القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

روايه ابن عمي البارت 65_66_67_68الاخيره للكاتبه اميره محمود في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


الروايه لسه بارت طويل وتخلص أنا والله عشت مع كل الأشخاص زيكم بالضبط والله وهيوحشوني ياريت تقولو رايكم فيها وتشجعوني في روايه انتقام وعشق

روايه ابن عمي

البارت 65_66_67_68الاخير 



للكاتبه اميره محمود

اي ده في ايه يا احمد انت اتجننت

احمد ، عادي مش بحبك وبتحبيني فيها ايه أما ابوسك

ايان ، لا يا حبيبي مش أنا اللي تتباس ياروح امك

احمد ، فضحتيني خلاص انا اسف

ايان ، لو حصل كده تاني أنا هوريك تصرف مش هيعجبك

احمد ، هو انتي بتحبيني

ايان ، اكيد طبعا بس الحب حاجه وقلت الادب حاجه 

استني كده الو ايوه يا سيلا

سيلا ، ايان اسمنا اجا في مسابقه الطبخ 

ايان ، لا لا بتكدبي

سيلا ، والله مش بكدب بس في مشكله المسابقه هتبقي في لبنان وهتقعد فتره طويله ممكن شهور


ايان ، أنا مرعوبه بابي ميوفقش

سيلا ، ربنا يستر وبابي ومامي ميعترضوش

ايان ، طب اقفلي أما اروح اسألهم وارد عليكي سلام


احمد ، في ايه

ايان ، كنت مقدمه في مسابقه طبخ تبع الجامعه واتوافق عليه أنا أخيرا هبقي مشهوره بس المشكله ان المسابقه في لبنان وهتقعد فتره طويله خايفه بابي ميوافقش 


احمد ، طب وانا


ايان ، مش فاهمه


احمد ، ايان أنا لسه مكلم ابوكي أننا نتجوز عالطول 


ايان ، ميجراش حاجه الجواز يتأجل عما اثبت نفسي


احمد ، انتي شايفه كده 


ايان ، احمد متبقاش اناني ده حلم عمرى


احمد ، لو روحتي المسابقه انسيني


ايان ، انت شايف كده 


احمد ، عن اذنك طالع انام ياللا وصلنا 


ايان ، وربنا انت نكد 


احمد ، شكرا تصبحي علي خير


ايان معبرتوش وطلعت غرفه نور 


ايان ، أخبرها ايه يابابي


زين ، أن شاء الله هتبقي كويسه عز خد بالك عليها ياعز ياللا يا كارما ياللا يا ايان ولو حصل حاجه كلمني 


عز ، ماشي تصبحوا علي خير


زين اخد كارما وراح غرفته 


ايان ، بابي عايزاك في موضوع انت ومامي


زين ، خير يا ايان


ايان ، أنا كنت مقدمه في مسابقه طبخ واتقبلت


زين ، كويس جدا مبروك يا حبيبتي


ايان ، بس في مشكله


زين ، خير


ايان ، المسابقه في لبنان وهتقعد فتره 


زين ، طب انتي عايزه ايه


ايان ، عايزه اروح عايزه اثبت نفسي في حاجه


زين ، طب وأحمد اللي هيموت ويتجوزك


ايان ، أما المسابقه تخلص نبقي نتجوز


زين ، هو هيوافق


ايان ، لا موافقش


كارما ، طب مانتي كده هتخسريه


ايان ، أنا عايزه يبقي ليه قيمه في المجتمع لو سمحت يا بابي متعترضش


زين ، أنا كنت بتعلم في أمريكا واخدت طب هناك فمش هقف في طريقك بس هل لو كسبتي المسابقه وخسرتي احمد هتبقي مبسوطه 


ايان ، معرفش بس انا لازم اروح والنبي يا بابي 


زين ، فكرى كويس ده مستقبلك احمد واللا المسابقه 


كارما ، والله أنا متأكدة انك هتخسري الاتنين


ايان بصتلها بعيون كلها دموع ، ليه كده يا مامي لو كانت حور كنتي شجعتيها 


زين ، وبعدين يا كارما ايان روحي يا حبيبتي نامي وقبل ماتنامي فكرى في احمد عشان متظلمهوش


ايان ، خلاص ماشي يا بابي تصبح علي خير


زين ، وانتي من أهله


،،،،،،،،،،ؤؤؤ،،،،،،،،،،،،

صباح تاني يوم الكل قاعد بيفطر علي السفره


ايان ، بابي انا هحضر شنطتي عشان هسافر القاهره عشان هسافر مع البعثه للمسابقه


ادهم ، هو انتي مسافره يا ايان


ايان ، اه هشترك في مسابقه طبخ في لبنان وان شاء الله هكسب 


ادهم بص لاحمد 


احمد عمال ماسك الشوكه وعمال يحرك زيتونه في الطبق


محمود ، كيف يا ولدي بتك تسافر لوحديها لبنان


ايان ،. انا مش صغيره يا جدو واعرف احافظ علي نفسي كويس


محمود بزعييق ، مفيش حاجه اسمها أكده


ايان ، والنبي والنبي يا جدو عشان خاطري متخليش بابي يعترض عشان خاطرى


محمود ،. اني اللي بوظت ابوكي سبته يسافر امريكا وبعدين اتجوز امك وبعدين انتي واختك اللي ماشين بلبس لو كنتو في الصعيد كنتوا اضربتوا بالنار


كارما قامت وقفت مره واحده ، شكرا يا حج محمود


نور ، استني يا كارما وقامت تجرى وراها


جودي ، ليه كده يا عمي


زين ، أنا مراتي مالها وبناتي يا بابا عشان تغلط فيهم قدام الكل ليه كده طول عمرك شايفني غلط في كل حاجه ليه انا ذنبي ايه وليه تكسر بخاطر مراتي وعيالي


ادهم ، مينفعش تكلم ابوك كده 


زين ، وعادي ابوك يقول لمراتي وبنتي كده 


ادهم ، اعقل يا زين ونحاول نلم الموضوع 


زين ، مفيش مواضيع هتتلم أنا ماشي ومش هوريكوا وشي تاني 


ادهم قام وقعد يشده من كتفه ، اهدي يازين قولت


احمد ، استني يا ايان 


ايان ، نعم


احمد ، انتي هتمشي وتسيبني بجد


ايان ،. ايوه وياريت كل حاجه بنا انساها أنا مش عايزه حد في حياتي 


احمد ، ماشي سلام يا ايان


ايان ، سلام وطلعت غرفه مامتها

،،،،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،،،،

كارما ، أنا همشي والله ما هقعد دقيقه هنا يا نور 


نور ، انتي عارفه أن بابا كبر ومبقاش عارف بيقول ايه


زين دخل ، ياللا يا كارما حضرى الشنط عشان نمشي


نور ، انت هتمشوا بجد وانتو زعلانين كده


كارما ، نور لو سمحتي ابقي خلي بالك من حور لأنها سخنه وتعبانه وعشان بس السخونيه غلط عالبيبي


نور ، هي حور حامل 


كارما ، اه أنا ماشيه متقوليلهاش حاجه بقي قولي لها اني مشيت عشان اوصل ايان عشان المسابقه


ايان ، يعني وافقم يا مامي


كارما ، اه يا روح قلبي


ايان راحت بستها وباست زين


ايان ، أنا بعشقم انتو الاتنين أما اروح احضر شنطتي ياس


زين بص لايان وابتسم


نور ، طب أنا نازله عن اذنكم


،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،

نور ، ينفع كده يا بابا اللي عملته


محمود مسح دموعه ، غصب عني يا بتي أنا انفعلت جامد غصب عني


ادهم ، طب حاول تصالحهم يا بوي عشان ميمشوش


محمود ، طب انده لزين ومرته


احمد ، هما نازلين عالسلم اهم يا عمي


محمود ، زين 


زين ، نعم يا بابا


محمود ، أني آسف ياولدي آسف يابتي أني غلط حججوا عليه وراح معيط


زين راح جرى حضن أبوه ، خلاص يا بابا حصل خير خلاص


محمود ، حجج عليه يابتي


كارما بصت في الارض ، حصل خير يا حج محمود ياللا يازين عشان نلحق نوصل ايان 


محمود ، انتو هتمشوا برديك


زين ، اه عشان نوصل ايان للمطار وكفايه كده احنا نروح نشوف مصالحنا


محمود ، ماشي يا ولدي مع السلامه وانتي يابتي متمشيش من اهنه وانتي زعلانه مني


كارما ، أنا عمرى مازعلت منك ياللا سلام يا جماعه 


ادهم ، احنا هنام حاجتنا ونروح وراكوا


زين ، ماشي يا ادهم سلام


وخرج هو ومراته وايان


،،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،

ايان سافرت المسابقه مع اصحابها وانقطعت علاقتها باحمد بعد شهرين ايان رجعت مصر خرجت من نص المسابقه وروحت البيت


ايان ، يا مامي افتحي بقي


جودي ، ايان حمدالله على السلامه والله وحشتيني


ايان ، ازيك يا طنط وراحت حضنتها وباستها 


جودي ، تعالي ادخلي مامتك لسه مجتش هي وباباكي عشان هما عند حور معزومين عالغدا


ايان ، اوك طابخه ايه بقي عشان هموت من الجوع


جودي ، يا قلبي مكنوش بيأكلوكي في المسابقه مع انها مسابقه طبخ


ايان ، هههههه ده انا كنت باكل الاكل كله 


جودي ، هههههه فضحتينا يعني


ايان ، اكيد 


فجأه الباب اتفتح ودخل احمد


جودي ، حبيبي انت جيت


احمد ، لا لسه


جودي ، طب خش سلم علي بنت عمك اجت من لبنان عما ادخل احطلكم تاكلم


احمد ، حمد الله على السلامه


ايان فضلت واقفه تتأمل كل حاجه فيه كانت وحشاها


احمد ، مالك


ايان ، ها مفيش


احمد ، أمم أنا سمعت انك طلعتي من المسابقه


ايان ، سمعت يعني مكنتش بتتفرج عليه


احمد ، ساعات وساعات بس هارد لاك 


ايان ، عادي عديت نص المسابقه وكفايه شيفات عالميين كان بيعجبهم اكلي


جودي ، بصراحه يا بت يا ايان الاكل اللي كنتي بتعمليه كان شكله بيبقي روعه


ايان ، أمم اهم حاجه الشكل العين بتاكل قبل التم


جودي ، تم اسمه حنك يا حبيبتي انتي لقطي كلامهم 


ايان ، والله في كلام كتير باظ يا جوجو


جودي ، نبقي نصلحه تاني ياللا دوقي اكلي وقولي رايك عما افتح الباب عشان بيخبط


جودي ، ازيك يا ايسل ادخلي يا حبيبتي


ايسل ، اي ده ايان حمد الله على السلامه


ايان استغربت ايه اللي جابها هنا ، الله يسلمك يا حبيبتي


احمد ، حماتك بتحبك اقعدي كلي معانا وبعدين نبقي ننزل سوا نجيب الفستان


ايسل ، لا مليش نفس يا حبيبي شوفتك شبعت بس ياللا بقي خلص عشان ننزل 


احمد ، اه نسيت مش تقوليلنا مبروك أنا خطبت ايسل صحبتك نازلين نجيب الفستان عشان الحفله


ايان بصدمه ، ااالف مبروك عن اذنكم وراحت جرى عالحمام قبل ما دموعها تنزل 


احمد ، هغسل أيدي وجيلك حالا 


ايسل ، ماشي يا حبيبي


ايان واقف جوه في الحمام قدام المرايا وعماله تعيط جامد


احمد واقف بره وسامعها وراح مخبط عالباب


ايان ، ثواني هخرج حالا وغسلت وشها وجايه تفتح الباب احمد دخل وقفل الباب


ايان ، في ايه


احمد ، تعيطي ليه


ايان ، مبعيطش وافتح الباب مينفعش كده 


احمد ، انتي اخترتي طريق وقولتلك هتخسريني وبردك ماسمعتيش كلامي وروحتي بتعيطي ليه دي الوقت


ايان ، قولتلك مبعيطش ولو هعيط مش هعيط علي راجل خاين 


احمد ، بقي أنا خاين وبالنسبه للهزار والرخامه اللي كنتي بتعمليها في المسابقه مع حسين


ايان ، اه قصدك سونه ده عسل


احمد بتأليس ، سونه 


ايان ، ده انت كنت متابع بقي


احمد ، فارق معاكي


ايان ، تؤ تؤ 


احمد فتح الباب وجاي يخرج 


ايان ، اوف سونه بيرن اكيد وحشته


احمد سابها ومشي


ايان ، ايوه يا مامي انتي فين


كارما ، انتي اجيتي 


ايان ، اه وياللا بقي عايزه انام


كارما ، احنا هنتاخر يا حبيبتي خشي ريحي عند مرات عمك علي ما اجي


ايان ، ماشي يا مامي سلام


احمد ، هههههه هي دي سونه 


ايان بصدمه ، هو انت هنا من أمتي


احمد ، من اول سونه 


ايان ، والنبي اسكت بقي أنا من امبارح منمتش وحاسه اني هنام علي نفسي 


احمد ، ادخلي نامي في اوضه نور


ايان ، طنط يا طنط والنبي هنام عندك علي ما مامي تيجي


جودي ، ادخلي يا حبيبتي خدي شاور والبسي حاجه من هدوم نور ونامي


ايان ، ماشي ياقمر تصبحي علي خير ودخلت اوضه نور


ايسل ، اي ده هي هتنام هنا عادي كده


جودي ، وماله بيت عمها تعمل اللي هي عايزاه


احمد ، مالك يا ايسل


ايسل ، مفيش يا حبيبي مش ياللا ننزل


احمد ، ماشي ياللا


اشوف ارائكم وتفاعلكم بليز



روايه ابن عمي

البارت ٦٦

للكاتبه اميره محمود

علي فكره احنا ابتدينا الروايه باحمد ونور ولاد العم وقصه حبهم وهتنتهي بقصه حب ولاد العم احمد وايان

احمد ،، ايسل الفستان ده مش هينفع ده عريان خالص


ايسل ، هو يوم يا حبيبي يوم بس ومش هيتلبس تاني

احمد ، يوم ايه ده قميص نوم


ايسل ،. في ايه يا احمد


احمد ، عارفه أنا اجيت معاكي ليه عشان عارف انك هتجيبي حاجه عريانه عشان كده صممت انقيه معاكي


ايسل ، احمد الفستان ده عجبني ومش هاخد غيره ومش عايش علي زوق حد


احمد سرح وافتكر ايان أما قالها الفستان مينفعش تنزليبه غيرت هدومها ونزلت خليته ينقي الفستان علي زوقه 


ايسل ، ايه يا بني روحت فين


احمد ، ها مفيش بس الفستان مش عجبني 


ايسل ، طب ايه رايك في ده اهو طويل للارض


احمد ، طب وبالنسبه لفتحه السقف دي 


ايسل ، بص أنا هقيسه وتقولي رايك


احمد ،. ماشي بس ياللا


ايسل خرجت بالفستان وصدرها تقريبا كله كان باين 


احمد ، يخربيتك ادخلي بسرعه غيريه


ايسل دبت في الارض ، يووه ماله ده 


احمد ، بقولك ادخلي غيريه 


ايسل ، بص انا مش هجيب حاجه ولو سمحت روحني أنا هجيب الفستان لوحدي لاني مبحبش زوق حد


احمد ، طب غيريه ياللا وفجأه موبايله رن خرج يرد بره عشان ايسل متسمعش


احمد ، نعم عايزه ايه


ايان ، موبايلي هيفصل ومامتك راحت لنور لأنها بتولد فعايزه الشاحن 


احمد ،. نور بتولد


ايان ، اه 


احمد ، الشاحن علي الكمودينو اللي جنب سريري


ايان ، شكرا باي


ايسل ، كنت بتكلم مين


احمد ، مش وقتك خالص ياللا عشان اختي بتولد ياللا عشان اوصلك واروحلها


ايسل ، اممم طيب ماشي مبروك


احمد وصلها بسرعه بيتها وراح لنور المستشفي


،،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،

نور بدموع ، أنا خايفه اوي يا محمد أنا عايزه اعيش عشانك وعشان ولادي


محمد بدموع ، هتعيشي والله هتبقي كويسه أنا مش هعيش دقيقه واحده من غيرك


نور ، لو حصلي حاجه خلي بالك من الولاد وربيهم كويس ومتتجوزش والنبي 


محمد ،. بس بقي انت انتي اللي هتربيهم وهيكبروا قصادنا احنا الاتنين واحنا اللي هنجوزهم بس قولي يارب


نور ، يارب يا حبيبي يارب


زين ، ياللا يا حبيبتي وخدها ودخل العمليات


الباب اتقفل ونور وزين وكارما جوه مع نور وهي بتولد


ادهم ، نور ارجعي لبابي يا حبيبتي ارجعي لحضنه أنا محبتش حد قدك انتي وامك واخوكي نور عيني متروحيش مني 


جودي ، اهدي يا حبيبي أن شاء الله هتخرجلنا بالسلامه

احمد اجي جرى ، ماما هي نور دخلت


جودي ، اه يا حبيبي


احمد ،. مقولتليش ليه أن نور بتولد قبل مانزل 


جودي ، الميا اللي علي البيبي نزلت كلها ولازم ولاده حالا بقولك يا احمد معلش روح هات اكل لأيان لأنها في البيت بقالها كتير مكالتش وكمان متغدتش روح وديلها اكل


احمد ، ماشي مش عايزه حاجه من البيت


جودي ، لا يا حبيبي 


احمد سابهم وراح البيت


احمد خبط عالباب 


ايان ، مين


احمد ، افتحي يا اختي هيكون عفريت


ايان فتحت ، هو مش انت معاك مفتاح


احمد ، بس في حد غريب في البيت فلازم اخبط


ايان ، هو أنا غريب


احمد ، مقصدش بقولك أنا جبت العشا ده ليكي 


ايان ، هو اللي معاك ده ايه


احمد ، ده اندومي جايب ليه خمس اكياس


ايان ، يا مفجوع والله العظيم هاكل معاك


احمد ، طب بتعرفي تعمليه 


ايان ، أنا جايه من مسابقه طبخ ومعايا سياحه وفنادق مش هعرف اعرف اندومي


احمد ، طب ياللا يا حلوه ادخلي اعمليه 


ايان ، ماشي 


احمد ، ادخل اساعدك 


ايان ، تعالي 


احمد دخل المطبخ معاها 

ايان ، هي الحلل فين


احمد ، فوق 


ايان جابت الكرسي وطلعت عليه تجيب الحله 


احمد ، ههههه مش طايله الحله مانتي طالعه اوزعه لعمتك نور


ايان ، والله انت رخم وجايه تنزل 


احمد شالها من رجليها ، اتأسفي


ايان ، نزلني يا رخم بقي


احمد ، تؤتؤ 


ايان ، خلاص اسفه نزلنلي بقي


احمد نزلها براحه لحد ماعنيه اجت في عين ايان فضلوا واقفين يبصوا لبعض نظرات كلها اسئله لحد ما ايان عيطت احمد اخدها في حضنه جامد


احمد ، وحشتيني


ايان بدموع ، بأماره ايسل


احمد ، انتي السبب انتي اللي سيبتيني


ايان ، انت مكنتش قادر تصبر أما المسابقه تخلص


احمد ، لا كنت عايزك عالطول معايا مكنتش عايزك تبعدي عني كنت بحبك 

ايان بعدته عنها مره واحده ، كنت أممم نسيت انك دي الوقت بتحب خطيبتك انا اسفه


احمد ، اممم بحبها بتسمع كلامي ومبتغلطش فيا ومبتنمش وهي مزعلاني


ايان ، ربنا يهنيكوا وجايه تخرج


احمد ، الاندومي


ايان ، اعمله انت انا مليش نفس


احمد ، طيب ووقف يعمل الاندومي

ايان دخلت اوضتها وفضلت تعيط عشان مسمعتش كلام حد وأحمد راح منها


احمد خبط عالباب ، ايان 


ايان مسحت دموعها ، نعم


احمد ، ممكن تفتحي 


ايان قامت فتحت الباب ، نعم


احمد شدها واخدها المطبخ 


ايان ، في ايه بتشدني كده ليه


احمد ، اقعدي كلي معايا مش هاكل لوحدي أنا حططلك طبقك اهو ياللا وقعد هو علي الكرسي


احمد ، هو انتي كنتي بتعيطي


ايان ، أنا اااا لا دي حاجه دخلت عيني 


احمد ، اممم كلي عشان هنزل اروح لنور


ايان ، ممكن اجي معاك


احمد ، ماشي كلي وياللا ننزل ياقمر


ايان ، قمر 


احمد ، طبعا قمر احم ياللا كلي ايه رايك


ايان ، محسسني انك عامل اكل يعني


احمد ، اه طبعا ده انا تعبت عما خلصته


ايان ، ههه اه جميل تسلم ايدك


احمد ، اي اخبار حسين مكلمكش انهارده 


ايان ، ويكلمني ليه


احمد ، الكل كان عارف انكم بتحبوا بعض وكل اللي كان بيشوفكم مع بعض كانوا بيقولوا انكم لايقين علي بعض


ايان قامت وقفت ، اولا يا استاذ احمد أنا مفيش حاجه بيني وبين حسين ثانيا حسين متجوز وبيحب مراته ثالثا وده الاهم أنا رايحه مسابقه تضيفلي حاجه في مستقبلي مش رايحه اتعرف علي شباب أو احب


ااحمد قام وقف ، طب اهدي واقعدي نخلص اكل 


ايان ، لا شبعت أنا داخله اغير هدومي عشان انزل معاك


احمد دخل اوضته عما ايان تخلص لقي البرواز اللي عليه صورته عالسرير عرف أن ايان كانت ماسكه صورته


ايان ، ياللا يا احمد أنا خلصت 


احمد ، هو مين اللي شال البرواز اللي عليهصورتي من علي الكمودينو وحطاها علي السرير


ايان وشها احمر ، ااااانااااا أنا ايش عرفني


احمد ، أمم ماشي 


ايان ، أنا جهزت ياللا


احمد ، هتمشي معايا كده 


ايان ، اه ماله

ايان كانت لبسه بلوزه حمرا قط علي برتقول جينز ولبسه صندل احبال


احمد ، ادخلي غيري يا ايان الله يهديكي


ايان ، والله أنا شاريه اللبس ده من لبنان عشان البسه مش جيباه كده وخلاص وثم أن انت مالك انت ليك تتحكم في ست ايسل بس


احمد بزعيييق ، ايان 

ايان مقدرتش تمسك دموعها

احمد ، استني 

ايان ، نعم 

احمد ، أنا مش عايز حد يشوف منك حاجه 

ايان ، طب وانت مالك ومالي

احمد ، ابن عمك وزي اخوكي ومرضاش لأختي تمشي الكل يتفرج علي جسمها

ايان ، اخويا 

احمد ، اه اخوكي 

ايان دخلت الاوضه وغيرت هدومها لبست دريس طويل مقفول وفردت شعرها الطويل ورا ضهرها 


ايان ، خلصت ياللا

احمد ، تصدقي انك كده احلي الاول كأنك واحد شقطها من شارع جامعه الدول

ايان ، شكرا يا محترم 

احمد ، طب ياللا بينا

،،،،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،،،،،،،،،

زين خرج من العمليات هو وكارما شايله البيبي 

محمد ، ايه يا خالو

زين ،. الحمد لله البيبي كويسه جدا

محمد بزعيييق ، بيبي مين نور عملت ايه نور فين

زين ، للاسف هتدخل العنايه لحد ماالقلب يبقي كويس مقدرش اطمنكم دي الوقت المطلوب انكم تدعولها

محمد بزعييق ، ياااااربي 

كارما شايله البيبي وعنيها كلها دموع

احمد وصل هو وايان واول ماشاف كارما بتعيط ومحمد حاطط رأسه عالحيطه وجودي بتعيط و ادهم قاعد بيعيط علي الكرسي

احمد فكر أن اخته ماتت وخرج يجرى من المستشفي وايان بتجرى وراه


احمد خرج بره المستشفي وركب عربيته وايان ركبت بسرعه معاه


ايان بدموع ، اهدي اهدي يا احمد 

احمد ، اختي راحت مني يا ايان معدش ليه حد في الدنيا دي 

ايان ، أنا اهو يا حبيبي اختك وحبيبتك وكل حاجه بس اهدي

احمد فضل يخبط رأسه في دريكسيون العربيه 

احمد ، ليه ليه كده ولادها دول ذنبهم ايه ليه


ايان اخدته في حضنها وهي منهاره ، اهدي ياحبيبي والنبي بلاش كده عشان خاطرى والنبي اهدي


احمد فضل يعيط جامد في حضن ايان وفجأه موبايل ايان رن

ايان ، ايوه يا مامي

كارما ، انتي روحتي فين

ايان ، أنا واقفه بره مع احمد 

كارما ، طب تعالي خدي بنت نور معلش عشان هفضل اتابع حاله نور مع ابوكي أنا ونور عمتك


ايان ، هي نور كويسه

كارما ، الحمد لله ولدت بس في العنايه ربنا معاها

ايان زقت احمد من حضنها ، ماشي يا مامي جيالك حالا

ايان ، متبقاش تاخد علي كده انت نمت في حضني واللا ايه


احمد ، هي نور كويسه

ايان ، اه في العنايه وهتبقي كويسه 

احمد ، طب الحمد لله يارب

ايان ، ربنا يسامحك لازم تخبط دماغك تعور نفسك كده اهو الفستان اتعك دم 

احمد ، حد قالك تشديني في حضنك

ايان ، مانت اللي تبت 

احمد ، أصل حضنك حنين اوي 

ايان بتأليس ،. يا حنين

احمد ، طب ياللا انزلي 

ايان ، تؤتؤ مش هنزل قبل مالدم ده يروح 

احمد ، طب في مايه اهي حاسبي أما امسحهولك بالمنديل

ايان ، انت اهبل واللا بتستهبل


احمد ، أنا غلطان أما امك تقولك اي الدم اللي علي صدرك ده هتقوليلها ايه

ايان ، انت سافل هات المنديل والميا هنضفه أنا يا رخم

احمد ، رخم بردك

ايان ، واهبل ومجنون


احمد باصلها بكل غل وراح مزعق ، اياااان


ايان ، مش احنا اخوات عادي بقي يا دودو 


احمد ، دودو هههههه فكرتيني بسولا أما اتصل اطمن عليها

ايان ، اممم الفستان نضف أنا نازله واتكلم براحتك بس متنساش تروح تعمل حاجه للجرح ده سلام


احمد لنفسه ، يخربيتك ده وانا بعشق امك وبعدين افتكر اخته وقال طب اماوهي كويسه هما بيعيطوا ليه أما اروح اشوف في ايه


،،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،

عز ، هي ماما جوه معاها لسه يا خالو 


ادهم ، اه بتابع حالتها مع خالك زين


عز ، أمم أن شاء الله خير


حور ، أنا خايفه اوي يا عز محمد صعبان عليه اوي


عز ، متخافييش يا حبيبتي ادعيلها بس 


حور ، يارب انت اللي قادر علي كل شئ 


كارما ، حور معلش خلي معاكي بنت نور عما ادخل العنايه اشوفها اصل قولت لأختك تيجيلها ومش عارفه مجتش ليه


حور ، ماشي يا مامي 


عز ، بسم الله ماشاء الله زي القمر


حور ، فعلا يا عز قموره اوي 


ايان ، طب هاتي عنك يا حبيبتي كفايه اللي في بطنك


حور ، ايان حبيبتي وحشتيني حمدالله على السلامه


ايان ، الله يسلمك ياقلبي

عز ، والله وحشتنا لماضتك

ايان ، رجعتلكم اهو بعد غياب

يوسف صاحب عز ، عزو اخبارك اي 

عز ، جو حبيبي ازيك انت اشتغلت هنا

يوسف ، اه الحمد لله طبعا خلصت وبتدرب هنا ازيك يا حور مبروك عالحمل

حور ، الله يبارك فيك يا يوسف تسلم

يوسف ، لا متقوليش انتي ايان من مصر اللي كانت في المسابقه بتاعه الطبخ


ايان ، هههههه اه هي ده أنا بقيت مشهور اوي 


يوسف ، هو انتي قريبه عز


عز ، بنت خالي واخت مراتي وبنت دكتور كارما ودكتور زين


يوسف ، تصدق فعلا شبه دكتور كارما خالص هي وحور


عز ، انت تخصص ايه احسن انت اكبر مني بسنتين ومأصليش سألتك


يوسف ، مخ واعصاب


حور ، صعب شويه تخصصك 


يوسف ، جدا


حور ، عز أنا هروح اقعد أنا وايان عشان تعبت وقوف


عز ، ماشي روحي ياقلبي


احمد ، ازيك يا عز


عز ، احمد باشا ليك وحشه يا باشا


احمد ، ههههه 


يوسف ، عز هي ايان مرتبطة


احمد الضحكه راحت من وشه ، انت مالك ومالها


يوسف ، مفيش لو مش مرتبطه اتقدملها


عز ، لا مش مرتبطه يا يوسف


يوسف ، طب تمام لو كده هكلم دكتور زين بقي عن اذنكم

عز ، اي اخبارك يا احمد 


احمد وقف سرحان أن ممكن ايان تروح منه وبعدين افتكر أنه خاطب

عز ، احمد احمد

احمد ، ها في ايه


عز ، ولا حاجه يا حبيبي تعالي ياللا نروح عشان قعدتنا زى عدمها


عز ، ياللا يا حور انتي وايان هنروح


ايان ، طب البيبي هعمل معاه ايه


عز ، هكلم مامتك تكتب لينا اسم لبن تعمليه للبيبي


ايان ، هو أنا اللي هاخدها


عز ، اه عشان أنا كفايه عليه يزن وحور حامل


ايان ، اوك ماشي اهو الواحد يلاقي حاجه تسليه


حور ،. دي هتسليكي أما تقولي يابس


كارما اجت عليهم


ايان ، أنا هروح يا مامي هاخد البيبي معايا


كارما ، خلاص ماشي روحي البيت وانا اول ما اطمن علي نور هروح عالطول أنا وبباكي


ايان ، ماشي بس اكتبيلي اعمل ايه وانا اعملهولها واسم اللبن واهم حاجه المفتاح


كارما ، ماشي وكتبت لحور كل حاجه وفهمتها تعطيها اللبن ازاي


احمد ، عز روح انت ومراتك وانا هاخد ايان اوصلها معايا


حور ، طب ماتيجي تباتي معانا


ايان ، لا هروح بيتنا الجميل ابات فيه انا والقمر ده لوحدنا البيبي ضحك


ايان ، شوفتي بتضحك ازاي بتحبني 


حور ، طب ياللا يا مجنونه سلام


ايان ، ماشي سلام ياللا يا احمد وصلني 


وقفوا قدام صيدليه

ايان ، تعالي ننزل سوا نجيب اللبن والببرونه والبامبرز


ايان وقفت طلبت حاجه البيبي وأحمد واقف منسجم جدا معاها

ايان بتفتح شنطتها تحاسب 


احمد ، انتي بتعملي ايه بس وبص للصيدلي الحساب كام

الصيدلي ، ربنا يخليهولكم ده اول خلفكم

ايان ، اه احمد أنا هخرج عشان مش قادره اقف اكتر من كده


احمد استغرب تصرفها وحاسب وخرج ركب العربيه


احمد ، هو انتي ليه عملتي كده ههههههه


ايان ، اه لو مش مامته أو بباه يبقي خطفينه ويطلب لينا البوليس 

احمد ، أنا البوليس متخافيش


ايان ، ماشي يا مغرور افندي 


البارت القادم الاخير مش هنزله الا أما اشوف التفاعل


لو جاب تفاعل هنزل بقيت البارت اللي هو بارت الفرح اول ما يعدي 2000لايك

النهااااااااايه 1 ياجدعان لسه النهايه 2بارت صغير للفرح

ابن عمي الجزء الثالث

البارت 67والاخييييييير

للكاتبه اميره محمود

احمد وايان روحوا البيت 

احمد ، أنا هدخل خلي بالك بقي من القمر ده لو حصل حاجه خبطي عليه

ايان ، اوك ماشي تصبح علي خير واخدت بنت نور ودخلت عملتها اللبن

ايان ، ياللا يا روحي نشرب اللبن أن شاء الله مامي تبقي كويسه وتخرج من العنايه بالسلامه


احمد اتصل بآيان ، اي الاخبار


ايان ، رضعتها ونامت


احمد بصدمه ، رضعتيها ازاي اوعي


ايان ، أمم هنستظرف 


احمد ، هههههه طب أنا مش جايلي نوم أنا خايف اوى اول مره احس بخوف كده علي نور

ايان ، اممم لا أن شاء الله هتبقي كويسه متخافش


احمد ، بقولك ماتيجي نتكلم للصبح 


ايان ، اومال ايسوله فين روح كلمها أنا مش فاضيالك عايزه انام عشان اكيد هتصحي تعيط شويه كده 


احمد ، فعلا اروح أكلم ايسولتي حبيبتي بالحق مش انتي جايلك عريس 


ايان ، بجد مين ياترى


احمد ، يوسف صاحب عز وهيكلم ابوكي بكره


ايان ، أمم هو كويس ومحترم كده وكفايه أنه معجب بطبيخي وبص للاكل اللي بعمله مابصش لسونه


احمد ، والله طيب مبروك مقدما


ايان ، الله يبارك فيك سلام وراحت قافله

،،،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،،

احمد لنفسه ،. والله هتجننيني يا ايان مش عارف اعمل اي معاكي بس مش هينفع استمر خالص مع ايسل اعمل ايه معاكي يا ايان


ايان ، ماشي يا احمد والله لهوريك عشان تبقي تروح تخطب صحبتي والله لهكسرك زى ماكسرتني 


،،،،،،رؤؤؤؤؤ,,,,,,,,,,

تاني يوم الصبح 

محمد كان بيصلي وفضل يعيط ، يارب متحرمنيش منها يارب عشان خاطرى يارب عشان خاطر ولادي ميربهمش غيرنا احنا الاتنين يارب أنا مش هقدر اعيش من غيرها 


وخلص صلاه وطلع قعد في الاستراحه مع ادهم وجودي 

الممرضه نزلت اللي في العنايه جودي ندهتلها 

جودي ، هو انتي استلمتي مكان النيرس وفاء في العنايه


الممرضه ، ايوه يا دكتور 


جودي ، بقولك هي الحاله اللي في العنايه عامله ايه دي الوقت

الممرضه ، مفيش حد في العنايه


جودي ، لا بنتي في العنايه 


الممرضه ، ممكن يكونو خرجوها بس انا مستلمه العنايه مفيهاش حد


محمد ، يعني ايه نور جرالها ايه وطلع يجرى طلع يدور علي مامته 


ادهم اتصل بنور ، ايوه يا نور نور بنتي فين


نور ، الحمد لله بقت كويسه وراحت غرفه عاديه


ادهم ، الف شكر وحمد ليك يارب الف شكر وحمد ليك يارب


جودي ، ايه يا ادهم


ادهم ، الحمد لله بقت كويسه وراحت غرفه عاديه


جودي بدموع ، الحمد لله ياااه مانت كريم يارب ياللا نطلعلها

محمد قابل كارما 

كارما ، في ايه يا محمد بتعيط ليه


محمد ، مراتي فين يا طنط 


كارما ، الحمد لله بقت كويسه وطلعت غرفه عاديه فوق

محمد نزل سجد وفضل يعيط ، الحمد لله يارب الحمد لله

ادهم شافه ندهله ، محمد تعالي يا حبيبي نطلعها


محمد طلع مع خاله لنور وهو منهار حرفيا 


دخل يعيط ويضحك في نفس الوقت اول ماشافها فايقه 

محمد راح باسها من راسها ، حمدالله على السلامه يا حبيبتي

نور ، الله يسلمك يا حبيبي هي بنتي فين


محمد ، معرفش تعرفي اني معرفش شكلها ولا بصتلها اصلا 


نور ، اخس عليك يا محمد


ادهم ، حمد الله على السلامه يا حبيبتي 

نور ، الله يسلمك يا بابي يا حبيبي 

جودي ، الحمد لله يا حبيبتي كنا هنتجنن عليكي 


نور ، ربنا يخليكوا ليه يارب


كارما دخلت ، بنوتك مع ايان فاتها طول الليل مجنناها


نور ، ايان يا مصبتي وايان هتعرف تفوقلها دي آخرها حله محشي صنيه بطاطس واول ماتيجي تشيلوها بيبي لسه مولوده


كارما ، هههههه أنا هكلمها تجيبها وتيجي 


جودي ، أنا برن علي احمد هكلمه يجيبها ويجي 


ايوه يا احمد بقولك اختك فاقت اهي الحمد لله هات ايان ببنت نور عشان عايزه تشوفها


احمد ، ماشي يا ماما هنيجي اهو 


ايان نامت علي الكنبه اللي في الصاله وهي شايله بنت نور فجأه الباب خبط حطت البنت علي الكنبه وراحت تفتح الباب من غير ماتاخد بالها من اللي هي لبساه شورت قصير وباضي كت 


احمد ، الله ايه الجمال ده 


ايان بتفرك في عينيها ، عايز ايه


احمد ،، انتي ازاي تفتحي كده 


ايان بصت علي نفسها وقفلت في وشه الباب وكلمته من ورا الباب 

ايان ، عايز ايه

احمد ، نور فاقت غيري هدومك وياللا عشان عايزه تشوف بنتها

ايان ، بجد طب الحمد لله ثواني نغير هدومي واجيلك حالا

في العربيه

احمد ، انتي ازاي تفتحي الباب كده افردي كان حد تاني غيري 


ايان ، مكنتش اخده بالي وراحت متوبه 


احمد ، هو انتي منمتيش


ايان ، بنت اختك ماشاء الله عليها كانت بتذاكر طول الليل

احمد ، وانتي صاحيه بترجعيلها هههههه


ايان ، ايوه يا خفيف


احمد ، ايان متستهزقيش بيا تاني لو سمحتي فاهمه


ايان ، أنا اسفه ياحبيبي


احمد ، ايه أنا سمعت حاجه


ايان ، عادي ما احنا اخوات


احمد ، اه اخوات وماله يا روحي أنا بعشقك يا اختي يا حبيبتي والمصحف


ايان بصت له وعنيها كلها دموع ، شكرا بس بلاش كلام من ده عشان ايسل متزعلش منك


احمد ، ماشي وفضل ساكت لحد مادخلو المستشفي


يوسف كان لسه داخل المستشفي ، انسه ايان اخبارك


ايان ، الحمد لله يا دكتور يوسف


يوسف ، اي اخبار البيبي شكلها منيمتكش طول الليل


احمد ، هو انت هتتصاحب عليها انت مش شايفني مش مالي عينك


ايان ، في ايه يا احمد مالك

احمد ، ياللا عشان البنت صحت عشان متعيطش

ايان ، ماشي ياللا عن اذنك يا دكتور يوسف


احمد ، اووووف

ايان مشت مع احمد وركبت الاسانسير عشان تطلع غرفه نور ، وربنا عيب اللي عملته ده انت حرجت الراجل ده هيبقي خطيبي


احمد قرب منها جامد وراح مقبلها بكل عنف لدرجه انه طلع غيظه منها كله في القبله 


ايان خبطته برجليها عشان يبعد عشان البيبي علي أيدها وهي معدتش قادره تاخد نفسها


ايان وشها احمر وفضلت باصه في الارض 


احمد ، عشان تبقي تقولي خطيبي 


ايان عيطت بصوت واطي


احمد ، أنا آسف والله غصب عني أنا مقدرتش اسمعك بتقولي كده 


ايان بدموع ، ليه كده مش احنا اخوات


احمد ، اه اخوات والله لو سمعتك بتقولي كده تاني لهعمل كده تاني 


ايان ، طب وايسل


احمد ،. انا فركشت كل حاجه امبارح أنا مش قادر بجد أنا بحبك اوي


ايان ، طب ياللا ندخل عشان وقفتنا كده غلط


احمد ، ماشي ياللا 


ايان دخلت بالبيبي لنور


ايان ، حمدالله علي السلامه يا نور بنوتك الحلوه الهاديه اهي

نور ، والله شكلها طلعت عينك


ايان ، أنا منمتش يا ماما كل أما انام الاقي واءواء أنا هموت وأروح انام يعني أما اجي من السفر اجي أسهر بيبي ياربي


نور ، معلش بقي حظي اني أولد اول ماتيجي


محمد ، هاتي كده يا ايان بسم الله الرحمن الرحيم ماشاء الله تبارك الله قمر


ادهم ، هاتها كده يا محمد 


محمد ، خد يا خالو كبرلها في ودنها


ادهم اخدها وكبرلها 


كارما ، شفايفك مالها متعوره من ايه


ايان ، انتي عارفاني أما بتغاظ بفضل اعض عليها وماشاء الله طلعت كل سهرى مع البيبي علي شفايفي لحد ماتعوروا


كارما ، دكتور يوسف دكتور اعصاب طالب ايدك اهو كويس عشان يعالج الجنان اللي انتي فيه


احمد سامع الكلام ده كله ساب الاوضه ونزل لعمه زين


زين ، مالك يا احمد خير


احمد ، خالو أنا عايز اطلب ايد ايان 


زين ، مش انت خاطب


احمد ،. انا عملت كده عشان افرس ايان أما ترجع عشان مسمعتش كلامي وسافرت بس الظاهر اني بفرس نفسي


زين ، هو عادي اللعب ببنات الناس يا احمد


احمد ، اصلا ايسل أنا بالنسبالها تجربه بس عشان خاطري متعترضش يا عمو بجد كفايه كده اوي 


زين ، خلاص اختك تقوم بالسلامه وتخرج من هنا وهات ابوك ونقرا الفاتحه 


احمد ، هو انت مش هتسأل ايان الاول


زين ، اكيد يعني هتوافق ياللا روح عشان عندي كشوفات


احمد ، ماشي يا عمو بس مفيش قرايه فاتحه أنا عايز فرح عالطول 


زين ، ماشي بس امشي ياللا مش فاضي


،،،،،،ؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،،

احمد خرج واتصل بآيان 


ايان ، الو 


احمد ، أنا آسف اني سببتلك احراج 


ايان ، احراج ايه


احمد ، عشان عورتك وانا بابوسك


ايان ،،،،،،،،،،


احمد ، ايان 


ايان ، نعم


احمد ، تعرفي أن دي اول مره 


ايان ، أمم ياريت تبقي اخر مره


احمد ، اخر مره مين أنا طلبت ايدك من عمو يعني هتبقي مراتي وهبوس براحتي بقي


ايان ، مين قال اني هوافق اصلا


احمد ، ده غصب عنك مش بايدك عارفه لو وقفتي الجوازه تاني وربنا لهغتصبك واخليكي تيجي تسترجيني انك تتجوزيني


ايان ، مش هتقدرى يا وزه أنا بعرف العب كراتيه يعني هديكي علقه تمام وراحت قافله السكه


كارما ، هتضربي صحبتك ليه 


ايان ، عايزه تضربني عشان سيبتها


كارما ، مجنونه زى صحابك


ايان ، اممم بقولك يا مامي أنا جعانه اوي وهنزل اجيب ساندوتش اي حاجه اكولها


كارما ، اقعدي وانا هبعت عم محمد يجبلك حاجه تاكليها


،،،،رؤؤؤؤ،،،،،

بعد اسبوع يوم سبوع البيبي في فيلت احمد ونور 


اتعمل السبوع بتاع ايان 


ايان ، أنا عايزاكي تطلعي قمر زىي أنا اللي مربياكي اول يوم وسميتك علي اسمي


احمد ، هتطلع مجنونه بنت ابني هتطلع مجنونه لأيان


نور ، بس يا احمد دي ايان عسل 


احمد ابن جودي ، عسل مين دي المنحل كله


ايان ، انتو بتتنمروا عليه


نور ، حاش لله أحنا بنضحك عليكي بس 


ايان ، اوعي تسمعي كلام جدك ونينتك الاتنين ولا خالك ولا حد غير عزو حبيبي عشان ده الحنيه كلها


عز ، انا يا بنتي شكرا علي ثقتك دي 


حور ، هههههه هتولدوني بدرى يخرب شيطانكم


ادهم ، طلب ايد ايان لاحمد والفرح بعد اسبوع 


البارت القادم بارت صغير للفرح


بارت الفرح بارت النهايه ياريت تكون عجبتكم وارجوكم قولو رايكم وتابعوني في روايه عشقتني جنيه وروايه انتقام وعشق

روايه ابن عمي

البارت 68

فرحت احمد وايان

زين ، اي رايك في كلام عمك يا ايان


ايان اتحرجت جدا ووشها احمر وسابتهم ودخلت الحمام

ايان ، اهدي في ايه أنا مكنتش فرحانه كده من كام شهر ليه أما طلب أيدي يمكن البعد عرفني قيمته


حور خبطت عالباب ، ايان


ايان ، نعم يا حور وفتحت الباب


حور ، اي ده انتي بتتكسفي يا بيضه هههههه


ايان ، مش نقصاكي والله العظيم كفايه ابوكي وعمك اللي حرجوني


حور ، طب ايه موافقه


ايان ، مش عارفه


احمد من وراها ،. مش عارفه ازاي يعني 


حور ، أنا هسيبكم مع بعض تتكلموا وسابتهم ومشت


احمد ، خلاص لو مش عايزاني خلاص مش هموت عليكي اوي يعني


ايان غمضت عنيها ونفخت بضيق ، خلاص ماشي أنا هقولك على حاجه أنا اللي يتجوزني لازم يكون ميت في دباديبي زي نظره يوسف كده


احمد متخلنيش اعمل اللي عملته في الاسانسير هخلي شكلك زباله


ايان ، احمد انت لسه بتحبني


احمد ،. انا عمرى ماحبيت غيرك يا ايان من اول ما وعيت عالدنيا وانا مش شايف حبيبه غيرك انا بحبك يا حبيبت القلب والروح والعقل


ايان ، وانا بعشقك


احمد ، أخيرا يا مجنونه وراح شادد أيدها وراح لابوه وعمه

ايان ، ااااه أيدي هقع والله يا احمد هو انت ساحب جاموسه 


زين ، في ايه بتشدها كده ليه يا احمد انت اتجننت


احمد ، عادي أشدها براحتي مش كمان اسبوع هتبقي مراتي

ادهم ، هههههه أنا كنت مجنون زمان بأمك طلعت انت أجن مني 

جودي ، هههههه العرق دساس يا حبيبي


زين ، موافقه يا ايان 


ايان بصت في الارض وحركت دماغها بأه


احمد شالها وقعد يلف بيها


زين ، انت يا بني نزلها هو لسه حصل حاجه ده احنا لسه مقرناش حته الفاتحه والله شكلي هرجع في كلامي


احمد ،. لا لا وعلي ايه ماشي يا عمو ماشي خلاص هصبر اهو 


جودي ، فكر كويس يا زين هتجوز بنتك لمجنون


احمد ، ماشي يا ماما مصيرك هتروحي 


جودي ، هتعمل فيه ايه الحقني يا ادهم 


الكل قعد يضحك عليهم وفجأه


الحاج محمود ، ياللا نجرا الفاتحه للنبي يا ولاد


احمد قرأ الفاتحه وهو عمال يبص لأيان ومبتسم


ايان خلصت قرايه بسرعه ، يارب صبرني علي المجنون ده


احمد همس في ودنها ، أنا فعلا مجنون بيكي


،،،،،،،،ؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،


يوم الفرح 


الفرح كان في فيلا احمد ونور في الجنينه لأنها كانت كبيره وجميله 


ايان نزلت بالفستان وكانت اميره بالفستان من اميرات ديزني بجمالها نزلت مع والدها وأحمد وكل اللي واقفين انبهروا بجمالها والجمال الفستان المنفوش يشبه فستان السندريلا 


احمد ،. اي القمر ده القمر ده كله هيبقي بتاعي


زين ، حافظ عليها بقي وخلي بالك منها وانتي حافظي عليه وراح مسلم أيدها لاحمد


احمد ، المأذون بره كلها دقيقتين وتبقي بتاعتي أنا مش مصدق نفسي


ايان ، لا صدق يا حبيبي الحمد لله بقينا لبعض


خرجوا وكتبوا الكتاب 

بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير


احمد سمع الكلمه دي قام قدام الكل أخدها جامد في حضنه 


احمد بصوت عالي ، بحبببببببك يا مراتيييييي وشالها وقعد يلف بيها وقعدوا يرقصوا


احمد مسك المايك من الدي جي وغنالها 


بات الامل في عيني يروي الجفن صبرا

والعشق في جسدي يجعلني ادوب

والام الشوق تروي فؤادي عطشا

وما ادراكي وما عشق القلوب

يا اميرتي يا جميلتي يا سيده كل النساء

لا تتركيني في وحدتي فالابتعاد عنكي ابتلاء 

يصعب علي تحمله وحان وقت الانتهاء 

سأكون معكي برغبتك وكما مولاتي تشاء


ايان دمعت وطلعت تجري حضنته وفضل يلف بيها وهي في حضنه


والكل فضل يسقف ليهم


الديجي كل قابل عايز يشارك العروسين يتفضل ينورنا معاهم

عز ، قومي ياحور 


حور ،. اتحرج يا عز هرقص ازاي ببطني دي الكل هيضحك عليه


عز ، عشان خاطري اومي هي فين بطنك دي اصلا ده انتي حامل في كتكوت


حور ، ههههههه ماشي يا حبيبي وقامت ترقص معاه


احمد ، ياللا يا نور


نور ، ههههه ماشي يا حبيبي 


ادهم ، ياللا ياقمر 


جودي ،. استحاله اتحرج 


ادهم ، تتحرجي من ايه ده انا حتي جوزك وابو العريس 


جودي ، مينفعش عشان انت ابو العريس احنا كبرنا 


ادهم ، والله لو ما قومتي يا جودي لهمشي 


جودي ، خلاص اديني قومت اهو


زين ، ياللا يا قمرى


كارما ، ماشي يا حبيبي 


حسام ، ده الكل قام رقص ياللا يا جودي 


جودي ، طب هما مجانين هنتجنن زيهم


حسام ، ايوه ياللا وحشني الرقص معاكي


جودي ، ماشي اهو هندخل موسوعه المجانين ياللا يا محمد تعالي 


محمد ، هي جت علينا العيله كلها بترقص


نور ، حبيبي مش هقدر هسيب ايان فين


محمد ، هاتي كده البنت


نور ، هتوديها فين


محمد ، جدو حبيبي خليها معاك عما ارقص مع نور 


محمود ، هات يا ولدي بسم الله الرحمن الرحيم 


محمود فضل مبتسم لولاده واولاد ولاده


محمود ، الحمد لله يا خوي أنا رجعت كل حاجه ابوي دمرها العيله كلها بجت واحد كليتهم بيحبوا بعض وأولادهم حبوا بعض وكلهم بجو واحد العيله كلها بجت واحد بالحب الحب جمعهم كلهم يا خوي نام وارتاح مكانك زمان جولتلي نفسي ولادي يتربوا مع ولاد عمهم ويعيشوا في امان مع بعضيهم ويبجوا يد واحده الحمد لله الاولاد اتحدوا كل الصعاب عشان يبجوا مع بعض الحمد لله مفيش حاجه احسن من أن اللي من دمك يخاف عليك محدش هيجدر يجف في وشك هتبجوا سد منيع لاي عدو يفكر يدخل بيناتكو 


وراح باصص لأيان وهي بتعيط علي أيده 


متعيطيش يا بتي الدنيا سند وضهر وانتي المفروض تبجي مرتاحه لأن ليكي بدل السند عشره محدش هيجدر يأذيكي واصل 


تمت بحمد الله 


 

تعليقات

التنقل السريع