قطتي💕
البارت ٤♥️💥
(صلو ع النبي❣)
أسد/ بحبك
فرح / حبيبي وانا كمان بس لي الخضه دي
أسد / لا انت مش فاهماني انا بحبك وعايز
فرح بسرعه / متكملش دلوقتي
أسد / لي في اي
فرح / اصل انا .. هتأخر يا أسد هتأخر سارة مستنياني
أسد / طيب هوصلك في اي
فرح / يلا طب
وبالفعل أسد وصلها وطول الطريق فرح متكلمتش ولا أسد اتكلم .. على عكس اللي بيحصل على طول
أسد / يلا وصلنا .. انزلي
فرح نزلت من العربيه واسد كمان ..
أسد/ يلا سلام
فرح / باي
أسد لسه هيركب العربيه ويمشي . لقى فرح بتجري عليه وبتحضنه
فرح جمب ودنه / ب. ح . ب .ك
أسد حضنها بتملك
فرح / احم .. أسد.. يا قطتي .. سيبني عايزة امشي
أسد / اه . طيب..
فرح دخلت الكافيه وسارة كانت مستنياها جوه
فرح / سرسور .. عامل اي
سارة / فروحتي الحمد لله.. كل ده يا بارده
فرح / بصي هحكيلك اي اللي حصل بس بعد ما افطر عشان مفطرتش
سارة / قصدك تتغدي
فرح / ههههه زي بعضه
فرح طلبت لنفسها دونت و بان كيك و نسكافيه .. سارة طلبت آيس كوفي ♡
سارة / هاا اتكلمي
فرح / هو لو حد قالك انه بيحبك تقوليله اي
سارة / نعم .. هو حد قالك انه بيحبك
فرح / ردي بس
سارة / معرفش لو بحبه هقوله وانا كمان لو لا هطنشه
فرح / اممم يعني مش ممكن يكون بيقولك بحبك عادي زي اختي او كده .
سارة / لا محدش هييجي يقولك بحبك ويبقى قصده زي اختي ههههههه
فرح / اوو ماي جااد
سارة / مالك في اي
فرح / اصل أسد قالي انه بيحبني
سارة / أسد ابن عمك
فرح / آه
سارة / ده بقا بحبك زي بنته
فرح / مبهزرش
سارة / طب وانتي قولتيله اي
فرح / قولتله وانا كمان .. بس انا مسيبتوش يكمل وقولتله بسرعه عشان اتأخرت
سارة / انتي هبله
(لا حول ولا قوة الا بالله )
فرح / لي عملت اي
سارة / ما كنتي تسيبيه يكمل و تعرفي هو قصده اي بدل ما انتي جايه تسأليني ..
فرح / منا ما كنتش هعرف اتكلم ساعتها
سارة / هو انتي بتحبيه..
فرح / طبعا يا بنتي بس حب القرايب ده يعني مش حب وجواز وكده
سارة / يا ختي حلوة .. ودي نسميها اي
فرح / اووف يلا نمشي
سارة / طب خلاص فكك وانسي اللي حصل هكمل الايس كوفي ونمشي
فرح قاعده بتفكر ف أسد وانه ممكن يكون بيحبها فعلا ولو مكنتش وقفته كان هيتقدملها ..
فرح / بس لا لا لا انا مش عايزة اتجوز دلوقتي خالص مش قبل ما يبقى عندي ٢٥ سنه .. لأ. لا
سارة / بتوشوشي نفسك بتقولي اي
فرح / بشتمك يلا نمشي.
سارة / يلا هههههههه وربنا يسامحك
(سارة عندها ١٩ سنه أكبر من فرح بسنه )
سارة و فرح مشيوا من الكافيه وعملوا شوبنج فرح اشترت ماسكات و ميكب وفساتين
سارة اشترت احذيه وجواكت جلد
تليفون فرح رن وهم راجعين
فرح / الو يا علوشي
علي / انتي فين
فرح / ما انا قولتلك كنا بنعمل شوبنج و راجعين
علي / طب ارجعي يلا
( اللهم لا اله إلا انت سبحانك إني كنت من الظالمين♥️)
فرح / في حاجه
علي / لا بس ارجعي بسرعه
فرح /تمم .. وقفلت
سارة بتمثيل/ فرح آه رجلي بتوجعني اوي
فرح / من اي
سارة / معرفش .. ممكن تطلعي معايا البيت
فرح / حاضر تعالي .. على مهلك
فرح طلعت مع سارة ودخلتها الاوضه وسارة قعدت ع السرير
فرح / اتصلك ب دكتور
سارة / ههههههه. لا لا ده انا بس كنت عايزة اعملك ميكب ارتست عندي فضحكت عليكي
فرح / انت بتستعبطي .. علي قالي ارجع بسرعه
سارة / والنبي عشان خاطري .. هخليكي ملكة جمال
فرح / طب ما انا من غير حاجه ملكة جمال فعلا ..بس ماشي هخليكي تعمليلي
سارة / جابت الفرش وكل منتجات التجميل اللي هتحتاجها وعملتها ميكب سيمبل جداااا
فرح / يا جااامد
سارة / شوفتي .. البسي بقا الفستان ده هيليق جداا ع الميكب
فرح كانت لسه هتتكلم بس سارة دخلتها اوضه وقفلت عليها وقالتلها يلا بسرعه
فرح فضلت تضحك وفعلا لبست فستان جديد من اللي هي اشتريتهم. ( كان ابيض بتلت كم شفاف ولحد الربه)
فرح طلعتين الاوضه
سارة / اوباااا
فرح / اي رأيك
سارة / جامده .. يلا بقا
فرح / يلا اي
سارة بتمثيل / هاجي معاكي.. يعني .عشان لما يسألوني مين القمر اللي عملك كده اقولهم انا
فرح / يلا يا آخرة صبري
قدام القصر
فرح واقفه بتتكلم في التليفون
فرح / انا وصلت اهو وواقفه قدام القصر ..
علي / طب ما تدخلي مستنيه اي
فرح / ولا حاجه اقفل بقا
فتحت فرح ودخلت هي وسارة
لأول مرة بتخاف من القصر لان كل الانوار مافيه
فرح / سارة انت فين...علي يا علوشي ...يا . يا جماعه
الكل بصوت واحد سيربرايس كل سنه وانت طيبه surprise
اصوات زينه بتفرقع والانوار كلها اشتغلت
فرح بتفتكر ان النهارده عيد ميلادها وانها كده تمت ال ١٨
علي / حبيبة قلبي تمت ال ١٨ سنه وباقت كبيرة .. كل سنه وانت طيبه يا حبيبتي
فرح كانت فرحانه اوي
وحضنت علي وقالت / وانت طيب يا حبيبي انت اللي عملت المفاجأة دي صح
علي/ بصراحه لا مش انا .. اللي عمل كل ده . أسد
فرح عمالة تدور على أسد مش لاقياه
( استغفر الله العظيم واتوب اليه🖤)
سارة / حبيبتي كل سنه وانت طيبه هاتي حضن
فرح/وانت طيبه .. بقا عملتي كل ده عشان عيد ميلادي
سارة / عيب عليكي يا بنتي.. انا قمر اوي عارفه .. وبتحضنها
فرح / مش عارفه اقولك اي ي سارة .. شكراااا
حمدي / كل سنه وانت طيبه يا حبيبة عمو
فرح / وانت طيب يا حبيبي .. اومال فين أسد
بتلاقي حد بيحط إيده على كتفها وبيطلع أسد
بتلف وبتحضنه
فرح / شكرا يا أسد
أسد/ كل سنه وانت طيبه يا قلب أسد
فرح / هاا . آه وانت طيب يا حبيبي
بيديها بوكس بتفتحه بتلاقي فيه اوراق وتذكرتين.........
أسد بيديها قلم
أسد / امضي
فرح / لا
يا ترى اي اللي في الورق
لي فرح رفضت انها تمضي
يتبع ♥️
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
بصو بصو بحبكو ازاي وهنزل بارت تاني 😂👀❣
البارت ٥ ♥️👀
أسد بحزن / امضي
فرح / لا
أسد / لا لي
فرح بدموع / عشان ..عشان مقدرش وطلعت اوضتها
سارة / اي اللي في البوكس ده انت عملت ليها اي يا أسد
أسد / محدش يتدخل
سارة / علي في اي
علي / اللي فرح كانت هتمضي عليها دي ورقة جواز عرفي
سارة /جواز عرفي .. ازاي بس فرح واسد
علي / لا مش فرح واسد .. فرح و انا
سارة / انت .. انت لييي .. مش على اساس فرح اختك
علي / طبعا اختي انتي هبله .. أسد هو اللي عمل كده من دماغه ومقاليش غير في آخر لحظه ..
