القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سمراء_احتلت_كياني البارت 23#اميره_محمد في موسوعة القصص والروايات


البارت ال 23 سمراء احتلت كياني


ياسين سمع هناء بتتكلم بصوت واطي ف التليفون فضل متابعها لحد م خرجت ، خرج ومشي وراها بعربيته ، لحد م نزلت ودخلت البيت اللي علي البحر 


_ ياسين اتسحب ودخل وراها وسمعها وهيه بتتكلم مع حد

_ انتي اللي جابك هنا 

_ جيت اخد فلوسي واشوف اتفاقنا 


_ فلوسك هتوصلك اما بالنسبة الاتفاق غ انا لغيته 

_ يعني اي  لغيته هوة لعب عيال ولا اي ؟


_ ايوة لعب عيال وبطلي تراقبيني بقااا 

_ هيه السنيورة هنا مش كده 


_ ميخصكيش وامشي بدل م اتعصب واوريكي الوش التاني 

_ بلمح البصر هناء كانت مطلعه مسدس من جيب البنطلون وصوبته ناحية يوسف 


_ انا بقي اللي هوريك الوش التاني 

_ وانتي فكراني هخاف ولا اي


_ ضربت طلقتين ف الهوا وخلته يدخل جوا وهيه ماشية وراها 

_ غصون اترعبت وقلبها دق من كتر الخوف 


_ ه...هناء انتي بتعملي اي هنا

_ بحقد : جاية عشان اخلص منك ي حلوة 


_ ياسين دخل بهدؤء وشاور لغصون متتكلمش ، مسك مزهرية وضربها غبي راسها بحيث تفقد الوعي بس 


_ غصون جريت عليه حضنته وفضلت تعيط 

_ يوسف اتعصب ومسك المسدس 


_ يوسف اعقل ومتوديش نفسك ف داهيه 

_ مش هتفرق معايا طالما مش هتكوني ليا 


_ ياسين بضيق : هيه من الاول مكنتش ليك ف نزل الزفت اللي ف ايدك ده 


_ يوسف قرب منهم وشد غصون لحضنه وحط المسدس علي راسها 


_ اتعصب : سيبها تمشي واتكلم معايا راجل ل راجل 

_ يوسف اتعصب من كلامه وضربه رصاصة ف رجله 

بقلمي اميرة محمد محمود 

_____________________

جميله فتحت عينيها وكانت ف حضن مهاب ، بصتله بحزن وشالت ايديه من عليها وقامت من جمبه ، 


_ خرجت قعدت ف البلكونه وفضلت تعيط ، مش قادرة تصدق ولا تستوعب انو ساب البيت ومشي علشان مخلتهوش يقرب منها 


_ اتصل بس عليها عشان يطمن علي والدته ، وهيه ولا راضيه تاكل ولا تشرب علشانه 


_ مهاب صحي ملقهاش جمبة قام بسرعه وطلع براا يدور عليها ، لقاها قاعده ف البلكونه 


_ لحظه قلبه وجعه لما سمع صوت عياطها 

_ قرب منها بلهفه حقيقيه 


_ مالك ي حبيبتي بتعيطي ليه ؟

_ مفيش حاجه 


_ انتي لسه زعلانه مني ي جميله ؟

_ قلبي مش قادر يسامحك 


_ طيب امشي عشان قلبك يرتاح ؟

_ اتعصبت ومسكته من ياقة قميصه ، واتكلمت بغضب وهيه دموعها نازله 


_ لو مشيت تاني ي مهاب هقتلك ، انت فاهم هقتلك ، 

_ رخت ايديها من عليه وعيطت جامد 


_ انا كان نفسي الشخص اللي بحبه ، يكون حنين عليا ويحتويني وقت حزني ، ويضمني لحضنه لما اكون مخنوقه 


_ مش يمشي ويسيب البيت عشان منعته عني ، انا كرهت الحب من اليوم اللي اتجوزتك فيه 


_ انا ...انا حاسه بالشفقه علي نفسي ، تعرف انا اللي رخصتها عشان سلمت نفسي ليك واعترفتلك بحبي ، من وقتها وانت مستغل النقطه دي 


