القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سقطت في بئر الرزيلة للكبار فقط البارت 11🔞🔞بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله


البارت الحادي عشر 💥 بقلم سلطان زماني 


روحت شقتي دخلت غيرت هدومي وفضلت افكر في كلامه 


والفترة الجايه هعيش ازاي وقلقانه وخايفه مش مطمنه بعد 


كلامه وبقول لنفسي


 ..اكيد يابت هيزهق منك وهيبعد ما الدنيا مليانه بنات احلي 


واجمل منك بكتير 


"بس هو بيحبك وعمل علشانك كتير مش معقول يستغنا 


عنك بسهولة هو انسان وابن ناس واكيد مش هيسبني 


،،، هو ملوش في الحرام علشان لو ليه في ستات كتير بتعمل 


كده مقابل المال  ومن غير جواز كان رحلهم


 اي الي يخليه يعمل ده كله هو بيحبك ياشهد بيحبك 


وانا سرحانه موبيلي مش مبطل رن صامت بس شايفة 


الاضاء بتاعته من بعيد رحت شوفته لقيت رقم اخويا ومرات 


اخويا بيتصلو خوفت ليكون شافني أو عرف مكاني اتصلت 


بيه


 هشام..بدال ما كنتي هربتي زاي الحرامية وطفشتي ما كنتي قولتي هو يعني كان حد هيعارضك


_ انت عايز اي ياهشام 


هشام ..عايزك تبيح تاخدي باقي كراكيبك دول بدال ما ارمهوملك ف الشارع 


_ ارميهم زاي ما رمتني أنا كمان 


هشام ..أنا مرمتكيش انت الي طفشتي ورحتي مشيتي ع حل شعرك وكلام مراتي طلع صح 


_ فاكر انت كنت اي وامي الله يرحمها كانت عايشة 


كنت بتنام ع الكنبه وانا في الأوضه الي اخدتها مني ورمتوني عند 


خالتك ولا اكني كلبة مربينها علي السطح وبتخلصو منها 


فاكر صحابك الي كنت بتقعدهم في اوضتي وبيسهرو واختك 


موجوده في الشقة وتنام في الصالة قدامهم طب فاكر 


صحبك لما فتح عليا باب الحمام 


طب فاكر لما جوزتوني لراجل معفن قد ابويا وسبتوني 


لوحدي هناك وزاي الي ماصدقو خلصو مني


أنا اترميت في الشارع من زمان من اول يوم امي ماتت فيه 


وانتو رميني 


هشام.. خلصتي الخطبة بتاعتك  ياختي .. أنسي بقا انك 


ليكي اخ ياشهد وعوالله اشوف وشك تاني علشان ساعتها 


هتزعلي مني جامد اوي 


_ حلال عليك الشقة اشبع بيها وصدقني انت فعلا مش هتشوفني تاني سلام


قفلت واستغربت أنه سبني عادي ولا سأل انتي فين ومع مين  


ده أنا كنت مرعوبه وقلقانه منه اوي وكنت فاكره أنه هيدور 


عليا ويسأل ويحاول يوصلي زاي ما بشوف وبسمع 


هو أنا يعني من امتي فرقت عندهم لما افرق دلوقتي


 والله لو حسيت من كلامه أنه خايف عليا وقلقان ليجرالي 


حاجه خوف الاخ علي أخته قسما بربي كنت رجعت ليه جري 


بس كل الي همه الشقة ورضه مراته الكلبه


فضلت افتكر الي عملوه فيا وأقنع نفسي اني مليش خير 


فيهم خلاص وادعي ربنا أنه يرجعلي بنتي او حد يساعدني 


ارجعها 


بعد.يومين كمال كلمني وقالي هبعتلك الاسطي فهمي 


هيوديكي الكوافير وبعدين هيخدك وسط البلد لفي اشتري 


الهدوم الي نفسك فيها ونقي اشيك وافخم حاجه وبيبي دول 


وكام روب حلوين كده 


عايزك تبقي برنسيسة  قولتله ماشي رحت الكوافير الي بعتني ليه شكل 


حد موصي عليا 


٣ بنات واقفين معايا لوحدي الي بتعمل رجلي وأيدي والي 


بتعملي مسكات وحمام بخار وغيرت لون شعري فصلت قعدة 


اكتر من ساعتين ومهتميين بيا اوي اول مره اشوف الكلام 


ده خلصت ورحت اشتريت هدوم وكل محل ادخله الاسطي 


فهمي واقف برا وانا اختار واقيس واشتري وهو يدخل 


يحاسب وروحت كنت مهدوده


كلمني كمال مردتش عليه مش قادره نمت واول ما صحيت 


اتصل عليا قالي صباح الفل يا عروسة 


قولتله صباح الفل ياحبيبي قالي جهزي نفسك بقا الاسطي 


فهمي هيعدي يخدك يجيبك عندي انا جهزت الورق ومش 


ناقص غير  امضتك ياعروسة 


قولتله حاضر ياحبيبي وانا مخضوضه قفلت ولبست بسرعة 


نزلت الصيدلية اجيب كريم إزالة الشعر وطلعت عملت كده 


واخدت شاور ولبست وحطيت قميص نوم في شنطتي  


وفضلت قعده مستنيه الاسطي فهمي يجي 


يتبع ..لو التفاعل حلو هنزل بارت كمان دلوقتي



تكملة البارت الحادي عشر 💥 بقلم سلطان زماني 


رحت مع الاسطي فهمي ..فضلنا ماشين كتير ورحنا طريق 


زراعي ولما قلقت اوي كلمته


 قولتله هو انت فين ضحك وقالي انتي افتكرتي هخطفك ياحبيبتي أنا حبيت افرجك علي المزرعة بتاعتنا


