اغتصاب_مع_موافقة_الأهل
#البارت 17
مدونة#موسوعة_القصص_والروايات
************************************
علي عيني تفوت بينا الليالي وتنتهي المواعيد 💔
صعدت فريدة الي القطار وجلست تنتظر انطلاق القطار ... وبعد نص ساعة
فريدة بقلق : لو سمحت.. هو في ايه مش معاد القطار من ساعه الا ربع
احدي الركاب : مفروض يا بنتي محدش عارف استني هنزل اشوف في ايه
وهبط الرجل و بعد دقائق قليلة صعد الرجل
احدي الركاب : في حرامي يا بنتي ومكان مليان حكومه قالوا ربع ساعة والقطار هيتحرك
فريدة : ماشي شكراً لحضرتك
و بعد ربع ساعه وصل السلطان ... دخل كنان بثقه و حوله الحراسة و رجال الشرطة الي محطة قطار
كنان بصرامة : هي في اني عربية بظبط
احدي الحراس : يا فندم هي في عربية دي حضرتك هتدخل ولا احنا نتصرف
كنان بحذر : اقفوا هنا لما نشوف الهانم
و صعد كنان الي القطار و نظر الي المقعد فريدة وذهب الي فريدة
كنان : مفكره هتهربي مني يا بنت مجدي
فريدة بفزع : اعوذ بالله اععععععع حرررامي
اجتمع الجميع علي صوت فريدة
احدي الركاب : مالك يا جدع بالانسه
الحارس : كل واحد يرجع مكانه دي مدام كنان بيه
احدي الظباط : كل واحد يرجع مكاننننه دي مشكلة بين الاهل وهتتتحل مفههههوم
فريدة بخوف : انت مش تطلقتني جيه ليه بقا
كنان بعصبية : بت انتي اخلصي انزلي احنا موقفين القطار اخلصي يا بت
جلست فريدة الي مقعد و قالت بطفولة : انا عايزه اشوف البحر و هسافر يعني هسافر
اخذ كنان نفسا ثم قال : ارحمني منها يارب ارحمني من زباله المجتمع دي... روح يابني اقطع زفت تذكرة
الحارس : هو القطار رايح فين يا فندم
فريدة : اسكندرية
كنان بخنقه : اخلص روح.. وتعالوا بلعربيات
وبلفعل ذهب الحارس و جلب التذكره
كنان : تمام امشوا انتوا ... واشكروا الظباط و خلوه القطار يتحرك
فريدة بهمس : حكومه و موقف القطار و عرف مكاني يارب في فيلم هندي انا
كنان بضيق : قومي خلينا نقعد مكانا
فريدة : مكان ايه تذكره بتاعتي رقمها هنا
كنان : قومي يا اخرة صبري جبولك تذكره
و ذهبوا الي العربة المكية و جلسوا كلاهما
كنان اخذ نفساً طويلاً ثم قال : انتي عملتي كدا ليه
نظرت فريدة الي نافذة القطار و قالت : عملت ايه عشان مشيت... عادي حسيت اني محتاجة اغير جو من غير ما ترقبني وحراسة وبتاع
كنان بحزن : هو انا برقبك .. انا بس خايف عليكي.. انا بس مش عايز حد يخدك مني
فريدة بحزن : عارف لو محصلش اللي حصل اوب امبارح ده كنت صدقتك.. انت اغتصبتني و ضربتني علي فكرا مش خدتني دريم بارك
امسك كنان وجها و نظر اليها بحنان: بس انتي عارفة انا عملت كدا عشان مكنتش في وعي و كنت غيران عليكي يا ملوخيتي
فريدة بتوتر : نزل ايدك يا عم وابعد عني بدل ما اعملك قضيه وكمان انت مش طلقتني
كنان بابتسامه ساحره : ههه مطلقتكيش علي فاكره كل حكايه اني اتعصبت لما لقيتك قاعدة مع واد ده وانا جوزك مش عارف اقعد معاكي يا فريدة بحبك
أحمر وجه فريدة و نظرت الي الارض وقالت : منا كمان بحبك يا سلطان زيتون
في اللحظة دي كاد قلبك كنان ان يقف من سعاده
كنان بذهول : يالهوي يالهوي عليا قولتي ايه
فريدة بضحك : مالك في ايه دنتا نافص تطلع قلوب من عيونك ... مقولتش حاجة متخدش في بالك
وضع كنان رأسه علي كتف فريدة و امسك يدها بحنان : عارفة انا كنت جي احدفك تحت القضبان
تركت فريدة يد كنان
ضحك كنان و امسك يدها مره اخري وقال : بس فرحت انك قولتلي بحبك و هسافر معاكي لوحدنا
فريدة : فين يسطا اللي لوحدنا دنتا كنت جي بوزاره الداخلية كلها و الحراسة و قولتلهم يروحوا هناك
كنان بضحك : عملت كدا عشان خوفت تسافري ومعرفش اوصلك يا ملوخيتي
و بعد ساعه تم الوصول الي الاسكندرية و هبطوا من القطار و ذهبوا الي احدي العمارات و صعدوا الي الشقة و ذهبوا في نوم عميق يا تري ايه هيحصل لما يصحوا من نوم وياتري فرحتهم هتكمل ولا هيحصل حوار جديد هنعرف كل ده
************************************
عارفه والله ان بارت صغير بس حقكوا عليا انا بكتب عشان مسدچات اللي جتلي علي صراحه انشاء الله بكرا هنزل بارت 18 وهيكون طويل باذن الله هينزل ع ساعه 12 بليل و قبل ما اقفل ادعولي
#اغتصاب_مع_موافقة_الاهل
#بقلم_شهد_زكريا
#كاتبة_الصغيرة
تعليقات
إرسال تعليق