القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت عالسريع نتسلي شويه 😂 *حراميه وافتخر*.يا بنت ال..... يعنى بتسرقى وكمان ظابط يا زباله .. والله يباشا مكنت اعرف ..في موسوعة القصص والروايات


💙اسكريبت  عالسريع نتسلي شويه 😂 بعنوان.............

*حراميه وافتخر*


يا بنت ال..... يعنى بتسرقى وكمان ظابط يا زباله ..


والله يباشا مكنت اعرف ..


لا تعرفى بقا يروح امك وانا هربيكى تعالى قدامى 

وشدها من قفاها وركبها عربيته وسط نظرات الناس اللى فى الماركت..


نسيت اعرفكم بنفسي انا  ياسمينا بحب أسمى خالص انا حراميه بروفيشنال فى نفسي لدرجه انى بطلب بالاسم بس فى يوم كنت فى ماركت كبيرر قولت اقلب عيشى لقيت حتت مز يجدعاان روحت عطول قولت اسرقه وطبعا انا اللى حسسته انى بسرقه مش هو اللى عرف دارو فيضيحتى بقا ..وحصل اللى حصل 

انا وحيده امى ابويا ربنا يرحمه كان راجل بسيط وضعيف واحنا فى حته شعبيه مصريه وبعد موته الناس مسبتناش فى حالنا أو مفرقتش وهو عايش بردو 

انا وامى مكنش معانا حتى حق لقمه حاف وقررت انزل اشتغل ..وطبعا الحال كان صعب اوى وامى تعبت بالكلى وغسيلها كل اسبوع والمصاريف زادت عليا سرقت من المحل اللى كنت فيه وطردونى 

لغايه مواحد الله يخده اكتشفنى ونمى الموهبه وبقيت زى مانتو شيفين بروفيشنال 😂😂


اه الواحد دا كان اسمه عم هلال الصراحه راجل محترم بيفكرنى بابويا بس هو كان شرير مع الكل الا انا ..بس باردو مبقبلوش لله فى لله كدا ..


فى القسم ..

الباشا حسن النقيب وهو رائد فى الشرطه قاعد على مكتبه بشموخ 

وياسمينا واقفه ميته فى نفسها 


ها مش هتعترفى بردو..


اعترف على اى يا باشا انا كنت بدلع عليك بس عشان تحن يا جن تقوم عملنى حراميه قوام ..


احنا هنستعبط اسمك اى يبت ..


ياسمينا يا باشا مصر وباشا قلبى ..


امممم انا هسيبك المرادى بس بشرط حلو زيك


برقبيتى يا باشا عنيا ليك يا ..الا اسمك اى يا باشا 


حسن حسن النقيب وعيزك تكونى عينى فى مكان انا هعرفهولك 


موافقه يباشا طبعا 


معندكيش حريه اصلا خلاص امشي دلوقت وتعليلى بكرا اعرفك كل حاجه ..


مشت ياسمينا وقلبها وجعها لأنها حست انها قليله مردتش تروح عند مامتها عشان متزعلش وعدت على عم هلال 


ياسمينا عملتى اى عرفت بللى حصل 


طيب مجتش تخرجنى لى الزفت اللى اسمه حسن النقيب دا بهدلنى 


معلش يا ياسمينا مكنش ينفعا مكنتش هعمل حاجه وبعدين مانتى خرجتى اهو وبعدين حد يسرق ظابط يا هبله ..


عم هلال انزل من على ودانى دلوقت...


دا كلام بنت فى جمالك ..


يوووه انا هقوم امشي وفعلا قامت ووصلت عند كورنيش البحر مش عارفه لى كانت مخنوقه كدا شافت هناك واحد ووحده كانوا بيحبو فى بعض بصتلهم كدا ورجعت خصلات شعرها وراء ودنها ..


حلوين صح

لفت لقت قدامها شب تلاتينى العمر ملامحه قويه خطفت قلبها عيون رمادى وشعر حرير ودقن خفيفه جسم متناسق رياضى فضلت بصاله لغايه ما شاور لها بايده ..


انت معايا 


ها 


هههه لدرجادى انا قمر ..


لا طبعا ..


على فكره انتى كمان قمر اوى وربنا


ايه شكرا بعد اذنك ..


ايه راحه فين بس انا واقف لوحدى وانتى واقفه لوحدك يبقا نقف مع بعض..


ماشي وماله ..


انتى اسمك اى بقا ..


أسمى ياسمينا..


يا سلام اسمك حلو زيك ومد أيده يسلم عليها وانا فهد سليم ..


اسمك حلو اوى فهد واو ..وابتسمت ابتسامه رقيقه 


ايوووووه اى الجمال دا مش هتحكيلى واقفه زعلانه لى ..


بسيطه يا سيدى انا بابى اشترى لاختى عربيه وانا لا حاجه يعنى اخر ظلم..


ههه فعلا هههه.


هى سرحت فى ضحكته وجماله ..

يخربيت جمال امك .


نعم 


انت قولتلى اسمك اى ..


فهد واوو


ههههه شكرا انك خرجتى من المود اللى انا فيه مرسي 


لا على اى دا واجب 


خلاص مضطره اروح بقا بأى ومشت


استنى استنى اوصلك 


لا مره تانيه


وهشوفك تانى ازاى..


سيبها للظروف بأى

وفعلا روحت كانت مهدوده بس مبطلتش تفكير فى القمر بجد ما شاء الله اللى شافته انهارده 

وقالت فهد سليم وراحت فى النوم ..

تانى يوم راحت ياسمينا عند الرائد حسن ..


سلام عليكو يا باشا مصر ..


اخرسي واقعدى وانتى ساكته ..


اقعد كدا عادى ..


قولت اتنيلى 

قعدت بالفعل قبل ميقول جملته الاخيره 


ها يا باشا اى المهمه الصعبه اللى هقوم بيها 


ههه انتى بتجيبى الكلام الجامد دا منين 


امى 


ها 


امى يا باشا فى اى كل الوقت بتتكلم كدا فانا طبعت بقا ها المهمه أنجز


أنجز ماشي بصى يا ستى ادهم بدران رجل أعمال شهير بس اى ورااه مصائب بالهبل بتاع ستات ..


وانا بحدقتى هروح اشتغل رقاصه وابهره بجمالى وشربه حاجه اصفره وامضيه على شيكات ونوديه فى داهيه ونخرب بيت أبوه ..


شششش اكتمى اى القرف دا اسمعى وانتى ساكته فاهمه .


.....


فاهمه 


يباشا قولت اسكتى الله 


هووووف اكمل هتشتغلى عنده خدامه تتشحتفيلك شويه لغايه ميوافق اشطا


مش دا فيلم خالتى فرنسا يا باشا هتقفش وانا مش عايزه يحصلى اللى حصلهم  خود انت الأفكار الجهنميه انا اعمل نفسى ......


اما نشوف يستى ابداى انهارده وانا هكلف ناس تغير شكلك دا ونخلص ..


ايوا بقا اخيرا هأدى دورى الوطنى..


قومى فذى برا ..


ياسمينا فعلا اتغيرت 300درجه عن شكلها بس لسه براءه شكلها فيها ولبست نضاره وهدوم رسميه وعربيه شيك وهوووب عند شركه ادهم بدران ..


باشا فى وحده بره اسمها جورى وطالبه مقابله حضرتك..


حلوه 


ها ..مش عارفه 


دخليها يا بيرى وفضل مستنى بس هى مدخلتش 


همم كفايه كدا تقل اخش بقا مشت بخطوات ثابته وواثقه من نفسها ودخلت المكتب ..


اهلا اهلا اول ما شافها عقله طارر


استاذ ادهم حضرتك انا جورى مراد كنت عايشه فى الباكستان ورجعت من يومين وسمعت بشركه حضرتك وقد اى هى مشهوره بفضلك طبعا ..


ها وبعدين يقمر

..فى نفسها مش عيب راجل فى سنك ويبقا بالمنظر دا .. 


انا درست اصول الرسم فى باكستان وبقيت محترفه جدا وكنت اتمنى انى ارسم حضرتك ..

باكستان هههه


اه طبعا هستناكى انهارده فى البيت وترسمينى براحتك 


ماشي اشطا 


ايه 


ايه قولت شور هاجى ههه هستاذن انا بقا ..


وخرجت وهو فضل باصص مكانها وبيستنشق ريحتها فى المكان ..


 تسريع للأحداث 

ياسمينا راحت اللى هى جورى مراد وكانت مجهزه كل حاجه ومعاها كاميرا عشان تبقا تركبها فى البيت بدون شعور ادهم بدران وراحت فعلا بس لقت معاه ناس شابين وبنت بس كانت الصدمه ..


