القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ملكت الأسد البارت 1_2_3_4_بقلم فاطمه حسن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



#ملكت_الأسد 


#البارت_1_2_3_4


مدونة #موسوعة_القصص_والروايات 



ادخلي يلاا

ملك بعيط. ونبي روحني وانا هشتغل واللهي وهدفعلك فلوس اللي اخدها جوز اميي بس روحني

يلاا بق ادخلي وكفاية عيط

ملك. طب م. مش حرم عليك. تتجوزني وانا قد بنتك. طلقني ونبي

هشام بضحك. هههههههه. اطلقك ازاي بس. هو انا كنت اتجوزتك

ملك بعيط اكتر. يعني انت ه تخليني اعيش هنا من غير جواز.

هشام مسك ايدها. اهديي. انت اتجوزتي فعلاا بس مش انا اتجوزتي ابني

ملك ببراءة. بس انا مش عايزه اتجوز ممكن امشي

هشام ف نفسه. انا عارف اني بظلمك بس انتي الوحيده اللي هتقدري ه

 تساعدي ابني

هشام. ملك خلاص انتي اتجوزتي وانتهى الموضوع

هشام بصوت عالي. أسد. أسد

بهدوء نزل ع السلم بي جسم القوي وطول  وملامحه القوه والجذب

أسد بهدوء. ازيك يابابا عامل ايه

هشام. كويس عامل اي انت. مش نوي ترجع تعيش معيا بق

أسد كان هيرد بس فجأه. مين معك

هشام بهدوء. ديي ملك مراتك

أسد دخل ف نوه ضحك. هههه بجد مراتي. احنا هنهزر ولاا ايي

هشام. بس انا مش بهزر ملك مراتك ع سنه الله ورسوله

أسد بصوت عالي. يعني ايي الكلام داا شايفني عيل صغير علشان تروح تجوزني من غير ما اعرف ثم اكمل بقسوة. ومين بق الرخيصة اللي وفقت على كده

عند ملك عيونها دمعت

هشام. أسد. احترام نفسك. انا عملت كده علشان مصلحتك انت محتاجها

أسد. انت عرف كويس اني سرير دايما في واحده  ودي مش هتكون لازمني ف حاجه

هشام بغضب. اسسسسد

أسد. انت عرف اني مجيش بصوت العالي . ودلوقتي اتفضل

هشام. اتفضل فين

أسد بوقحه. أيي هو مش  النهارده فرحي ولا ايي محتاج اكتشف مراتي براحتي 

ملك اول ما سمعت الكلام داا فضلت ترتعش وفضلت تبص ع هشام بخوف

هشام. انا هفضل هنا

أسد. ايي هتعمل فيها ابو العروسه وتستنا تتطمن عليها ولاا. اتفضل يابابا

هشام. أسد روح المكتب عايز اتكلم معك كلمتين

أسد نزل بهدوء بس وهو مشي خبط ف الطربيز

هشام بخوف. حاسب

أسد بجمود. متخافش اويي كده

أسد دخل المكتب وملك كنت بتبص عليه

هشام بهدوء. هو مش بيشوف

ملك حطته ايدها ع بوقها بصدمه

هشام بحزن. حصله حادثة علشان كده. هشام مسك ايدها. انا اسف انا عرف اني بظلمك بس دا ابني الوحيد انتي الوحيده اللي هتقدري تساعدي وتكوني معا

ملك بعيط. مش هعرف صدقني انا أضعف م اني اعمل كده انت متعرفنيش كويس

هشام بنفسه. إنتي البنت الصح. اللي هتخلي الأسد يهداا. انتي الوحيده اللي هتمسحي القسوة كلها

هشام لملك. صدقني تقدري. حاولي ارجوكي انا عايز ابني

FaTmaHaSSan 🏃‍♀️



أسد دخل المكتب وملك كنت بتبص عليه

هشام بهدوء. هو مش بيشوف

ملك حطته ايدها ع بوقها بصدمه

هشام بحزن. حصله حادثة علشان كده. هشام مسك ايدها. انا اسف انا عرف اني بظلمك بس دا ابني الوحيد انتي الوحيده اللي هتقدري تساعدي وتكوني معا

ملك بعيط. مش هعرف صدقني انا أضعف م اني اعمل كده انت متعرفنيش كويس

هشام بنفسه. إنتي البنت الصح. اللي هتخلي الأسد يهداا. انتي الوحيده اللي هتمسحي القسوة كلها

هشام لملك. صدقني تقدري. حاولي ارجوكي انا عايز ابني. ثم اكمل بسرعه. انا هساعدك بس حاولي

ملك ببراءة لما شافت هشام بيتحيل عليها. ماش

هشام بفرح. اطلعي انتي دلوقتي. وانا هتكلم معاا

هشام بصوت عالي. يا صفية. صفيه

صفيه الخدامه. نعم يباشا

هشام. وصلي الهانم الاوضه بتاعت اسج بيه

صفيه. تحت امركك. اتفضلي

ملك طلعت معها الاوضه ودخلتها 

ملك بصت ع الاوضه با اعجبب 

ملك. ممممم حلوه اويي بس كلها ب الأسود دا عبيط دا ولا اي

تحت 

هشام دخل المكتب بهدوء لاقه أسد ريح جي فيه

أسد بغضب. كل دااا

هشام. اسسد احترام نفسك انت بتكلم ابوك. صوتك داا ميعلش تاني

اسد. ايوه بكلم ابوه اللي رح جوزي من غير مع أعرف كأني عيل صغير قدمه

هشام. انا كنت خاي....

اسد وهو بيقوم. امشي يابابا امشي

اسد سابه وطلع وهشام فضل يبص عليه بحزن

أسد دخل الاوضه زي الصاروخ

أسد بصوت عالي. تعالي هنا

ملك قامت بخوف من ع السرير وقربته منه

أسد اوى ما حاس انها قريبه منه مسكها من شعرها

اسد. وانتي بق يروح امك اخدتي كمان علشان الليله ديي

ملك بدموع. واللهي مخدتش حاجه

ثم اكمل بيراءه. انا اصلاا مش بحبك وانت شكل يخوف ثم اكمل. هو انا مش هكدب واقول انك وحش بس انا عايزه امشي ممكن تمشني وانا مش هجي هنا تاني

أسد سبها بصدمه.

أسد. انتي خلاص مش هتمشي من هنا انتي دخلتي عرين الأسد وانا هربيكي من الاول. ويويلك منى لو مسمعتيش الكلام

أسد سبها ودخل الحمام. وهي لسه وقفه مكانها بخوف

بعد شويه خرج أسد وهو بيلف الفوطه ع وسطه

أسد بسخرية ف نفسه. ها اكيد هتعمل نفسها مكسوفه دلوقتي كأني اول راجل تشوفه كده

ملك بصوت عالي. اللله

ملك قربت منه اويي. شكلها اويي وانت ازاي طلعتهم ف بطنك كده

اسد بستغراب. اي دول

ملك حطته ايدها ع صدرو وبعدين فضلت تحركها نزول ع بطنه وهي بتقول. دول انا مش عندى ليه

اسد فضل وقف مصدوم من حركتها وحس أن جسمه سخن من حركتها

اسد بغضب وهو بيشل ايدها. ابعدي يحيوانه ازاي تلمسني كدة 

Fatma



أسد دخل الاوضه بتاعت الهدوم ولبس وخرج بهدوء

أسد. انتي فين

ملك. هنا

أسد قرب منها. اقل*عي

ملك بخوف. ل. ليه

أسد بصوت عالي. اخلصي

ملك قلعت بدموع

أسد قرب منها وحط ايده ع جس*مها يشوفها قلعت ولاا لاء 

ملك اتكسفت وحاولت تبعد عنه 

أسد بعد عنها ورح نام ع السرير وشغل التكيف. نامي ع الارض وزي ما أنتي كده

ملك. بس. بس 

أسد بغضب. بس أيي اللي اقوله يتسمع انتي فاهمه 

أسد نام 

وملك نامت ع الارض وفضلت تعيط 

بعد مده ملك قامت وقربت من أسد. ا. انت 

أسد..... 

