القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت نغم : مستحيل ي بابا اكيد بتهزر صلاح : اي الي سمعتيه ي ست نغم هانم هتجوزي خلاص الاسبوع الجاي بقلم داليا ياسر


اسكريبت 

 نغم : مستحيل ي بابا اكيد بتهزر 

صلاح : اي الي سمعتيه ي ست نغم هانم هتجوزي  خلاص الاسبوع الجاي 

نغم بعصبيه : لا طبعا مش موافقه علي الجوازه دي 

سلوي : عارفه لو صوتك علي تاني هعمل فيك اي انتي تخرسي خالص والي هنعملو دا لمصلحتك 

صلاح : سلوي خلص الكلام مهما عملت وقالت أنا قررت ومن هنا ورايح بقا مفيش خروج من بابا اوضتك 

 نغم مصدومه من الي بيحصل والي اتقال: لا اكيد دا مش حقيقي انا بحلم صح 

صلاح: خلاص ايام الدلع والخروجات انتهت فوقي لنفسك انتي مبقتيش صغيره 

نغم : ارجوك ي بابا متعملش فيا كده انا اسفه لو كونت دايقتك وهسمع الكلام وهعمل اي حاجه تقولها ليا ي ماما بس بلاش تجوزوني

سلوي رق قلبها علي بنتها وجت تكلم 

صلاح بصوت عالي : علي اوضتك دلوقتي حالا 

خافت نعم صوت بابها هيا اول مره تشوفو كده ومش مصدقه

من غير كلام وباصه للأرض دخلت الأوضه 

صلاح قفل أوضتها بالمفتاح 

وجه كلامو ل سلوي تعالي ورايا 

________________________


فتحي : هنروح مصر الاسبوع الجاي 

احمد : حاضر ي بابا مع أن أنا موافق علي الي بيحصل دا بس مقدرش أخالف كلامك 

فتحي : ربنا يباركلك ي بني 

_____________________

صلاح : اي مالك 

سلوي : صعبت عليا 

صلاح : لازم يتعمل كده فيها دي خلاص مبقاش يهمها حد انا غلطان اني خلتها تسافر مش كونت اعرف الفلوس هتخليها كده

سلوي : لا ي صلاح بنتك مش كده 

صلاح : لا والله بنتك طايشه دلعنا زياده عن اللزوم خروجات ولبس وعربيات  وتفضل نايمه طول النهار وتقوم تلبس وتخرج اي هوا الكل الناس لما تبقا معاهم فلوس هتعمل كده ي ست هانم 

سلوي : نعاقبها 

صلاح : وعقاب أن نسحب منها العربيه والموبايل مش عقاب دي مش بقت صغيره واحنا مفيش عندنا في السن دا البنت تفضل تخرج وتسافر لوحدها 

سلوي : خلاص اهدي عشان مش تتعب 

صلاح : هوانا لسه مش تعبت 

سلوي : حقك عليا وهنعمل كل الي عاوزو بس روق 

صلاح : اما اشوف اخرتها 

_________________________

نغم : هفضل محبوسه كده لا ومستنيه يوم ما البيه يجي يخودني

شرين بضحك : قولتلك ارجعي أمريكا تاني

نغم انتي مجنونه  بقولك نزلني من امريكا عشان مش حابب اكمل الكليه هناك ونزلني كملت هنا في مصر 

شرين : صعب اوي الي انتي فيه 

نغم : انا مش طايقه اقعد في الأوضه 

شرين : بكره العربس يجي يخدك يستي 

نغم : انتي بتهزري ي شرين 

شرين : مش بدل حبستك دي 

نغم : انا خايفه اوي 

شرين : مش يمكن العريس دا كويس 

نغم : حتا لو كويس انا مش عاوزه ي ناس 

شرين : اهدي طب عندك خطه نطفش بيها 

نغم : مهما عملت اي بابا شكلو مصمم اوي ومش اي حاجه هطلعنا من الموضوع دا 

شرين : انا بقول تجوزي وانتي ساكته احسن 

نغم :اقفلي احسن ليك اقفلي 

شرين : باي ي عروسه 

دخل صلاح ل بنتو 

موبايلك 

نغم : بابا 

صلاح : قولت موبايلك 

نغم : أدت  الفون ل بابها بحزن 

صلاح : قومي اتغدي 

نغم : حاضر 

_________________________بعد اسبوع


صلاح : فتحي 

فتحي : واحشني ي راجل كده متسألش عن اخوك 

صلاح : معلش ي حبيبي الدنيا بقا ومشغالها 

فتحي : الله يعينك ويقويك ي حبيب اخوك 

دا ابني احمد 

صلاح : مشاء الله اهلا ي بني نورت 

احمد : الله يخليك تسلم ي عمي 

صلاح : اتفضلو 

فتحي : جهزت كل حاجه بس انت فكرت كويس ي صلاح 

صلاح : لو مش فكرت ي فتحي انا عارف انها هتروح عند  الي هيخلي بالو منها 

فتحي : متقلقش بنتك هيا بنتي ودا لينا الشرف 

صلاح : انت ربنا بعتك ليا عشان تنقذني والله انتو الي شرف لينا والله 

فتحي : بنتك ست البنات كلهم مش تزعل وهيا عنيده وادلعت شويه عليك دي بنتك الوحيده برضو 

صلاح : مش عارف اقولك اي ي فتحي ربنا ميحرمنيش منك ي صحبي

فتحي مش هتقول لعروستنا تنزل تشوفنا 

صلاح : حاضر ثواني 

طلعت سلوي وصلاح لبنتهم

نغم : خلاص هتمشوني من هنا 

صلاح بحزم: بلاش دلع واجهزي وتنزلي وشك دا افرديه

سلوي بدأت تساعد بنتها في اللبس وتختار هيا 

نغم : لا طبعا دا طويل اوي 

سلوي : وانتي مش هينفع تلبسي حاجه قصييىره 

نغم لبست وجهزت انا عارفه مهما اتكلمت وقولت مفيش حاجه هتمشي زاي مانا عاوزه بس اتاكدت انكو لو بتحبوني وتخافو عليا متعملوش في بنتكو كده

_________________________

احمد : ممكن ي بابا اقول ل عمي صلاح علي الي قولتو ل حضرتك 

صلاح بابتسامه علي احترام احمد لوالدو وطريقتو في الكلام وطلب الاذن مهما كبر وقال إني اختارت صح فعلا : قول ي حبيبي ومتتقلقش اكيد اي قرر هتخدو هيكون في مصلحه بنتي وانا موافق 

فتحي : بجد مش عارف اقولك اي ي صلاح يخويا تعيش ي حبيبي 

فرح احمد بسماع الكلام دا وحس بالراحه 

نزلت نغم وبتحاول ترسم البسمه علي وشها لكن عيونها باين اوي عليهم الزعل ومن جواها خايفه 

صلاح : تعالي ي نغم سلمي علي عمك فتحي وخطيبك

وقفت نغم بغرور 

فهم احمد الي بتفكر فيه 

وقف احمد واتقدم ناحيه نغم وبيمد ايدو 

نغم لسه هتقول سوري مش بتسلم  

احمد : واقفه لي كده ي امي اتفضلي اقعدي 

سلوي بحنيه : تسلم ي حبيبي 

احمد : يسلم قلبك ي ست الكل ورجع قعد مكانو

اتعصبت نغم جامد اول مره حد يعمل كده معاها وحست بالاحراج واتحركت وراحت سلمت علي فتحي 

فتحي بسم الله ماشاءالله قمر تبارك الرحمن 

نغم بابتسامه جميله : شكرا 

نغم ل احمد : اهلا 

احمد بثقه : اهلا بيكي 

قعدت نغم وهيا مدايقه اوي من معامله احمد لها 

فرح اوي صلاح من الي عملو احمد في نغم 

فتحي : احنا نقوم دلوقتي نروح نجيب شبكه العروسه 

نغم : انا عاوزه فرح كبير 

احمد : اظن في كبار بيتكلمو هوما الي هيقررو والقرار عنك بابك محدش طلب انتي عاوزه اي دا من الادب 

نغم وشها احمر جامد من الطريقه ووقفت 

فتحي حب يهدي الجو : كل الي انتي عاوزه ي حبيبتي هنعملو اكيد هنعمل فرح ليك وكمان اخوات احمد عاوزين يحضرو ويفرحو بيكو 

صلاح بص لنغم بعصبيه 

ركبو العربيات وراحو يجيبو الدهب وكل شويه تختار حاجه غاليه 

بس فتحي قال ل صلاح سيبها براحتها

احمد مع أن حالتهم الماديه كويسه بس مش حابب طريقتها ولا أنها تكون كده 

سلوي  ل نغم : ي بنتي كده كتير عيب في اي 

نغم انتو اختارتو اتجوز يبقا اعمل الي عاوزه انا اختارت ها يلا إشترو 

انا عاوزه اروح احتفل في مطعم مش كفايه مش هعمل خطوبه 

فتحي خودها ي احمد 


احمد دفع وركب العربيه وراحت نغم تركب جنبو 

احمد : والله مامتك الي هتقعد جنبي انتي تقعدي ورا دا من الاحترام  يلا ي امي هتيجي معانا 

حرك صلاح راسو بنعم انها تروح معاهم 

ركبو والعربيه اتحركت 

احمد ل سلوي : تحبي تروحي فين ي امي 

سلوي : اي مكان تحبو ي بني 

احمد وقف قدام مطعم جميل وهادي 

نغم : مش بطال 

احمد :  اي هوا 

نغم : المطعم  

احمد :  لا كويس أن الهانم عجبها 

احمد ل سلوي تحبي اجيب اي امي 

سلوي  طلبت ونغم 

احمد بابتسامه: عجبك المطعم ي امي 

سلوي : جدا والله ربنا يخليك ي حبيبي 

نغم في نفسها والله اوريك علي الي عملتو انهارده 

خلصو وراحو البيت واحمد مشي


سلوي لبنتها: والله ي بنتي محترم اوي وذوق وطيب ربنا يسعدك معه 


نغم : اه واضح هوا محترم معاكو وانا كان ناقص يرميني في البحر 


سلوي : انتي الي زودتيها

نغم : انا طيب ماما عن اذنك 

صلاح هاا اي الاخبار 

سلوي : فرحانه اوي والله طريقه أحمد متربي حلو اوي ماشاءالله ربنا يحميه 

صلاح : وأنا كمان مبسوط اوي ربنا يهديها نغم يارب 

سلوي : يارب 

في الصباح


سلوي : قومي ي كسوله في حاجات كتير هنعملها قومي 

نغم : اي ماما في اي 

سلوي : قومي بقينا الضهر احمد تحت 

نغم : لي 

سلوي : انتي ناسيه كتب الكتاب انهارده 

نغم : انا محضرتش حاجه 

سلوي : واحمد جي يجيب ليك فستان لكتاب الكتاب والفرح

نغم فرحت وقامت نطت من علي السرير 

سلوي : والله بحالات البت دي 

نزلت نغم وسلوي واحمد إشترو فستاتين وحازلت سلوي تختار معاها فساتين متكونش اوفر في التصميم أو تكون قصيره اصل نغم مش محجبه ومتعوده علي الفساتين القصيره ورجعو البيت عشان يتجهزو

وبدأت نغم تجهز لحد ما جه احمد وفتحي واجتعمو تحت وكان مفيش حد غيرهم واتنين شهود 

راحت نغم عشان تمضي واحمد فضل باصص لها اول مره يخود بالو من جمالها وبتضحك وقد اي ضحكتها جميله 

المأذون بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير

سلوي لولووووووووووي 

الف مبروك ي حبايبي 

فتحي مبروك ي ولاد 

صلاح ربنا يسعدكم يارب الف مبروك 

نغم واحمد : الله يبارك فيكو يارب ربنا يحفظكم 

احمد : مبروك ي زوجتي المصون 

نغم اتكسفت لما قال كده وحست أنها فرحانه مع أن كانت رافضه : الله  يبارك فيك 

احمد : طالعه حلوه اوي

نغم : شكرا وانت كمان 

احمد : انا كمان اي 

نغم : بدلتك حلوه 

ضحك احمد علي طريقتها 

نغم : الله ما هوا طلع حلو اهو اومال مش كان طايقني لي 

سلوي : يلا ي حبايبي الاكل جاهز 

وقعد الكل ياكول ونغم بتحط ل احمد الاكل 

وسلوي وفتحي وصلاح مستغربين واحمد مصدوم منهم  اكتر 

احمد : تسلم ايدك ي ماما الاكل حلو وهمس ل نغم والي حطت الاكل تسلملي 

ابتسمت  نغم بهدوء وشرقت وهيا بتاكول 

سلوي : بسم الله مالك ي نغم 

احمد : براحتك ي حبيبي محدش هياكول معاك 

ضربت نغم احمد في دراعو 

احمد : لا طلعتي نينچا 

نغم : اتلم 

احمد : حاضر 

_____________________________

يوم الفرح 

شيرين : اي ي عروسه مالك قاعده زعلانه لي 

نغم : ولا حاجه 

بدأت تلبس الفستان وتحط ميك اب وشيرين تغني وترقص 

سلوي : يلا ي حبيبتي العريس واهلو جم 

احمد دخل عشان يجيب نغم وحب اوي الفستان الابيض عليها وكانت قمر فعلا 

ونزلت وبدأت تسلم علي اخوات احمد ويتصورو ويرقصو

احمد : مبسوطه

نغم : طبعا انهارده فرحي 

احمد : افرحي شويه عشان الي جاي صعب 

نغم بصت له وفجأه 

يتبع 

بقلم 

داليا - ياسر



اسكريبت 

البارت التاني

نغم : قصدك اي بالكلام دا 

احمد لسه هيتكلم 

خديجه اخت احمد : اي مالكو واقفين لي كده يلا ارقصو وافرحو كده عشان بابا قال نص ساعه ونمشي 

خلود : احمد شكلو عاوز يمشي من دلوقتي 

احمد بضحك : اه والله خايف علي مراتي من عيون الناس 

خديجه : الله عليك ي رومانسي 

نغم واقفه بتوزع ابتسامات وخلاص بس من جواهاعاوزه تعرف هوا هيعمل اي 

فتحي : اي ي حبايبي 

خديجه شوفت احمد ونغم  قمرات ازاي ي بابا 

خلود : قمرات بس دول جامدين 

فتحي : ربنا يحفظهم يارب

سلوي : يلا ي حبييبتي عشان تغيري الفستان وتلبسي طقم اكيد الفستان هيدايقك 

احمد : لا عاوزها تروح بالفستان 

صلاح : سيبي الولاد براحتهم ي سلوي

سلوي : ماشي 

نغم بهمس ل احمد : انا مش همشي من هنا وهرجع مع بابا 

احمد بابتسامه : بابا اي ي قطه إذا كان بابا الي عاوز يخلص منك 

نغم الكلمه وجعتها هوا عندو حق بابا الي أجبرني علي كده بس انا عملت اي عشان استاهل العقاب دا اه انا مستهتره بس كونت هتغير

مش فاقت من شردوها الا وهيا في العربيه 

احمد : اي ي عروستي مين الي واخد عقلك

نغم بصوت مخنوق  : انت كونت بتمثل انك كويس لي لي بتخدع الي حواليك 

احمد : لا ي حبيبتي دا معاكي بس اما الي حواليا دول فوق راسي انتي مش قدرتي أهلك والي زايك لازم يتعلم الصح 

نغم : كفايه بقا انا مش عاوزه حد انا ممكن اهرب 

احمد : لو روحتي فين هجيبك 

ووطي صوتك 

طبعا احمد ونغم في عربيه لوحدهم 

وصلو قدام بيت كبير 

خديجه يلا ي حلوين تصبحو على خير 

خلود احنا قاعدين هنا شهر 

احمد : يختي منورين بس محمد وصبري مش هيسيبو حد فيكو 

محمد : لا احنا كمان معاهم هنا 

صبري : عيب هوا احنا نقدر نبعد عنكو ي ابو نسب 

احمد : بااااااس عن اذنكو مراتي الدور الاول ليكو والتاني محدش اشوف وشو يلا ي نغم 

نغم لنفسها : ياا لو كونت كده معايا كان دلوقتي هيبقا احسن بكتير 

خديجه وخلود : العروسه انصدمت 

احمد مسك وشك نغم : معلش يروحي مش هنشوف الناس دي تاني 

ضحك محمد وصبري 

صبري : ماشي ي عم مقبوله

________________________

بعد اسبوعين 

خديجه :  اي رايك في البلد 

نغم : جميله اوي

خلود : ولسه بقا احنا كل جمعه نروح بيتنا التاني الي قدامو أرضنا بنزرع وبنعمل اكل في الفرن الفلاحي 

نغم افتكرت من اسبوعين 

فلاش باك 

احمد بسخريه : ادخلي ي عروسه

نغم : دخلت البيت حبت الديكور ونظام وشكل الشقه 

بس بعد اي دخله وهيا قلبها موجوع 

احمد : كل حاجه اقولها ليك تسمعيها من غير كلام فاهمه 

نغم : متزعقش كده انت فاكر انك هتخليني اسمع كلامك 

مسك احمد نغم من شعرها : وغصب عنك انتي مشوفتيش الوش التاني 

نغم بدموع : شعري سيبي والله لقول لبابا 

احمد بضحك : بابا اي بس كل شويه افكرك أن هوا الي عاوز يعلمك الادب والدلع دا خلاص بح 

نغم : بس انك تمد ايدك عليا اكيد.مش هيسكت 

احمد : هخاف مثلا يعني بعلمك والي بيتعلم  لزمو كده 

نغم : انت مريض 

احمد بعصبيه : طولت لسان هتندمي اقسم بالله وزقها علي لحايطه 

نغم : حسبيي الله ونعم والوكيل فيك 

احمد : مش طايق اشوف وشك غوري في الاوضه الي جنبك دي ومن سته الصبح تقومي تشوفي شغل البيت 

نغم قامت ودخلت اوضتها وفضلت تدعي ربنا انا مستهلش كده يارب ساعديني 

باااك 

نده احمد نغم 

احمد : اغسلي الهدوم دي علي ايدك وجهزي الحاجات دي عشان رايحين البيت التاني انا وانتي 

نغم : بس 

احمد : عارف يوم الجمعه بس انا عاوز اروح انهارده عندك مانع 

نغم : احمد كفايه كده ممكن افهم لي انت بتتعامل معايا بالشكل دا حرام 

احمد : استحملي ي قطه لما تكوني كويسه في بيتك وشايفه شغل بيتك دول الي يستهلو يتشالو علي الرأس 

نغم بتحدي ماشيي وهتشوف 

احمد : حلو اوي وريني شاطرتك 

نغم اول مره تشتغل وتعمل شغل البيت وكانت بتحاول تتعلم من خديجه وتغسل وتنضف مترمطه بس اكيد محدش واخد بالو من كل دا لأن احمد بيخليها تقوم من الساعه واحده من النوم ويخليها تعمل شغل البيت 

وفتحي بيسافر كتير 

_____________________

سلوي : عاوزه اشوف نغم 

صلاح : مش دلوقتي عاوز فتره كدده ونبقا نروح 

سلوي : احنا كده مش بنظلمها صلاح : قصدك بنساعدها

سلوي : ماشي 

____________________

دخل احمد ل نغم شافها بتغسل الهدوم 

احمد : انجزي هتفضلي في دول للفجر 

نغم بتعب : كتير اوي ضهري واجعني 

احمد : معلش الشغل كده 

بعد ساعه 

احمد : يلا ي هانم 

نغم : خلاص جهزت 

احمد : لا مانا مش قولتلك انك بشعرك دا مش هتطلعي برا البيت 

نغم : انا مش محجبه 

احمد : جلابيه طويله وطرحه علي راسك  واشوفك قدامي 

نغم خافت من نبرتو وطلعت وعملت الي قالو 

احمد :جميل بس مع أن شكلك ميتبصش فيه 

نغم زعلت اوي 

وصلو البيت 

احمد : يلا ابداي 

نغم : ابدا اي 

احمد : شغل 

نغم : بتهزر اعمل اي في الأرض 

احمد : هتزرعي زاي ما بعمل 

نغم : لا طبعا مش هعرف 

احمد : مش هقول تاني 

بدأت  نغم تعمل  زاي ما احمد بيعمل 

نغم فجأه صرخت 

يتبع 

بقلم 

داليا - ياسر



اسكريبت 

البارت التالت والاخير 

احمد بقلق : اي في اي 

نغم بوجع وخوف  : حاجه قرصتني 

احمد بص علي ايديها شاف نحله 

احمد : متخافيش تعالي 

نغم واحمد دخلو البيت 

احمد جاب تلج ومرهم 

وبدء يحط التلج وبعد كده يمسح الميا وحط المرهم عشان ايديها مش تورم

نغم : عجبك كده ي استاذ 

احمد بضحك : وانتي مش بتخدي بالك لي ي استاذه طفله 

نغم : شايفني متعوده علي الحاجات دي 

احمد : اوه نسيت انك كونتي في امريكا 

نغم : ماشي هعدي التريقه دي بمزاجي 

________________________

بعد ست شهور 

خديجه : عاوزه حاجه ي حبيتي 

خلود : انا عارفه خدتي علي وجودنا بس فضلنا هنا معاكي عشان جديد بدل الشهر سته بس احنا في نفس البلد مش تخافي  اي حاجه تعوزيها انا موجوده 

نغم : انا هفضل هنا  لوحدي 

خديجه : احمد معاك طيب اوي والله متخافيش انا علمتك كل حاجه هوا لو قاسي عليك فدا لمصلحتك 

خلود : اي تهور ابقي رني عليا اجي افرمو 

نغم : ماشي ي كبير 

بعد فتره 

احمد : قومي اعمليلي اكل 

نغم : حاضر 

احمد : اي الرضا دا كلو 

نغم : لا كده عاحب ولا كده عاحب 

احمد : استسلمتي 

نغم : لا طبعا 

احمد : اومال اي 

نغم : دي حياتي وانا اقتنعت خلاص وهعيشها ةهفضل مع جوزي ودا واجبات بيتي ولازم اعملها والي فات فعلا كان غلط 

احمد فرح اوي بكلامها محبش يبين : باباك ومامتك جايين بكره 

نغم : بجد 

احمد : ايوا 

نغم حضنت احمد: دا احلي خير 

احمد : ودا احلي حضن 

نغم : علفكرا مقصدش 

احمد : يبقا مش تقصدي علطول بعد كده 

ضحكت نغم وراحت تعمل الاكل 

احمد خلاص قربنا 

جت نغم بعد ما خلصت 

احمد : اقعدي كولي 

نغم : حاضر 

احمد : انا نازل الشغل بكره 

نغم : وانا 

احمد : مش الأرض انا رايح المكتب 

نغم : انت بتشتغل 

احمد : لا عاطل 

نغم : انت بتشتغل اي 

احمد : مهندس الكترونيات نفس كليتك

نغم بصدمه 

احمد : اي افتكرتي ولا البس النضاره يمكن تفتكري 

نغم : احمد 

احمد : ايوا انا احمد فتحي

الي برنسيسه الكليه رفضت تكلمو وقالت اكلم واحد بنضاره ولبس زاي لبسك 

نغم بعياط : انا اسفه والله مش عارفه قولت كده ازاي حقيقي دورت عليك عشان اعتذر بس مش لاقيتك سامحيني 

احمد : لا عادي خلاص سنين وعدت بس عاوزه اقولك مش تخدي الناس بالمنظر ابدا وأبو نضاره هترتاحي من بكره منو نا قولت ل ابوك اول ما بينتك تفهم يعني اي مسؤوليه هترجع بيتك وهترجعي معاهم بكره عن اذنك 

نغم بتمسك ايد احمد : لا لا احمد اسمعني بالله 

احمد : اسمع انتي مش مجبوره عليا تفضلي لي بقا 

نغم سكتت

تاني يوم 

جه صلاح وسلوي 

ورحب بيهم احمد ونغم بس وهوما زعلانين 

صلاح : هيا دي الي كان نفسي نغم اشوفها من زمان 

سلوي : قمر بالحجاب يقلبي 

نغم بتحضن ابوها وامها : وحشتوني اوي 

احمد : اتفضلو ي جماعه 

نغم : حضرت الغدا 

صلاح : مبسوط من بنتو أنها بقت شاطره ومسؤله عن بيت 

سلوي : ربنا يعينك ي حبيبتي 

صلاح : عامل اي ي احمد 

احمد : بخير ي عمي نورتني

ندهت نغم احمد 

نغم : انا مش هسيبك انا هفضل في البيت دا انا عارفه اني اذيتك بس انا هعرف ازاي اخليك تسامحني 

احمد : بحبك 

نغم : بجد اقصد انت مش زعلان

احمد : انا مقدرش يعدي عليا يوم من غير ما اشوف ضحكتك انا قسيت عليك عشان تكوني نغم الي قدامي مش عاوزك تزعلي مني ابدا 

نغم : يعني مش هطلقني 

احمد : دا كان حكايه كده بجربها عشان تكلمي 

نغم حضنت احمد : حبيب ايامي  وسنيني 

كان فتحي وصلاح وسلوي وخديجه وخلود وصبري ومحمد واقفين وسمعو كل حاجه وفرحو 

محمد : الاكل ي نغم .

ضحك الكل بفرح وسعاده أن احمد ونغم فضلو سوا ومش أفترقو 


النهايه 

بقلم 

داليا - ياسر



 

تعليقات

التنقل السريع