ياسمينا 


فهد وفى نفسها يخربيتك اكتم هتفضحنى يعينى عليكى يا ياسمينا وعلى شبابك..

................

 🌸

فهد انت تعرفها ..


ايوا يا عمى اعرفها دى ياسمينا بت نصابه وحراميه ملهاش تلاته لازمه اكيد البوليس اللى باعتها 


الحراس اتلمو حواليها وصوبوا مسدساتهم نحيتها   يتبع


..............الجزء التانى الاخير🌸 حرميه وافتخر 😂

فهد انت تعرفها ..


ايوا يا عمى اعرفها دى ياسمينا بت نصابه وحراميه ملهاش تلاته لازمه اكيد البوليس اللى باعتها 


الحراس اتلمو حواليها وصوبوا مسدساتهم نحيتها ساعتها ياسمينا عيونها اتملت دموع مش عشان اتكشفت وبسهوله لا  كانت بتعيط على فهد اللى خانها واللى اكتشف حقيقتها اللى تكسف قدامه 


بس بس نزلوا المسداسات دى بعد اذنك ادهم باشا سبهالى لازم اعرفها مقامها قبل ما تموت ومعلش على الضحك اللى سببته ..


ماشي يا فهد انا واثق فيك اخفيها من وشى 

وبصوت واطى ونبى خساره فى الموت واطيه..


خدوها على المصنع وكتفوهالى كدا ومحدش يلمسها 


ياسمينا كانت شبه متخدره بظبط ودموعها فى عنيها ..


يلا يا فهد نكمل شغلنا ..


اوك يلا 

ياسمينا مربوطه وفى مصنع فى منطقه مهجوره وحراس بره باسلحتهم 


فضلت تعيط وبعدها هدت ..

والله لانتقم منك يا فهد ..

بس ههرب ازاى بس ..

علت صوتها جامد 


ااه اااه بطنى حرام عليكوو


فى اى يا بت بلاش دوشه..


بطنى مش قادره يا زميل ساعدنى خفف الربطه شويه بطنى مش قادره ااه ااه


اكتمى بقولك ..


الله يعطيك ما يحرمك لتساعدنى انا زى اختك بردو 


عايزه اى 


هما هما هيموتونى بجد..


اه مش هزار ..


عااااا يعينى عليكى يا ياسمينا مكنش يومك يا ختى ..


والنعمه اخلص عليكى واروح فيكى فى داهيه


لى بس دا حتى انا بنت بلدك وكنت بعمل مهمه وطنيه يرضيك اضيع حق مصر ساعد بلدك ياخى اى مفيش دم ..


انتى شاربه اى يبت انتى انا ماشي بدل مرتكب جريمه بحق وحقيق


غور يشيخ ربنا يخدك انت وفهد فى يوم واحد ..


وحاولت تفك نفسها لغايه متعبت فضلت تفكر تفكر لغايه ما افتكرت فيلم الممثل اللى اسمه اى دا لما كان مخطوف وكسر الكرسي اللى كان مربوط فيه 

حاولت تكسر الكرسي وطبعا مقدرتش لغايه ما ايديها وجعتها 


اعمل اى حسن النقيب دا مش جه ينقذنى لى انا مضطره اعيط عااا هموت يريتنى مكنت دعيت على نفسي لما امى كانت بتنادينى 

يعنى خلاص رحلتى انتهت وادهم الكلب دا كسبنى من غير مجهود لا انا بروفيشنال لازم اتصرف وهنجح فى مهمتى 


حاولت تتحرك بالكرسي لغايه موقعت على رأسها ومعرفتش ترجع لوضعها فضلت تعيط وبعدها هدت وحاولت تتعدل شافت قدامها اسياخ حديد كبيره حاولت تزحف بالكرسي نحياها ووصلت فعلا وحاولت تقوم ليها مش عارفه فضلت تحاول لغايه ما ساندت على حيطه بالكرسى بس وقعت تانى 

وفضلت تعيط بس حاولت تانى وقامت فعلا وحاولت تقرب من الاسياخ  وتقطع بيها الحبال بس رجيليها عشان مربوطه مش مساعداها وقفت تانى وحاولت تقطع الحبل ونجحت فعلا بس وقعت وهى بتقع ايديها انفتحت من السيخ حاولت متعيطش وفكت رجليها 


