القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صغيره أرهقت رجولتي بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

انا صهيب المغربي اتجوز عيله 17سنه 
صالح "الجد " جواز مؤقت بس ي صهيب يبني لحد ما تتم عندنا السن القانوني إنما الوقتي اعمامها هياخدوا ورثها دول عالم طماعين وجشعه ومافيش في قلبهم رحمه وهي والله نسمه وهادئه ومش هتحس بيها خالص 

صهيب بلامبلاه ....... ماشي روح انت وابعتلي الورق امضي عليه 

عملت كده وعروستك جايه بالليل 
صهيب بصدمه .....عملت اي 
اخدت توقيعك وكتب الكتاب اتعمل 
صهيب بغضب ...... اييييه ازاي يعني 
وطي صوتك متنساش انا مين يولد  وقلنا هو زواج على ورق يبقي خلاص 
 
صهيب بشر ...... ماشي ماشي ومشا ركب عربيه وراح النايت كلاب

يعني انا كده اتجوزت ي ملك انا لسا صغيره على الجواز يملك وكمان انا خايفه يكون وحش ويضربني زيك عمو
ملك بحب ....... متخافيش يروحي انا معاكي متخافيش و جده صالح معاكي كمان يعني اطمني خالص وهو ارحم من اعمامك يا روز وجده قال هو جواز مؤقت بس لحد ما تتمي18سنه وتستلمي ورثك وكمان على ورق يعني مش هيلمسك مع اني اشك يكون قدامه الحوريه دي و قاطعتها روز بصراخ وكسوف.......اسكتي بقا الله يملك 

ملك بضحك ......يخربيت ام جمالك والفراوله الي بتطلع فى حدودك دي يبت 
روز بضحك....... هبله  .
قاطعهم دخول ام روز ....... روز اجهزي يالا عشان هتروحي مع صالح بيه وقالت بدموع .....هتوحشيني اوي يبنتي
روز بدموع وهي بتشدد من احتضانها....... انا اكترر يماما بس هجيلك كل يوم 

لا اوعي ليشوفوكي انا هبقي اجيلك انا خلي بالك من نفسك يحبيبه ماما 
 روز بدموع ...حاضر يماما وانت كمان     
ملك بمرح ....... احضنوني معاكو
قعدوا يضحكوا عليها

في مكان تاني 
عماد بيه معايا خبر يساوي مليون جنيه ، صهيب بيه المغربي  مش هتصدق اتجوزاتجوز امبارح 
ايه امته ومين وبنت مين حد اعرفه ولا انطق يغبي
لا يبيه الي عرفته من الخدامه أنها سمعتهم امبارح بيتخانقوا وعرفت أنه اتجوز وجبتلك معلومات عنها اهي بس في حقي انا والرجاله 
عماد طلع شيك ب 500الف واعطيهوله  ......اهو حققك انت والرجاله 

-ودي المعلومات يباشا 
اخدها بسرعه وقال بصدمه .......... روز اتجوز روز

عند صهيب وقف العربيه عند ملهي ليلي ( نايت كلاب )
دخل واتوجهت كل الأنظار ليه وهو ابتسم بغرور وراح قعد على البار 
الجرسون ...... طلبك اهو ي صهيب بيه 
شاور بايده وقعد يشرب في كاسه ، جت بنت عامله زي عروسه المولد بالميكب الي حطاه وفستان يفضح اكتر من يستر وقالت........ مش معقول صهيب بيه المغربي هنا لا انا اكيد بحلم 
بصلها بسخريه وكمل شرب الكاس 
بصتله بغيظ من تجاهله ليها وقالت بدلع ........ مالك يباشا شكلك مهموم سيبلي نفسك وانا مكملتش الجمله ولاقته زقها واخد فونه ومفاتيح العربيه ومشا وقال ....... حافظ انا الفلم ده شوفي غيره ومشا
بصتله بغيظ....... بقا كده ماشي يبن المغربي انا حطيتك في دماغي اتفرج بس على الي هيحصل

