القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صدمة عمري تكملة الجزء الخامس 💥 بقلم ✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



تكملة الجزء الخامس 💥 بقلم ✍️ سلطان زماني 


عمر فاق وبيتوجع من ضرب الراجل ومستغرب من التكتيف 


وبص ل أمل وقالها اي الي عملتيه فيا دي فكيني  انتي 


اتجننتي ولا اي 


امل ..انت لسه شفت جنان ياعمر 


عمر ..كل ده علشان طلبت ارتبط ببنتك انتي فاكره بالي 


بتعمليه ده اني هبعد عنها انسي يا امل وفكيني فكيييني


امل ..مش هفكك وهحبسك ياعمر هخليك تكمل باقي عمرك 


في السجن 


عمر ..هو انتي ياستي اشترتيني ولا كتبين مع بعض عقد اي 


الأنانية وحب التملك ده 


امل ..انت علشان وسخ وقزر ومش بتحس ولا عندك قلب 


بتقول كده ده انت حتي مش حاسس بحبي ليك وانا عملت 


اي علشانك 


عمر..عملتي أي انتي علشان الوظيفة والفلوس الي كنت 


بخدها منك ادهملك وسبيني في حالي 


امل ..فلوس اي ووظيفة اي ياعمر هما دول بس الي شايفهم 


اكتر من اربع سنين قلق وخوف واهتمام ليك وبيك بستحمل 


نظراتك وكلامك الجارح ليا وعلاقاتك المقرفة وصبره تهملني 


وتسبني ولما ترجع تلاقيني مستنياك في كل مره تكون 


محتاجني فيها جمبك عمري ما اتاخرت  كل ده عندك عادي 


ملوش تمن


عمر ..التمن انتي اخدتيه واكيد مش هتفضلي في علاقة اكتر 


من ٤ سنين الا لو كنتي مبسوطة وسعيدة فيها 


امل .. لا مكنتش مبسوطة ولا سعيدة وكل مره فيها كنت 


بتحسسني اني اكبر منك واني مش عجباك كانت بتموتني  


وكل مره كنت بعرف فيها انك بتعرف وحده عليا ووخداك 


مني كان قلبي بيتقطع انت الي علقتني بيك وخلتني احبك 


اكتر من نفسي ومن ولادي متخيل مودي وحالتي النفسية 


والصحية متوقفة عليك انت بكلمة اطير ف السماء وكلمة 


تدفني بيها لسابع ارض السؤال بقا انت مش بتحبني كده ليه 


عمر ..بحبك يا امل بس مش الحب الي يخليني اخلصلك أو 


اكون وفي ليكي بحب حنيتك وخوفك عليا واهتمامك بيا 


بس احنا مش مناسبين لبعض وعمر ما هيكون في بنا علاقة 


ديما فيها أي لما احب واتحب واتجوز واخلف طلبت أي أنا 


غريب ..فيكني بقا أنا جسمي كله مش حاسس بيه 


امل ..عمر انت هتتحوز الي انا عايزاها والي أنا اخترهالك 


وانت مش هتسبني مش هتسبني فاهم ولا مش فاهم


عمر ..فكيني طيب ونتفاهم انا تعبت بقولك جسمي كله مش 


حاسس بيه انتي ايه ياحيوانه بقولك فكيني


يتبع .. التفاعل بتاعكم بصراحة محبط جدا

 

تعليقات

التنقل السريع