القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞البارت الحاي عشر 💥👇 بقلم ✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات

 


البارت الحاي عشر 💥👇 بقلم ✍️ سلطان زماني 


فضلت اصرخ وابكي ومش قادرة 


احوشهم وخايفه لقيته قلع الحزام وبالحته الي فيها الحديدة 


وعمال يضربني بغباء باب الاوضة اتكسر عمرو ابن عمي ومعه  


واحد صاحب سيف عمرو قرب علي اخوها وقاله استهدا بالله 


وصاحب سيف قرب عليا وبيفكني اخوها قال لصاحب سيف 


وقاله انت بتعمل ايه امشي اطلع برا مين ده يا ابراهيم 


لف وشه وقام وقف قاله انا صدام ابن الحج سليم هاشم 


عارفه 


اخوها اول ما سمع اسم أبوه انكمش وقلق شوية وقاله يابني


احنا اهل في بعض وانت مهما كان حد غريب بنتنا غلطت 


وبنحاسبها 


صدام ..ايوا يعني غلطت لقتوها مع رجاله ولا ماشية مشي 


بطال علشان تعملو فيها كده 


قاله لا عورت اختي ومدت ايدها عليها وشتمتها وعروت 


اختها  يرضيك الي عملته ده 


صدام ..مفيش حاجه من غير سبب وحتي لو عملت ايه 


المنظر ده ميرضيش  ربنا  علي العموم أنا سيف كلمني وقالي 


اجي هنا عايزني امشي يبقا هو الي يقولي وانا همشي علي 


طول 


اخوها قاله اما خلاص خدت حق اختي تبقي تفكر تدوس ليها 


علي طرف تاني صدام فكني وجبلي ميه وبعت جبلي عصير 


واكل من تحت وابن عمي سندني لحد باب الحمام وعرفت 


اني رحمه طلعت من المستشفي علي البيت وجوزها حلف 


عليها انها متعرفش الناس دي تاني دخلت الحمام بصيت في 


المرايا اتخضيت ن منظري ومصدومة من شكلي ومكسوفة


اطلع كده وهروح فين بالمنظر ده وهقولهم ايه  واهلي عملوا 


فيا كده ليه  لفيت.الفوطة علي وشي وطلعت قعدت في نفس 


الاوضة  صدام قالي عايزة حاجه اجبهالك قولتله هدومي راح


قال لمرات عمي قالتله هي اتكسحت ما تروح تجيبها قالي 


خشي هتيها وانا دخله اجيبها نورهان بصتلي من فوق لتحت


وبصت علي راسي محستش بنفسي غير وانا مسكه شعرها 


ومنيمها علي الارض وبضرب فيها ب أيدي التانية ام رحمه 


جت ونامت فوق مني انا طلعت شوية من  شعرها في أيدي 


وصدام وقف بيني وبينهم يحوش


 بتفترو عليا علشان لوحدي ومليش حد 


وحياة ربنا ما هسيبكم ليكو يوم ياظالمه 


صدام يقولي اهدي خلاص ياريم وعمرو ابن عمي 


دخلت لميت هدومي ولبست كاب علي راسي علشان شعري


طلعت بالشنطة  مرات ابويا قالتلي المركب الي تودي روحي 


اللهي عربية تخبطك واسمع خبرك عمرو قالي مش هتنزلي 


يابنت عمي زعقت قولتله أنا مش بنت عم حد انتو ناس 


ظالمة ومفترية سبوني في حالي عمرو عينه دمعت وقالي أنا 


بحبك والله وبعتبرك زاي اختي قولتله او اختك هتقبل يتعمل 


فيها كده  ده انا لو كنت قاتله ليها قاتيل مش هتعمل فيا كده 


قالي اصبري  اخوكي سيف يجي والي عايزاه تعمليه اعمليه


أنا مليش اخوات أنا مليش اهل أنا مليش اب أنا مليش حد. 


سيف اخوهم هما  هما ولاد الشريفة الطاهرة ولا بنت الوسخه 


وبنت بتاعة الرجالة بلله عليك سبني ياعمرو 


صدام قالي أنا جيت هنا علشانك اخوكي الي بعتني وهو الي 


علشانك ركب وجاي وكلم سيف وسيف زعقلي وقالي علي 


الله تنزلي ياريم أنا خلاص قربت اوصل 


معلش بقا ياجماعة مشغول جدا في الشغل وهحاول اكمل كتابة التكملة دلوقتي  اتفاعلو

انتظروا التكملة بعد  قليل 

تعليقات

التنقل السريع