ملك جبت القميص بتاع أسد ولبسته وقربت من السرير. ونامت ع اطرف

ملك. انا بعيده عنه وهقوم بكره بدري واكيد مش هيعمل حاجه

تاني يوم الصباح

أسد قام وهو حاسس بحاجة ع جسمه

أسد مد ايده يشوف ف لاقه جسم ناعم ودفي أسد بق يحسس ع جسمها

بس مره واحده قام بغضب. انتي يحيوانه

ملك قامت بسرعه وخوف. ن. نعم

أسد وهو بيمسها من شعرها. مين قالك تنامي جانبي

ملك بدموع. اسفه. واللهي الجوا كان برد اويي مش هعمل كده تانى 

أسد كان لسه هيتكلم بس

الخدامه. أسد باشا. استاذ هشام تحت ومستني حضرتك 

أسد. خلاص امشي انتي 

أسد. تعرفي لو عرفت انك مشتركة مع هشام بيه ف اللي بيحصل دا انا هقتلك 

أسد زقها رحت وقعت ع الارض جامد 

أسد. خمس دقايق وتنزلي ورايا 

أسد نزل وأول ما هشام شافه 

هشام. هي فين يا أسد 

أسد ببرود. هي مين دي يابا 

هشام بغضب. عملت فيها ايي يا أسد 

أسد. ديي مراتي مش كده ولا ايي واعمل فيها اللي انا عايزه 

هشام.ان....

هشام لاقه ملك نزله من ع السلم بهدوء 

هشام قرب منها. عامله ايه 

ملك بخوف من أسد. ك. كويسه



البار الثاني

ملك بخوف من أسد. ك. كويسه

هشام. عملك حاجه قولي متخافيش

أسد بسخرية. ايي يبابا حد قالك اني هاكلها ثم اكمل. انت عرف لو عملتلها حاجه كان زمانها دلوقتي فين

ملك بصت ع هشام بدموع 

هشام. أسد كفايه كده

أسد قام ببرود. بعد اذنك هروح إفطار

هشام. اهدي هو مش هيعمل حاجه واهو مشي اهو

ملك بعيط. انا عايزه امشي خدني معك ونبي دا كل شويه يشدني من شعري وبيخلني انام على الأرض.

هشام بزعل. لو قولتلك علشان خاطري. ارجوكي فتره بسس وهو هيتغير

ملك بخوف. بس

هشام بسرعه. متخافيش أنا هكون معكي علطول ثم اكمل مغير الموضوع. يلاا تعالي نروح نفطر

ملك رحت مع هشام لاقت أسد قاعد ع السفره بيفطار

هشام قاعد اول ما ملك قربت من الكرسي

أسد. انتي هتعملي ايي

ملك. ك. كن...

هشام. ف ايي يا أسد هتقعد علشان تاكل

اسد. تروح تاكل مع الخدامين مش هنا. يلاا غوري ع المطبخ

ملك بعيط. لاا شكرا. انا مش جعانه

ملك طلعت ع فوق علطول

هشام. انت ازاي تعمل كده

أسد. مراتي واعمل اللي انا عايزا

هشام بغضب. خلاص انا هخدها معيا لو انت مش عايزها 

أسد ببرود. اسف يا هشام بيه هي مش هتخرج من هنا لحد ما اعرف هي مشتركة معك ف الحكايه دي ولاا لاء. وهي وحظها يا تعيش يتموت. 

أسد قام بهدوء من ع الاكل وطلع براحة ع فوق 

عند ملك كنت بتعيط ع السرير

مره واحده أسد فتح الباب 

أسد. قربي هنا 

ملك قربت بدموع ومره واحده قلم نزل على وشها 

خلها وقعت في الأرض 

أسد. أياكي اقول حاجه ومتسمعيش كلامي يا زباله 

ملك بدموع وخوف. ح. حاضر 

أسد دخل الحمام وبعد شوي خرج ورح يلبس

أسد قبل ما يخرج من الاوضه. انا رايح الشركة لو سمعت انك خرجتي من الاوضه ديي ه تصدقني هخليكي تتمني الموت

FaTmaHaSSan


ملك قامت من ع الارض

ودخلت الحمام بصت ع خدها بدموع مره واحده انهرت وفضلت تعيط

عند اسد

كان ركب العربيه.

اسد. اطلع على الشركه

بعد شويه وصلوا

اسد نزل بهدوء ودخل بثقة وغرور

موظف بصوت وطي. حتى وهو كده مغرور ومحدش قادر يتكلم معااا

موظف تاني. اسكت احسن يمسعك وانت عرف بيعمل ايي

اسددخل مكتبه وفضل يحسس علشان يقعد

ف الوقت دا دخل مراد

مراد. اساعدك

اسد بعصبيه. ايي خلاص مش ه قادر اعمل حاجة لوحدي يعني

مراد. اسد انت عرف ان مش قصدي كده

اسد. خلاص يا مراد اقفل ع الموضوع داا

مراد. عمي كلمني النهارده وقالي ع اللي حصل. هتعمل ايي

اسد بشر. هندمها ع كل دقايق هتفضل فيه معيا

مراد. أسد مش كده حرام عليك هي مش نرمين

أسد قام بغضب. إياك تقول الاسم داا تاني انت فاهم. إياك يا مراد لاني ساعتها هنسي انك صاحب عمريي

مراد. خلاص اهدا. ممكن تروح تستريح

أسد. لاا انا عايز واحده ابعتهلي ع شقه الزمالك

مراد ييأس. تاني يا أسد

أسد. مراد اخلص

مراد. هتروح هتلاقها هناك. تحب اساعدك

أسد قرب منه ومره واحده ضربه ب البوكس ف وشه

أسد بسخرية. ساعد نفسك الأول

أسد خرج من المكتب

مراد جوا. ااه يا ابن *****

أسد خرج من الشركه وركب العربيه

أسد. اطلع على شقه الزمالك

السوق. تحت امرك يا اسد بيه

بعد شويه اسد وصل وطلع الشقه

أسد دخل بهدوء

البنت. أسد باشا نورت

أسد. اخلصي

البنت قربت من أسد وفضلت تحضن فيه

مره واحده أسد زقها ع السرير

.......

عند ملك قامت من ع الارض  ووقفت تحت المياه بهدومها وبعد شوي خلاصت

ملك خرجت من الحمام. انتي غبيه نسيتي انك معندكيش هدوم

ملك قلعت هدومها ورحت جبت قميص من عند أسد. كده. كده هو مش هيعرف

ملكت الأسد

FaTmaHaSSan 🏃‍♀️



بليل أسد قام من النوم

ولمس البنت اللي جانبه

أسد طلع التلفون. الو ابعت حد ع شقه الزمالك يرمي الزباله دي قدام ايي مستشفي

أسد قام لبس ونزل ركب العربيه وخله السواق يطلع ع الفيلاا

أسد وصل الفيلا وبعد ما دخل وهو مشي خبط ف الكرسي

اسد بعصبيه. صفيه. يا صفية

صفيه. نعم ي اسد باشا

أسد بعصبيه. ايي اللي جاب الزفت داا هنا مكنش موجود الصباح

صفيه. احنا اسفين يا اسد باشا آخر مره

أسد شال الكرسي ورمه بغضب. غوري من هنا 

أسد طلع ع فوق بتعب 

وأول ما دخل لاقه الاوضه هاديه

أسد دخل براحة وكان بيحط ايده ع السرير لحد ما لمس رجلها واد اي كنت ناعمة

أسد اتكلم بغضب. انتي يا زباله

ملك صحيت من النوم بخوف. ن. نعم

أسد. هو انا مش قولتلك تنامي ع الارض

ملك. ا. ايوه. اسفه. مش هعمل كده تانى

اسد سبها ودخل الحمام ياخد دش

بعد شويه أسد خرج وهو بيلف فوطه حولينا وسطه

أسد دخل لبس وقبل ما ينام. يلاا اعملي زي امبارح

ملك بدموع. بس

أسد. اخلصيي

ملك قلعت ونامت ع الارض

أسد نام وملك كمان

بليل

ملك قامت لما لاقت الجوا برد

ملك بدموع. معلش يملك استمحلي لو روحتي نامتي جانبه هيضربك. البسي القميص وخلاص

ملك لبست القميص بتاع أسد تاني ولسه هتنام رح النور قطع

ملك بخوف. ا. اسد. بيه

أسد. بيه

ملك قامت بخوف ونامت جانبه ع السرير

ملك. لحد ما النور يجي بس

بعد شويه كنت ملك راحت ف النوم

تاني يوم الصباح

أسد صحي بدري لاقه حاجه ع جسمه

أسد غمض عينه بغضب

أسد حاول يزقها

بس ملك كنت بتقرب اكتر وتتدخل جوا حضنه اكتر

ملك. بس بق الجوا برد

أسد فضل ثابت مبيتحركش

أسد حرك ايده ع جسمها بس مره واحده قام بغضب من اللي بيعملوا. انتي يبت

ملك صحيت بسرعه. ن. نعم

أسد. انتي مبتسمعيش الكلام ليه يحيوانه. هو انا مش قولتلك تنامي ع الارض

ملك بخوف. واللهي كنت نايمه. ب. بس النور قطع وانا خافت ونامت ع السرير مش هعملها تاني خلاص

أسد بعصبيه. مبلاش شغل الستات داا معياا نور ايي اللي قطع ايي فاكرني عيل قدمك النور مبيقطعش هنا يروح امك

ملك. واللهي هو دا اللي حصل

أسد..انتى.

الخدامه. أسد بيه. هشام باشا تحت

أسد بعصبيه. امشي انتي. مش هنخلص بق من هشام بيه كل يوم

أسد. انتي خليكي هنا اياكيى تتحركي من الاوضه فاهمه.

ملك. فاهمه. فاهمه

أسد نزل تحت

أسد. اهلاا يابا. بيقت تشرفنا كل يوم يعني. مبوحش بسرعه كده

هشام مردتش عليه وكان بيبص ع السلم

أسد بهدوء. مش هتنزل

هشام. ليه عملت فيها ايه

ملكت الأسد


هشام. انت عاملت فيها ايه

أسد. مراتي اعمل فيها اللي انا عايزو

هشام بصوت عالي. أسد انت عملتها أييي انطق.

أسد. اعمل اللي انا عايزو هي خلاص بقت مالكي

هشام. خلاص مش عايزها طلاقها وانا هخدها وهمشي ومش هخليك تسمع عنها تاني ابداا

أسد. لاا ما هو الموضوع عجبني قول بق تحدي أو عند. بس هي مش هتمشي من هنا غير لما اقول

هشام. هى مش نرمين افهم بق حرام عليك هي مش هتستحملك

أسد بصوت عالي. هششام بيه ياريت تاخد بالك انت بتقول ايي كويس. والاسم داا انا مش عايز اسمعه ف بيتي والوسخه اللي انت جيبها علشان تمثل عليه انا هعرفها مقامها

هشام بحزن. انت غبي يا اسد. انت مستحيل تكون ابني ولو مامتك كنت عايشه كنت ماتت بسببك

هشام مشي واسد قاعد يكسر ف كل حاجه

أسد بعصبيه. صفيه

صفيه. ن. نعم

أسد. كل اللي ف الفيلا يمشوا مش عايز حد من الخدامين هنا النهارده

صفيه. تحت امركك

صفيه دخلت المطبخ بسرعه واتصلت على هشام . الو

هشام. في اييي يا صفية

صفيه. اسد بيه قالنا امشوا انا خايفه يعمل حاجة ف الهانم الصغيره دا متعصب اويي

هشام بخوف. طب سلام

هشام اتصل على مراد. الو يا ابني

مراد. اهلا ازيك يا عمي

هشام. مراد روح الفيلا لي أسد بسرعه ارجوك

مراد. في أييي

هشام قالو كل جاحه حصلت

مراد طلع من الشركه بسرعه وطلع ع الفيلا

عند اسد

طلع لاوضه بعد ما الخدامين مشيوا

سمع صوت عيط

أسد قرب منها لحد ما وصل عندها ومسكها من ايدها. بتعيطي ليه

ملك بدموع. انا خايفه انت بتكسر وتزعق تحت

أسد حضنها. خلاص مفيش حاجة اهديي

أسد بق يحضنها جامد

ملك بخوف. انت بتعمل اييي

أسد مره واحده قطع هدومها من فوق

ملك بخوف وعيط. ا. انت بتعمل اييي ابعد عني

أسد نزل ع رقبتها وفضل يبوسها بعنف ويحرك ايده ع جسمها

ملك كنت بتعيط وخايفه اوي

بس اسد سمع صوت تحت

أسد زقها ع الارض وخرج يشوف في اي تحت

ملك قامت بخوف وهي بتحاول تخبي جسمها

أسد نزل لاقه مراد موجود تحت

أسد. خير هو قالك بسرعه كده

مراد. هو مين

أسد. هو مين. مممممم. طب نعم ممكن افهم سر الزياره السعاده ديي

مراد. احم. يعنى كنت جعان ف. ف قولت أجي اكل عندك

أسد قرب منه. مراد

مراد بخوف. ايي هتعمل ايي. انا وشي وجعني من المره اللي فاتت. يلاا بق وعايز 

اتعرف ع مرات اخويا

أسد. لاا ويلاا امشي من هناا

مراد. لاا انا اقعد ع قلبك لو عملت ايي. وفي موضوع عايز اكلمك فيه هستنك ف المكتب ماشي 

أسد طلع فوق ودخل الاوضه

أسد. خمس دقايق وتكوني تحت


أسد طلع فوق ودخل الاوضه

أسد. خمس دقايق وتكون تحت ف المطبخ بتعملي الاكل فاهمه

ملك. فاهمه

أسد نزل دخل المكتب

أسد. خير

مراد. احم ف عمليه بتتعمل ف امريكا والدكتور كلمني النهارده مش ناوي تروح بق

أسد بعصبيه. هتفضل تتكلم ف الموضوع دا كتير

مراد. أسد انت صحبي وانا عايز مصلحتك. انا مش فاهم هتخسر ايي

أسد. مراد. اسكت انا مش عايز اتكلم ف الموضوع داا

عند ملك لبست هدوم تانيه ونزلت المطبخ لاقت الاكل جاهز بس جاهزت السفره

مراد واسد فضلوا يتكلموا كتير وبعدين خرجوا

مراد اول م خرج. بسم الله اللهم ما بارك ايي الجمال داا

أسد بستغرب. في ايي

مراد. مين الحوريه ديي يا اسد

أسد. ملك

ملك بخوف. ن. نعن

مراد. انتي ملك 

أسد. اطلعي ع فوق 

ملك كنتي هتتطلع لكن 

مراد. خليكي. ايي يا اسد خليها تأكل معنا 

مراد قال كده لما شاف ملك جسمها صغيف 

أسد. لااا ع فوق 

مراد. أسد خلاص حرام عليك دي جسمها صغيف خالص

أسد بعصبيه. انت مالك 

مراد. عندك حق. انا مشي 

مراد كان هيمشي 

أسد بضيق. مراد. خلاص هخليها 

مراد ابتسم لأنه عرف ان أسد بيحبه اويي وهيوفق 

أسد وملك ومراد كانوا قاعدين بياكلوا ف هدوء

مراد. احم. عندي عندك كام سنة. 

ملك بخجل. 20

مراد. اللى يشوفك يقول عندك 10 

  مراد فضل يتكلم مع ملك ويضحك معها كل دا واسد قاعد ساكت 

ملك بضحك. انت دمك خفيف اويي 

مراد بغرور. عارف

بعد شويه خلصوا 

مراد. أسد عايزك 

أسد. ع فوق 

ملك طلعت بسرعه 

مراد . انت مجبتلهش هدوم

أسد. ليه.

مراد. اصلها لبسه هدومك

أسد. افتكر لما قطعلها الهدوم

مراد. اي رحت فينن

أسد. لاا مفيش

مراد. طب انا مشي. وأرجوك براحه عليها دي شبه الأطفال ف كل حاجه ف كلمها وتصرفاته

مراد مشي واسد طلع فوق وأول ما دخل. تعالي هنا

ملك. نعم

أسد مسكها من درعها. ايي مراد عجبك اويي كده

ملك ببراءة. لاا داا انت احلاا منه

أسد سكت مكنش متوقع انها هتقول كده

أسد بفضول وهو عايزها تمدح فيه . بجد

ملك. اه واللهي. وعينك

مره واحده أسد فاق وضربها بالقلم. مالها عيني يا زباله

ملك بخوف وعيط. مالهاش. مالهاش

أسد مسكها من شعرها. قولي كنتي هتقولي ايي

ملك بعيط. واللهي مالهاش ا. ن. انا كنت هقول أن لونها حلو ب. بس بتخوف لما بتتعصب واللهي مكنتش هقول حاجه تانى واللهي

أسد سبها. امشي

ملك مشيت بسرعه

أسد دخل الحمام ياخذ دش.

أسد تحت المياه. مالك. اوع تكون بتفكر فيها مستحيل تفكر في واحدة ست تاني فوق يا اسد

أسد خرج

يتبع 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


 

تعليقات

التنقل السريع