القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سقطت في بئر الرزيلة للكبار فقط 🔞🔞البارت 19بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

البارت التاسع عشر 💥 بقلم سلطان زماني 

كمال كلامه معايا قل والي كان بيننا أرن عليه رنه ولا اتصل 


الصبح أصبح عليه دلوقتي بيشوف رقمي وميردش ورسايلي 


علي الواتس اخد بنته حجه أنه يبعد عني عرفت أنه زهق 


مني انا 


زهق من شهد مش زاي ما كان بيقولي زمان أنه استحالة 


يزهق مني وأنه هيزهق من العلاقة والروتين بس 


كلامه طلع كله كدب وغش كل ما افتكر كلام طلال اني كمال 


كان متجوز وحده وطلعت نصحه واخدت منه مليون جنيه 


وعربية واجبرته أنه يتجوزها رسمي بستقل وبسترخص  


نفسي اوي 


والي أكدلي كلام طلال قسيمة الجواز الرسمي الي شفتها 


بعيني


 طلعت غلي في الشرب وفلوسي بدأت تخلص وخلاص هاخد 


من الفلوس الي في البنك وهتخلص برضو وطلال قابلني مره 


واداني حشيش والف جنيه ده الي كان معه ووعدني أنه 


هيعوضهالي وانا اتحرجت منه أظهرله اني مادية أو بتاعة 


فلوس اتكسفت ومن بعدها مشفتوش تاني ومعرفش هو فعلا 


مسافر زاي ما بيقول ولا بيكدب عليا زاي ما بيعمل مع مراته 


باقي كام يوم واول الشهر يجي عليا ايجار وكهرباء ومياة 


وغاز وأجرة حارس العمارة لقيت حاتم متصل ع الواتس 


بعتله هاي 


رد في نفس اللحظة والأول كان بيتكلم رسمي وبيطمن أنا 


الي فتحت معه الكلام وقولتبه وحشتني وفضلت اخده ع قد 


عقله واجريه في الي بيقوله 


واتفقنا أننا نتقابل بعد يومين  وفهمتو اني مزنوقه في فلوس 


والدنيا مش حلوه وهو فهم 


جيه بعد يومين والي مرضتش اعمله بمزاجي بقيت مجبره 


عليه وبقول في عقلي يابت انتي أوله بالفلوس دي .وحده 


غيرك هتشتغله وتخدهم طلعت غلي والنار الي جوايا والي 


شفتها من الرجالة فيه بقيت تركبه زاي الحمار ويلف بيا الشقة 


كلها وحبسته  مارست معه أنا الجنس زاي ما بعتلي الفيديو 


واخدت منه الفلوس ونزل لما بعتله تاني لقيته عايز يقضيها 


كلام ع الواتس وأنه بيحب يعمل كده مره في الشهر أو 


مرتيين بس المهم دفعت الايجار الشهر ده وكنت عايشة 


بتقشف باقي الشهر لحد ما قبلت طلال وجاني الشقة وحس 


اني الدنيا معايا وحشه جدا قبل ما يلمسني قالي أنه هينزل 


يجيب حشيش من العربية ونزل غاب حوالي ساعة لدرجة 


اني افتكرت أنه خلع وهرب جيه  واداني 10000جنيه 


وقضينا السهرة وقالي ما تفكك من كمال ده وانزلي ياشهد 


شوفي شغل


 قوليلي بتفهمي في أي وانا اشغلك فيه أنا ليا معارف كتير 


ويتمنو يخدموني قولت في بالي شغل اي يابت الي يجيب 


مصاريفك دي ولا يجبلك الدخل ده قولتله لو عوزت حاجه 


هقولك قالي أنا عايزك تنزلي تشوفي الناس مش عجبني 


حبستك دي أنا الفترة الجاية مش هتواجد في مصر كتير 


ودخل مع ناس شركاء في بزنس كبير وهكون مشغول جدا 


فضلت اتوه واغير الموضوع لحد ما مشي بقيت اجيب 


ملابس واعرضها للبيع اون لاين والموضوع فشل معايا 


وحمدت ربنا اني مجبتش هدوم كتير فضلت اسحب من حاتم 


فلوس لحد ما في شهر كانت الدنيا مزنقه معه وقالي نتقابل 


وانانفضتله ومقبلتوش وطفش وعرف اني بستغله وبتاعة 


فلوس وعملي بلوك 


جيه في بالي سمر الكوافيرة الي كانت بتيجي تعملي شعري 


وجسمي في البيت. انها كانت نفسها تفتح محل لحسابها 


قولت اكلمها واقولها تشركني وفعلا كلمتها وجتلي ونزلنا ندور 


ع محل اخدت محل ايجار علي الطوب وجهزتو وفرشتو بكل 


الي معايا وقولت ابدا حياة نضيفه سمر بقت تطلع شغل من 


وراء المحل ولما كانت تيجي زباين يمشو ولما تقف تاخد 


النص وكمان تاخد أجرة صنايعي


 المحل بقا يجيب اجاره بالعافيه وانا بعت دهبي كله علشان 


ادفع الايجار واعيش. ومتكشفش وفضلت أكابر ومكمله 


عرضت عفشي علي اولكس للبيع وانا سايبه الشقة كان 


منظري عار قدام الجيران والبواب وكمان صاحب الشقة بقيت  


بنام في المحل لحد ما جت سمر وقالتلي ده محل اكل عيش 


مش فندق اديني فلوسي الي دفعتها فيه وخديه أن شاء الله تربي فيه فراخ قولتله منين اجيبلك هو أن بقا حلتي حاجه 


قالتلي خلاص انا ادفعلك وتلمي الشنط بتاعتك دي وتطلعي 


برا كان معها جوزها واختها وانا لوحدي أدتني 15000 الف 


جنيه وانا اصلا دفعت اكتر من 45 الف  توضيب وأجهزة 


وتأمين للمحل اتحسبنت عليها وانا بلم الشنط سمعها بتقول 


ل اختها وجوزها واقف


 يعني هي عرقت وشقيت بالفلوس دي  خليني ساكته احسن  


الي ستره ربنا منفصخوش بصتلها من فوق لتحت ومشيت 


وانا مكسوره وموجوعه ونفسي الأرض تتشق وتبلعني 


يتبع 💥 رايكم



تكملة البارت التاسع عشر 💥 


قعدت علي كافيه وسالت  ع سمسار في الكافيه والرجل جاب 


رقمه كلمته ورحت معه فرجني ع حاجات غالية قولتله أنا 


عايزة حاجه في حدود 1000 قالي صعب هنا بس أنا ممكن 


اشفلك غرفة في شقة قولتله ازاي دي قالي مجموعة بنات 


بتاخد شقة 4 غرف وبيقسمو الايجار عليهم وفعلا كلم كام 


سمسار من صحابه جبولي شقة في حدائق المعادي طبعا 


الشقة كانت بلاط حمام يقرف بس كنت هموت وانام تعبانه 


اخدت علي الراحة ومبقتش حمل بهدلة ولا شقا قبلت ودفعت 


الفلوس وفضلت قاعدة في اوضتي مش بخرج منها إلا ادخل 


الحمام حتي الأكل مليش نفس بأكل بس علشان اعيش تبص 


للاوضه  الي أنا فيها والمكان الي عايشة فيه اقول اي يابت 


الي وصلك لكده ما كنت مرتاحه معقول الي عملتيه في 


نفسك ده بقيت بصرف في الفلوس واتصحبت علي وحده 


اسمها وعد كانت شغالة في مصنع تعبئة عصير ومربي 


وجبتلي شغل والمصنع بقا يدفعلي أجرة السكن زيها وكان 


يجي الاتوبيس كل يوم ونروح ونرجع سوء لحد ما اعجب بيا 


واحد وانا كنت ملاحظه اهتمامه بيا بس خوفت ليكون زاي 


الرجالة التانيه لحد ما قالي انتي في حد في حياتك


 قولتله لا قالي بصراحة أنا مراقبك من ساعة ما جيتي 


وشيفك في حالك وهادئة وعحبتيني وعايز ارتبط بيكي 


واكلم اهلك ارتبكت قدامه ومش عارفه أقوله اي قولتله أنا 


بابا وماما تعيش انت قالي مفيش حد من أهلك اطلبك منه 


وبداء الكلام من هنا وخرجنا اليوم ده مع بعض وحكتله اني 


كنت متجوزة واطلقت واخويا بعد ما اتجوز نسي اني ليه 


اخت واني قاعدة مع مجموعة بنات في شقة علشان مينفعش 


اني اخد شقة واقعد فيها لوحدي اخاف وهو صدق كلامي 


وقالي أنه مطلق هو كمان. عنده بنت منها واني علاقتهم 


كويسة بعد الطلاق  فضلنا مع بعض في احترام بنا وتقدير 


لحد ما لقيته بيقولي أنه تعبان اوي وأنه بقاله اكتر من سنتين 


مطلق مش أنا حبيبك وكده كده هنتجوز 


قولتله طب مفيهاش حاجه نتجوز قالي ما أنا عامل حسابي 


علي سنة اكون ظبطت دنيتي وعفشي وكده قولتله مش 


مشكلة نصبر قالي انا عايز افرجك علي الشقة وتشوفي 


العفش الي فيها أنا ممكن اجدده بس  منحتجش نجيب 


جديد اي رأيك رحت معه وشوفت شقة حقيرة في مكان 


زبالة بيفكرني بشقة جوزي الاولاني بالظبط البيت الي فيه 


الشقة قديم جدا وقرب يقع فضلت سكته مستنا يخلص 


كلامه والاحلام الي بيحلمها دي وهنزل ومش هعرفه تاني اصلا


 لقيته بيقرب وعايز يبوسني بقيت احوشه ب الادب والذوق 


وهو مكمل وانا اصلا ع أخري من الي شفته زقيته لبعيد وهو 


فكرني بهزر أو بأقل عليه وأنه لما يحاول تاني هتجاوب معه 


قلع قميصه وفك سوسته البنطلون وانا بعزم ما فيا بالشلوت 


بين فخاده وقع علي الارض ومش قادر يصرخ ولا يصوت من 


الوجع وكان في شبشب علي الارض نزلت عليه ضرب ولا 


خوفت من الفضائح ولا عملت حساب لحد سبته مرمي زاي 


الكلب ونزلت

يتبع

البارت 20من هنا هنا  







 

تعليقات

التنقل السريع