عند ملك كانت واقفه بتعيط وبتقول .....هتوحشيني اوي يماما 
الام بدموع ....... انا اكترر ي حبيبه ماما سامحيني مش عارفه احميكي منهم يروحي بس انا مطمنه عليكي مع صالح بيه 
صالح بطيبه ..... روز حبيبتي انتي خايفه مني 
روز ببراءه ...... لا بس خايفه من الي اسمه جوزي سمعت بيقولوا أنه وحش هو ممكن يضربني زي عمو

الام بصتلها بحزن عليها قاطعها الجد ......لا يحبيبتي طول ما انت معاكي متخافيش يالا بقا نمشي

الام بدموع .....خلي بالك من نفسك ياروز وكلي كويس وانا هبقي اجيلك واه صحيح فين خطك طلعيه واكسريه

_حاضر 
ومشت مع الجد 
طول الطريق وقلبها بيدق جامد  ووصلت القصر وقالت بانبهار .......واو انا هعيش هنا
الجد بضحك على تصرفاتها الطفوليه ......ايوه عجبك
_ايوه جدا جدا 
الجد بضحك........هيعجبك من جوه اكتر 
_طب يالا بسرعه بسرعه يالا 
دخلوا 
الجد بضحك على شكلها .......ههههه اي عجبك
عجبني بس ده زي الي بشوفه في التلفزيون خالص الله انا فرحانه اني هعيش هنا اوي وبعدين 
تعالي أما اوريكي جناحكم انتي وصهيب 
بصله بخوف قال بحب وطيبه........ متخافيش تعالي 
طلعت كان كبير اوي ولونه بين الأسود والرمادي 
بصتله وقالت في نفسها  ........  ألوانه بتخوف كله اسود اسود 
الجد ها عجبك
ايوه حلو 
اسيبك بقا تجهزي هدومك وكمان شويه هبعتلك الخدامه بالاكل 
حاضر 
يحضرلك الخير يحبيبتي ومشا
جهزت هدومها و واخدت شاور ولبست بجامه سوده ستان تعكس لون بشرتها ناصعه البياض وسابت شعرها الأسود الطويل الي وصل لتحت خصرها وبعدين دخلت الخدامه بصتلها بزهول .
روز بخوف.......انتي بتبصيلي كده لي 
الخدامه باحراج ......احم اسفه يهانم بس اصل بصراحه انتي جميله اوي اوي عينك دي 
روز بخجل ...... ايوه عيني وشكرا ليكي انتي اجمل وياريت بلاش هانم اسمي روز بس
الخدامه برفض...... ايه لا لا ده صهيب بيه يقطع عيشي لو سمعني بعدأذنك يهانم ومشت بسرعه 
روز بخوف ....... يلهوي ده مركب لهم الرعب يلهوي اومال هيعمل فيا اي عااا يماما
وبعدين شافت الاكل وقالت بقرف .....اي ده عامل كده لي كان عباره عن خضار وأكل مسلوق eat vegan

عااا بياكلوه ازاي ده اعمل اي ايوه  هنزل اشوف في حاجه تتاكل تحت ونزلت ودخلت المطبخ وكانت حاطه راسها في التلاجه  وقالت بفرحه ....... نوتيلا 
قاطعها صوت رجولي جذاب ....... انتي مين وبتعملي اي.
لفت وبصتله 
صهيب بصدمه وانبهار من جمالها ووو

رايكم اكمل ولا

البارت 2
صهيب بصدمه وانبهار من جمالها......... انتي مين
روز بخوف.......انا انا روز 
بصلها بصدمه معقوله الملاك ده مراته وبعدين فاق وقال بصوت عالي......... انتي بتعملي اي هناااا ،متعرفيش  قواعد القصر ولا اي ممنوع دخول أي فرد من عيله المغربي يدخل المطبخ ، المطبخ بس للخادمين وقال بصوت عالي غاضب...... داده دااااده صبااااح
جت ست كبيره باين عليها الطيبه واول ما شافت روز خافت 
صهيب بصوت عااالي......... اي ده يداااااده اومال الخدامين فين أما فرد من عيله المغربي يدخل المطبخ 
صباح بخوف .......معلش يبيه والله اخر مره انا
قاطعتها روز بسرعه ........ وفيها اي يعني هو حرام 
صهيب بصلها والشرار بيطلع من عيونه ........ بتقولي اي كرري كلامك تاني كده
روز خافت من شكله ونزلت راسها في الأرض قاطعها صوته الغاضب..........  قداااامي
مفيش رد
اخلصيييييي 

