القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

روايه انتقام وعشق 7_8_9_10 للكاتبه اميره محمود في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

 روايه انتقام وعشق 7_8_9_10

للكاتبه اميره محمود

الحمد لله الرصاصه مجتش في رجله عدت من جنبها جرحته بس


والله لهندمك علي اللي قولته 

ونزل ضرب في السكيورتي اللي تبع ايمن


ساره ، الو ايوه يا فرح رائد بيتخانق مع الامن تحت خلي سليم ينزله


اتلموا علي رائد ومسكوه وفضلو يضربوا فيه


ساره ، سليم الحق صاحبك هيموتوه


سليم طلع مسدسه ، ابعدوا عنه احسن مااضرب بالنار


الامن تبع سليم وصلوا اول ماسليم كلمهم


كلهم طلعوا مسدسات علي بعض وفضلوا يضربوا نار علي بعض


سليم ، ياللا يافرح اركبي العربيه 


ساره ، ماما ايه اللي نزلك


سليم ، اركبي بسرعه يا طنط انتي وساره 


ساره ، بس رائد فين 


سليم بزعييق ، السكيورتي ركبوه العربيه اللي مشت ياللا بسرعه قبل ماحد يموت فينا 


ساره ركبت بسرعه هي ومامتها


ام ساره ، هو في ايه وايه اللي حصل


ساره ، السكيورتي قالولي كلام قذر و رائد راح يمسك فيهم اتلموا كلهم عليه وضربوه


ام ساره ، يا مصبتي وحصله حاجه


ساره ، مش عارفه هو احنا هنروح فين يا سليم بيه


سليم ، فيلتي اامن مكان


ام ساره ، طب وبيتنا


سليم ، اللي هيرجع هيبقي كبش فدا


ام ساره ، هما مش دول اللي بباكي موقفهم تحت البيت عشان حمايه ليكي يا فرح


فرح ، اه


ام ساره ، طب ماتكلم حماك تحكيله اللي عملوه


سليم ، أما نروح هفهمك كل حاجه بس بالله عليكي مش عايز اسئله خالص


،،،،،،،،،،،

في الفيلا


سليم ،. رائد وصل


الامن ، اه فوق لسه واصل حالا


نرمين ، هو في ايه يا سليم ورائد ماله و فرح انت خطفتها تاني ليه


ام ساره ، خطفتها تاني أنا كده فهمت كل حاجه


فرح ، ياطنط والله هشرحلك كل حاجه


ام ساره ، تشرحيلي كنتي بتستغفليني كل ده يافرح أخص عليكي وانا اللي كنت بحبك زي ساره بالضبط


فرح ، والله يا طنط أنا كمان بحبك والله بس اللي حصل أن سليم خطفني ينتقم من بابي بس والله هو حبني وانا حبيته عشان كده حصل كل ده


ام ساره ، ليه بتحلفي أنه حبك مش ممكن يكون بيكمل انتقام


سليم ، أنا فعلا كنت بنتقم في الاول بس مكنتش اعرف اني هحبها كده والله العظيم فعلا بحبها ومش بس بحبها أنا بعشقها


ام ساره ، هي مراتك دي الوقت لو حبيت تنتقم فأنت كده بتنتقم من نفسك عايز تكمل انتقام كمل بس صدقني انت اللي هتزعل في الاخر لانك هتخسر رجولتك قصاد واحده ست


سليم ، حضرتك هتقعدي معانا كام يوم ولو حسيتي اني بكدب عليها ممكن تنفذي فيا اي حكم وقصادهم كلهم أنا موافق علي حكمك


ام ساره ، لازم اروح ورايا شغل بكره


سليم ، مينفعش ممكن يتعرضولك وغير كده انا هكلم المسؤل عن اداره التربيه والتعليم واخدلك اجازه كمان


ام ساره ، ليه دخلتنا في متاهاتك أنا وبنتي كنا عايشين في حالنا وحتي فرح كانت نسمه بتيجي تنور بيتنا الكام يوم اللي كانت بتقعدهم


سليم ، غصبا عني والله 


ام ساره ، بس علي كده بقي رائد مش عريس والا حاجه دي كانت لعبه


سليم ، بصراحه صاحبي مراته ماتت وهي حامل كان بسبب شغله وحالته النفسية ادمرت ساب شغله بس بعد ماصفاهم كلهم واخد حقها حبيت أخرجه من اللي هو فيه قولتله يشاركني بأسهم في الشركه وبقي دراعي اليمين وبصراحه أنا كان نفسي اجوزه تاني وافرح بيه وكان نفسي اقربه من بنت حضرتك 


ساره بإحراج ، تقربه مني ومين قالك اصلا اني ممكن اوافق عليه


احمد نزل من عند رائد


احمد ، ده اكل علقه موت مين قدر عالوحش ده


سليم ، طب هو عامل ايه دي الوقت


احمد ، اخد حقنه مسكنه وهتخفف عنه الالم شويه 


رائد نزل وراه 


سليم ، ايه اللي نزلك


احمد ، الحقنه سكنت شويه بس لازم ترتاح انت اخد خمستاشر غرزه في بطنك أنا ماشي مش مسؤول عنه لو مشا


رائد ، لا هروح عايز انام


ساره اول ما شفته وهو كله شاش وعنيه حواليها زراق من أثر الضرب قلبها وجعها بس حاولت تجمد قلبها وتبينله أنها شمتانه


ساره بضحك ، اللي يشوفك وانت داخل عليهم بصدرك مفتوح ميشوفكش وانت مفيش حته فيك سليمه

رائد لف وبصلها بصه طويله خليتها زعلت من نفسها


ام ساره ، تصدقي انك قليله الذوق متزعلش يا بني كتر خيرك انك رميت نفسك في النار عشانها وهي البعيده بارده


سليم ، اطلعي يا فرح دخلي ساره وطنط الاوضه اللي كنتي بتنامي فيها


فرح ، ماشي اتفضلي ياطنط 


،،،،،،،

سليم ، اطلع يا رائد ورحمه مراتك لتطلع تنام فوق عشان ابقي مطمن عليك


رائد ، هو انت هتبيت البت دي هنا


سليم ، بت مين


رائد ، ساره زفت 


سليم ، لو رجعوا مش ضامن اللي هيحصلهم 


موبايل سليم رن


سليم ، نعم


ايمن ، خطفتها تاني ليه


سليم ، محدش بيخطف مراته


ايمن ، اتجوزتها 


سليم ، اوف نسيت اعزمك علي كتب كتابنا كان انهارده

ايمن ، ياللا كده حلو اهو كل حاجه هتبقي ملكي اول مابنتي تبقي ارمله


سليم ، لا ده انا اللي هيتمها قريب


ايمن ، بكره نشوف وحسابك تقل معايا اوي


سليم ، قولتلك مبتهددش وقفل السكه في وشه


رائد ،. عرف انك اتجوزت 


سليم ، اه وهدد تهديداته بتاعه كل مره


رائد ، ربنا يستر انت زودتها اوي معاه


سليم ، أنا طالع انام


رائد ، وانا مروح سلام


سليم ، وقسما بالله لو مشيت هقطع علاقتي بيك خالص


رائد ، بس


سليم ، لابس ولا مبسش ياللا تصبح علي خير


رائد ، وانت من أهله وطلع اوضته

،،،،،،،،،

ام ساره ، انتي قليله الذوق الراجل عرض نفسه للموت عشانك وانتي واقفه بتضحكي علي منظره


ساره ، هو اللي عمل فيها ابو الرجاله يستاهل


ام ساره ، الكلام معاكي زى عدمه


الباب خبط


فرح ، مين


سليم ، أنا 


ام ساره ، افتحيله يابنتي


سليم ، هو انتي هتباتي هنا


فرح ، مش عارفه انت قولتلي نطلع الاوضه أنا وطنط وساره


سليم ، تطلعيهم أنا بقيت جوزك اتفضلي تعالي الجناح بتاعي


فرح بصت لام ساره ، اعمل ايه يا طنط


ام ساره ، روحي مع جوزك يا بنتي ربنا يهدي سركم


فرح ، ماشي وراحت مع سليم

،،،،،،،،

في اوضه سليم


فرح دخلت ، اي ده هو كل حاجه لونها ازرق في اسود ليه


سليم ، بحبهم


فرح ، بصراحه هو جميل بس حاسه انها اوضه كئيبه


سليم ، هو احنا هنفضل نتفرج علي الالوان


فرح ، سليم معلش بلاش يحصل بينا حاجه عشان خاطرى أنا عايزه اتاكد انك بتحبني اول


سليم ، ما احنا ممكن ناكد حبنا واحنا مع بعض


فرح ، عشان خاطري


سليم ، ماشي هتنامي فين 


فرح ،طنط معهاش هدوم ولا ساره ولا أنا


سليم ، اوووف راحت من بالي خالص


فرح ، أنا معايا رقم واحده عندها بوتيك وبتبعت الهدوم مع مندوب اكلمها


سليم ، ماشي كلميها عما ابعت هدوم لرائد


،،،،،،،،،،،،

رائد وسليم


سليم ، خد الترنج ده البسه نسيت حكايه الهدوم دي خالص


رائد ، طب وساره وامها 


سليم ، بعت اجبلهم مندوب هيوصل لحد هنا


رائد ، تمام 


سليم ، تصبح علي خير


رائد ، وانت من اهله


،،،،،،،،،،،،

بعد ساعتين


الامن ، الو ايوه يا رائد بيه في واحد جايب شنط فيها هدوم وبنرن علي سليم باشا مبيردش


