمن ، وانا مؤمنه مؤمنه عظيم بيمين انا مؤمنه ، روح روح يا خويه وهتشوووف .

احمد ،،،، نصيحه يا خالد ، خد معاك كوتش احتياطي ، دي مفتريه انا عارفها هههههه.

خالد ،،،،، منكم لله ، مش هقول غير كدا .

نرمين ،،،، صحيح يا خالد ، هي اي السفريه دي ! ، انا مسمعتش عنها خالص ، لي يعني هتسافر !

خالد ،،،،، مش هقووولك ، ويلا علشان نمشي .

احمد ،،،، يلا اصل حاسس اني دايخ مش عارف لي وبطني بتوجعني .

نرمين ،،،، يلهوي ، احمد حامل هههههههه

احمد ،،،،، طب تعالي سنديني يختي لسقط البيبي ، اااه يا بطني .

نرمين 🙄 ،،،، عرفه انك عايزني اجيلك علشان تضربني ، لاااء لن اقع في الفخ .

خالد ومسك نرمين من أفاها ،،،،، والله لو ما مشيتي لضربك بجد .

نرمين وهي راحه تركب العربيه ،،،،، يعيني عليكي يا نرمين ، الكل عايز يخلص منك ، يا عيني عليكي يا لوزه يلي مفيش منك اتنين يا لوزه ، يا منمنمه يا عسليه يا لوزه ، ماشي يا ابن ام خالد ، منا الي سيبالم الحبل ، بقي دي اخرتهاااا ماااشي ، اللهي تتشك في صابع رجلك الصغير  هه.

خالد ،،،، وانتي هدنك قاعد كداااا.

احمد ،،،، مش عارف يا خالد حاسس اني هولد .

خالد ،،،، احمممد متجننيش انتي كمااان .

احمد ،،،،، ههههه خلاص بهظر معاك ، انتي لي بتقفل كدا علي طول ياساااتر ، خديني جمبك يا لوووزه يختي .

خالد ،،،،، ياااارب انا مش طالب غير الرحمه منك وان ربنا يهديهم بسسسس .

نرمين من شبالك العربيه ،،،،، متخلص ياابن ام خالد ، وكمان بتكلم نفسك ، مين لاهبل دلوقتييي هاااا.

خالد ركب العربيه ومتكلمش علشان ميتعبش لان عنده سفر بكره .

روحوا بقي بعد ما خالد وصلهم .

نرمين ،،،، سلام عليكوا يا ولدشيي ، اخبارك اي حج بابا .

ابوهم ،،،،، ههههه الحمد الله يا ننونو ، ها عملتم اي .

احمد ،،،، 😎 لقد تمت المهمه بنجاح ، هو احنا اي حد يا حج ولا اي دحنا ولاد الحج هادي ، ولا اي يا بت يا نيموا .

ابوهم ،،، ربنا يخليكم لبعض .

نرمين ،،،، بقولك اي يابا الحج ، بنتك جعانه ، متطلب لينا حاجه نأكلها إلاهي يارب تنستر ، هااا هتطلبلنا اي !

احمد ،،،، جمبري مقلي بالطحينه والسلطه والرز  🤤.

نرمين ،،،،، اوبااااه ، هو ده ..

ابوهم ،،،، حاضر ، من عيوني .

 طبعاً والدها جاب اكل وكانوا هيصين هههه ، وبعد ما خلصوا  ،نرمين قعده بتاكل فشار كا العاده هي وأحمد معاها .
احمد بألم ،،،،، ااااااه بطني بططططني .

نرمين ،،،، يلهوي احمد انتي هتولد دلوقتي هههههههههههه.

احمد بغضب ،،،،، نررررمين مش بهظر .

نرمين ،،،، خلااص ، يااابابااااا .

ابوهم جه ،،، في اي !!!

نرمين ،،،، احمد تعبان .

ابوه سنده ودخلوا لاوضه ،،،، استنه هجيب الدوه وجاي .

نرمين بره لاوضه بتمشي يمين وشمال ،،، يااارب ولد ياارب ولد .

ابوها زقها ،،،، يلا يا شلل روحي هاتي ميااا لخوكي علشان ياخد الدوه .

نرمين ،،،، حاضر حاضر .

احمد اخد الدوه ونام .

نرمين ،،،، بابا هو نام خلاص .

ابوها ،،،، اه نام ، مش تعملي دوشه .

نرمين 😑 ،،،، ماشي يا بابا .