علي بيحكي لسارة اي اللي حصل
فلاش باااااك ♡
علي / ايوا يا أسد انت فين
أسد / بعمل حاجه أخيرة وهاجي
علي / تمم باي
بعد ساعة
أسد/ امضي هنا
علي / اي ده
أسد/ اقرا
علي / نهارك اسود ..اي يا أسد ده
أسد / لو عايز تسافر معاها يبقى لازم تمضي
علي / مش همضي فرح دي اختي فاهم يعني اي اختي
أسد / تمم يبقى تمضي وهتفضل اختك بردو وانت مش هتلمسها اصلا انا واثق فيك
علي / يعني اي
أسد / يعني تمضي وتخلصني وتاخد فرح وتسافروا . وانا بالطريقه دي هنساها وهفهم انها مينفعش تبقى مراتي في يوم من الايام قال جملته دي ودمع
علي / اي ده اي ده مالك
أسد / اخلص يلا
علي اترعب
علي / اسمع لو انت بتحبها امضي انت
أسد/ لا مش موافق
علي زهق وخد القلم ومضى ع الورق
باااااك
سارة / وتسافر لي انت وهي انتو اصلا متعرفوش حد هناك
علي / عشان فرح تعبت من هنا
سارة / بس فرح كانت مبسوطه جدا من شويه وانتو اللي زعلتوها دلوقتي بتصرفاتكوا دي مفيش واحد عاقل يفكر كده
علي بندم من انه مضى ع الورقه / عندك حق اهدي لحد ما نشوف أسد هيعمل اي معاها ..
عند أسد🍒
أسد طلع و واقف قدام اوضتها كان هيفتح ويدخل
بس سمع صوتها بتعيط أسد جسمه أشعر من صوتها وشهقاتها
أسد بهدوء / فرح يا فروحتي .. في حد يزعل يوم عيد ميلاده بردو
فرح / امشي ي أسد دلوقتي
أسد/ مش ماشي قبل ما تكلميني واعرف بتعيطي لي
فرح / بعيط بسببك بسبب اني حبيت واحد مبيحسش
أسد شعر بألم من كلامها
هي متعرفش انه بيعمل كده عشان ميظلمهاش واختار انه يعذب نفسه عشان هي تبقى مبسوطه
وهو ميعرفش انها بتحبه ورافضه فكرة انها تتجوز حد غيره
أسد فتح الباب ودخل
أسد/ فرح انا عملت كده عشانك
فرح بستهزاء/ عشاني سوري بجد مش مقدرة انك بتضحي عشاني
أسد/ ايوا عشانك ..عشان بحبك مش عايزك تتظلمي معايا انت لسه صغيرة ومخلصتيش تعليم وانا أكبر منك ب ١٥ سنه
وانا اللي خليت علي يمضي بالعافيه وانتي كمان هتمضي بالعافيه
فرح في اللحظه دي قامت وراحت عنده
فرح / لا انت اناني ومبتفكرش غير في نفسك انت سألتني قبل كده بحبك ولا لأ وانا قولتلك لا مثلا
فرح / طب سألتني تتجوزيني ولا لا
فرح / عرفت انك اناني .. انت واحد اناني بجد
انت مفكرتش فيا او في علي.. علي ده اخويا فاهم يعني اي اخويا
ثم اكملت بستهزاء/ وفاكر نفسك بتضحي عشاني مش كده
أسد واقف ومبيتكلمش بيبصلها بصدمه وبس ازاي طفلته يطلع منها الكلام ده
أسد شدها وباسها بحب ♡
أسد طلع خاتم من جيبه ونزل على ركبته وقال
.انا آسف كنتي هتضيعي مني .. كنت هضيع من ايدي اكتر واحده حبيتها .. الخاتم ده جبتهولك هدية عيد ميلادك بس هو دلوقتي بقى هدية اعتذار .. سامحيني♥️
فرح / واقفه مصدومه من اللي حصل ومش عارفه ترد تقول اي
فرح بضحك / قوم يا أسد قوم.. انا مقدرش ازعل منك
أسد بصلها بفرحه وقام حضنها ولبسها الخاتم وباس راسها
أسد/ بحبك
فرح / وانا كمان ❣👀
الحب مش بالسن ولا بالشكل 💓
(صلوا ع النبي يا قمرات ♥️)
عند شريف
قاعد في مكان بسيط فاضي الظاهر انه محجوز و بيجهز لعشاء رومانسي وشموع وتورته صغيرة جدا مكتوب عليها 🎀happy birthday to you farah
يتبع 〰️〰️😎
بقلمي / ندى محمد
Nada ♥️
انا كنت هوقف كتابه بسبب ان الروايه اتسرقت كتير وكمان في كومنتات معجبتنيش .. بس كملت عشانكوا💙🌏
توقعاتكم ل اللي جاي 😎
البارت السادس بعد قليل
تعليقات
إرسال تعليق