القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قاتلة جوزها وعاشقها. تكملة البارت التاسع بقلم ✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات كامله



تكملة البارت التاسع بقلم ✍️ سلطان زماني 


قولتلها انتي مين وعايزة ايه 


قالتلي أنا حبيبة وخطيبة أسامة عايزة ايه بقا 


عايزاكي تبعدي عنه وكفايا يا خطافة الرجالة الي اخدتيه 


واصلا مش هتعرفي تخديه مني تاني أنا شوفت صورتك ع 


الواتس اب استغربت أسامة يبعد عني أنا علشان وحده قد 


امه لا شكل ولا منظر 


قولتلها احترمي نفسك


قالتلي ما أنا محترمة الدور والباقي علي الفاجرة الي بتخون 


جوزها وبتكلم واحد خاطب ومن دور ولادها كنتي فاكره انك 


هتشتريه بفلوسك عقلك المريض صورلك أنه ممكن يسبني أنا 


الشريفة الأصيلة بنت خالته ويتجوز وحده شمال بتاعة رجالة 


ذيك


لو شفت رقمك علي موبيله تاني ودين النبي ل اكون جيالك 


عند بيتك وافضحك واخلي الي ما يشتري يتفرج عليكي 


أنا من الصدمة مببلمه ونازل عليه سهم الله مش عارفه حتي 


ارد عليها وبقول في بالي اني اكيد البت دي كدابه 


قولتلها هو مقليش أنه خاطب أو مرتبط وبيحب حد قالتلي 


ولا قالي أنا كمان أنه عارف وحده قد امه وهي الي وخداه 

مني


 قفلت السكة وقعدت شوية افكر مخي واقف حالتي حالة 


توتر وقلق وخوف اعصابي كلها سايبه أكلمه مش بيرد وهي 


عماله تتصل ومش ساكته


 رديت عليها قولتلها أنا اصلا مفيش بيني وبينه حاجه هو 


كان شغال في السوبر ماركت تحت بيتنا ومعرفه مش اكتر 


قالتلي لا والنبي والعربية الي جيبهاله والزن الي بتزنيه عليه 


علشان يتجوزك ويسبني والاغراءات الي بتعملهاله هو كده 


كده عارف انك رخيصه والي تسلم  جسمها لراجل غير جوزها 


تسلمه ل اي حد


واسامة عمره ما هيثق فيكي اصلا وانتي بنسباله ست شمال 


بياعه وغداره وزاي ما خونتي جوزك هتخونيه هو ياريت بقا 


تبطلي زن واحترمي نفسك بدال ما افضحك يا وسخه


 قفلت تاني في وشها 


 وفضلت اتصل عليه قفل موبيله اعمل اي عايزة اصوت 


واصرخ الدنيا اسودت في وشي مش عارفه اتصرف ازاي ولا 


اعمل اي


دخلت اتوضيت وجيت اصلي مش عارفه اركز في الصلاة 


كلام الكلبة دي عماله افكر فيه ولا اكنه بتعيده تاني عيالي 


كانو عايزين ياكلو صرخت في وشهم وقولتلهم اطفحو اي 


حاجه دخلت اوضتي اني انام مش عارفه مسكت الموبيل 


وبعتله ع الواتس بيستلم ومش بيرد أكلمه ع الرقم مش بيرد 


بعتله قولتله بتعمل فيا كده ليه أنا معملتش فيك حاجه 


وحشه باله عليكي رد عاتبني مردش ..كنت حسه اني البت دي 


هي الي بتخطفه مني وأنه من حقي أنا مش قادره ابطل احبه 


مش قادره استغنا عنه أو أتقبل فكرة أنه مش ليه واني ابعد 


هتجنن ياربي مش عارفه اتصرف ازاي


يتبع 💥 رايكم ياحلوين ♥️😘

تعليقات

التنقل السريع