القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سقطت في بئر الرزيلة المقدمه والبارت الأول للكبار فقط 🔞🔞بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كاملهامي اتوفت وانا سني ١٤ سنة عشت مع بابا واخويا الوحيد هشام ٢٠ سنة خالتي رفضت اني اقعد عندها أو معني اصح جوزها الي رفض سمعتها بودني بتقول لجوزها هو احنا عارفين ناكل عيلنا


المقدمة 💥بقلم سلطان زماني 


امي اتوفت وانا سني ١٤ سنة عشت مع بابا واخويا الوحيد 


هشام ٢٠ سنة خالتي رفضت اني اقعد عندها أو معني اصح 


جوزها الي رفض 


 سمعتها بودني بتقول لجوزها هو احنا عارفين ناكل عيلنا لما 


ناكلها ما يتجوز وحده تخدمه وتخدم عياله بدال ما يرمي 


لحمه لغيره يربيه وجوزها قالها ده راجل بارد وجلده تخين 


ماهو شايف الحال 


قال يقولي اي دي بنت واختها هتخاف عليها اكتر مني تخيلي النطاعه 


خالتي زهقت منه ومن كتر التلميحات لبابا  أنه يخدني 


 لحد ما خدتني بعد كام يوم وسبتني قدام الشقة ومشيت 


فضلت اخبط عليهم نايمين وحده جارتنا قالتلي خشي 


ياحبيتي اقعدي جوه لحد ما يصحو دخلت بعد كام ساعة بابا 


صحي وبيفتح الباب جريت عليه لقيته قالي انتي اي الي 


جابك قولتله خالتي سبتني هنا  ومشيت أنا مش عايزه اروح 


هناك تاني 


قالي اعمل فيكي اي يابنت الكلب انتي 


أنا خايف عليكي روحي اقعدي طيب عند خالتك ام امين الي 


كنتي عندها لحد ما ارجع من الشغل رحت قعدت معها فضلت 


تجيب سيرة امي بكل خير وتحكيلي عن عشرتها الطيبه وأنها 


ست ب100راجل ويارب ياشهد تطلعي نصها بس 


اخويا صحي دخلت شقتنا قالي خالتك طردتك صح


 قولتله لا سبتني هنا ومشيت


 قالي يبقا طردتك ابوكي كان حاسس ياشهد ما تخشي 


تخترعلنا اي اكل نأكله دخلت جهزت اكل  وكلت مع هشام 


قالي نامي في أوضة ابوكي علشان أنا صحابي بيجو يسهرو 


معايا ومش هينفع تنامي في اوضتي 


 قولتله حاضر دخلت اوضه بابا لقتها زريبة امي كانت مخليه 


البيت جنة وكنت بنام في اوضتي الي هشام خدها دلوقتي 


بعدما ماما اتوفت 


وهو كان بينام في الصالة علي الكنبه المهم روقت الأوضه 


وخلتها نضيفه ورتبتها زاي ما كانت بتعمل ماما بالظبط


بابا جيه شاف الأوضه 


وقفت جنبه مستنيه يشكرني ويتبسط مني علي الي عملته 


لقيته بيضربني ويقولي اي الي خلاكي تدخلي الاوضه وفين 


حتة الحشيش الي كانت جنب الطفايه والسجائر يابنت الكلب 


قولتله اي الحشيش ده قالي بتاعه لونها بني ةشدني من 


شعري وقالي انطقي ودتيها فين قولتله والله ما اعرف 


ودموعي بتنزل شلال لقيت هشام اخويا جيه وقال لبابا 


صوتكم عالي وصحابي قاعدين في أي قاله اختك دخلت 


الأوضه قلبت كينها وضيعت حتة الحشيش الي جيبها ب ب500جنيه 


شال ايده من شعري وخدني علي جنب وصفلي شكلها قولتله 


أنا نضفت كله ورميت الحاجات الي ملهاش لازمة في الزبالة 


قالي فين الزبالة قولتله في كيس اسود في المطبخ


 لقيت بابا زاي المجنون جري ع المطبخ وجاب الكيس ورماه 


في الأرض وفضل يدور يدور لحد ما لاقها هي ودفتر البفره 


وبكل اهانه وزل قالي لميهم يابنت الكلب وحسك عينك 


تدخلي الأوضه دي تاني😥



البارت الاول 💥 


لقيت هشام سبني ودخل الأوضاع مع صحابه وبابا دخل 


الأوضه وقفل عليه وانا نمت علي الكنبه فضلت ابكي اكتر من 


ساعتين وكل شوية اشوف حد من صحاب هشام داخل 


الحمام أو في المطبخ بيعمل شاي او بيجيبو مايه من التلاجة


مش عارفه اروح في النوم منهم كل ما عيني تغمض اقوم 


مفزوعة خايفه منهم  فضلت كده اكتر من ٦ شهور  لحد ما 


في مره كنت في الحمام وواحد من صحاب هشام اخويا 


فتح الباب لما شافني وقف تنح وانا صوت جامد 


 بابا خرب الدنيا منع صحابه يجي ويسهرو زاي الاول وضرب 


هشام  ومن هنا بدأت العداوه بين هشام وبيني وبقا يضربني 


ع اقل حاجه وتهزيق واهانه طول مابابا مش موجود 


 لحد ما عمتي اقنعت بابا أنه يتجوز وفعلا اتجوز وقولت 


هترحم من تلكيك هشام ليا


بس  للاسف بقت  تسخن بابا عليا وتقوله دي لازم تجوزها 


وتغورها البت فايره وكبرت قبل اونها ومبنفعش تقعد من غير 


جواز 


قالها هو يعني جيه حد وانا قولت لا


 وفعلا فضلت تزن عليه وجبتلي واحد كبير كان جارهم 


وفضلت اطفش فيه والصلاه بنات حقيره لحد ما حس وبعد 


من نفسه  وفهم اني مش قبله شكله .بقت تقول لبابا اني هي 


الي طفشته والبت مش مدياله ريق حلو وبابا ضربني وقعد 


يقولي اي الي عجبك في القاعدة هنا


لحد ما جوزتتي ل ابن اختها 


كان وقتها عندي حوالي 18 سنه لقيت نفسي في شقة مع واحد 


اكبر مني ب 20سنة اول ما دخلنا قلعني فستان الفرح 


بوحشية ولا اكنه لاقيني في الشارع مسكني من صدري 


وقرصني قرصة غبيه منه وقعد يبوسني بطريقة مقززة


وقلع هدومه قدامي وقرفت لما شفت منظر جسمه والشعر 


الكتير الي فيه


 ليلة العمر الي كل بنت بتستناها وبتحلم بيها كانت فرح علي 


سطح  بيت 


قاعده وسط ناس مساطيل وحشاشين لا رقصت ولا فرحت 


ولا حتي اتصورت شايفه نظرات عمتي لبابا وأنها زعلانه عليا 


ومش راضيه عن الجوازة


انتهت اليلة بدبيحه اه زاي ما بقولكم كده اتعامل معايا 


بغشوميه وقسوة وحده فقيرة بقا ولقيها في الشارع وغلبانه 


وملهاش حد وابوها بيعها بالرخيص 


فات سنه وانا بقرف من نفسي كل ما يجي يلمسني وكنت 


اجهزلو العشاء واجري ع السرير اعمل نفسي نايمه علشان 


ميقربليش


 وأوقات كانت مبتفرقش معه ينيمني ع ضهري ويقلعني 


الاندر ويخلص ويسبني ويقوم وانا حتي الوجع اتعودت عليه 


ومبقتش بتوجع ..بتوجع من قلبي معرفش يعني اي جنس 


ومتعه وحتي لو كنت اعرفهم كنت كرهتهم من بشاعة جوزي 


ده 


كان ممكن يقعد ب الاسبوع ميخدش شاور دقنه بيحلقها كل شهرين بيطفي السجاير في كوباية الشاي لما تخلص 


يكح وممكن يبثق علي الحيطة أو الأرض يمسح ايده في 


الستاير أو قماش الانتريه صوته عالي جدا وهو بياكل لدرجة 


كنت بصدع منه ولا شخيره وهو نايم  بني ادم مقرف بمعني 


الكلمة


ولو كلمته أو اعترضت يقولي ده بيتي واعمل الي اعمله لما 


نبقا عايشين في بيتك ابقي اتشرطي واحكمي برحتك 


غضبت مره ورحت بيت بابا طبعا علشان ابن اختها معرفتش 


اخد حق ولا باطل وبابا كمل عليا ضرب في بيته وكلهم 


غلطوني 


وخدني ووداني عنده تاني دخلت اوضتي وفضلت ابكي 


واترحم علي امي واشكي حالي لربنا


يتبع 💥


البارت الثاني والثالث من هنا 



 

تعليقات

التنقل السريع