بقلم/ بسمله بدوي
مشت قدامه بسرعه لحد ما وصلت على الجناح 
راح قفل الباب بالمفتاح خافت من حركته و قعد على الكرسي وحط رجل على رجل وقال ببرود وخبث وعيناه تمشط سائر جسدها بوقاحه......... امممم من اول يوم وبتخالفي اوامري وقواعدي وده ليه عقاب طبعا
بصتله بخوف من صوته العالي وبعدين شردت في ملامحه الوسيمه 
صهيب المغربي 
27سنه رجل اعمال مشهور جداصلب ظروف حياته جعلت منه قاسي القلب وبارد  مفتول العضلات عريض المنكبين ذا طول شامخ له هيبه خاصه له من الجاذبيه ما يجعل النساء تركع عند قدميه زي.ر نس.اء من الدرجه الاولي 
وسيم جدا بعيون زرقاء قاتمه وشعر بني كثيف 

بصلها بخبث وغرور وقام وقف بطوله الشامخ قدامها كانت قصيره جدا مقارنه به وفرق الجسد رفع أيده على دقنها وبعدين تاه في عيونها الفيروزي الي تسحر
روز 
في ال17من عمرها  ، أقل ما يقال عنها ملاك ايه من الجمال بشعرها الاسود الداكن الطويل الذي ينافس الليل بسواده الذي تخطي خصرها بكثير كان شديد النعومه ،بشره ناصعه البياض ،شفتيها الكرزيه ، عينها الخضراء الزمرديه ،انف صغير حاد 
كانت شخصيه لطيفه محبه للحياه ومشاغبه ولكن ضروف حياتها أجبرتها على الهدوء دائما والخجل الشديد
صهيب بتوهان وهو ينظر في عينيها .
روز وهي هتموت من الكسوف وبتحاول تبعده بايدها فكان قريب جدا منها بل متلاصق بها
بلحظه فاق وبيلعن نفسه أنه ضعف قدامها قدام طفله 
قال ببرود ........ اي الي خلاكي تنزلي في الوقت ده 

-مش بحب اكل المستشفي ده
يصلها بستغراب وقال بستنكار ........ اكل مستشفى
_ايوه وبتشاور على الاكل الي  على الكومودينو 
بصلها بصدمه وقال بسخريه ....... ده eat vegan اكل صحي وانتوا البنات علطول دايت عايشن على السلطه والميا 
بصتله بغيظ ......... مين قال كده وبعدين انا جعانه اوي وانهت كلامها بنظره بريئه
_ الاكل ده مفيد جدا كلي ده وانا هطلبلك الي انتي عايزاه 
_ايه يع لا طبعا 
_امممم خلاص في عقاب 
بصتله بخوف وقالت عععقاب اي
 أضاف بوقاحه وخبث ......تعالي اقعدي على رجلي وبوسيني
جحطت عيونها وقالت بصدمه وخجل.......ااايه
الي سمعتيه يالا اختاري 
بصت للأكل وراحت مسكت الصينيه  وقعدت تاكل وهو بيحاول يكتم ضحكته بصعوبه على شكلها .
بقلم/ بسمله بدوي
في مكان تاني 
_يعني اي مش موجوده اختفت يعني ولا اي 
_يبا قولتلك جوزهالي مكنتش هربت 
_احنا في اي ولا اي ياض البت راحت فين احنا كده مش هنطول ولا مليم من الفلوس 
هي فلوس بس يبا جمالها يابا 
هتكون راحت فين بس اكيد رندا (امها)   هربتها
لا انا شايفها منهاره في العياط عليها اكيد مش بتمثل 
اومال هتكون فين بنت******* يمحمود
 محمود بغضب........معرفش يباا بس الرجاله شافوا راجل كبير ومعاه حراس وعربيات تحت البيت أنا متأكد أنه ليه ايد في هروبها
سامح بغصب........اييييييه ماقولتش من الاول لييييه يغبي
_ ما انا نسيت 
_  اسمه اي انطققققق 
_ااا معرفش بس بس حاجه المغربي
سامح بصدمه ....صالح المغربي قالها بصدمه وخوف
ايوه صح صالح المغربي 
صالح بخوف وخبث ......... اممممم شكل اللعبه هتبدأ تحلو 
_يعني يبا هاخد البت
_هتاخد البت وفلوسها كمان وانا هصفي الحساب القديم

