القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سقطت في بئر الرزيلة للكبار فقط البارت 13_14 للكبار فقط 🔞🔞بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله



البارت الثالث عشر والرابع عشر 💥 


سقطت في بئر الرزيلة 


مدونة #موسوعة_القصص_والروايات 


كمال ..معقول يا شهد كل ده معايا ولسه ماهمتيش دماغي 


..لا أنا فهمت ياحبيبي 


كمال ..انتي مفهمتيش حاجه لسه وكل مره تثبتيلي انك 


حماره أنا مش قولتلك اني عايز وحده متحرره 


لا تقولي عيب ولا حرام أنا مش هتحايل عليكي


 اظاهر كده اني اخترت غلط وظني فيكي خاب 


..لا يا كمال متقولش كده 


كمال ..لا دي الحقيقة أنا مش هجبرك ع حاجه لو ده يسعدك 


اوكي معنديش مشكلة كملي فيه وانا اكمل في الي بيسعدني 


وبرضو مش هسيبك متخفيش 


..قلب دماغي بكلامه وحسيت أنه بيضيع مني واني خلاص 


كده للعبة في آخرها واني هرجه للشارع والمره دي حتي بيت 


ابوكي خلاص مبقاش موجود ل انهي عين هترجعلهم طب 


هتخدي مكان ايجار هتدفعي منين ياختي وهتاكلي وتشربي 


منين ومين الي هيساعدك ويقف جنبك ..كان مين اصلا قبل 


كده ساعدك وكان ضهر وسند ليكي  لما يكون قولتله ممكن 


تفهمني تاني أنا بحبك يا كمال وحبيت فيك حنيتك وصبرك 


عليا ياحبيبي ليه بتخوفني منك وبتوجع قلبي ليه 


كمال ..لا ياحبيبي سلامة قلبك بس يعز عليا اوي انك الي 


بتقفي في طريق سعادتي والحاجه الي عايزها وبحبها 


..اي هي دي طيب 


كمال ..هفهمك بس أنا مش هعيد الكلام ده تاني معاكي أنتي 


وصلتيني لمرحلة اني بفكر اسافر اكمل حياتي مع بنتي 


ومجيش مصر تاني 


..يخربيت الرعب الي معيشني فيه وبعدين بقا 


..لا ياحبيبي متقولش كده تاني بالله عليك ..فهمني براحه 


وانا اوعدك اني هعمل الي هتقولي عليه


كمال ..أنا ياشهد بحبك قلبي بيحبك وهيفضل يحبك بس 


المتعه بنا قلت الاحساس بالشهوة والنشوه قل شغفي ليكي 


قل واكيد انتي كمان كده صح ولا غلط 


..من غير ما افكر لساني نطق صح طبعا علشان يهدأ 


كمال . عليكي نور يا حبيبتي اذن احنا قصاد حليين الاول أننا 


نكمل أو أننا نبعد ونخسر بعض ونخسر حبنا لبعض الي ياعالم 


ممكن أقابل حد تاني احبه قد ما بحبك يا شهد أنتي 


متعرفيش أنا بحبك قد اي وقلبي متعلق بيكي ازاي 


..فرحت بالكلمتين دول واطمنت شوية قولتله ماشي كمل أنا معاك 


كمال.. ده ياحبيبي اسمها محاربة الروتين تجديد دماء بنقضي 


لحظات في المتعة وبعدين بنرجع لطبيعتنا تاني عادي خالص 


يبقا مخسرتش حبيبتي وفي نفس الوقت مبسوط ومتمتع 


فهمتي


 اقعدي فكري برحتك بعد ما اقفل وتقوليلي  ردك 


النهائي الصبح الساعة ٩ تمام


.. تمام 


يخربيت امك اي ده اكتر وقت كنت محتاجه اشرب كأس فيه 


هو الوقت ده عايزة انسي كلامه كله نفسي اقوم من النوم 


ويطلع ده كله حلم وأنه كان بيتهيالي .وانتي ياغبيه الي كنتي 


فكره أنه كلام وبس ومجرد افكار في دماغه وخلاص


 هتعملي اي يانيله قلبي فضل يدق يدق جريت ع الشنطة 


اقعد الفلوس الي باقيه لفتهم ٢٠٠٠جنيه يخربيتك يا شهد 


صرفتي 12 الف في شهرين انتي هبله يابت ادي آخره 


كسوفك منه وتقولي انك مش عايزة تحملي عليه وفتحها ع 


البحري اكل دليفري وعماله تشتري في حاجات ملهاش لازمة 


مش لو كان معاكي الفلوس دي دلوقتي كان زمانك 


خلعتي ..أنا هاخد العفش ده وابيعه ..تفتكري معاكي حته 


مصاريف نقله والحاجات دي مستعمله خلاص ولا هتجيب 


حتي نص فلوسهم وهتاجري شقة منين وهتشتغلي اي ظبط 


المنبه علي الساعة 8 ونمت لاني كانت دماغي هتنفجر 


وهتجنن من كتر ما أنا عمال اكلم في نفسي


يتبع 💥



البارت الرابع عشر 💥 


قمت اول ما المنبه ضرب كلمته ع طول لقيته ويت جيه في 


دماغي أنه يعرف بنت تانيه وهيسبني ويتجوزها اكيد


 فضلت أرن أرن أرن لحد ما رد عليا وقولتله


 أنا موفقه ياكمال موفقه


قالي قولتهالي كتير وكانت أفعالك عكس كده 


قولتله لا 


ياحبيبي خلاص انا لما قعدت مع نفسي وفكرت لقيت اني 


مش هقدر ابعد عنك واني بحبك وبحب اشوفك مبسوط وسعيد 

قالي اخيرا عقلتي وفهمتيني أنا كنت متاكد انك بتحبيني 


ومش هتزعليني 


مرضتش اعاتبه وأفكره أنه قالي امبارح أنه خاب ظنه واني 


اختار غلط والكلام ده علشان ميزعلش قولتله قوم افطر 


عقبال ما الكوافيره تيجي قالي فطار الهنا يابرنسيستي بصي 


حبيبي هي مقابله تعارف ببعض بنشوف هنرتاح لبعض ولا 


الكيمياء متوافقه ولا جايز يحصل حاجه وجايز ميحصلش 


هو صديقي بس أنا شوفت صورة مراته بس إنما معرفهاش 


يعني بنسبالي معرفهاش كويس ممكن تعجبني وممكن لا 


ممكن اعجبها وممكن لا بس أنا متاكد اني صديقي هيموت عليكي 

قولتله ليه متاكد 

قالي اصلي أنا وريته صورتك واول ما شافك قالي اي الفرسه 


الجامده دي وهاج عليكي اوي ههههههه


أنا استغربت أنه كمان بيضحك وبيحكي ولا اكني صحبته 


ولا وحده شمال شقطها ضحكت علشان ميزعلش لقيته 


بيكمل وبيقولي خدي التقيله بقا


 قولتله قول هو ميعرفش انك مراتي


  هموت وأشوف اول انطباع والرياكشن الي هيبان ع وشه 


من الصدمة بدات اشك أنه اهبل ولا عبيط وازاي واحد 


بالعقلية دي يقدر يبقا راجل بزنس مان ورجل اعمال وناجح 


ويعمل كل الثروة دي قولتله اكيد هيعملها علي روحه 


لقيته كركر وضحك جامد اوي وقالي يخربيت شيطانك 


يافقريه كنتي هتموتيني


 وقالي كنت خايف اخسرك وتخسري حبي وحناني ليكي الي 


أنا متأكد انك عمرك ما هتلاقيه مع حد غيري انا وبس 


قولتله لا ياحبيبي متقولش كده تاني أنا عمري ما هخسرك 


قالي يلا أنا هسيبك تفطري لو فضلت احكي معاكي هتتعطلي 


ياحبيبتي. أنتي لسه وراكي حاجات كتير بأي حبيبي 


فطرت وبعد ساعة كده الست جت عملت سويت لجسمي كله 


ومساج وعملتلي وسنفره ورسمتلي علي جسمي وعملتلي 


شعري بسالها كام الحساب قالتلي الحساب مدفوع في السنتر 


مقدما يافندم ليكي ادتها 100جنيه ليها ونزلت الساعة 6 


لقيت موبيله بيتصل قالي برنسيستي جهزت قولتله ولو 


مجهزتش تجهز يا مولاي قالي يخربيت طعمتك يا شهد اي 


ياقلبي الكلام الحلو ده هبعتلك العربية عقبال ما تجهزي بعد 


شوية نزلت ركبت العربية ووصلت هناك لقيت واحد لابس 


شيك اوي اصغر من كمان بكام سنة اول ما دخلت قالهم 


اعرفكم بقا شهد مراتي لقيته 


قام اتتفض سلمت عليه وفضل مبحلق ليا وماسك في أيدي 


مراته اخدت بالها قال لكمال هي مش دي الي وقبل ما يكمل 


كان كمال. واقع علي الأرض من كتر الضحك وهو بيقوله يا 


ابن الايه ياصايع وانا ومراته مش فاهمين اي حاجه سلمت ع 


مراته عماله التانيه تبصلي بصات غريبه وبتاكل جسمي 


والفستان الي لبساه بعنيها ومتغاظة من ارتباك جوزها وشدة إعجابه بيا اول ما شفني


 اتعمدت اقعد قصادهم علشان اراقب نظرتهم  اشوف كمال 


وهو بيبصلها واشوف  نظرتها لكمال  اي علشان اعمل علي 


الأقل زيها لقيتها متوتره وكل شوية تبص في الساعة وتبص 


لجوزها وتقوله اي بقا يا طلال مش كفايا كده انا عايزة اروح  


وواضح جدا اني كمال مش عجبها 


لقيته قالها مالك ياانجي مش متفقين هنسهر فين ياعم كمال 


الوسكي وموسيقتك الجميلة لطف الجو بقا يا اخي 


قام جري زاي الطفل يجيب الوسكي والحاجات ولقيته جيه 


قعد جنبي قالي انتي بتشتغلي في أي ياشهد لقيت كمال بيرد 


عليه بيقوله مسكه الحسابات عندي وتعتبر مديرة أعمالي 


قاله بس ذوقك يجنن يا كيمو وراح كمال قعد مع انجي وهي 


مش طيقاه كل ما يقرب تبعد وبيبوسها بس مش بتستجيب 


معه لما لقيت طلال بيبوسني قولتله ثواني وخليت كمال 


يصبلي كأس شربته وسبتله نفسي  وعيني علي كمال والي 


انجي عملاه فيه مش مدياله ريق خالص لحد ما قال لطلال 


شوف مراتك بقا قام متعصب طلال وخد انجي ع جنب بعيد 


عننا شوية 

يتبع ..لو عايزين اكمل قولو رأيكم واتفاعلو 👌

تكملة البارت 14 البارت 15من هنا هنا  



 

تعليقات

التنقل السريع