_ بس لا ي مهاب انا اللي همشي المرادي 

_ قامت دخلت اوضتها قفلت علي نفسها ، وقعدت تلم هدومها ف الشنطه 


_ للبست وخرجت وهوة واقف مصدوم منها 

_ انتي رايحه فين ؟


_ علي بيتي وياريت تبعتلي ورقة طلاقي 

_ فتحت الباب وطلعت ف وشها ام مهاب 


_ رايحه فين يبنتي 

_ همشي عشان دا مش مكاني 


_ مشيت وهوة واقف امه فضلت تنادي عليه وتكلم فيها ، ومهاب كان ف دنيا تانيه 


_ ركبت تاكسي ووصلت علي بيتها ، دخلت اوضتها ، اترمت علي السرير تعيط 


_ لو حبك ي جميله ، كان مسك ايدك وقالك متمشيش بس هوة محبكيش فوقي بقاااا 

بقلمي اميرة محمد محمود 

____________________

ي بابا بتصل عليه من الصبح مبيردش 

_ انا خايف يكون جرالهم حاجه 


_ خديجه : ان شاء الله ي عمي هيرجعوا بالسلامه 

_ انتي تخرسي خالص متتكلميش كل اللي بيحصل ده من تحت راسك انتي واخوكي 


_ بدموع : انا ي مصطفي ؟

_ بص الناحيه التانيه بضيق ومتكلمش 


_ انت بتكلم مراتك كدا ليه ي مصطفي

_ ي بابا قولتلها طول م انا متضايق متتكلمش


_ وهيه قالت اي غلط عشان تعاملها بالشكل ده

_ يووووووة 


_ اااااااه ...الحقني ي عمي

_ جري عليها جلال : مالك يبنتي في اي ؟


_ بألم : حاسه اني بولد ااااااااه 

_ يبنتي انتي لسه فاضلك شهر علي ميعاد ولادتك 


_ صرخت بوجع : اااااه

_ مصطفي شيل مراتك بسرعه 


_ مصطفي شالها وطلع بيها علي المستشفي مع جلال 

_ دخلوها العمليات عشان هتولد قبل معادها 


_ مصطفي قاعد خايف عليها ابوة جه قعد جمبه وحط ايده علي كتفه 


_ مصطفي اترمي ف حضنه : انا خايف عليها اوي ي بابا 

_ متقلقش ان شاء الله هتقوم بالسلامه 


_ يارب ي بابا ي رب 

_ بعد اكتر من ساعه الممرضه خرجت ومعاه بنت مصطفي مصطفي جري عليها بخوف 


_ لو سمحتي مراتي ...خديجه عامله اي 

_ الام حالتها حرجه والبنت ضعيفه ولازم تتحط ف الحضانه 


_ مصطفي خدها منها سمي عليها وقرآلها قرآن وبعدين عطهالها 


 _ قعد يذكر ربنا ويستغفرة ويدعي ان خديجه تقوم بالسلامه وبدون خدش واحد فيها 


_ شوية وخرج الدكتور طمنه عليها وسمحله يدخلها 

_ دخل عندها ابتسمتله برغم الالم اللي فيها 


_ حمدالله علي سلامتك ي حبيبتي

_ الله يسلمك ي مصطفي 


_ انا اسف علي كل كلمه قولتها وجرحتك بيها 

_ ابتسمت : انا مش زعلانه ومقدرة خوفك علي غصون ، بس صدقني ي مصطفي انا كمان خايفه عليها 


_ نام جمبها وحضنها : انا بحبك اوي 

_ حتي وانا كده شعري منعكش وتحت عيني اسود ودبلانه 


_ باسها : انا بحبك كدا زي م انتي ، بحبك ف كل حالاتك 

_ شددت علي حضنه اكتر : وانا كمان بحبك 

بقلمي اميرة محمد محمود 

__________________

_ يااااااسييييين......!!!!!!

_ صرخت غصون بإسمه لما يوسف ضربه بالرصاصه 


_ يوسف واخدها وطالع بيها من البيت ، وياسين بيعرج علي رجله وراهم 


_ بعياط : ارجوك ي يوسف سيبني اعالجه 

_ بغضب : لا واخرسي بقااا 


_ الشرطه جات وحاصرت المكان 

_ اللي هيقرب هقتلها 


_ ياسين اتكلم : سيبها ومحدش هييجي جمبك 

_ مردش عليه وفضل يتحرك بيها 


_ الظابط اتكلم : ياريت تسيبها و تسلم نفسك احسن ليك 

_ كان لسه هيركب عربيته بيها 


_ اطلقوا عليه رصاصه جات ف قلبه ووقع علي الارض بينزف 


يتبع 

البارت الاخير بكرة 💔

اعملو كومنتات كتير عشان ينزل بدري 🥺♥

#سمراء_احتلت_كياني 

#حكيات_ميرا 

#اميره_محمد_محمود 

#Amiramohamedmahmoud ✍️👀🖤

البارت 24من هنا هنا هنا هنا 

 

تعليقات

التنقل السريع