رائد ، أمممم ابعتهم مع حد علي اوضتي وانا هبعت معاه الفلوس


الامن ، تمام يا باشا


رائد استلم الهدوم من الأمن ودفع الفلوس واخدهم وراح يخبط علي ساره


ساره سمعت خبط براحه علي باب اوضتها 


ساره ، مين


رائد ، افتحي خدي دول


ساره فتحت وخرجت وقفلت الباب عشان مامتها متصحاش، اي دول


رائد ، هدوم تناموا فيها هي مامتك فين


ساره ، نامت جبتهم منين وازاي


رائد ، صحبتك جابتهم من علي النت وانا دفعت حقهم


ساره ، تمام هما بكام


رائد ، ب 630ج 


ساره ، دول اي دول عشان يبقوا بالسعر ده وطلعتهم


رائد ،. اوف الحقي اللي وقع


ساره ، شالتهم في الشنطه بسرعه 


ساره ، بص أنا مش هاخدهم عشان ماما اكيد مش معاها المبلغ ده فشكرا 


رائد ، هتنامي بهدوم الخروج ازاي


ساره ، ماما كانت نازله بالاسدال وتحته هدوم بيت نامت بيها وانا عادي ممكن أنام بهدوم الخروج عادي


رائد ، طب ممكن تعتبريهم هديه مني


ساره ، اولا انا مبخدش هدايه من حد ثانيا دول غاليين قوي وانا محبش البس حاجه ماما متقدرش تدفع تمنها


رائد ، هو انتي بتحبيها اوي كده 


ساره ، ضحت بكل حاجه عشاني فلو محبتهاش احب مين


رائد ، انا جعان تيجي ننزل ناكل 


ساره ، أصحاب البيت نايمين دي تعتبر اسمها سرقه


رائد ، اي اللي هنسرقه ده احنا هناكل خلاص بصي أعمليلي حاجه اكلها عشان جعان اوي عشان مش بعرف والصبح هبقي اقول لسليم 


رائد مش بيتعشي اصلا عشان معدته تعبانه بس هو بيحاول أنها تقعد معاه يضيعوا وقت


ساره ، ماشي طب خد الهدوم 


رائد ، اعمل بيهم ايه مبلبسش ميديام يا اختي


ساره ، هههه 


رائد ، يخربيت جمال غمازاتك ايوه كده اضحكي مش عالطول مكشره


ساره كشرت ، انزل ياللا يا خفيف عشان اعملك تاكل عشان اطلع انام


رائد ، عارفه لو سمعت كلمه خفيف دي هعمل فيكي ايه


ساره ، ايه


رائد ، ولا حاجه


وقعد يضحك هو وساره 


،،،،،،

في المطبخ


ساره ، تاكل ايه


رائد ، شوفي كده عصير في التلاجه


ساره ، اه في كذه نكهه


رائد ، طب هاتيلي فراوله 


ساره فضلت تشب برجليها مش طايله الكوبيات


رائد اجي من وراها جاب كوبيتين


ساره حسن بصهد وراها بتبص لقيته واقف وراها بيجيب الكوبايات


ساره ، كان ممكن تقولي ابعدي مش لازم كده


رائد ، مجاش في بالي قولت اجبهم اساعدك بدالك اوزعه مش طايله


ساره ، طب انت جايب اتنين ليه


رائد ، اشربي معايا


ساره ، لا أنا طالعه انام تصبح علي خير


رائد ، ممكن القيكي كده عالطول هاديه بتبقي طعمه


ساره ، طعمه دي تبقي خالتك


رائد ، خدي الهدوم وانتي طالعه غورى


ساره ، مش هاخدهم فاهم


رائد ، براحتك 


ساره ، تصبح علي خير 


رائد ، وانتي من أهله


نكمل بكره باذن الله البارت الجديد


انتقام وعشق

للكاتبه اميره محمود

انتي كنتي فين دي الوقت


ساره ، كككك


ام ساره ، هو ايه اللي ككك


ساره ، مفيش فرح كانت جيبلنا الهدوم دي فكنت بجيبها 


ام ساره ، بتجيبيها منين 


ساره ، رائد خبط وانتي نايمه وعطهوملي وقالي ممكن تعمليلي حاجه اكلها عشان مش عارف فنزلت وجبتله عصير


رائد واقف بره سامع كل حاجه عشان الصوت كان عالي 


رائد ، لسانها الطويل ده كله ومبتكذبش لا بجد عجبتيني


ام ساره ، معدش يحصل فاهمه واللا لا والهدوم دي مش هتتلبس لأنها جديده وانا مش معايا تمنهم


ساره ، ماهو أنا والله يا ماما مرضتش وهو أسر فقلت اجي أسألك


ام ساره ، طب مسالتنيش ليه قبل ماتنزلي مع شاب في نص الليل افرضي كان عمل فيكي حاجه يا محترمه


ساره بدموع ، ماما انتي عارفه بنتك ازاي تقولي كده وثم أن رائد مبيطقنيش فعشان كده اديت الامان ونزلت


ام ساره ، الغلطه غلطتي اني وافقت اجي هنا اتفضلي ياللا عشان نغور من هنا


رائد خبط عليهم


ام ساره ، نعم


رائد ، أنا اسف غصبا عني سمعت الكلام بس والله أنا ماكان في نيتي حاجه وحشه


ام ساره ، لا وحشه ولا حلوه ياللا يا ست هانم 


ساره مسحت دموعها ، أنا جاهزه 


رائد ، مينفعش تروحوا خالص هناك انهارده صدقيني ايمن ابو فرح حلفان أنه ماهيسكت


سليم خرج ، في ايه ياجماعه ايه الصوت ده


رائد ، عايزين يمشوا دي الوقت


سليم ، ليه في حاجه ضيقتك يا ست الكل


ام ساره بصت لرائد


سليم ، في ايه ياجماعه


ام ساره ، ابعد عن بنتي خالص فاهم اللعبه خلصت وكل حاجه اتكشفت


سليم ، هو ايه اللي حصل حد يفهمني


رائد ، مش انت مراتك طلبت هدوم وسيادتكم نمت وانا استلمتهم ودفعت تمنهم وعطيتهم لساره مردتش تاخدهم حسيت اني جعان بسبب الدم اللي نزل من بطني فقلت لها ممكن تعمليلي حاجه اكلها وبعدين قولت كفايه عصير فلما طلعت قولتلها خدي الهدوم وانتي طالعه فهي كانت هتستاذن مامتها الاول بعدين لقيت اللي حصل ده


سليم ، اه فعلا والله نسيت موضوع الهدوم ونمت بس انتي زعلانه من ايه يا ست الكل


ام ساره ، مينفعش أنها تنزل معاه في الليل ده من غير ماتقولي


رائد ، بس انا كنت دايخ وتعبان 


سليم ، خلاص حصل خير 


ساره بدموع مثل السيل ، بس انا همشي اول مره يا ماما فين ثقتك فيا أنا هروح بيتنا واللي يحصل يحصل


ام ساره اخدتها في حضنها ، أنا اسفه انتي عارفه اني مليش غيرك في الدنيا 


ساره انهارت في حضن امها 


ام ساره ، خلاص بقي يارب اموت لو مبطلتيش عياط


ساره ، بعد الشر عنك يا ماما


فرح واقفه متابعه كل ده افتكرت مامتها وقعدت تعيط

الكل اخد باله من عياط فرح


ام ساره راحت حضنتها ، متعيطيش انتي كمان اي ده بنتين نكد وراحت معيطه جامد خلاص بقي يافرح والله لو مسكتي همشي