خلاص يماما خلاص اسف والله اسف اخر مره والله 
الام بقسوه وهي بتضربه ......مش انا قولت تقعد في مكانك ومتتحركش وقولتلك ماتقولش لابوك حاجه وانت روحت قولتله 
اسف والله اخر مره سامحيني بس عمو سامح بيجي من غير ما بابا يعرف وده غلط 
انت مالك انت وانت روحت قولتله ماشي ياصهيب ماشي ونزلت فيه ضرب 
لااااااااااااا كانت دي اخر كلمه قالها الولد الصغير
فاق من شروده ونزلت دموعه بغزاره مسحها بسرعه قبل ما حد يشوفه ولوحتي قدام نفسه بس 
قاطع شروده خروجها ببجامته
بصلها بغضب ....... انتي مين سمحلك تلبسي من هدومي يبت انتي 
بصتله بخوف ومن تغييره المفاجئ كان حلو من شويه ........ااا بصراحه الشنط في اوضه اللبس وانا نسيت اخد هدوم وو لقيت دي ولبستها
بصلها بشر و لسا هيمشي ناحيتها حطت أيدها على وشها وقال بدموع ........ انا اسفه اخر مره والله بس بس متضربنيش
وفجاه افتكر الماضي نفس مشهده وهو بيترجاها وفاق أما لاحظ ارتجافها قال ببرود ....... بت انتي مالك انا مابحبش دلع البنات ده 
مفيش رد 
رديييييي احنا هنقضيها نظام خرس ولا اي 
انفجرت في العياط جامد ،رق قلبه لمنظرها وقال بحنان ......بتعيطي لي 
عشان بتزعقلي 
بصلها بهدوء وقال ما انا مبحبش الي مبيسمعش كلامي وبعدين انتي كبيره على شغل الاطفال ده
لفت نظرها وهي تراه عاري الصدر ويستعد للنوم
فتأملته لوهله عضلات صدره وبطنه القويه وزراعيه المفتولتين 
وفجاه من غير سابق إنذار صرخت بخجل
استني انت بتعمل ايييييي  انت هتنام كده قدامي 
بصلها بلامبلاه وبرود وقال ......اه 
اقلعي
بصتله بصدمه وقال بخجل .......نننعم 
 قال بخبث....اقلعي بجامتي مش بستريح غير فيها لو مش عايزاني انام كده
بصتله وقالت بخجل وجنتيها تشتغل بالحمره.......انت انت قليل الادب
وبلحظه كان قدامها وقال بعبث........ تحبي اثبتلك والوقتي كان بيتكلم وهو بيتحسس جسمها بجرأه  
مممينفعش كده حححضرتك
انتي مراتي مرات صهيب المغربي يعني اعمل الي عايزه
عععلى وورق بس 
قرب منها لحد ما حاصرها عن الباب وقال بدون وعي...... انت ازاي جميله كده انتي زي حوريات البحر ولسا هيقرب افتكر الماضي وزي ما يكون لدغته حيه بعد واتحول كليا وقال ....... ابعدي 
بصله بصدمه وخوف قاطعها صوته الغاضب الي خلاها تتنفض ........اخلصيييييي وراح الحمام ووقف قدام المرايا وقال بغضب لنفسه ...... انت ازاي تضعف قدامها كده ها ازاي دي عيله طفله تضعف قدامها بالشكل ده وبعدين قال ما هو انا مكنتش اتوقع انها بالجمال ده وبعدين غسل وشه وخرج ورسم الجمود والبرودة على وشه وقال ....... انتي بتعملي اي على الكنبه
بصتله باستغراب وقالت بخوف  ...... ااايه هنام
عندك اختيارين لتنامي جنبي للأرض بصتله بحزن وراحت فرشت على الأرض وفجأه

بارت طويل تفاعل حلو بقا زيكم ❤️.
البارت الثالث والرابع من هنا هنا  

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع