القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞💥البارت السابع 💥 بقلم سلطان زماني


💥البارت السابع 💥 بقلم سلطان زماني 


بابا قعد يهدي مراته ويقولها روقي كده 


هنعمل عقلنا بعقل العيال كنتي صحي 


سيف يروح يجيب قالتله أنا مش ههدا وزاي ما بقولك يا انا 


يابنت الشكروطة هنا ده قومت العيال عليا الهانم الكبيرة 


بتقولي أنا عيب وحرام وغلط علشان عيله متسواش زاي دي


بابا خدها وطلعو برا وقعدو في الصالة عماله يراضيها 


ويحايل فيها وانا طلعت بمشي براحه ورايحه نايحة الباب 


علشان اهرب بابا شافني قالي خدي يابت قولتله نعم قالي 


تعالي بوسي علي راسك امك واتاسفلها جريت فتحت الباب 


ونزلت بقيت نازله علي السلم مش شايفه وحافيه وصلت 


مدخل العمارة وطلعت سمعه سيف بينده عليها جريت اسرع 


والناس بتتفرج عليا فضلت اجري وسيف ياريم ياريم وانا ولا 


اكني سمعه رجلي خبطت في حجر علي الارض وقعت لقيته 


هو الي بيقومني وبينهج ومش قادر ياخد نفسه ووشه مليان 


عرق ومخضوض عليا الناس جبولي ميه اشربها ولما عرفه أنه 


اخويا مشيو وهو خدني من ايدي وقالي كده برضو ياريم  


عمال انده عليكي متعبرنيش هو أنا يابت عملت معاكي حاجه 


وحشه  فضلت ابكي قالي طب تعالي نطلع البيت علشان 


مينفعش الوقفه في الشارع كده بوست ايده وقولتله بالله 


عليك وديني ل امي أنا بكره الست دي ضرب وشتيمة وتريقة 


وبهدلة ليه معرفش بلاش توديني هناك ركبني العربية بس 


وانا هعرف اوصل علشان خاطري سيف قالي طب تعالي نطلع 


وهوديكي ومسك ايدي وقلع شبشبه وقالي خدي البسيه 


قولتله لا شكرا 


  قالي شكرا ايه  البسي يلا يابت لبسته وفضلنا ماشين 


ويقولي أنا ياريم تمشيني حافي ويضحك وقعد يضحكني 


لحد ما وصلنا اول ما طلعت ابويا خدني من ايدي ودخلني 


اوضته ولسه هيمسك الخشبة وبيضربني جت علي ايد سيف 


وقاله هو في أي انتو لقينها في الشارع ورحمه دخلت خدتني 


في حضنها وانا قعدت اعيط ابويا قال ل سيف انت بتقف 


قصادي  وبتحط عينك في عيني انت اتجننت قاله أنا هلم 


هدومي واسافر الغرفة عند عمي علشان لو فضلت قاعد هنا 


هعمل نصيبه  اول ما ام رحمه سمعت اني سيف هيسافر 


وهيسيب البيت  انهارت علي بابا وقالتله ملكش دعوه ب 


ابني وقامت وخده قالتله تعالي ياحبيبي اهون عليك تسبني 


بابا قالها طبعا ما ده الحيله ابو عيون كحيله خليه ياختي 


ينفعك قالتله ده حبه عين امه سيف قالها ريم ياتعيش هنا 


زيها زينا يا تروح لمامتها هي أوله بيها قالتله ابوك قال إنه 


هيغورها خلاص خدتني رحمه وقالتلي ايه الي حصل قولتله 


أنا كنت نايمة وصحتني قولتلها حاضر جايه 


 وافتكرت كلامك الي قولتيله امبارح وافتكرت كمان وقفة 


الفرن وزحمتها وكمان وقفتي في المطعم عملت نفسي نايمه 


قولت يمكن تنسي ولا تصحي ح غيري لقتها بتضربني 


بالعصاية زاي ما انتي شفتي قالتلي انتي وقعتي قلبي لما 


نزلتي كده برضو ياريم ده انا الي خليت سيف ينزل وراكي 


ويجيبك فضلت احكلها علي الجري والوقعه الي وقعتها واني 


لبست شبشب سيف وهو رجع حافي وفضلنا نضحك وشوية 


طلعت لما حضرو الفطار عملت سندوتشات ليا وليها وجبتهم 


وفطرنا 


ودخلت تلبس ونزلت الشغل وبابا وسيف دخلو يكملو نومهم 


وفضلت قاعده مع نروهان وعبير ومرات بابا 


التكملة هتنزل بعد التفاعل ياحلوين ♥️ جمعه مباركه عليكم



تعليقات

التنقل السريع