رائد ، علي فكره انا امي كمان متوفيه


ام ساره ، ههههه الله يرحمها ياحبيبي 


رائد ، أنا عايز حضن من ده


ام ساره ، عند امك يا حبيبي 


رائد ، أنا عرفت هي جايبه الألفاظ دي منين هههههه


سليم ، هههههه تستاهل ياللا بقي ادخلوا ناموا


ام ساره ، الفجر بيأذن تعلو نصلي جماعه


ساره ،. بس انا مش معايا إسدال


سليم ، هشوف عند نرمين


ساره ، لا بلاش تصحيها حرام


ام ساره ، لا صحيها اهو ناخد ثوابها ياللا ياحلوين مين اللي هيبقي امام بينا


سليم ، رائد طبعا


رائد ، ليه ميكنش انت


سليم ، بقولك ايه أنا طالع اصحي نرمين علي ما انت تجهز


ام ساره ، هو انتو مبتعرفوش تصلو واللا اي


رائد ، لا طبعا بنعرف بس مأصليش كنت أمام


ام ساره ، طب ياللا احنا هنتوضي علي ماتجهز ياحبيبي


رائد ، امرى لله ياللا


فوق عند نرمين


سليم بيخبط 


نرمين ، مين 


سليم ، أنا


نرمين ،. طب ادخل يا حبيبي


سليم ، نرمين عايز اسدالين صلاه وقومي صلي معانا


نرمين ، انت هتصلي 


سليم ، اه


نرمين ، احلف انت دخلت الاسلام


سليم ، اومي يا ظريفه 


نرمين ، طب تعالي اومني 


سليم ،. ياللا هاتي الاسدالين واتوضي وانزلي صلي معانا


نرمين ، خلاص ماشي بس ابقي تعالي نزلني بعد ماتعطيهم الاسدالات


سليم ، اوك

،،،،،،،،،،،،

نرمين نزلت لقت رائد واقف هيصلي بيهم أمام


نرمين ، الله اكبر الإسلام دخل بيتنا الله اكبر


الكل وقع علي روحه من الضحك


ام ساره ، ههههه طب وانتي بتصلي واللا زيهم


نرمين ، طبعا بصلي والله يا طنط ده حتي سليم كان طالع لقلاني صاحيه كنت قايمه اتوضي واصلي


ام ساره ، طب ياللا يا استاذ رائد احنا جهزنا


رائد وقف وهو محروج وبدأ يصلي بكل خشوع الكل انبهر بجمال صوته


بعد الصلاه

ام ساره ، بسم الله ماشاء الله صوتك جميل جدا


سليم ، لا بجد صوتك جميل اوي يا رائد بجد 


رائد ، متشكر يا جماعه والله 


سليم ، الحق ايمن زفت بيرن 


رائد ، في حد يتصل بحد دي الوقت طب رد شوفه عايز ايه

سليم ، عايز اي وبتتصل دي الوقت ليه 


ايمن ، أنا قدام فيلتك لوحدي أنا جاي عايز اشوف بنتي

سليم ، دي الوقت ومش خايف


ايمن ، أنا مكلم ظابط صاحبي وقايله اني جاي هنا وطبعا لو حصلي حاجه الحكايه مش هتعدي بالساهل


سليم ، طب حكايه بنتي دي مش هستوعبها قول عايز ايه واخلص


ايمن ، كلمهم يدخلوني


سليم ، ماشي وقفل في وشه


رائد ، عايز ايه


سليم ، واقف قدام الفيلا عايز يدخل يشوف بنته خليهم يدخلوه بس يفتشوه قبل ما يدخل كويس


ام ساره ، مش عوايده كانت بتبات عندي مكنش بيسأل خالص


سليم ، اهو هيدخل ونشوف عايز ايه

،،،،،،،،،،

بعد شويه ايمن دخل


سليم ، خير عايز ايه


ايمن ، دي تربيتي ليكي تروحي تتجوزي من ورايا يافرح


فرح ، بصت في الارض ومردتش


ام ساره واقفه متنحه


سليم ، جاي عشان تقول الكلمتين دول


ايمن ، أنا جاي بأوراق التنازل أظن انتي بقي عندك واحد وعشرين سنه فطبعا امك كانت كاتبه كل حاجه باسمك فيا له يا حلوه امضي


ام ساره بصدمه ، فتحي


ايمن بصلها جامد واتلقلق في الكلام ، فتحي مين


ام ساره بصوت عالي وهجمت عليه شديته من قميصه ، بنتي فين يافتحي بنتي فين


سليم ، في ايه 


ام ساره بدموع ، ده فتحي ابن عمي زمان اتجوز واحده غنيه وطلعت مبتخلفش اجولي بعد ماجوزي مات وانا كنت حامل في التامن وكنت لسه مدخلتش الكليه اتفقوا هيخدوا مني واحده من اللي في بطني مقابل هيجبولي شقه لأن كنت في شقه ايجار وابويا وأمي متوفين وقالولي هيدوني مبلغ أأمن مستقبلي وأكمل تعليمي وطبعا كنت عيله عندي 17سنه فوافقت اول ماولدت اخدوا بنت وسابولي ساره وبعد شويه كلمتهم عايزه بنتي مرضوش وقولتلهم مش عايزه حاجه هنزل اشحت بيهم واربيهم مرضوش يرجعوهالي وهددوني أنهم هيقتلوني أنا وبنتي فبعدت عنهم 


ايمن ، أنا معرفكيش اصلا


ام ساره ضربته بالقلم ،بنتي فين رد احسنلك 


ايمن جاي لسه يضربها سليم مسك أيده 


سليم ، هتمد ايدك علي ست ياحيوان


رائد ، ربنا يستر من اللي في بالي


ساره بصتله وبصت لفرح بصدمه


سليم ، قول الحقيقه احسن بجد هنخرجك حتت


ايمن ، المقابل أنها تتنازل عن كل الأملاك وتمضي وانا هقول كل حاجه


فرح اخدت الورق بلهفه ومضيته


ايمن ، ايوه انا فتحي واول ماتجوزت سها غيرت اسمي وكل حاجه بتفكرني بالفقر اللي عيشته اتجوزت واستحملت أنها مبتخلفش عشان فلوسها مش اكتر وفرح تبقي بنتك يا منال 


فرح رمت الورق في وشه ، عشان كده عمرك ماحبتني عمرك ماحسستني انك ابويا وعلي فكره يا طنط منال انتي هتفضلي طول عمرك بالنسبالي مامت صحبتي أنا مامي ماتت الام اللي تبيع ضناها متبقاش ام عارفه كانوا اصحابي يقعدوا يقولولي هو انتي وساره اخوات عشان الشبه الكبير اللي مابينا كان بيبقي نفسي اقولهم أيوه اختي ليه عملتي فيه كده انتي عارفه الراجل ده كان بيعمل فيا ايه كان دايما ضرب واهانه ومامي سها هي اللي كانت بتقفله كتبت كل حاجه باسمي أول ماتعبت عشان تضمن أنه ميرمنيش في الشارع اول ما تموت 


ام ساره بعييط ، والله غصبا عني ابوكي مات وسابلي ديون ماتتلم وحتي الشقه كانت ايجار وأما روحت لابن عمي يساعدني عشان عرفت أنه اتجوز واحده غنيه ويقف جنبي رمولي شويه قروش ادفعهم لصاحب الشقه وبعدها اجولي شقتي ومراته شرطت تساعدني تاني مقابل تاخد قلبي قصاد المساعده 


سليم ، حتي بنت عمك طلعت ندل معاها بدل ماتقف معاها في المصيبه بتاعتها طول عمرك شيطان مش اخدت اللي عايزه اطلع بره


رائد ، هات الورق ده اشوف مضت علي ايه اول 


فرح ، أنا طالعه انام 


ام ساره جرت عليها ، ابوس رجلك يا بنتي متسبنيش أنا مبنمش بسبب العذاب اللي عيشته من غيرك متعذبنيش اكتر من كده


فرح ، انتي رمتيني انتي كنتي السبب في عذابي


ساره ، ماما كفايه كده انتي هتبوسي رجليها ياللا نمشي 

ام ساره ، اسكتي انتي مليكش دعوه وراحت بصه لفرح انتي مش كنتي دائما بتقوليلي اني الحضن الحنين عليكي أنا وساره


