القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞البارت 29 كامل بقلم✍️سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات

البارت 29 كامل بقلم✍️سلطان زمان


اخت ام رحمه خبطت عليا فتحتلها قالت إنها عايزه تتكلم 


معايا شوية قولتلها اتفضلي ورحت عملت ليها شاي ورجعت قالتلي 


اختها..مش ناويه بقا تلمي الدور مع امك 


_ متقوليش امي ياخالتي أنا امي عمرها ما شتمتني ولا مدت ايديها عليا 


اختها..ياريم انتي عارفه  يعني ايه  الوحده مننا جوزها 


يتجوز عليها انتي علشان مجربتيش ياحبيبتي العداوه الي 


بين امك واختي عادية حاولي تتقبلي الوضع وتهوديها 


وتخديها علي قد عقلها


_انا مالي ومال الكلام ده وليه هي متفصلش بيني وبينها 


وتعاملني زاي بناتها هي الي علمتني ارد عليها واقف قصادها 


اتغابت اوي عليا وانتي شاهده وشفتي بعينك 


اختها..انتي لسه يابنتي منستيش 


_عارفه لو كنت عملت غلط يستاهل الي اتعمل فيا كنت 


نسيت إنما ورب الكون معملتش حاجه وكنت في حالي ومش 


عايزة غير اني اكسب رضاهم


اختها..ياريم اختي هتموت كده انا اول مره اشوفها بالحاله 


دي انتي لو كنتي شفتيها لما اغمي عليها في الشارع كانت صعبت عليكي 


_ بصي ياخالتي أنا هنا علشان ده بيت ابويا هي مش بتتجمل 


عليا ولا صحبه فضل عليا كنت بشوف بناتها قاعدين وانا الي 


بساعدها وبعملها كل حاجه دي حتي مفكرتش أنها تصالحني 


ولا ترضيني بكلمتين ولو بالكدب بعد الي عملته فيا دي كمان 


كانت بتهددني أنها هتعمل فيا كده تاني بذمتك ودينك شفتي جبروت كده 


اختها..يعني مفيش امل ياريم اني علاقتكم تتصلح ببعض 


_ بسببها هي مش انا وبعدين أنا خلاص ايامي في البيت ده معدوده هاانت


اختها..اي يابت ناوية تهجري ولا تطفشي طب خديتي معاكي 


_ هههههههه لا هتجوز ادعيلي انتي بس


اختها..ربنا يعدلهالك واشوفك في بيت عدلك عن قريب باذن الله ياحبيبتي 


طارق كلمني بعد ما خرجت وقعد يقولي اي رايك علشان 


تعرفي انك غاليه عندي ومهنتيش عليا وقعد يحظرني منها 


واني اخد بالي منها علشان ملهاش امان وممكن تعمل اي 


حاجه وقالي اوعي تكلميني تاني والمكيرفون شغال ولا 


تعرفيها اصلا اني بكلمك وهو بيتكلم صدام اتصل بيا وانا 


مش عارفه اقفل معه فين لنا قفلت واتصلت بصدام سألني 


كنت ويت مع مين قولتله اسكت مش كان هيتعمل عليا حفله 


صدام .حفله ازاي ياريم 


_ اتخانقت تاني مع مرات ابويا ولمت إخوتها وكانت لليله بأعمدة


صدام ..اوعي يكون حد قربلك ولا جيه جنبك


_ عيب عليك ياشيخ أنا علي وضعي بردو


صدام ..ايوا يعني اي الي حصل 


_ حكتله الي حصل كله واني فضلت استفزها علشان تغلط 


هي وكله غلطها وجاب الحق عليها وأنها بتكلم نفسها وقربت تتجنن


صدام ..أنا عايزك عينك تبقي في وسط راسك وتاخدي بالك 


اوي ياريم الست دي مش سالكة 


_ والله أنا كنت حطه السكينة جنبي لو كان حد فكر يمس 


شعره مني كنت جبت كرشه واولهم هي بس انا قولت اشغل 


دماغي احسن واديها اهي جايبه نتائج مبهرة 😂




كلمت نورهان علي الواتس اب 


_ انتي فاكره يا لبوه لما تغيري رقمك وتقفلي الفيس والواتس 


أنا مش هعرف اوصلك 


نورهان ..انت عايز مني وطلعتلي منين ما تسبني في حالي 


حرام عليك وعرفت منين اني هغير رقمي 


_ أنا أعرف عنك الي انتي ذات نفسك متعرفهوش عن نفسك 


وعايزك تجربي كده وتقفلي رقمك وشوفي هعرف اوصلك ولا 


نورهان ..حرام عليك بقا اي معندكش اخوات بنات 


_ لا معنديش 


نورهان ..طب اي رايك نتقابل واعمل فيا الي انت عايزه 


وبعدها امسح الحاجات دي وسبني في حالي 


_ مش بنام مع شكرايط ده انتي فتحها علي البحري لا أنا 


مش هاجي من السكة دي 


نورهان ..امال انت عايز ايه 


_بصي أنا عارف اني ظروفك مريشة وابوكي تاجر حشيش 


قد الدنيا وامك علي قلبها قد كده وعيالتها كمان أغنياء 


نورهان..عرفت ده كله منين 


_ انتي ياكلبه انتي متفتحيش معايا كلام ولا تسالي تسمعي بس فاهمه 


نورهان . فاهمه فاهمه 


_ أنا عايز 100 الف جنيه لو متصرفتيش وجبتيهم ليكي عليا 


فيديوهاتك وصورك تبقي علي تليفون كل حد عندكم في 


المنطقة واولهم اهلك كلهم بجوز رحمه اختك ابو ادهم 


نورهان .. 😥😥😥 اجبهملك منين اتقي الله بالله عليك 


بلاش فضايح 


_ أنا كده رقفت بحالك ده انا هاخد من مازن 200 ولو 


مدفعش هنزل صوره في بوستر كبير وهعلقهم علي بابا 


الجامعة وأهله برضو هيعرفو واولهم مراته الغلبانه 😘


نورهان.................😥😥😥...😥😥😥😥😥😥


_قلبيها في دماغك كده واول ما تتصرفي في المبلغ ابعتيلي سلام ياشكروطة😘


الصبح كلمت مازن وبعتله لما لقيت نورهان كلمته وفضل 


يشتمها وشاكك فيها أنها بتعمل عليه حوار علي العصر رد عليا 


مازن..ممكن افهم اي الصور الي انت بعتها ليا دي ومين انت 


وعايز اي مني بالظبط 


_ انت هتفتحلي محضر يا ك*مك ولا ايه 


مازن ..ك*مي انت بتغلط ليه انا بكلمك ب احترام 


_ انت متقدرش تتكلم غير ب احترام يلا ..اسمع بقا علشان 


أنا مش بحب كتر الكلام 


الي بعتهولك ده 1% من الي عندي والاسكرينات والفويسات 


الي بصوتك أنا هعرف أثبت بيهم للكل انك راجل وسخ 


واولهم مراتك الي سيبها للآخر اخر كرت هلعبك بيه 


مازن ..الحاجات دي بلها واشرب ميتها وفي حاجه ياروح 


امك اسمها مباحث الانترنت بتربي الكلاب الاستغلالية 


النصابين الي زاي امثالك 


_ هههههههه هههههههه أنا هسيبك أما تهدأ وتقولي قرارك 


الاخير قبل ما أذيع ومستقبلك يضيع ياوديع 


مازن .. انت بني ادم مستفز ووسخ 


_ فكر علي أقل اقل من مهلك شوف رايس الجامعه لما يعرف 


وشوف كمان كام بنت تانيه هتشهد انك راجل وسخ وضحكت 


عليها 


ولا فضحتك في وسط زمايلك بقا واهلك أنا لو منك 


اعمل واحد ليمون بالنعناع واقعد احسبها صح وافكر بعقل 


سلام يا ميزو😘


يتبع 💥 رايكم رايكم 

البارت 30بعد قليل 



 

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع