القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سقطت في بئر الرزيلة للكبار فقط 🔞🔞 البارت 12بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت الثاني عشر بقلم ✍️ سلطان زماني 


كمال ..شهد احنا اتفقنا علي اي انك لا تقوليلي حرام ولا غلط ولا عيب 


أنتي متعرفيش اني في شواذ رجالة  بتمارس الجنس مع رجالة 

وستات مع ستات 


ورجالة  بتعمل عمليات تتحول لستات والعكس 

وفي دول وبلاد كتير سمحه بده  عادي وشايفه أنه حريه شخصية 


_ خوفت من عصبيته دي وطريقة إقناعه ليا قولتله 


بصراحة أنا معرفش ده كله أنا شكلي مكنتش عايشة 


كمال قام وشرب كاااس تاني وقرب عليا بيبوسني في رقابتي 


وبيحسس علي جسمي برااااحه اوووي وبيقولي


 أنا هعيشك في الدنيا الي متعرفيش عنها حاجه


 وهخليكي توصلي لاعلي درجة من الانبساط والذة والمتعة 


جسمي سخن من كلامه وتحسيسه علي جسمي لقيته 


بيخدني من ايدي وماسك الازازة في أيده التانية


 ودخلني اوضة النوم وقعد يبوسني من كل حته في جسمي  


بطريقة رومانسية وهادية عجبتني اوي وكنت مبسوطة بجد 


مفيش حاجه فيه وفي طريقته وحشه غير أنه عجوز شوية 


وشعره الابيض ومش من سني بس ارحم من الي قابله والي 


كنت متجوزاه بكتير


 مطولش معايا ولقيته بيقومني ومشينا 


عريانين ودخلني الحمام وفضل يحميني ويقولي جسمك حلو 


اوي اووووي قولتله بكسوف مبسوط قالي اووووي ياروحي 


اطمنت شوية والكسوف راح خرجنا فضل قاعد معايا وبعد 


شوية قالي هدخل انام أنا ياروحي وانتي اسهري برحتك ولما 


تحبي تنامي تعالي نامي جنبي عايز افتح عيني عليكي 


ياروحي دخل وانا شربت كأس صغنن بعد ما دخل ولقيت 


علبه السجائر بتاعته اخدت سيجارة وقعدت وعملت دماغ من 


السوية الصغيرين الي شربتهم وفضلت اشرب في سجاير من 


غير ما احس جميلة وفرحانه بمسكتها والدخان الي بيطلع 


بس وقعدت بقا افتكر ليلة دخلتي والي عمله فيا وافتكر 


احمد وحبي ليه واني قد اي كنت مبسوطة معه وكنت حسه 


اني بنوته وعايشة حياتي ومبسوطة بوجوده رغم اني الحالة 


كانت صعبة جدا وخطر في بالي أكلمه واقبله وتخليه 


يشوفني بعد التغير ورجعت قولتي بطلي هبل ل كمال يعرف 


وتضيعي النعمه الي عايشة فيها ب ايدك متبقيش غبية 


ياشهد 


دخلت نمت جنبه قلق من نومه وخد بالي اني نايمه جنبه 


حضني من ضهري فضلت قلقانه ومستغربه الوضع لحد ما 


روحت في النوم قمت الصبح لقيته صحي دخلت اخدش 


شاور وقولت اسئله ع رحته مزعجوش ورجعت اوضتي تاني 


لقيته دخل المطبخ عملي سندوتشات وعملي نسكافيه 


وجيبهم علي صنيه جيت اقوم قالي خليكي مكانك  حط 


الفطار قدامي وراح جبلي مياة معدنيه قالي لما تخلصي 


يابرنسيستي اندهي عليا اجي اشلهم واشوفك لو عايزة حاجه 


تاني بصيت ب استغراب وقولتله أنا مش وخده علي الدلع ده


قالي أنا عايزك تحدي بقا وكل الي نفسك فيه ويخطر ع بالك 


اعمليه ع طول من غير نقاش كمان ولا تفكير  استغربت اكتر 


قالي ياروح قلبي عايزين نعيش حياتنا ننبسط هو عمر واحد 


الي هنعيشه صح ياشهد


ابتسمت وقولتله صح ..قالي أنا هخرج ولنا تخلصي فطار 


ياروحي انظهي عليا 


قعدت افطر واقول لنفسي وبعدين بقا يابت في الدنيا دي 


رجل كبير مغرك بعطفه وحنانه وفلوسه وذوقه وكريم اوي 


معاكي عيشيه وابسطيه ومتحرمهوش من حاجه وادلعي 


عليه البنات في الشارع ع قفا من يشيل والي زاي ده فريسة 


بنسبالهم متزعلوش ياشهد لقيته جيه قالي أنا لقيتك اتاخرتي 


جيت من نفسي قولتله أنا خلاص خلصت 


قالي برنسيستي تأمر بحاجه تانيه 


قولتله عايزة بوسه بقا قالي احلي واجمل بوسه ل اميرتي 


وبرنسيستي وحياتي بسني في خدي قالي وفين كمان بقيت 


اشورله ع كل حته في جسمي ويبوسها والي استغربته أنه 


مبسوط بده وعجبته العبة اوي خلص بوووس وقومني رحنا قعدنا برا 


خوفت بزعقلي أو يزعل اني شريت سجاير قولتله أنا شربت 


كام سيجاره من علبتك قالي عجبتك قولتله اه حلوه 


وضحكت قالي بس البرنسيسات الي زاي شهد يشربو حاجات 


تانيه قولتله حاجات زاي أي ..قالي زاي ما في بريفوم حريمي  


ورجالي السجائر كمان ثواني حبيبي 


مده ع الاسطي فهمي بعته يشتري جميع انواع السجائر 


الحريمي وراح فعلا اشتراهم وقالي جربي ياحبيتي برحتك 


والي ترتحيله وتحبيه اجبلك منها قروصه أو اتنين ولما 


يخلصو اجبلك تاني قولتله اي القروصه دي قالي دي كرتونه 


صغيرة فيها 10 علب سجاير بيقولو عليها قروصه 


فصلت اجرب في ب اطعمه توت وعنب وخوخ وفي العادية 


جميلة

قالي حبيبي احنا شوية كده هنتغدا ونقعد شوية مع بعض 


وهتروحي وهنتكلم في الموبيل واي وقت تحتاجيني فيه 


كلميني ع طول  وقام جبلي 7000 جنيه وقالي ملكيش 


دعوه ب الإيجار ألاسطي فهمي هيدفعلو واي حاجه تعوزيها اطلبي ع طول متتكسفيش 


اتغدينا وقعد بعدها يشرب وقعدت رقصت شوية  وهزرنا 


ولعبنا كوتشينه وكلم الاسطي فهمي وودعني وروحت شقتي 


يتبع ..التكملة هتنزل بعد قليل اتفاعلو



تكملة البارت الثاني عشر 💥  


رجعت فضلت سهرانه لوحدي وكان نفسي في كأس صغنن 


يظبط الدماغ ويتوهني زاي امبارح 


طلعت الفلوس وفضلت أعد فيهم ومسكاهم فرحان بيهم 


اوووي اوووي وكل شوية اعدهم وجيه في بالي كمال وقولت 


معقول لسه في رجالة بالذوق والأدب والاخلاق دي والرقي 


في التعامل ده معقول 


واي العالم الغريب الي بيحكي عنه ده راجل مع راجل وست 


مع ست الي الناس المقرفه دي ولا يقولك تبادل زوجات بصي 


يابت ياشهد انتي هوديه وخديه علي قد عقله ده كله كلام 

.......


اتقابلنا حوالي ٦ مرات وكل مره يبهرني بحاجات وحكايات 


وقصص أنا مكنتش اسمع عنها وخرجنا كام مره وبقيت 


الاحظ أنه مش بيغير عليا نهائي من نظرة الناس ليا ده كان 


بيتعمد يبقا لبسي عريان شوية


 لما حس اني مضايقه من أنه مش بيغير من غير ما اتكلم 


قالي عارفه ياشهد معني معاكستهم وبصتهم ليكي اي قولتله 


اي قالي ده معناه اني ذوقي تحفه وانك جميلة وجذابة واني 


معايا وحده مميزة وقمر 


 دي حاجه المفروض تفرحني وتخليني مبسوط مش اضايق 


وازعل واغير وشغل التخلف ده صح ياشهد


أنا في بقول في سري يخربيت شهد وسنينها السوده ..


قولتله صح باكمال ياحبيبي صح 


قالي انا بدأت ازهق من العلاقة وحطي تحت العلاقة


 ١٠٠خط احمر حبيبي


يعني ايه يا كمال مش فاهمه 


كمال ..يعني حبيبي بدأت ازهق من العلاقة الجنسية بنا بس 


منك انتي لا

 عمري ما ازهق لاني قلبي بيحبك بجد وب اخلاص ياشهد 


_ليه بقا ياربي الحيره دي ...عايزني ابعد طيب ومنعملش علاقة تاني 


كمال . اي تبعدي دي هو بمزاجك انتي مراتي يا شهد 


وحبيبتي وقرار زاي ده لازم نخده احنا الاتنين مينفعش حد 


فينا يبعد بمزاجه ولا من غير الاتفاق مع الطرف الآخر 


_أنا مش فاهمه انت عايز ايه ياحبيبي 


كمال .. بصي حبيبي يوم الخميس هعزم صديقي ومراته علي 


الغدا وعايزك تبقي عروسة ياشهد


وده هيكون قعدة تعارف ناخد علي بعض عايزك تبقي لطيفه 


معه تعامليه زاي بالظبط وانا هعامل مراته زيك بالظبط


أنا مفهمهم انك تعليم عالي وانك بنت ناس اوي خدي بالك من 


كلامك وتصرفاتك مش عايز اي لغبطة ولا ارتباك ولا قلق ولا توتر  اتفقنا 


_لا أنا مش فاهمه حاجه انت اي الي بتقوله ده 


ازاي اعمل صحبك ده  ذيك واي الي تعملها زاي ما بتعاملني 

مش فاهمه


كمال ..قالي أما تروحي هبقا اشرحلك ياحبيبتي في التليفون 


بكره الساعة 10الصبح هتجيلك الكوافيره البيت تعملك كل 


الي انتي عايزاه وطول الطريق مفتحش بقه خالص ومكشر 


وانا ببص عليه بطرف عينه وصلني ونزلت وهو مشي وطلعت 


من الحالة الي كنت فيها عماله ادور ع مفتاح الشقة  في 


الشنطة وهو اصلا في أيدي فتحت ودخلت واتصل بيا بعد 


ساعتين وكان شارب وسكي وقالي 


يتبع 💥 

البارت 13_14من هنا


 

تعليقات

التنقل السريع