فرح ، كملي الحضن الحنين من العذاب اللي بشوفه من بابي اللي انتي كنتي السبب فيه


ساره ،. اتكلمي كويس مع امي انتي فاهمه بدل ما تندمي


ام ساره ضربتها بالقلم ، ملكيش دعوه انتي قولت


ساره طلعت تجرى خرجت بره الفيلا


رائد ، أنا هروح وراها هجبها


ساره خرجت تجرى تعيط في الجنينه ولسه جايه تخرج من البوابه 


الامن ، معنديش أوامر تخرجي


ساره ، لا هخرج وحاسب عن وشي احسنلك


رائد اجي وراها ، هتروحي فين


ساره بزعييق ، ملكش فيه ابعد عني


رائد ، تعالي بس اهدي 


ساره ، مش ههدي


رائد بزعييق ،. الكل بيتفرج علينا مينفعش كده


ساره ، قولتلك ملكش فيه


رائد ، طب تعالي اركبي وشوفي عايزه تروحي فين وانا هوصلك


ساره ركبت معاه وفضل سايق لحد ماوصل علي الكورنيش


ساره ، انت وقفت ليه


رائد ، انزلي نقف شويه قدام البحر ونتفرج عالشروق


ساره نزلت ووقفت قدام البحر وفضلت تعيط


رائد ، طب بتعيطي ليه انا مش شايف أن في سبب تعيطي عليه


ساره ، كل اللي حصل ده ومفيش سبب دي أمي اتهانت ولسه واقفه تعتزرلها


رائد ، صاحبتك كانت بتيجي تبات عندك ليه


ساره ، عشان


رائد ، سكتي ليه كملي عشان بتهرب من عذاب ابوها ليها تعرفي أن ايمن قتل ابو سليم وأمه وهو السبب في أن اخته قاعده علي كرسي متحرك


ساره ، بس كانت عايشه ملكه اي حاجه نفسها فيها كانت بتجيبها 


رائد ، لو قولتلك هعطيكي مليون جنيه بس هتضربي وتتهاني بيهم يأما مامتك هتختارى مين


ساره بدموع ، طبعا ماما


رائد ، فهمتي قصدي واللا لا


ساره بابتسامه ، اممم


رائد ، تعرفي أن انتي وفرح فيكوا غمازات من بعض


ساره ، ماشي يا خفيف


رائد كشر مره واحده ،. خفيف بردك ماشي يا سرسور


ساره كشرت جامد وعقدت حواجبها ، عارف لو سمعت الكلمه دي تاني هعمل فيك اي


رائد ، اي


ساره حطت أيدها علي مكان الجرح في بطنه ، هعمل كده


رائد ، ااااه وربنا انتي مفتريه أنا ماشي وهسيبك هنا اياكش يطلعلك قرش من البحر ياكلك


ساره ، امشي يا له من هنا


رائد ، ياله أنا يتقلي ياله ماشي يا سرسور ياسرسور ياسرسور وسابها وراح ركب العربيه


ساره بابتسامه ، وربنا مجنون 


الحق ياله في موزه واقفه عالكورنيش لواحدها اهي


هو القمر واقف لوحده ليه 


ساره ادورت لهم ، في حاجه ياخفيف


لا أصل اللي بتستنيه شكله مش جاي فاحنا اهو موجودين وهنديكي اللي عايزاه 


ساره قامت فيهم شلاليط نيمتهم كلهم في الارض


رائد نزل جرى من العربيه ورايحلها بيبص لقاهم قاموا من علي الارض يجرو


أجرى ياله دي شكلها بتلعب مسارعه محناش قدها


رائد ، هههههههه يخربيتك ده ايه ده اللي حصل


ساره ، مش قولت هتمشي رجعت ليه


رائد ، خلاص بقي ياللا المسامح كريم اركبي عشان اوديكي زى مانتي عايزه


في العربيه


رائد ، هههههههه


ساره ،. هو انت اهبل واللا عليك عفريت


رائد ، وانا اللي خفت عليكي ونازل ادافع عنك طب ما بدالك كده مدفعتيش عني ليه أما كانو بيضربوني


ساره ، عشان معاهم مسدسات وانا الصراحه خفت


رائد ، انتي اللي هيتجوزك لازم يبقي معاه مسدس عشان يدافع عن نفسه


ساره ، اللي هيتجوزني طبعا هيكون بيحبني ومش هيأذيني ولا ااذيه


رائد ، طب افرضي في مره قالك يا سرسور


ساره ، مش عارفه هعمل ايه بس اكيد وجزت علي اسنانها هندمه


رائد ، ربنا يكفينا شرك


اي رايكم في البارت ياريت تقولو رايكم بليز



روايه انتقام وعشق. نزلت البارت الثامن عشان محدش يزعل

للكاتبه اميره محمود

أنا هروح بيتنا مش رايحه الفيلا 


رائد ، هو انتي دماغك ناشفه كده ليه اسمعي الكلام وروحي معايا


ساره ، أنا دماغي مش ناشفه بس ماما ضربتني وانا اول مره ايد ماما تيجي علي وشي


رائد ، طب ما أنا ضربتك بالقلم واديكي راكبه عربيتي عادي


ساره ، بس حقي جالي اخت علقه ايه تمام


رائد ، يعني انتي عايزه حقك يجيلك من مامتك


ساره ، انت مجنون ايه اللي بتقوله ده دي لو قتلتني محدش ليه فيه 


رائد ، طب هي مقتلتكيش ياللا بقي فاتها قاعده علي نار

ساره ، تفتكر ورفعت حواجبها وبصتله


رائد ، افتكر طبعا


ساره ، خلاص ماشي روحني علي بيتنا بقي


رائد يصلها بغل ، وربنا انتي مجنونه 


ساره ، هههههه شكلك بيبقي حلو وانت متعصب 


رائد ، والله


ساره ، أمممم عشان كده بحب اضايقك


رائد ، وانتي ضحكتك حلوه اوي 


ساره ، مش اول واحد يقولي كده علي فكره


رائد اتعصب ، هو انتي ماشيه تضحكي للناس وتيجي عليه وتكشري


ساره ، عشان انت بتضايقني فبضايقك وبتتبسط أما يضايقك


رائد ، ماشي ياستي ضايقي براحتك 


ساره ، تعرف صوتك حلو اوي وكله خشوع وانت بتصلي


رائد ، شكرا وانتي 


ساره ، أنا اي 


رائد ، شكلك حلو بالاسدال والطرحه كانت حلوه عليكي اوي


ساره ، نفسي ألبسها تاني


رائد ، هو انتي كنتي لبساها قبل كده


ساره ، اه بس الشيطان وحش


رائد ، فكرى فيها تاني


ساره ، اوك 


رائد ، ياللا وصلنا ياريت مضايقيش مامتك هي متستهلش منك حاجه وحشه هي افتكرت اللي حصل والصدمه كانت جامده عليها 


ساره ، ماشي ياللا 

،،،،،،،،-------------

سليم ، أنا آسف يا طنط بس سبيها تهدي وبعد كده يحلها حلال الصدمه قويه عليها


ام ساره ، والله يا سليم غصب عني


سليم ، عارف والله المهم اهدي انتي كمان وادخلي نامي دي الوقت


ام ساره ، طب وساره


سليم ، دي الوقت رائد هيجبها 


ام ساره ، تمام أنا هطلع الاوضه فوق عما تيجي


سليم ، ماشي وانا هطلع انام تصبحي علي خير


-----------------

سليم ، فرح 


فرح بدموع ، نعم


سليم ، بطلي عياط بقي هي الست الدنيا اجت عليها جامد عارفه اول ما شفتها حسيت انها شبهك خالص علي فكره محدش يصدق أنها امكم هههههههه يعني حماتي اكبر مني بتمن سنين


فرح ، لو سمحت مش عايزه كلام في الموضوع ده


سليم ، لا هنتكلم الست منهاره عشان خاطري تعالي معايا نصالحها 


فرح ، لا


سليم ، فرح دي كانت هتبوس رجلك انا مكنتش اعرف انك قاسيه كده


فرح ، شكرا بس بقي عايزه انام


سليم ، براحتك بس لو حصلها حاجه اكيد مش هتسمحي نفسك 


فرح ، طب تعالي معايا 


سليم ، فين 


فرح ، نروح لها


سليم قام وقف في ثانيه ، ياللا


فرح ، ههه ياللا

،،،،،،،،،،

فرح رايحه مع سليم تصالح امها


ساره طالعه مع رائد تصالح امها


اتقبلو قدام باب الاوضه سليم غمز لرائد ساره اول ماشافت فرح قصادها قعدت تعيط حضنوا بعض وفضلوا يعيطوا


رائد ، طب ادخلوا صالحوا الست اللي جوه دي


خبطوا علي الباب مردتش


ساره قلقت وفتحت الباب لقت امها بتصلي وساجده بتعيط

ام ساره ، الحمد لله يارب انت كبير وقادر على كل شئ الحمد لله انك رجعتهالي ومكسرتش قلبي اكتر من كده الحمد لله وخلصت صلاه


فرح وساره طلعوا يجروا حضنوها وفضلوا يعيطوا في حضنها وهي تبوس فيهم


سليم ، أنا هادخل انام وخليكي مع مامتك انهارده ياللا يا رائد


رائد ، ياللا

،،،،،،،،،،،،،،،،

سليم ، حد يصدق اللي حصل الليله دي


رائد ، ربنا عمل كل ده عشان ترجع لحضن امها


سليم ، سبحان الله يا اخي ده ايمن ده مش شيطان ده ابليس نفسه


رائد ، فعلا والله بعد اللي سمعته انهارده مش قادر اصدق ان الفلوس تدمر عيله وتشتت أفرادها


سليم ، ياللا أنا داخل انام الواحد مش عارف هينام ازاي في ام الليله دي


رائد ، هيييييه اجي انام في حضنك يا سي سليم


سليم ، تعالي يا اختي ده انا هقطعك يا رورو


رائد ، اختشي يا راجل احنا كبرنا علي الكلام ده


ساره كانت نازله تجيب شنطه الهدوم من تحت اللي رائد جيبها سمعتهم وقعت علي روحها من الضحك عليهم


رائد وسليم بصولها بصدمه سليم دخل اوضته من الاحراج متكلمش ولا كلمه ودخل جرى


رائد ، هو انتي واقفه من زمان


ساره ، كنت هههههه كنت نازله هههه اجيب الهدوم


رائد ، أمم ماشي انزلي


ساره ، مش تقول انك


رائد بصلها جامد ، اني ايه


ساره ، هههههه مفيش وربنا قلبي هيقف


رائد ، علي فكره احنا كنا بنهزر


ساره ، بتهزرزوا اممم هههههههه


رائد ، طب وربنا انتي مجنونه امشي يابت 


ساره ، ماشي يا رورو هههههههه


رائد ، رورو مين يا بت 


ساره كشرت ، رورو انت يا حبيبي ههههههه


رائد ، حبيبي


ساره ، سورى يا اختي هههههههه


رائد ، وربنا هرتكب جريمه فيكي انهارده


ساره ، ليه وعلي ايه أنا مش فاكره سيبت الهدوم فين


رائد ، تحت عالكنبه


ساره ، ماشي أما انزل اجيبهم اااه رجلي والنبي يا رورو انزلي هاتهملي احسن رجلي وجعاني 


رائد شد أيدها لفها ورا ضهرها وثبت وشها في الحيطه


ساره ، اااه


رائد ، احترمي نفسك وانتي بتكلميني فاهمه واللا لا


ساره ، سيب أيدي وجعتني


رائد ، ردي عليه فاهمه واللا لا


ساره بدموع ، أيدي وجعتني اااه فاهمه فاهمه


رائد سابها 


ساره ، معدش في كلام بينا 


رائد ، يبقي احسن واترحمت من لسانك الطويل


ساره فضلت بصاله والدموع نازله من عينيها ، شكرا وسابته ودخلت اوضتها


فرح ، مالك وفين الهدوم


ساره ، مليش ومش عايزاهم وبس بقي عايزه انام وقعدت علي الارض وضمت رجليها وحطت راسها في الارض وفضلت تعيط


ام ساره ، مالك بتعيطي ليه وبعدين هتنامي علي الارض كده


الباب خبط

فرح فتحت الباب ، خير يا رائد


رائد ، الهدوم اهي وبص علي الارض شاف منظر ساره


ام ساره ، هو في ايه ردى عليه انتي بتعيطي ليه 


رائد ، عن اذنكم وسابهم وراح اوضته


---------------★★★

رائد ، هو أنا مضايق ليه مش المفروض ابقي فرحان أنها مش هتكلمني أنا مش هعرف أنام وانا مزعل حد اووووف منظرها مبيروحش من عيني هو في حد يمسك ايد واحده ويلويها كده هي اصلا بتحس ماهي لو مكنتش بتحس مكنتش عيطت كده طب هي هتنام ازاي علي الارض كده لا لازم انسي لازم انام ورايا شغل مهم الصبح

،،،،،،،،،،،،،،،،،،

تاني يوم الكل قاعد علي السفره بيفطر بس الساعه اتنين لأنهم ناموا متأخر


سليم ، أنا طلبتلك فستان فوق في الاوضه وبعد اذنك يا طنط أنا حاجز مكان عازم فيه اصحابي انهارده عالضيق نعمل فيه حفله فرحنا هيبقي في ياخت في النيل


فرح ، بجد يا سليم


سليم ، أمم اي رايك يا طنط


ام ساره ، طبعا موافقه يا حبيبي ربنا يسعدكم بس احنا هنروح نجيب هدومنا أنا وساره عشان الحفله


سليم ، أنا جيبلكم كل واحده فيكم فستان 


ام ساره ، ليه كده كلفت نفسك 


سليم ، أنا معنديش اغلي منكم


ام ساره ، ربنا يخليك لينا يا حبيبي


سليم ، تسلمي يا ست الكل اومال ساره فين منزلتش


فرح ، فضلت تعيط لحد ما نامت من شويه هسبناها نايمه ونزلنا


سليم ، هو حد زعلها


فرح ، راحت تجيب الهدوم بليل فجأه دخلت تعيط ومسكتتش غير عالضهر هدت ونامت


سليم بص لرائد ، اكيد حد ضايقها


رائد ، اححم انا هروح عشان اجهز ونتقابل بليل في الياخت


سليم ، اوك ماشي 


رائد ، عن اذنكم وخرج مشي


،،،،،،،،،،،،،،،،

بليل 

فرح ، اي رايك في الفستان يا ط


ام ساره قاطعتها ، يا ايه


فرح ،. يا ماما


ام ساره ضحكت ، قمر ياحبيبتي والله قمر


الباب خبط


فرح ، اكيد سليم أنا هفتح


فرح فتحت الباب


سليم صفر ، اي القمر ده 


فرح ، بجد 


سليم ، والله قمر شكلي وطي وقال في ودنها هاخدك الاوضه بتاعتي ومفيش فرح


فرح ، بس عيب ماما ورايا 


سليم ، احم يا للا بينا 


ام ساره ، تمام أنا وساره جهزنا بس هنركب فين


سليم ، مع رائد 


ام ساره ، ماشي ياللا بينا يا ساره 

،،،،،،،،،

سليم اخد فرح في العربيه وراح يتصوروا صور ذكرى 


ساره ، مش هرمي مع البني ادم ده 


ام ساره ، ليه في ايه ماله


ساره ، مفيش بس مش هركب معاه


رائد ، مش بمزاجك اتفضلي اركبي


ساره ، اوووف اللهم طولك ياروح 


رائد ، اركبي انتي كده يا طنط وراح شادد ساره مركبها في العربيه


ام ساره ، اهدي بقي مالك


ساره ، مليش 


رائد طول الطريق عمال يبصلها في مرايه العربيه لحد ما اخدت بالها


رائد ، وصلنا الياخت اهو ياللا بينا 


ام ساره ، الطالعه بتاعته عاليه اوي


رائد ، أنا هدخل وانتي امسكي أيدي ياطنط


ام ساره ، ماشي ياللا


رائد شد ام ساره دخلها مد أيده لساره


ساره بصت له من فوق لتحت وراحت رافعه الفستان وجايه تطلع فقدت توازنها وكانت هتقع رائد شدها بسرعه لحد ما بقت في حضنه


ساره وشها احمر ، شكرا سيب بقي


رائد ، احمم أنا آسف


ام ساره ، لازم حب الناس هتطلع ازاي


رائد ، المفروض في سلم خشب بيتحط هنا نسوا يحطوه أنا هحطه ادخلوا انتوا 


ام ساره ، ماشي 


،،،،،،،،،،،

في الياخت


العروسه والعريس قاعدين والكل منبهر بجمالها


اسر ، احمد هي اللي لبسه فستان زهرى دي اخت العروسه


احمد ،. اه واللي جنبها مامتها


اسر ، طب عن اذنك


اسر راح قعد علي تربيزتهم


اسر ، أنا اسر ابن عم سليم


ام ساره ،. اهلا يا بني


اسر ، انتي اخت العروسه


ساره ، اه


اسر ، شبها خالص 


ساره ، اه ما احنا توأم


اسر ، أمم عشان كده


رائد واقف يبص عليهم وهما بيتكلموا من غيظه راح قعد معاهم


اسر ، اي يا عم رائد مفيش مكان غير هنا


رائد ، اه مفيش مكان


اسر معبروش ، هو انتو منين


ام ساره ، من سته اكتوبر


اسر ، اهلا بيكم هو انتي اسمك ايه


ساره ، ساره وحين تغيظ رائد أو سو عادي 


رائد بصلها بغل ، ممكن صرصور


اسر ، انت ايه دخلك 


رائد ، اصل احنا معرفه


ام ساره فاهمه رائد قعد ليه وساره بتكلم مع أسر ليه


اسر ، هو انتي بتدرسي


ساره ، أمم في تالته جامعه


اسر ، كليه ايه


ساره ، تجاره


اسر ، مرتبطه واللا سنجل


ساره ، س


رائد ، ساره خطيبتي يا اسر


اسر ، اووف أنا آسف ياله الواحد ملوش نصيب 


رائد ، حصل خير


ساره بصاله بصدمه وسابته وقامت راحت وقفت قدام البحر


رائد ، بعد اذنك يا طنط بقولك مابلاش طنط دي بحس انك قد امي وانتي شكلك اخت فرح وساره 


ام ساره ، ماشي أنا اسمي منال


رائد ، ماشي يا مون هروح لام دماغ ناشفه


ام ساره ، ماشي يا حبيبي بس براحه عليها لأنها لسانها طويل بس حساسه اوي


رائد ، عن اذنك وراح لساره جرى

،،،،،،،،،،،،

رائد ، هتدوخي متركزيش


ساره ، وانت مالك


رائد ، ماقولنا خطيبك


ساره ، غصبا عني يعني


رائد ، ايوه غصبا عنك


ساره ، بس انا مبحبكش ومبطقكش 


رائد ، واي كمان


ساره ، مش احنا اتفقنا مفيش كلام بينا ده حتي ايدك لسه معلمه علي ايدي


رائد مسك أيدها وراح بيسها


ساره ، لا ده انت مجنون بجد


رائد ، فعلا أنا وافتكر أن الكلمه دي كان قالها لمراته 


ساره ، انت اي


رائد ، أنا ماشي عن اذنك 


ساره بدموع ومسكت أيده ، متمشيش انت ايه


رائد ، انا لازم امشي 


نكمل البارت القادم



البارت التاسع

روايه انتقام وعشق

للكاتبه اميره محمود

انت و لا حاجه بالنسبالي علي فكره

رائد أتلفت وبصلها وسابها ومشي


ساره رجعت لمامتها

منال ، هديتي يا حبيبتي

ساره ، ما هاديه يا ماما اهو

منال ، هتيجي نروح

رساله ، ماشي بس نروح بيتنا عايزه ارجع لحياتي وجمعتي

منال حست أن في حاجه ، طب هو رائد راح فين عشان يوصلنا

ساره ، لا مش هيوصلنا 


منال ، اومال هنروح ازاي


ساره ، ثواني ورجعالك 


ساره راحت لاحمد ، دكتور احمد ممكن توصلنا نروح


احمد ، اوي اوي قام وقف ومشي معاها


ساره ، دكتور احمد هيوصلنا يا ماما


منال ، ماشي تعالي نسلم علي فرح وسليم قبل ما نمشي


ساره ، ماشي


،،،،،،،،،,,,,,,,,,,

رائد واقف بره قدام عربيته بيشرب سيجاره


رائد ، غبي كنت هتقولها انك بتحبها انت نسيت سما نسيت أنها حبك الوحيد غبي بس فعلا أنا بدأت اتشد لها أنا كنت هموت واحضنها وهي بتعيط أنا ليه بعاند قلبي يمكن عشان كل اللي بحبهم بيموتوا أنا مش عايز اخسرها كفايه كده بجد وفجأه بيبص قدامه لقاها خارجه مع احمد ومامتها


رائد ، انتو رايحين فين


ساره بزعييق ، وانت مالك اصلا


رائد ، اتكلمي حلو احسنلك


منال ، في ايه انتو الاتنين انتو مهطبطلوش خناق مع بعض

احمد ، هروحهم يا رائد خلاص


رائد ، روح وصل خطيبتك وانا هروحهم أنا


ساره ، ماما أنا ماشيه وأقسم بالله ماهركب معاه لو هتركبي اركبي انتي 


منال ، خلاص يا رائد روح ودكتور احمد هيوصلنا


رائد ، تمام عن اذنكم وسابهم ومشي


،،،،،،،،،،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،،،،،،

في البيت

منال ، ممكن اعرف في ايه انتو الاتنين كل ماتشوفوا بعض تمسكوا في بعض ليه


ساره ، مش عارفه بس اللي اعرفه انه بيضايقني


منال ، ممكن يكون بيحبك 


ساره ، هو في حد بيحب حد يضايقه ويزعق فيه عالطول


منال ، هو جواه حرب بسبب مراته اللي ماتت فأكيد خايف يعرف اي واحده ست تانيه عشان اكيد لسه الصدمه جواه السؤال دي الوقت وجوبيني بامانه انتي بتحبيه


ساره بدموع ، للاسف ايوه بحبه يا ماما


منال ، بتعيطي ليه هو اللي بيحب بيعيط ده الحب اجمل حاجه في الدنيا عارفه متجوزتش بعد ابوكي ليه


ساره مسحت دموعها ، ليه


منال ، عشان كان حب عمرى من وانا صغيره من ساعه ما اهلوا أجوا سكنوا قدامنا وكل يوم كنت بشوفه كنت بحس ان ده كل حياتي بس حكم القدر امي ماتت وابويا اتجوز مراته العقربه شحتتني من البيت ابوكي أما لقاني ماشيه اعيط في الشارع قالي مالك حكتله اللي حصل قالي تعالي معايا وطلع عند ابويا وطلب أنه يتجوزني مرات ابويا قالتله اللي يحمل يشتال وجاب المأذون واتجوزنا عيشت معاه اجمل ست شهور في حياتي لحد ما أبوه وأمه رجعوا من الصعيد وعرفوا اننا اتجوزنا شحتونا بره الشقه اخدني وأجر شقه بعيد وملحقناش نقعد فيها مع بعض يدوب شهر وبعدها نزلنا نتمشي أنا وهو بنعدي الطريق القدر اختاره هو وراح وسابني لوحدي فضلت اعافر مع الدنيا وكل ماحد يتقدملي أرفض عمرى ماهحب بعده حد ولينا وقت وميعاد هنتجمع مع بعض أنا وهو


ساره انهارت بالدموع وحضنت أمها ، أنا بحبك اوي يا ماما

منال مسحت دموعها ، وانا بحبك ياقلب ماما ياللا اومي نامي عشان تروحي الجامعه الصبح


ساره ، ماشي تصبحي علي خير


منال ، وانتي من أهله ياقلب ماما

،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،

عند فرح وسليم


سليم ، مبروك يا حبيبتي


فرح ، الله يباركلي فيك يارب


سليم ، فرح انتي مسمحاني عن اللي عملته فيكي


فرح ، اللي بيحب بيسامح وانا مسمحاك من زمان


سليم ، ربنا يخليكي ليه واقدر اعوضك عن كل اللي شوفتيه في حياتك 


فرح ، انت اكبر عوض ليا في الدنيا وكفايه انك السبب في اني عرفت امي الحقيقية لو مكنش كل ده حصل مكنتش عرفتها


سليم ، تصدقي بتحرج اقولها يا طنط دي اكبر مني بتمن سنين بس


فرح ، هي فعلا صغيره اوي وشكلها كمان


سليم ، أمم احنا هنقضي الليله نتكلم عنها


فرح ، اومال هنتكلم عن مين


سليم ، لا مش هنتكلم خالص ?‍❤️‍?‍??‍❤️‍?‍??‍❤️‍?‍??‍❤️‍?‍?


،،،،،،ؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،،،


رائد راح فضل واقف تحت بيت ساره واقف وحيران هيموت ويعترف بحبه


ساره خرجت تقف تشم هوا اتصدمت بعربيه رائد وهو واقف ساند عليها خطرت في دماغها فكره مسكت الموبايل وبعتتله رساله


ساره ، الجو بارد انزلك بطانيه لو هتنام في الشارع


رائد ابتسم وبص لفوق لقاها واقفه في البلكونه ، واقفه في البلكونه ليه دي الوقت ادخلي 


ساره ، هقولك تاني وامرى لله ملكش دعوه اقف مقفش اروح مروحش انا حره


رائد ، لا مش حره وادخلي ياللا


ساره ، هو انت قولت لأسر اخو احمد اني خطيبتك ليه


رائد ، عشانه بتاع بنات وشكله كان عايز يحطك في الليسته بتاعته


ساره حب تفرسه ، طب افرض أنا موافقه أنا ابقي في الليسته بصراحه الولد قمر وعجبني


رائد اتصل بيها


ساره ، الو نعم


رائد ، بقي هو عجبك


ساره ، أمم طول بعرض وعنين خضرا لا مز مز


رائد ، طب بالنسبه لابو عنين زرقا ميمشيش معاكي


ساره ، تؤتؤ ميمشيش معايا بيبقي نرفوز واوفر اوي


رائد ، علي اساس ان سيادتك ملاك مهو انتي اللي بتعصبيه ودايما بتزعقيله محسساه أنه عيل صغير قدامك


ساره ، ممكن اقفل أنا دماغي وجعاني اوي


رائد ، بتهربي ليه


ساره ، مش بهرب استني كده في رقم بيرن بقاله كتير


رائد ، رقم مين


ساره ، معرفش بس التروكولر كاتب اسوووو


رائد بزعيييق ، ده اسر الكلب جاب رقمك منين 


ساره ،. والله مااعرف أنا معطتهولوش


رائد ، أممم طب أنا ماشي وروحي اتكلمي بقي مع المز مز


ساره ، اوك سلام فاته علي نار الحق قبل مايخلص رن


رائد قفل السكه في وشها وركب العربيه وقفل الباب بنرفزه ومشي بالعربيه بسرعه رهيبه


ساره ، طب أنا وراك لحد ما تعترف بصت للموبايل لقت اسر بيرن فتحت السكه الو


اسر ، هو القمر لسه سهران


ساره ، بص يا كابتن انت لو رنيت عليه تاني هندمك بجد وهطلع عين امك وقفلت السكه وعملتله حظر


اسر ، اي البت دي اللي يسمعها في الموبايل وهي بتزعق ميشوفهاش في الحقيقه 


،،،،،،،،،،،،،،،،،،

تاني يوم في الجامعه


ساره ماشيه لوحدها من غير صحبتها وطول ماهي قاعده قاعده سرحانه في رائد وازاي تخليه يعترف بحبها خرجت من باب الجامعه بعد مخلصت محاضرتها


اسر ، اجيت اشوف القمر عملي حظر ليه


ساره ، ابعد عني ياض والله هخليك تندم 


اسر ، بحب البنات الشرسه


ساره ، طب خد ده تذكار اديته بوكس في عينه 


اسر شدها من أيدها ، انتي فاكره نفسك مين


ساره ، أنا ساره وهوريك أنا مين حالا وفضلت تعطيله شلاليط واقلام وكل ده تحت أنظار رائد اللي واقف يتفرج من بعيد


رائد ، نزل من العربيه في ايه


اسر ، البت دي شايفه نفسها والله لهوريها ولسه جاي يعطيها بالقلم رائد مسك دراعه عوجه


رائد ، مش قولتلك خطيبتي إياك اشوفك بتتعرضلها فاهم


اسر ، سيب أيدي بقولك اااااه


رائد ساب أيده وأسر سابهم وركب عربيته ومشي


ساره ، انت جاي ليه انت كمان


رائد بيخيل عليها، هو فين طول بعرض ومزمز واللا عنيه الخضرا


ساره سابته ومشت 


رائد ، استني استني


ساره ، عايز ايه


رائد ، انااااا


ساره ، أما تعرف تجمع كلام ابقي تعالي اتكلم معايا


رائد ، بحبك


ساره فضلت بصاله بدموع 


رائد ، طب بتعيطي ليه دي الوقت


ساره ، أناااا


رائد ، انتي ايه 


ساره ، أنا جعانه ولازم اروح عشان ماما عاملالي بانيه


رائد ، والله


ساره ، حركت دماغها اممم


رائد ، خلاص ياللا بينا


ساره ، ياللا بينا ايه أنا هروح لوحدي


رائد بزعيييق ، ياللا 


ساره ، اوف ياريتك ماقولتها 


رائد ، خلاص سحبتها


ساره ، لا خلاص ده انا مصدقت أن ابو الهول اتكلم


رائد ، ههههه طب ياللا ياقلبي عشان هتغدي معاكم


ساره ، هتتعب من الاكل


رائد ، مش هاكل كتير وانا مش هتعب


ساره ، طب ياللا بينا



البارت العاشر ياريت تكتبوا رأيكم

انتقام وعشق

للكاتبه اميره محمود

ورحمه امي ما هسيبها لازم الحيوانه دي تيجي تحت رجلي تسترجاني ارحمها من اللي هعملوو فيها


مراد ، اهدي يا اسر وقول بس عملت فيك ايه


اسر ، مدت أيدها عليه قدام باب الجامعه وسط الناس


مراد ، طب وانت ازاي تخليها تعمل كده


اسر ، ياعم شكلها بتلعب مصارعه


مراد ، طب اهدي وبكره 


اسر ، بكره مين أنا عايزها الليله عندي 


مراد ، خلاص اقفل دي الوقت وهاتلي تفاصيل ساكنه فين وفي حد ساكن معاها وكده


اسر ، ماشي بس لازم انهارده عايز اعلم عليها


مراد ، تمام يا كبير


،،،،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،

ساره ، وصلنا هتقول لماما ايه عازم نفسي عندكم


رائد ، أمم ياللا بس بينا


ساره ، ماشي ربنا يستر


طلعوا وخبطوا عالباب


سليم ، استني أنا هفتح فتح الباب ، اتفضلوا يا حلويين


ساره ، هو انت هنا هي فرح معاك


فرح ، أمم تعالي يا سو اقعدي


ساره ، هو في ايه


منال ، في أن الأستاذ رائد طالب ايدك 


ساره ، هو انتوا متفقين بقي طب مقولتليش ليه


رائد ، حبيت افجأك


ساره ، أممم طيب 


منال ، اي رايك


ساره ، أمم افكر 


رائد ، ت ايه ده انا مكلم المأذون يجي بعد المغرب


ساره ، والله


رائد ، والله


ساره ، ومين قال إني هوافق عشان تجيب المأذون عالطول


رائد صوته اتخنق مره واحده ، هو انتي مش موافقه


ساره بصت لكل اللي حواليها لقيتهم بيصوا عليها وهما مصدومين


ساره ، طبعا موافقه يا رورو


سليم ، هههههههه


رائد ، ربنا يسامحك هتفضل مسكالي الكلمه


سليم ، وانا مالي مش انت اللي بدأت الهزار


ساره مالت علي ودن رائد ، بزمتك كان هزار بردك


رائد ، أنا رجعت في الجوازه


ساره ، يبقي احسن بردك


رائد ، والله


ساره ، أممم والله


رائد ، طب احنا مش عناكب أنا جعان اوي


ام ساره ، أنا ملحقتش اطبخ لسه جايه من المدرسه وبعدين فرح وسليم اجولي عشان يفتحوني في الموضوع ومطبختش


رائد ، طب ياللا بينا نتغدي بره


سليم ، طب والمأذون


رائد ، هنيجي قبل ما يجي


ساره ، مش قولت رجعت في كلامك


رائد ، يا دين امي ياللا يا جماعه ننزل نتغدي هموت من الجوع 


نزلو كلهم وراحوا المطعم يتغدوا وفي عربيه ماشيه وراهم مرقباهم


،،،،،،ؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،

وصلوا المطعم 


ساره ، أنا هروح التيوليت اغسل أيدي 


فرح ، استني هاجي معاكي 


رائد ، أنا مش عايز اعمل فرح أنا عايز تبقي حاجه عائليه وخلاص

منال ، بس انا نفسي اشوف بنتي بفستان الفرح


رائد ، ماهو هتيجي فستان وكل حاجه بس انا مش بحب الدوشه تبقي علي قدنا احنا بس


منال ، خلاص شوف رأي ساره ولو وافقت تمام أنا مبحبش افرض عليها حاجه


رائد ، خلاص تمام أنا هحاول أقنعها


سليم ، تقنع مين ياعم دي انشف دماغ علي وجه الارض


رائد ، ادعيلي يا صحبي والنبي 


منال ، ههههه علي فكره ساره عنديه بس قلبها طيب جدا


رائد ، هو أنا موديني في داهيه غير قلبها الطيب


سليم ، انتو مش ملاحظين أنهم اتاخروا اوى


رائد ، فعلا


منال ، طب أنا هقوم اشوفهم اتاخروا ليه


منال دخلت الحمام ملقتش بناتها في الحمام فضلت تدور ملقتهمش


منال خرجت جرى علي سليم ورائد ، البنات مش موجودين


رائد وسليم قاموا وفضلو يدوروا عليهم


رائد ،، تليفونتهم هنا يبقي في حاجه


،،،،،،،،،،،

مراد ، ايوه يا صحبي جبتلك البت وكان معاها واحده جبناها معاها


اسر ، اشطه هاتهوملي المخزن بسرعه


مراد ، تمام أنا جايلك في الطريق بس ادعي بس المخدر مفعوله ميروحش أنا خايف ليفوقوا


اسر ، هو انت رايح لوحدك 


مراد ، هعرف اخطفهم لوحدي ازاي أنا اخد تلاته جارد معايا


اسر ، تمام خليهم يغموا عنيهم ويحطوا حاجه علي بقهم وانا رايح المخزن اهو عالطول


مراد ،. ماشي

،،،،،،،،،،،،

رائد ، أنا عايز اشوف كاميرات المراقبه


مدير المطعم ، تمام تعالوا اتفضلوا فوق 


رائد وسليم طلعوا جرى اوضه المدير وفتح ليهم الكاميرات

شافوا البنات وهما متخدرين وتلت رجاله بيحطوهم في عربيه

رائد ، قربلي بسرعه علي رقم العربيه


رائد ، الو حسام باشا أنا مراتي واختها اتخطفوا ومعايا رقم العربيه عايز اعرف بتاعه مين بسرعه


سليم ، والله لو طلعت انت يا ايمن ما هرحمك


رائد ، جبت تفاصيل صاحب العربيه ياللا بينا 


منال قاعده منهاره ، أنا هاجي معاكم


رائد ، مينفعش لازم حضرتك تروحي وعلي فيلت سليم دي أأمن مكان 

سليم ، أنا كلمت اتنين من الجارد واقفين بره هيوصلوكي وحاولي تهدي والله ما هروح غير بيهم


،،،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،


مراد في واحده في الأوضه دي والتانيه في الاوضه التانيه الاتنين لسه مافقوش


اسر ،دخل بص عليهم ، أنا عايز اللي في الأوضه دي ومحدش يجي جنب اللي في الاوضه التانيه دي مرات سليم ابن عمي


مراد ، يادى المصيبه روحنا في داهيه 


اسر ، محدش يجي جنبها وخلاص عما اللقم اللي جوه دي الدرس أنا عايز جردل مايه


مراد ، ليه


اسر ، عشان افوقها ياللا بسرعه هاته


مراد ، اتفضل 

،،،،،،،،،،،،،

سليم ، اشرف فين


البواب ، اشرف بيه جوه


سليم ، خليه ينزلي 


البواب ، حاضر يافندم


اشرف نزل ، خير يا سليم في ايه


سليم هجم علي رقبته ، مراتي فين هي واختها


اشرف ، وانا اعرف منين هموت ابعد عني


سليم ، مش ده رقم عربيتك


اشرف ،. اه دي عربيه مراد ابني


رائد ، كلم الحيوان ده شوفه فين بسرعه من غير ماتحسسه بحاجه


اشرف ، ح حاضر بس اهدو هكلمه اهو 


اشرف ، انت فين عايزك ضرورى


مراد ، أنا مع أسر صحبي مش فاضي دي الوقت


رائد شد الموبايل وقفل السكه بسرعه


رائد ، أنا كده فهمت اسر ابن عمك اتعرض لساره الصبح واكيد عمل كده ياخد حقه منها أنا هكلم حد في الاتصالات يشوفلي المكان بتاعه فين بالضبط عشان توصله قبل ما يعمل فيهم حاجه


سليم ، وديني ما هرحمك يا اسر الكلب وديني


بعد شويه

رائد ، وصلنا للمكان ياللا بينا يا سليم 


،،،،،،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،

هااا 


اسر ، ايه اتخضيتي يا قطه اه هي المايه ساقعه اوي الصراحه


ساره ، انت عايز ايه وربطني كده ليه


اسر ، مش عملالي فيها ابو الرجاله أنا هعرفك تمديد ايدك علي اسر الهوارى ازاي


ساره ، لو قربت مني والله ماهرحمك


اسر ، اديني قربت اهو يا قطه وريني هتعملي ايه


ساره ، اتفو عليك يا حيوان


اسر مسح وشه ونزل فيها ضرب اقلام لحد مانزفت من بقها ومناخيرها


ساره بدموع ، لو راجل فكني


اسر ، أنا هوريكي أنا راجل ازاي وفضل يقطع في هدومها 


ساره بصريخ ، سيبني يا حيوااااان 


اسر ، اسيب ايه حد يسيب الجمال ده 


ساره بصريخ ، ابعد عني الحقووووني ابعد عني


اسر ، فضل يقبلها بعنف


ساره ، بصريخ والله مش هغلط فيك تاني سيبني والنبي والنبي سيبني


رائد وصل هو وسليم وقوات شرطه اقتحموا المكان


سليم ، رائد ده صوت ساره 


رائد سابه ودخل جرى لحد ماوصل للمكان لقي ساره مرميه عالارض وعماله تصرخ وأسر بيحاول يغتصبها


رائد شده من عليها وفضل يضرب فيه لحد ما اتخبط في عمود ووقع عالارض مغمي عليه بيبص علي ساره لقي وشها كله دم و متشنجه جامد 


رائد راح يفكها 


ساره ، ابع هه ابع ها ابعد عني و تنت رجليها عشان تدارى جسمها عشان هدومها مقطعه من فوق خالص وفضلت تترعش جامد


رائد عيط علي منظرها وخرج لسليم وفي أيده اسر رماه بره علي الارض


سليم واقف وفي أيده فرح عماله تعيط


رائد بدموع ، الكلب ده كان بيغتصبها 


فرح دخلت جرى لساره


فرح انهارت اول ما شفتها وراحت جرى فكتها وفضلت اخداها في حضنها جامد


رائد ، قلع الجاكت وعطاه لفرح تلبسه لساره


الظابط ، رائد بيه احنا لازم نعمل إثبات حاله ولازم تروح كشف طبي عشان المحضر عشان لو حصل اغتصاب


رائد بزعييق ، لا محدش هيكشف عليها أنا هاخدها وأروح 


الظابط ، بس ل


سليم ، خلاص الكلب عندكم اهو خدوه واحنا هنتصرف


الظابط ، تمام تعالو خدوه


فرح خارجه وهي مسنده ساره 


رائد رايح يمسكها قصاد فرح عشان متقعش


ساره بعدت أيده جامد وبرقتله ، ابعد عني 


رائد انهار من اللي وصلتله ساره 


سليم ، معلش ياصاحبي اللي حصلها مش قليل ياللا بينا واخدها وروحوا الفيلا

،،،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،،،

ام ساره لقت بنتها مش قادره تقف علي رجلها ولبسه جاكت رائد 


منال بصويت ، في ايه ايه اللي حصل بنتي مالها وهدومها مقطعه ليه في ايه


سليم ، اهدي اهدي ياطنط الحمد لله هي كويسه لحقناها قبل ما يعمل فيها حاجه 


منال وهي منهاره ، مين ده اللي عايز يعمل في بنتي كده


سليم ، فرح خدي ساره فوق معلش دي الوقت


احمد اتصل بسليم ، ايوه يا سولم الورق جهز وان شاء الله نرمين المفروض تسافر يوم التلات عشان العمليه هتبقي السبت 


سليم ، تعالي يا احمد عايزك


احمد ، مال صوتك


سليم ، أما تيجي هتعرف تعالي بسرعه


احمد ، ماشي سلام


ام ساره ، مين يا سليم اللي عمل في بنتي كده 


سليم ، اااااا


رائد ، اللي عمل كده والله ما هرحمه ورحمه امي ماهسيبه يا سليم فاهم ولو سمحتي يا طنط اطلعي فوق لساره حاولي تهديها وانا رايح مشوار وراجع


ياترى رائد رايح فين وياترى ايه اللي هيحصل

تكملة الروايه من هنا هنا  


 

تعليقات

التنقل السريع