اوووف أخرج ازاى بقا 


وقفت ورا الباب ونادت 


يا عمو يللى برا عايزه اعمل حمام اللهى تنستر ومسكت عصايه فى ايديها 

بس مفيش رد 

نادت تانى 


يعم عايزه اعمل حمام تعال فكينى 

سمعت صوت القفل بيتفتح والباب بعده 

خبطت الراجل على رأسه بس محصلوش حاجه ولفلها وبيقرب منها براحه وبيطق شرار 

رمت العصايه وهوووب جرى 

وهو جرى وراه وقال للكل يجرى وراها زاغت منه باعجوبه


استخبت فى صندوق الزباله وكل شويه تبص تشوف امان ولا لا 


فهد وصل المصنع و لقاهم بيفتشوا فى كل مكان 


اى فى اى يا مدحت

فهد باشا البت هربت ولفينا مش لقينها 


فهد بزعيق ما اكيد خرجت بره هتستناكو يعنى خد العربيه ومترجعش الا بيها يللا ..

وبعد ما مشيو فضل يضحك على ذكاءها ..


عند ياسمينا حست ان الجو امان قامت بخفه وحاولت تتصلق السور المصنع عشان تهرب منه


حاولت ووقعت تانى قامت ورجعت تتصلق وكانت لسه هتنزل لقت حد شدها جامد ووقعت عليه 


لقت نفسها فى حضن فهد وهو شيلها 


فف فهد انا لو حلفتلك انى كنت بتفرج على المنظر مش هتصدق صح..


خدها ومشي من غير ما يتكلم وركبوا عربيته وهو سايق ساكت وهى كل شويه تبصله ومرعوبه هتموت هتموت فلازم تنتقم قبل ما تموت ..


انت وخدنى على فين ؟؟!


....ساكت مش بيرد


مترد يا مغرور انت .


....


واحد بارد انانى حيوان مره واحده وقف العربيه وبكل قوته كتم بؤاها وبزعيق 

بطلى بطلى بقا انتى اى 


ورجع ساق تانى وياسمينا فضلت ساكته خلاص مفيش مفر بس عملت نفسها بتعيط وتمسح دموعها اللى مش موجوده ..


بس فهد مش بيديها اهتمام 

لحد ما وصلو عند عماره عاديه فى شارع عادى جدا فضلت ياسمينا مستغربه اى جابهم هنا 

فهد نزل ولف لياسمينا ونزلها بالعافيه ..


اى يعم براحه شويه 


صوتك دا مسمعوش لغايه ما نطلع 


انتى مودينى فين عند امك الحاجه واطلع ملقيهاش وتعمل سيكو سيكو لا انا مش من البنات دى انا معايا الحزام الاسود


انتى لى مش بتفصلى اسكتى خالص

وشدها وطلعو فتح الشقه وقفل الباب وزق ياسمينا على الباب وقرب منها 


شوفت مش قولتلك هتغرغر بيا بس لا انا محدش يقدر عليا هو اى اللى حصل فى الدنيا


شششش بطلى رغى واسمعينى..

انا بحبك


ها خبط لزق كدا 


ايوا بحبك من ساعه ما شوفتك وانا لما بحب حاجه بعرف عنها كل حاجه وقصد اكشفك قدام عمى عشان ميقتلكيش قدام عنيا عنيا اللى عشقتك من اول نظره بتعملى كدا لى فيا .. تعرفى محدش دخل الشقه دى قبلك.دى شقه اهلى ومعنى كدا انى عشقتك وعشقت عيونك رياكشناتك كل حاجه فيكى يا قلب فهد


عااااا 


بتعيطى لى دلوقت احنا فى لحظه رومانسيه 


مطلعتش حراميه بروفيشنال يا فهدى ..


ههه لا بروفيشنال خالص وبدليل انك سرقتى قلبى بسهوله والساعه اللى كنت لابسها لما سلمت عليكى على الكورنيش


يجدع ميبقاش قلبك اسود امال حراميه وافتخر 


ههههه بحبك بجد يا هدانى .. بس نتفق اتفاق 


اامر 


اولا ترجعى الساعه


لا قبل متكمل بعتها خلاص 


ههه ثانيا متسرقيش حاجه غير قلبى 


اشطاا


انتهى ..💚🍇


متنسوش التفاعل ورأيكم لو الاسكريبت عجبكم.....

برجاء التفاعل ب 20ملصقات 



 

تعليقات

التنقل السريع