اغتصبني واعطيته قلبي
#البارت 29
في ايه يا ست انتي انتي اتجننتي
ام شريف ، أنا اللي اتجننت العيب علي اللي جيبالنا رجاله الشقه ومش محترمانا هو للدرجه دي يا نور ياخساره تربيه امك فيكي
نور واقفه منهاره وعماله تعيط
مراد ، لا ده فعلا اتجننتي عارفه لو مسكتيش أنا نفسي المسدس ده في راسك ومش هاخد فيكي دقيقتين عارفه ليه
ام شريف ، ليه أن شاء الله
مراد ، لأنها مراتي يا هانم
ام شريف ، اخس عليكي يابت يانور تتجوزي من غير ماتقولي لي ولا تعزمينا حتي
مراد ، مجاش فرصه ممكن تطرقينا بقا
ام شريف ، اطرقم ماتحترم نفسك يا اخي انت محسسني اني بكلم ابن رئيس الجمهوريه
مراد ، لا وزير الداخليه
ام شريف بصدمه ، ايه
مراد ، زى ما سمعتي
ام شريف ، اااا احنا اسفين يا باشا
مراد ، ماشي مع السلامه وراح قافل الباب
نور قعدت عالكنبه وحطت أيدها علي رأسها وباصه في الارض وعماله تعيط
مراد ، مالك يابنتي في ايه بتعيطي ليه
نور رفعت راسها وبصتله وعينيها كلها دموع
نور ، يعني مش عارف بعيط ليه انا اتفضحت يا مراد عرفت بقا أنا بعيط ليه
مراد ، في ايه يابنتي ايه اتفضحتي دي أنا جوزك علي فكره والست اول ماعرفت اني جوزك مشت عالطول خلاص بقا اهدي
نور ،. لا أنا مش مراتك يا مراد أنا مش مرات حد
مراد ، والله علي اساس المأذون كان كاتب كتاب مين
نور ، ورق يا مراد يعني زينا زى اي اتنين مخطوبين
مراد ، نور بطلي مشاكل بقا أنا تعبت بجد مش قادر
نور ، ماشي يا مراد مش تعبت خلاص نطلق وكل واحد يروح لحاله
مراد ، اديكي قولتيها نطلق اهو اتأكدتي اني جوزك
نور ، يووووه أنا تعبت بجد امشي يا مراد أنا مش طايقه اشوفك كل ما بشوفك لازم بيحصلي حاجه وحشه
مراد ، أنا يا نور
نور ، ايوه يا مراد
مراد بصلها بصه طويله كلها غضب وراح فاتح الباب وخارج
ام شريف كانت واقفه قدام باب الشقه تتجسس عليهم
ام شريف ، اهدا يابني الأمور مبتدخدش كده
مراد ، بصلها من فوق لتحت وراح نازل راكب عربيته وماشي
ام شريف دخلت لنور ، مالك يا بنتي ليه عملتي كده معاه
نور عماله تعيط بهيستيريه
ام شريف ، الله ده جيبلك بوكيه ورد وكله شوكولاته ده شكله بيحبك اوي يابنتي الله ده في جواب جوه وراحت مطلعاه
نور راحت جرى شدت من أيدها الجواب وراحت قرأه
نور حبيبتي انا اسف علي اللي حصلك بسببي اوعدك اني مش هتعصب تاني واسيبك وانتي زعلانه انا بعشقك يا اجمل حاجه في دنيتي عارفه انا بحبك من اول ماشوفتك حسيت أن الجمال الملائكي ده مش مصريه بس فرحت جدا أما اتعرفت عليكي وفرحان انك بقيتي مراتي وعلي اسمي بحبك يا اجمل حاجه في دنيتي
نور انهارت في العياط ام شريف اخدتها في حضنها
ام شريف ، معلش يابنتي كلميه وصالحيه أنا هروح شقتي وانتي كلميه صالحيه بصي الشوكولاته كتير أنا هاخد واحده ماشي
نور ابتسمت ، ماشي يا طنط
ام شريف ، ايوه كده اضحكي يا حبيبتي ياللا تصبحي علي خير
نور ، وانتي من أهله يارب وراحت قافله الباب واتصلت بمراد
مراد ، عايزه ايه
نور ، وحشتني
مراد ، والله
نور ،. اه والله
مراد ،. طيب ماشي عايزه حاجه تانيه أنا مش فايق دي الوقت
نور ، مش فايق ليه
مراد ، اصل في واحده مجنونه هتجنني معاها وسببتلي في صداع مش قادر ارفع راسي من الالم
نور ، أنا اسفه بقا خلاص
مراد ، طيب اقفلي عشان سايق
نور ، مراد
مراد ، نعم
نور ، خلاص سلام يامراد
مراد قفل السكه عالطول
مراد ، والله لهوريكي يا نور اظاهر انتي مينفعش معاكي الحنيه
نور ، ده حتي مقاليش سلام للدرجه دي يا مراد ماشي براحتك والله لهوريك نور الجديده فعلا أنا لازم اتغير
تاني يوم الصبح في المستشفي
الدكتور ، استاذ حسام ياللا حضر نفسك عشان العمليه هتبتدي كمان ربع ساعه
حسام ، تمام يا دكتور
حور بدموع عطت ابنها للدكتور وراحت بيساه
حسام ، أن شاء الله هنحرج احنا الاتنين كويسين متخافيش
حور ، شكرا يا حسام انك لحقت ابني من الموت
حسام ، هو مش ابننا احنا الاتنين واللا ايه يا مجنونه
حور ، لا ابني لوحدي
حسام ، ههههه والله أنا قولت مجنونه
نور ،. لا اله الا الله
حسام ،. محمد رسول الله
نور ، ربنا معاك انت ومراد يارب وتخرجولنا بالسلامه
حور ،. يارب يارب يخرجوا بالسلامه أنا مش عايزه حاجه من الدنيا دي غيرهم هما الاتنين
حسام ، يارب يا حبيبي اومال مراد فين كنت عايز أشوفه قبل ما ادخل العمليات
نور ، معرفش أتأخر ليه
حسام ، مراد مبيحبش الوداع دائما أما حد بيحصله حاجه كان بيهرب ويروح يقعد لوحده من يوم ما كنا صغيرين كان عنده ١٣ سنه ومامته كانت بتولد وهو كان قاعد بينتظرهم فجأه حصلها نزيف وماتت في العمليات هي والجنين ومن يومها وهو عنده عقده من انتظار العمليات كلميه وروحيله يا نور هو دي الوقت أعصابه تعبانه وفاته منهار عشان بيفتكر
نور ، تمام يا حسام
حسام دخل العمليات هو وابنه وحور قاعده تنتظر بره هي ونور
نور اتصلت بمراد مبيردش فضلت ترن لحد مارد
مراد ، نعم
نور ،. حبيبي مبتردش ليه قلقتني عليك انت فين
مراد ، نور اقفلي دي الوقت أنا مخنوق
نور ، مراد رد عليه انت فين
مراد ، قاعد تحت قدام المستشفي علي الكورنيش
نور ، طيب انا جيالك حالا
حور ،. في ايه يا نور
نور ، مفيش مراد شكله تعبان شويه هنزل أشوفه واجيبه مش هسيبه كده وراحت نازله
مراد قاعد عالكورنيش مربع أيده وباصص للبحر
نور شافته راحتله جرى ، مراد
مراد ، نعم
نور ، للدرجه دي بتحب حسام
مراد ،. انا مليش حد غيره حتي اخويا مش قريب ليا زيه
نور ، طب وانا
مراد ، مش فاهم
نور راحت قعدت جنبه وحاوطته بدراعها ونامت علي كتفه
نور ، أنا ايه بالنسبالك
مراد ، انتي مين
نور بصت له ، في ايه يا مراد
مراد ، اصل نور مبتوقعش منها كده نور دكر شويه
نور ، أنا دكر يا مراد
مراد ، لا مش انتي أنا بقول نور مراتي ملناش دعوه بيها
نور ، ههههه ماشي يا مراد رد بقا عليه أنا ايه بالنسبالك
مراد ، عارفه أما كنتي في العمليات ايام الحادثه بتاعتك
نور ، اممم
مراد ، أنا كنت قررت اليوم ده اني انتحر لو مخرجتليش بالسلامه أنا انهارت جامد بجد حسيت أن روحي هتروح مني
نور ، يعني أنا روحك
مراد ، انت روحي وقلبي وعقلي وكل حاجه حلوه في حياتي أنا بقا ايه بالنسبالك غير اللي قولتيه امبارح
نور ، أنسا بقا يا رورو ميبقاش قلبك اسود بقا
مراد ، اي يا بت الدلع ده يخربيتك
نور ، أيه عجبتك
مراد ، انتي عجباني اصلا من ايام ماكنتي دكر
نور ، بس يا رخم
مراد ، تصدقي أنا نسيت حسام خالص
نور ، أنا ممكن انسيك نفسك لو عايز
مراد ، وازاي بقا
نور ، عيب يا قلبي أما نتجوز أبقا اقولك
مراد ، طب وقسما بالله أنا حاسس انك مانتيش نور انتي مين يا بت انتي
نور ، بت تصدق قفلتني ياللا نطلع نطمن علي صحبك اوم
مراد ، حمد الله على السلامه يا نور ليكي وحشه يا غاليه
نور ، ههههه طب اوم بقا نطلع
مراد ، ماشي يا قلبي
وطلعوا وقفوا قدام غرفه العمليات وبعد كام ساعه الدكتور خرج
مراد ، خير يا دكتور
الدكتور ، ا
يتبع
تعليقات
إرسال تعليق