القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صغيره أرهقت رجولتي البارت الثالث والرابع بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت 3_4


بقلمي/ بسمله بدوي


عندك اختيارين لتنامي جنبي للأرض بصتله بحزن وراحت فرشت على الأرض وفجاه لقيت نفسها مرفوعه من على الأرض متشاله على دراعاته 

في اي نزلني 

تجاهلها 

بقولك نزلني عايزه انام 

أجابها ببرود وقال ......ما انتي فعلا هتنامي بس جنبي

ايه لا طبعا لللوسمحت سيبني 

مش عايز اعتراضات والا هعتبر انك عجبك عقابي وعايز تتعاقبي قالها بخبث شديد بصتله ووجنتيها تشتعل وطغى اللون الاحمر على خديها  و قالت بخجل شديد اييه لا طبعا بس بس 

مابسش نامي 

كانت هتتكلم لولا نظراته الجريئه  وقالت ........ خلاص انا نمت وادارت وجهها واعطيته ظهرها ونامت وبتحاول تبعد قدر المستطاع عنه ولكن بلحظه كانت باحضانه

ااحم ابعد شويه 

اسكتي ونامي احسنلك

أغمضت عيونها واستسلمت للنوم واستعداد ليوم غد والمجهول الذي ينتظرها 

بقلم /بسمله بدوي

في الصباح 

استيقظ صهيب ولكن وجد جسد ناعم يكاد يكون ملتصق به وتضع يديها على صدره غارقه في النوم   

اخد ينظر لها وهي بهذا القرب منه ،كم كانت جميله وشهية بالاخص شفتيها الكريزيه ،ملامحها البريئه الرقيقه ،بشرتها ناصعه البياض ووجنتيها الحمراء باستمرار ،شعرها الطويل  حالك الاسود شديد النعومه بدون وعي مد يده يستشعر مدى نعومته  تحت أنامله الخشنه ،كان قريب منها جدا دفن وجهه في تجاويف عنقها بيستنشق رائحتها الممزوجة برائحه جسدها التي أثارته وبشده

انتفض جسده فزعا لهذه الفكره 

هل طفله صغيره بنصف عمره تثير رجولته التي لم يسبق بها أنها اهتزت ل اي امرأه على وجه الارض

صهيب في نفسه .......قد اي انتي جميله وبريئه شبه الملاك انتي عملتي فيا اي كل ده من يوم اومال بعد كده هتعملي فيا اي هتجننيني ي روز 

قاطعها استيقاظها فجاه وقالت بفزع وهي تراه شبه ملتص بها ......... انت بتعمل اي 

أجابها ببرود ...... اي بعمل اي انتي مراتي 

ابعد 

قرب منها أكثر ولم يفصل بينهما انش واحد 

ااا أبيه

انتي قولتي اي 

ااابيه اومال اقول اي انت اكبر مني زي زياد وانا بقوله ي أبيه يبقي اقولك انت كمان ي أبيه 

اغمقت زرقاوته بشده وقال بصوت مخيف ........ زياد زياد ميييييييييييين

ااا جاري

جارك اممممم وفجاه مسكها من فكها بقوه وقال بشر ....... اسمع بس اسم راجل على لسانك تاني وانا هقطعهولك انتي فاااهمه 

بتبصله بخوف من شكله 

انطيييييي

فاهمه فففاهمه والله 

استقام ببرود وتوجه للحمام 

وهي قاعده تدلك مكان الالم في شعرها ودموعها على خدها 

وبتقول ببكاء ....... اهي انا مش عارفه هو طيب ولا شرير حنين وقاسي اهي ساعدني يارب 

خرج والمنشفه تحاوط خصره وقطرات الماء تتساقط من شعره على صدره بشكل رجولي مهلك 

بصتله بزهول وبسرعه حطت أيدها على عيونها بخجل بصلها ببرود وقال ....... قومي عشان جهزي نفسك عشان  هننزل نفطر تحت

