القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اغتصاب_مع_موافقة_الأهل البارت 17 بقلم شهد زكريا في موسوعة القصص والروايات


اغتصاب_مع_موافقة_الأهل 


#البارت 17


مدونة#موسوعة_القصص_والروايات 


************************************

علي عيني تفوت بينا الليالي وتنتهي المواعيد 💔


صعدت فريدة الي القطار وجلست تنتظر انطلاق القطار ...  وبعد نص ساعة 

فريدة بقلق : لو سمحت..  هو في ايه مش معاد القطار من ساعه الا ربع 


احدي الركاب : مفروض يا بنتي محدش عارف استني هنزل اشوف في  ايه


وهبط الرجل و بعد دقائق قليلة صعد الرجل 


احدي الركاب : في حرامي يا بنتي ومكان مليان حكومه قالوا ربع ساعة والقطار هيتحرك 

فريدة : ماشي شكراً لحضرتك 


و بعد ربع ساعه وصل السلطان ... دخل كنان بثقه و حوله الحراسة و رجال الشرطة الي محطة قطار


كنان بصرامة : هي في اني عربية بظبط 


احدي الحراس : يا فندم هي في عربية دي حضرتك هتدخل ولا احنا نتصرف 


كنان بحذر : اقفوا هنا لما نشوف الهانم 

و صعد كنان الي القطار و نظر الي المقعد فريدة وذهب الي فريدة 


كنان : مفكره هتهربي مني يا بنت مجدي 


فريدة بفزع : اعوذ بالله اععععععع حرررامي 


اجتمع الجميع علي صوت فريدة 


احدي الركاب : مالك يا جدع بالانسه 


الحارس : كل واحد يرجع مكانه دي مدام كنان بيه 


احدي الظباط : كل واحد يرجع مكاننننه دي مشكلة بين الاهل وهتتتحل مفههههوم 


فريدة بخوف : انت مش تطلقتني جيه ليه بقا 


كنان بعصبية : بت انتي اخلصي انزلي احنا موقفين القطار اخلصي يا بت 


جلست فريدة الي مقعد و قالت بطفولة : انا عايزه اشوف البحر و هسافر يعني هسافر 


اخذ كنان نفسا ثم قال : ارحمني منها يارب ارحمني من زباله المجتمع دي...  روح يابني اقطع زفت تذكرة


الحارس : هو القطار رايح فين يا فندم 


فريدة : اسكندرية 


كنان بخنقه : اخلص روح..  وتعالوا بلعربيات


وبلفعل ذهب الحارس و جلب التذكره 


كنان : تمام امشوا انتوا ... واشكروا الظباط و خلوه القطار يتحرك 


فريدة بهمس : حكومه و موقف القطار و عرف مكاني يارب في فيلم هندي انا 


كنان بضيق : قومي خلينا نقعد مكانا 


فريدة : مكان ايه تذكره بتاعتي رقمها هنا 


كنان : قومي يا اخرة صبري جبولك تذكره 


و ذهبوا الي العربة المكية و جلسوا كلاهما 


كنان اخذ نفساً طويلاً ثم قال : انتي عملتي كدا ليه


نظرت فريدة الي نافذة القطار و قالت : عملت ايه عشان مشيت...  عادي حسيت اني محتاجة اغير جو من غير ما ترقبني وحراسة وبتاع 


كنان بحزن : هو انا برقبك .. انا بس خايف عليكي..  انا بس مش عايز حد يخدك مني 


فريدة بحزن : عارف لو محصلش اللي حصل اوب امبارح ده كنت صدقتك..  انت اغتصبتني و ضربتني علي فكرا مش خدتني دريم بارك 


امسك كنان وجها و نظر اليها بحنان: بس انتي عارفة انا عملت كدا عشان مكنتش في وعي و كنت غيران عليكي يا ملوخيتي 


فريدة بتوتر : نزل ايدك يا عم وابعد عني بدل ما اعملك قضيه وكمان انت مش طلقتني 


كنان بابتسامه ساحره :  ههه مطلقتكيش علي فاكره كل حكايه اني اتعصبت لما لقيتك قاعدة مع واد ده وانا جوزك مش عارف اقعد معاكي يا فريدة بحبك


أحمر وجه فريدة و نظرت الي الارض وقالت : منا كمان بحبك يا سلطان زيتون 


في اللحظة دي كاد قلبك كنان ان يقف من سعاده


كنان بذهول : يالهوي يالهوي عليا قولتي ايه 


فريدة بضحك : مالك في ايه دنتا نافص تطلع قلوب من عيونك ... مقولتش حاجة متخدش في بالك 


وضع كنان رأسه علي كتف فريدة و امسك يدها بحنان : عارفة انا كنت جي احدفك تحت القضبان  

تركت فريدة يد كنان 


ضحك كنان و امسك يدها مره اخري وقال : بس فرحت انك قولتلي بحبك و هسافر معاكي لوحدنا 


فريدة : فين يسطا اللي لوحدنا دنتا كنت جي بوزاره الداخلية كلها و الحراسة و قولتلهم يروحوا هناك 


كنان بضحك : عملت كدا عشان خوفت تسافري ومعرفش اوصلك يا ملوخيتي


و بعد ساعه تم الوصول الي الاسكندرية و هبطوا من القطار و ذهبوا الي احدي العمارات و صعدوا الي الشقة و ذهبوا في نوم عميق يا تري ايه هيحصل لما يصحوا من نوم وياتري فرحتهم هتكمل ولا هيحصل حوار جديد هنعرف كل ده 

************************************

عارفه والله ان بارت صغير بس حقكوا عليا انا بكتب عشان مسدچات اللي جتلي علي صراحه انشاء الله بكرا هنزل بارت 18 وهيكون طويل باذن الله هينزل ع ساعه 12 بليل و قبل ما اقفل ادعولي 

#اغتصاب_مع_موافقة_الاهل

#بقلم_شهد_زكريا 

#كاتبة_الصغيرة

البارت 18من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع