القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت عذراء مع زوجي للكبار فقط 🔞🔞البارت 4_5_6_الاخيرفي موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله


... (عذراء مع زوجي) 
الجزء الرابع

😂😂اناا لا طبعاا ده شايف نفسه اوي  عشان دكتور 
احمد: طيب وانا 
منى : .....!!😚😚
احمد: منى اسمعي لو انا ما  كنتش عاوزك 
ما كنت اتجوزتك اصلا 
منى : انت بتقول ايه  وانا عارفه انك مغصوب على الجوازه وانك كنت عاوز تتجوز بنت  خالك مريم 
احمد: كنت عارف اني ها اخدك انتي وما كنت بحب مريم 
انا حبيت وانا بعمر ال٦ سنين عروس حلوه بتشبه الشمس جت ع دنيا نورت بيت عمي يلي كان بيستنى الخلفه ١٠ سنين جيتي انتي بعد ١٠ سنين نورتي كل المنطقة كان الكل فرحان بيكي وحتى انا مع اني كنت صغير بس بفتكر   وانتي صغيره  اوي شيلتك ع ايدي وفضلت ماسك ايدك  وفضلت ماسكها جامد وكنت بحط ايدك ع صدري وابوسها وانتي كنتي ماسكه ايدي اوي بردو وما سيبتهاش 
  
وكبرتي يوم عن  يوم قدام عيني كنت اعشق ضحكتك وقت ما كان ايمن اخي يضربك كنت اضربه وتزعل امي مني وتقلي ده  اخوك  وبردو كنت بدافع عنك ..........
كنت بدافع عنك طول الوقت من احنا صغار للنهارده
منى انتي هنا بقلبي من وانتي صغيره ...
منى :😲😲 احمد انت بتهزر  صح بتمثل علييا طب  والاتفاق اللي اتفقنا عليه 
احمد : انا حكتلك على الاتفاق حتى طمنك اني ما  المسك حتى ارجع اشوف الضحكه من جديد ع وشك وشفايفك  حتى اشوف عيونك من غير دموع الاتفاق لسه ذي ماهو بس لو خليتك تحبيني زي ما بحبك ها نلغي الاتفاق ونعيش متل اي زوجين مبسوطين اي رأيك 
منى : ليه ما قلتليش الكلام ده قبل كده  
احمد:  كان نفسي اقولهولك قبل كده بس كان قلبي حاسس انك مش بتحبيني وان قلبك مشغول 
يوم كتب لكتاب كنتي مبووزه وده اكد لي ان مغصوبه عليا
 وما شفتك بعدها   الا يوم الفرح وسيبتيتي ونمتي ...
منى : يعني انا دلوقتي ازاي هاعيش   معاك من بعد اللي قلته انا كنت بفكرك انك  زيي مش عاوزني  واننا هنطلق بس اناي دلوقتي بتحبني وعاوزني   ....
احمد : فكري فيها كويس
  اول حاجه ابعدي فكره اننا غصبونا على الجوازه واعتبرينا اننا  اخترنا بعض 
منى : بس انا ما اخترتك 
احمد :  بس انا اخترتك .......واعتبرينا اننا لسه مخطوبين  ...
مني : يعني انت ب..
احمد: ايوا بحبك وها استناكي لحد ما  تحبيني 
كنت مصدومه من الكلام معقول احمد بحبني معقول ....
رجعنا على البيت اخدت دوش ولبست بيجامه  وسيبت  شعري طلعت من باب الحمام لقيت احمد ف وشي  
احمد: حمام الهنا 
منى : الله يهنيك 
احمد : عاوزه تنامي 
منى : اه وانت 
احمد : ايوا  هستناكي
منى : تصبح على خير 
احمد :وانتي من اهله 
طلع احمد برا الغرفه ودخلت تحت الحاف انا دقيقتين وكان احمد جنبي ع السرير 
احمد : عاوز ا نام جنبك ممكن ولاااا
منى : طب والاتفاق 
احمد : تعبت من نومة الكنبه وضهري وجعني كل واحد بنام على طرف السرير 
منى : انت بتهزر  ... صح 😂 
احمد : والله بتكلم جد 
نمنا انا وهوه بنفس الاوضه وعلي نفس  السرير  وفقت الصبح كنت بحضنه ما اعرفش ازاي .....
بقينا  ننام كل ليله ف اوضه واحده وع سرير واحد ونضحك ونتكلم  سوا قبل ما انام ويضمني  احمد بحضنه وانام كنت مبسوطه اوي  وقلبي بيدق جامد و بقوه وكل ليله كان احمد يستناني البس ......
10ملصقات ليصلك الباقي ☝

(عذراء مع زوجي )
الفصل الخامس
وكل ليله كان احمد يستناني البس قميص العرايس🔯🅱🔯🔯

 و يوم عن يوم  كنت بحبه بشخصيته وبحنانه 
بعطفه عليا كنت حسه انه اخويا ا
لي ربنا ما اعطاني اياه كان حبنا طاهر شريف 
بس لسه خايفه  اسلمه نفسي 
 خايفه يتغير بعد ما ياخد كل شي مني خايفه تبقي  حياتنا ممله  متل بعض المتجوزين رجعت ع الجامعه وبطلت انزل لمرات عمي  ااالاا بالمناسبات بس طبعا ما كنتش خلصانه من لسانها وغلطها علييا وعلى امي ...
حضني  احمد كتير عند الباب وباسني على خدي وطلع على شغله ....
جهزت ونضفت  البيت ..وكنت دايخه كتير ومعدتي بتوجعني ما قدرتش اروح على الجامعه نزلت عند شقه  عمي وشفتني مرات عمي دايخه وبستفرغ ...
ام احمد : مالك يابت ..  انا مش عاوزه  حفيد منك اوعي تكوني  عملتيها وحبلتي عشان تتمكني .....
منى : الظاهر اخد برد يا  مرات عمي 
ام احمد : اي خايفه تقولي  انك حامل خايفه احسدك
 لا متخافيش مش بحسد 
انا عندي  اربع اولاد مش زي امك جابتك وماعرفت تجيب غيرك ...
منى : مرات عمي انا بردانه مش اكتر 
ام احمد : غوري  ارتاحي فوق ف شقتك 
طلعت على شقتي  نمت ١٠ دقايق وكان احمد عندي 
احمد : انتي حامل يا  منى 
منى : احمد جاي بدري ليه  
احمد : سألتك انتي حامل 
منى :  انت اكيد جنيت 
مسكني من ايدي ولفها ورا ضهري وقربني لعندو....
 سألتك جاوبي 
منى :سيب ايدي بتوجعني ازاي  احمل وانت ما لمستنيش 
احمد : طب اتكلمي  يا شريفه بتحبلي وانا لسه ما لمستك بتخونيني 
منى : انت  مجنون شكلك
احمد : مين هو ....... قولي 
منى : مين هو ...
احمد : اللي  سلمتي له نفسك 
منى : انا مش حامل وسيب ايدي 
احمد : والتحليل 
منى : تحليل اي  انا ما حللت اصلا مين قلك اني حللت 
احمد: امي يعني كذابه 
وليه تكذب اصلا 
منى : روح اشتري  فحص حمل ولو طلعت حامل طلقني ولو ما طلعت حامل كمان  تطلقني لان الللي بحب حدا ما بيشكش فيه وانت بتتهمني بسمعتي ... وشرفي 
نزل احمد وجاب اختبار  حمل وطلعت النتيجه سلبيه ما في حمل 
منى .. سكتت   يعني 
احمد: انا اسف بس لما امي قلتلي انها جبتلك اختبار  حمل وطلعتي حامل حسيت برج من راسي طار سامحيني يا  مني 😢
🅱🔯🔯
منى : طلقني مش عاوزه اعيش معك ولا دقيقه 
احمد : والله انا بحبك وما بستغناش عنك 
منى : انت كذاب لو بتحبني ما بتطعني بسمعتي وشرفي 
يا خساره كسرتني من جوا هدمت كل الاشياء الحلوه اللي بينا 
احمد: بنرجع ببنيها من جديد اديني  فرصه  اخيره بس
  منى : طللقني 
.....
احمد: انا بحبك والله بحبك  بقالنا شهرين متجوزين وكل ليله بستناكي تكوني اميرتي وانتي رافضه 

منى : قلت لك  ؟؟؟؟؟


(عذراء مع زوجي )
الفصل السادس
.....
احمد: انا بحبك والله بحبك  بقالنا شهرين متجوزين وكل ليله بستناكي تكوني اميرتي وانتي رافضه 

منى : قلت لك  طلقني 
احمد : انتي كنت عطول تهربي مني 
خبتعرفينيسستيني انك مش عاوزاني  وانا تعبت بدي وانتي بالمقابل ما بتهتمي ولا حتى عبرتيلي عن اعجابك 
 شكيت ان في حد تاني بقلبك ولما امي قالتلي انك حامل 
ومتأكدة وسألتها  هيا عملت اختبار حمل وقالت اه اسودت الدنيا ف وجهي و حسيت نفسب ضعيف 
مني ....انتي الهوا اللي بتنفسه 
منى بغار عليكي مجنون بيكي
 اديني  حبك وثقتك 
منى : انت مابقاش ليك مكان خلاص  بقلبي اذا واحنا لسه بنبني بالحب هدمته وكسرته انت واحد مجنون ....
انا بس هاكمل  معاك كمان ٣ شهور على الاتفاق الاول وبعدها  نطلق ...
احمد : بس انا بحبك 
منى : وانا بكرهك 😺😺🙅🙍
....
كانت عيونه متل الجمر 
وايديه ب يرتعشو طلع بسرعة من البيت وخبط الباب وراه وانا قعدت على الارض وبقيت  ابكي بجنون هدمني كسرني ...كنت حاسة ان قلبي متل الجمر جسمي كلو نار ..الدمعه بتنزل من عيوني بتحرق خدووودي  وانا بفتكر كلامه وهو بيقول  وانا بحبك والله بحبك 
والله بتنفسك ....
.بكيت كتير مش عارفه ازاي  نمت على الارض صحيت على صوت موبايلي وهو برن ...بصيت لاقيت  الدنيا ليل بصيت ف الساعه  لاقيتها ١ ونص  ...
.رقم غريب ... بيرن
 السلام عليكم مستشفى الطواريء مع حضرتك . احنا لاقينا  رقمك على موبايل  المصاب 
منى : خير..مين المصاب 
الممرضه: احنا ما نعرفش مين ياريت حضرتك تشرفينا تتعرفي على المريض..
منى : اوك مسافة الطريق 
نزلت على  شقه عمي ورنيت كتير على موبايل  احمد كان خارج التغطيه رحنا انا وعمي على المسشفى وسالنا 
وعدينا  على العنايه المركزه .
.كان احمد المصاب بس شفتو شهقت وكنت هاقع ع الارض اول ما شفته 
 كان كله شاش ودم ...
اخدت الممرضه منا الاسم وكل تفاصيل احمد وقالت انو عمل حادثه كبيره وكان سايق العربيه  بطريقه مجنونه ....👹
منى : يارب تحميه يارب ما يصيبه مكروه ...
امي : طولي بالك يا  بنتي قولي يارب 
ام احمد : يارب تحميه  يارب ماتضرني فيه
امي : يارب يا ام احمد وكلي امرك لربك 
قل لن يصيبنا الا ما كتبه الله لنا  صدق الله العظيم 
حاله احمد كانت خطره وكان لازم يفضل  ٢٤ ساعه تحت الاجهزه عشان يتاكدو انه سليم ويتاكدو ان النزيف وقف 
دكتور : ياريت تروحوا مافيش داعي لوقفتكم هنا لو حصل حاجه هانتصل بيكم .....
منى : مش هتحرك الا رجل احمد قبل رجلي ..
ابي :  ينظر الي ابو ابو احمد 
خللاص اخي خلينا نمشي والصبح نيجي   
امي :اي رايك ام احمد تروحي والصبح بدري بتيجي عشان  تشوفي اولادك وبيتك .....
مشيوا كلهم و سابوني  ...استاذنت الممرضه اشوفه  ٥ دقايق 
 لبستني مريله وكمامه ودخلت ...
حسيت قلبي بيتقطع لما لاقيت  كل مكان في جسمه عليه جهاز 
راسه كلها شاش ....وجهه اصفر ..حسيت روحي بتطلع .
دموعي بتنزل بغزاره ....
قربت منه بوسته من راسه
 زي ما كان بيبوسني ...
مسكت ايده وقعدت جنبه
منى : حبيبي عاوز  تسيني  
وتروح لمين 😢
 مين غيرك يا عيوني😂
 مع مين ها اضحك  مين اللي ها اسهر بحضنه بغيرك😢😢
امانه ما تسيبنيش خليك جمبي😢
حبيبي قوم انت سندي  انت حبيبي😢
 واخويا وابويا انت كل حاجه حلوه 
احمد انا  بحبك  ..... يا احمد 
 لا..... لا ...دانا اكتر من بحبك😢😢 
انااا بتنفسك ومسكت ايده الاتنين وبتبوس فيهم  وبتبكي ...وقالت😢😢
عرفت الوجع  وانت بعيد عن حضني ..😢.
.احمد مين اللي ها يدافع عني 😢
يلا يا احمد  قووووووم ....😢
حاسه انك  سامعني يلا يا حبيبي 
 خليك  قوي عاوزين نعيش مبسوطين😢
 عاوزين نجيب ولاد كتير 😢
نفسي انام في حضنك 😢
واصحى على ريحتك ...😢
صفر جهاز القلب ودقيقه كانت الغرفه مليانه دكاتره وممرضات طلبوا مني اطلع برا بسرعه ..وانا اقولهم سيبوني جنبه ابوسك ايديكم وخرجوني 
فضلت ١٠ دقايق  قدام اوضته 
رايحه جايه ادعي ربنا 
 لحد ما  يتبع.......
تبقي من القصه جزء فقط
لمتابعه القصه فضلاً متابعه 
واضف 10 ملصقات لتصل لغيرك

عذراء مع زوجى !!!!

   الجزء الأخير

 
......🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤
.
صفر جهاز القلب ودقيقه كانت الغرفه مليانه دكاتره وممرضات طلبوا مني اطلع برا بسرعه
بقيت شي ١٠ دقايق بالممر رايحه جايه لحتى طلعت الممرضه وطمنتي انو وقف القلب وانعشوا وهو هلاء بخير وحالتو مستقره ….صليت ركعتين لوجه الله وطلبت من رب العباد يحميلي ااياه وما يوجعني فيه بقيت طوال الليل صاحيه وعم اقرا قران وادعي ربنا يحميلي اياه ….
الصبح اجا دكتور وطمني انو حالتو مستقره ورح ينقلو على غرفه لوحدو …
.
الحمدالله يارب رجع ضي عيوني …
كان احمد لساتو نايم تحت تاثير البنج …
اول ما بدا احمد يصحا من البنج نطق اسمي ..وانا طبعا كنت جمبووو مسكت جمبو وعنقتوو …
بعد ربع ساعه بلش احمد يصحا…
احمد: غنى
غنى : حبيبي يا عيوني انا جمبك هون شو حاسس يا قلبي احكيلي..
احمد: غنى …..انا..اسف …سا..محيني
غني : حبيبي حمدالله ع سلامتك يا قلبي
احمد : حكيتي حبيبي وقلبي ولا انا البنج ملخبط الكلم عندي
غني : جوزي وحبيبي وقلبي ودنيتي كلها
احمد : قربي شوي
غنى ليش
احمد : بدي احضنك وبوسك
غنى : بس احنا بالمشفى وانت تعبان
احمد : يعني لما اروح بدك تلبسيلي قميص العرايس
غنى : بدي البسلك احلى طقم عرايس بس انت قووم
احمد: يلا نروح

غنى : هههههه اي دكتور حكا ممنوع تطلع قبل شهر
احمد : غنى انا بحلم صح انتي معقول جمبي وماسكه ايدي وعم بتعانقني
غني : لا خبيبي انت بالحقيقه وهي كمان بوسه مشان تصدق
احمد : اووه كده كتير خلص هلاء لو متت رح كون مبسوط ضحكتك بتسحر
غني : ما تحكي هيك لمين تتركني انا كنت ميته ورجعت وقت لرجعت …
احمد:بحبك
غنى : وانا بموت فيك
ام احمد : اي الف الحمدالله ع سلامتك امي
امي : حمدالله ع سلامتك حبيبي احمد
وقت حضنت امي مرتعمي انا واحمد كنا ستغربين ومبسوطين كتير …صحيح كنا كلنا زعلانين على احمد بس اخلى ما في الموضوع انو امي ومرتعمي اصطلحوو صحيح متل ما بقولو عمرو الدم ما بصير مي
رجعنا كلنا عيله وحده وبنحب بعض بعد ما طلع احمد من المشفى وحالتو استقرت ….كانت علاقتنا حلوه كتير
احمد : اشتقتلك غنى اشتقت لريحتك
غنى : وانا كمان حبيبي
قضيت ليله مع احمد متل الحلم كنت مبسوطه كتير ويمكن اكتر منو كمان حبيتو من كل قلبي لاحمد
كنت مبسوطه فيه اكتر ما كان هو مبسوط كمان ….
يمكن انا ما اخترتو يمكن العادات والتقاليد تحكمت فينا يمكن النفوذ والسلطه تحكمت فينا كمان بس بنهايه متل ما بقولو ” رب ضرة نافعه “….
انا هلاء ببيتي وجمبي ابني ثمرة حبي من احمد بحبو كتير بس مو متل حبي لاحمد حب احمد شي طاهر اكبر من الوصف اكبر من الكلام اكبر من الدنيا كلها……
بعد سنتين…

احمد : شو حبيبتي ما بدك تفطري
غنى : بدي افطر حبك واشرب عشقك ودوب باحضانك
أحمد : يا عمري انتي ريتك بتقبريني …
غنى :حمودي بدي افطر من دياتك
احمد : لا خلص ده كان زمان…. اخدنا الي بدنا اياه واخدت قلبك وتملكتو ..كمان
غنى زعلانه منك وخلص بدي اعمل وشقيس
احمد : لا لا خلص بعملك فطور وغدا وعشا بس خليك حدي .

**نصيحه اخيره لكل البنات ما تحكموا على حياتكم من اولها بالخير او بالشر ….**
(يمكن الخير يكمن بالشر ويمكن الشر بيكمن باالخير)


تعليقات

التنقل السريع