هزت راسها بنعم وقالت بصوت خافت ......حاضر

تسريع الاحداث

خرجت بنطلون جينز ازرق فاتح ضيق وبلوزه بيضاء بكم رقيقه وكوتش ابيض وسابت شعرها الطويل وخرجت رغم بساطه لبسها إلا أنها كانت جميله جدا

 حوريه الكلمه التي نطقها صهيب في سره 

وبعدين أضاف ببرود ......يالا عشان ننزل 

نزلوا وكان في أشخاص جداد اول مره تشوفهم 

صهيب بجمود.........صباح الخير وتوجه ل الجد وباس أيده ورأسه وترأس المائده من الجهه الأخري وفعلت روز كما فعل مع الجد وجلست بجانبه

نانسي بشهقه لامها ........ اي ده هي عامله كده لي هي حقيقه اكيد كله عمليات تجميل ايوه عمليات تجميل صح يمامي 

امها وعيونها لسه مركزه مع روز بصدمه........ هي كده ازاي دي هتجننه بالشكل ده شوفي ي ناني بيبصلها ازاي 

نانسي بغيظ وغيره ....... ايوه يمامي ايوه بس انا احلى بكتير صح

نزلي بتوتر ......ايوه طبعا بس انا مكنتش اعرف انها كده وشوفي نظراته ازاي البت دي خطر علينا

قاطعها صهيب ببرود ....... دي مرات عمي يروز والي جنبها نانسي بنت عمي واختي التانيه 

نازلي .....اهلا جميله اوي بسم الله ماشاء الله

روز بطيبه وابتسامه بنيت غمازاتها الي زودتها جمال  ......اتشرفت بمعرفتك يطنط

نازلي ابتسمت لها وقالت ...... ناني سلمي على روز 

هاي ازيك نطقتها بغرور وغيره 

 روز بطيبه.... بخير 

صهيب بهدوء وده مازن بن عمي وصاحبي

مازن بمرح........منوره يقمر

صهيب بشر........... اتعدل عشان ماجيش اعدلك

مازن بخوف ....... احم منوره يمرات اخويا 

روز اكتفت بنفس الابتسامه

قاطعها صوت عالي ودخول ******

روز بفزع ومسكت في دراع صهيب بتتحامى فيه ووووو


البارت 4


روز بفزع ومسكت في دراع صهيب بتتحامى فيه مع دخلول عمها سامح  وبن عمها محمود 

محمود جري عليها وقال بغضب .....بقا ي ****بتهربي مني ماشي يروز وربنا لاوريكي انتي ملكي ا قاطعه صهيب وهو بيمسكها من تلاببيب قميصه بغضب جحيمي ....... بتقول اي يبن******* ملك مين يروح **** 

سامح بخوف منه وقال .....سيب ابني يجدع انت احنا جايين ناخد بنتنا وماشيين

روز أما سمعت كلامه خافت جامد وبتهز راسها بلا 

صهيب ببرود.......امشي وخد ابنك وال****الي معاك دول احسنلك ي سامح 

محمود بغضب.......انا مش همشي غير بيها 

صهيب بصله والشرار بيطلع من عيونه ولسا هيروح له روز مسكته 

محمود بخبث ......انا ممكن أب.لغ عنك بس انا مش عاوز شوشره جيبها من غير كلام كتير


صهيب ببرود ومسك روز من خصرها وقربها منه بتملك  وقال ......وهتبلغ بتهمه اي بقا وبعدين انت مش عارف انا مين ده ممكن افعصك زي الحشره تحت رجلي ولا يهمني حد 

محمود بغضب........هقول انك خاطفها 

صهيب ابتسم بشر وقال

..... في حد بيخطف مراته بقلمي بسمله بدوي


محمود وسامح بصدمه........مراته 

ايوه مراتي وبراااا يالا براااااااا 

محمود بصوت عااااالي .......ورحمه امي ي روز ماهسيبك انتي ليا ملكي انا بسس


صهيب بغضب جحيمي.......... انتوا ي*******يالي واقفين براااا 

دخلوا الأمن بخوف منه ........ احنا اسفين ي صهيب بيه بس مش بايدنا كان معاه ناس كتير ودخلوا من غير ما نحس 


صهيب بصوت عالي غاضب ......مخصوم منكم شهر برااااا 

نانسي ضحكت  بخبث واتبادلت الابتسامه الخبيثة هي وامها وضحكوا 

والجد قاعد بهدوء وهو من جواه فرحان بخوف صهيب عليها وحس أنها هترجع صهيب القديم 

صهيب ببرود عكس الي جواه مسكها من أيدها وطالع بيها متجاهل نداء جده واول ما طلع زقها على السرير وهي زحفت لآخر السرير 

وهو وقف قدام النافذه الي بعرض الجدار وقلع تيشرته وطلع سيجاره وبيشرب فيها بشراسه وملامحه لا تبشر بالخير ، وهي بتراقبه بخوف 

بعد شويه شد كرسي وقعد قدام السرير وقال بغضب جحيمي......... عايز اعرف بن***** ده علاقته ايه بيكي من طقطق لسلامو عليكو  

بصاله بخوف ومش بتنطق  والدموع في عيونها

انطقيييييييييي بقلمي بسمله بدوي

اتخضت من صوته العالي وقالت بصوت باكي.......حاضر والله هتكلم بس متزعقش والنبي وكمان عيونك على ما قد لونهم حلو بس بيخوفوني ، بس حاضر هقولك ده محمود بن عمي اكبر مني ب 7سنين هو كان علطول حلو معايا بس اما كل ما اكبر بيتغير معايا ويقعد يزعقلي ويقولي انتي ملكي انتي ليا لوحدي وأنه بيحبي 


صهيب وعيونه زي البركان ...... كملي وانتي اي

 روز بخوف .....انا أي اي    

انتي اي شعورك اي ناحيته ،بتحبيه    

انا ايوه بحبه 

صهيب بصدمه وهو بيمسكها من شعرها جامد وبصوت زي فحيح الافعي.......بتقولي ايييه بتحبيه 

 روز ببكاء.......ايوه بحبه بس بس زي اخويا بس والله رغم الي عمله ده مهما كان هيفضل بن عمي 

صهيب هدى من كلماتها وبعدين اخدها في حضنه وهي انفجرت في العياط وقالت وجعتني اوي شعري وجعني 

منطقش بس بيشدد اكتر من أحضانها وبيضغط على خصرها كأنه عايز يدخلها جواه وبيحضنها بتملك شديد وبيدفن رأسه في عنقها 

روز بخوف من لمساته الجر*يئه وبتحاول تبعده 

وفجاه الفون رن وصهيب فاق من الي كان هيعمله وحمحم وقال بهدوء ........هروح ارد 

الو يزفت 

الو يبو الصحاب واحشني 

اخلص يالا عايز اي 

الحمله وصلت ياريس وكله تمام 

امممم الشحنه فين الوقتي 

في المخزن والعمليه تمام التمام

تمام نص ساعه وهكون هناك جمع الرجاله انت وقفل السكه

خرج وملقاش روز وكان في صوت في الحمام عرف انها في الحمام لبس بدله سوداء وسرح شعره ورش برفانه ولبس جذمته وساعته الروليكس ورش برفانه وكتب رساله ليها أنه خرج  واحتمال يرجع متأخر


عند روز خرجت من الحمام وهي لفه فوطه حوالين جسمها وفوطه بالمثل على شعرها ولفتت انتباها الورقه وقرءتها ووقفت قدام المرايا وفي أيدها الاستشوار وفجأه لقيت انعكاسه في المرايا 

وقالت بصراخ وفجأه

البارت الخامس من هنا هنا

 

تعليقات

التنقل السريع