نرمين راحت اوضتها  وكلما خالد في التلفون .

نرمين ،،،، السلام عليكم يا خالووودي .

خالد ،،،، وعليكم السلام خير .

نرمين ،،،،، هو انتي مسافر رايح فين !

خالد ،،، السعوديه .

نرمين ،،،، بيجاااااااااد 😍 ، طب بالله يا خالد مش تنسه تجبلي إسدال من هناك ، وسبحه ، ومسك ، ومصليه ، و...

خالد ،،،،، حاالك حااالك ، انا رايح يومين وراجع .

نرمين ،،،، يعني مش هتجبلي يعني 🥺.

خالد ،،،، نرمين انا مش فاضي ، لازم اقفل .

نرمين ،،، انا زهقانه يا خالد 😔 مش تقفل.

خالد ،،،، طب اقولك خبر يفرحك .

نرمين ،،،، قول .

خالد ،،،، بعد مرجع هنعمل الفرح .

نرمين ،،،، احلف كدا ، علشان شكه فيك 😑.

خالد قفل الخط .

نرمين ،،،، بتقفل علي ودني تاني ، ماشي يا ابن ام خالد .

في الليل ......

خالد جهز شنطه صغيره كدا علي قد الحجات الي هو هيحتاجها ، وركب العربيه وكان في اتجاهوا للمطار ، بس لقي اتصال من هايدي ..

خالد بزهق ،،،، ودي عايزه اي هي كمان ،،،، السلاام عليكم ، خير .

راجل غريب رد ،،،،، بص يا استاذ صاحبه التلفون دي عمله حادثه ، في ..... ، واحنا اتصلنا عليك لانك متسجل عندها حبيبي ، مش انتي جوزها برضوا !

خالد وصعبت عليه هايدي ، دي برضوا بنت ولازم يساعدها ،،،، خلاص جاي .

خالد راح المكان ده وكان قلقان ومتوتر ، بس لما وصل مفيش حاجه الناس بتمشي عادي في الشارع ،،، اي ده امال فين الحادثه دي !

هايدي من وراه وبتحط أيدها عليه ،،،، يا روحي كنت عرفه انك بتحبني ، وهتيجي علشاني .

خالد بعدها عنه ،،،،، أبعدي كدا ، انتي مفكره نفسك مين .

هايدي ،،،،، هههههههه ، انا يا حبيبي الي هخليك تندم انك فكرت تلعب معايه انتَ وهي ، بس بجد مش خفت عليااا .

خالد ،،، أبعدي ايدك ، ولاخر مره بحذرك يا هايدي ، ملكيش دعوه بياااا ولا بنرمين انتي فهمه .

هايدي ،،،، تصدق خفت ، لااااء يا خالد ، الي جاي خراااب ، ولازم تدفع التمن غااالي ، مش وحده عبيطه وهبله تعمل معايه كدا .

هايدي سابته ومشيت ، وهو ركب العربيه وكان علي آخره ، وكمل طريقه .

هايدي بتكلم شخص ،،، عملت الي قولتلك عليه !

الشخص ،،،، كله تمام ، اهي الصور .

هايدي ،،،،، حلو اوي .

عند نرمين قعده بتسرح شعرها وسرحانه خالص ، بس الموبيل رن .

نرمين ،،،، اوووف اي يا اخي بترن ليييي ، اي ده رقم غريب ، امممم هرد يمكن خالد ، السلام عليكم .

هايدي ،،،، نرمين ، اقصددد نرمين هااانم .

نرمين ،،،، هااايدي 😑.

هايدي ،،،، اه هااايدي يا قلبي ، مش كنتي تقوليلي أن خالد حبيبي هيسافر ، كدا خلتيه يعملي مفجأه ويجيني .

نرمين ،،،، ههههههه بصي يا هايدي انتي ، لو عايزه توقعي بيني وبين خالد ، انسي الفكره دي ، انا بثق فيه ، واستحاله اشك فيه فاااهمه .

هايدي ،،،، طيب انا هبعتلك الصور علشان كنت عرفه انك هتقولي كدا وابقي اتأكدي كمان أنها حقيقيه مش تزييف، وعيزه اقولك خالد مش هيسبني علشان وحده هبله زيك ، سلااام .

نرمين ،،،، مستحيل خالد يعمل كدا ، ايوه خاالد بيحبني ومش بحب هايدي دي اكيد دي كدااابه .

نرمين وصللها صور فعلا خالد وهايدي ،،،، لاااء استحاله خالد يعمل كدا ، دي صور متركبه انا عرفه .

نرمين خرجت من لاوضه بسرعه ودخلت علي احمد ،،،، احمد ، يا احمد قوووم .

احمد بنعاس ،،، اي يا نرمين.. ، اي ده انتي بتعيطي ليى.

نرمين ،،،، بص .

نرمين حكتله وورتي الصور .

احمد ،،،، دي اكيد بتوقع بنكم ، استني انا هبعت الصور لصلاح هو بفهم في الجات دي .

احمد كلم صاحبه وبعتله الصور  ، ونرمين بتدعي أن يطلع دا كله كدب ..

بعد عشر دقائق صلاح صاحب احمد أكد أن الصور مش متفبركه .

نرمين بصدمه ،،،،، مستحيل ، لا لاء خالد مش يعمل كداااا .

احمد ،،،، اهدي يا نرمين ، هكلم خالد .

نرمين مسكت الموبيل بتاعها ، ورنت عليه واديها بتترعش ،،، ا لوووو خالدددد.

خالد بخضه ،،،، مالك يا نرمين هو انتي بتعيطي !

نرمين ،،،،، تعااااله بسرعه .

خالد ،،،،، حاضر حاضر جااااي اهو .

كان احمد بيحاول يهدي أخته الي نزلت عياط ومش رديه تبطل .

ابو نرمين ،،،،، اهدي يا نرمين ، لما يجي هنفهم كل حاجه .

خالد كان بيخبط بقلق ،،،، يااا عمي .

ابوها فتح ،،،، ادخل يا خالد .

خالد دخل وشاف نرمين وهي بتعيط جامد .

خالد بسرعه ،،،، اهدييي اهدييي مالك .

نرمين رفعت الموبيل في وشه وبتوريه الصوره  ،،،، ده انتي ياااخالد صح .

خالد بصدمه وببلع ريقه بصعوبه ،،،، نرمين بصي اه ه.......

نرمين بزعيق ،،،،، كداااا يا خالد دي اخرتها تعمل فياااا كدا ، انا ذنبي اي انك تعمل كداااا ، لو انتي بتحبها لييي اتجوزتنييي ، ...صح صح انتي صح ، منااااا الهبله مش كدااا انا العبيطه الي بيضحك عليهااا مش كدا ، ههههه انا الي هبله صحيح علشان وثقت فيك ، ليييييييييي يا خالد ، مكنتش اتجوزتني يا اخي ، ولا ده كان رهااان بنكم !

خالد بدهشه والكل كان كدا ، اول مره نرمين تتكلم بلأسلوب ده ،،،، ن نرمين ممكن بس تهدي وانا هفهمك ، مش احنا ه....

نرمين بغضب ،،،،، لااااااء من النهااارده مفيييش احني ياااخالد انتي تطلقني فاااهم .

خالد بغضب ،،،، نرميين اهدي كدا واسمعينييي .

نرمين ،،،، اسمعك ، اسمع اي ولا ايييي ، اسمح واحد خاااين وغشااااش ، دا حتي بقيت اقرف ابص في وشك ، انااااا بكرهك يااا خااالد بكرهااااااا ، سمعتها ولا اعيد كلاااامي .

خالد ،،،،، نرمييييييين بسسسس.

ابو نرمين وأحمد بيحولوا يهدوا نرمين وهي مش رضيه تسكت ،،،،، لا خفت اناااا ، لاااا خفتتتت ، تصدق انك انسااان واطييييي.

وهنا خالد فقد أعصابه وضرب نرمين بالقلم علي وشها 😱،،،،، قوووولت بسسسسس .

احمد شد خالد من قميصه بغضب ،،،، خاااالد انتي اتهبلت .

ابواهم  بصدمه من نرمين الي أغمي عليها ،،،،، نررررمييين.

# اللهم_صلي_علي_الحبيب_محمد⁦❤️⁩⁦❤️⁩.

😔بجد زعلانه علي الي حصل 😔

المهم ، اي الي هيحصل وياتره نرمين هيحصل معاها اي ، وهايدي هتعمل اي ، نكمل الحلقه الجايه 😔.....

معلش الخاتمه كانت نكد شويه ، وكان لازم ده يحصل علشان نقدر نكمل للآخر والي جاي اجمد ، هو النكد آخره الحلقه الجايه نستحمل معلش وقولووا رئيكم 🙂.

#Asmaa_Habib✍️.


تعليقات

التنقل السريع