 قولتله بتعتنا 


قالي اه ياحبيبي بتعتنا متقلقيش انتي في امان وفضل 


يضحك لما حس في صوتي اني خايفة وقلقانه 


وصلت لقيت مزرعة كبيرة ماشاء الله وفي عمال بس جوه 


في الأرض شغالين بعيد عن الاستراحة الي عملها لنفسه شبه 


القصر نزل استقبلني وفرجني علي المزرعة ودخلنا القصر ده 


وهم تحف وتماثيل وحاجات من الي كنت يشوفها في 


المسلسلات بلظبط قالي بقا اني القصر والمزرعة دي كان 


بيجامل منتجين افلام وبيجو بيصورة  مشاهد فيها وطلعت 


في فلمين قعدنا وجاب الورقتين كله الخانات مليانه معاده 


الخانه بتاعتي اسمي ورقم بطاقتي ومحل إقامتي وامضتي 


ومن قلقي وأيدي الي بتترعش شايفة كلام مكتوب في 


الورقة بس التركيز عندي مفيش .. مضيت لقيته مسك ايدي  


بسها قالي مالك ياشهد قولتله شوية ههدا ياحبيبي فضل 


يكلمني عن شغله وسفرياته وأنه بيصدر حاجات للامارات 


والسعودية وقالي يكفيكي كام كل شهر يا شهد قولتله 


معرفش ياحبيبي قالي أنا هديكي 7000 كل شهر حلوين 


أنا في بالي قولت 2500 ايجار والباقي 4500 حلوين اوي 


قولتله ده كتير كمان قالي مش عايزك تحرمي نفسك من 


حاجه كل الي نفسك فيه اعمليه وهاتيه ياقلبي وقريب بس 


اطمن ليكي اكتر وهعملك حساب في البنك واحطلك فيه مبلغ 


محترم تعيشي من أرباحه مرتاحه طول عمرك علشان لو مت 


أو جرالي حاجه 


قولتله بعد الشر عليك ياحبيبي متقولش كده والنبي علشان خاطري 


قالي ده انا بنتي مش هتتخض عليا كده ولقيته غير 


الموضوع بسرعة وقالي أنا هروح اظبط القاعدة عقبال ما تجهزي ياقلبي 


دخلت الحمام قلبي مش عايز يبطل يدق ..دق خوف رعب 


مش مطنه برضو غيرت هدومي ولبست القميص وطلعت 


لقيت طبق فاكهه كبير اوي ووسكي واضاء هادية وموسيقي


قعد يشرب وعزم عليا 


قولتله لا قالي كده تكسفي ايدي يا عروستي اخدته منه 


ودوقته بس لقيت طعمه صعب حطيت الكأس تاني ع التربيزة


 قام قالي ثواني ياحبيبي وجيه معه ازازة تاني وسكي بطعم 


الشكولاته وصب كاس منه وقالي ده بقا هيعجبك قولتله وده 


ايه بقا 


قالي دي ياحبيبتي تخليكي تفصلي عن العالم شوية 


هينسيكي كل حاجه وهيخليكي مبسوطة جربي شربت 


ومفيش لاحظات الدنيا لفت بيا ودايخه شوية ودماغي تقيلة 


بس بحاول اتماسك خوفي مخليني فايقه شوية 


كمال.  الجنس ده متعه واحلي متعه ولازم التجديد فيها لاني 


طبيعي مع الوقت الإنسان بيحس بملل صح ياشهد 


_ صح طبعا وانا نص كلامه مش فاهمها اصلا  


كمال..من الوقت بيحصل فتور في العلاقة وبرود والجنس 


بيكون تقضية واجب وبتروح المتعة 


_ بس لو الاتنين بيحبو بعض اكيد مش هيوصلو للموضوع ده 


كمال ..لو سالتي اي راجل ولا ست اي احلي ايام عشتيها في 


حياتك وكنتي مبسوطة وفرحانه فيه هتقولك شهر العسل 

عارفه ليه 


_ ليه ياكمال


كمال..كل حاجه في البدايات حلوه وجميله وممتعه ..حتي لما 


بسافر واروح بلد ل اول مره بكون سعيد اوي وفرحان وانا 


يستكشف الاماكن الي فيها وناسها واكلهم وطريقتهم 


إنما  لما بزورها كتير بتكون عادي بنسبالي اه بلد جميلة بس 


حفظها رحت كل حته فيه مفيش راح الشغف الي عندي وبالتالي مفيش متعه 


_ "أنا فهمت من كلامه أنه بعد ما يزهق مني ويرميني يعني "


كمال ..تعرفي لما كنت في أمريكا لقيت حاجه جميلة اوي 


عجبتني وتقريبا في ناس هنا بتعملها كتير 


_ اهي هي الحاجه دي 


كمال ..تبادل الزوجات كل واحد ياخد مرات التاني وأوقات 


بيمارسو كلهم مع بعض في اوضه واحدة 


_ يانهار اسود في راجل يرضي أني مراته  تنام مع راجل غيره وقدامه 


كمال. .اي التخلف الي انتي فيه ده ياشهد 


يتبع 💥 مش بكتب كتير بسببكم علشان تفاعلكم وتشجيعكم  ضعيف جدا لو لقيت تفاعل جبار هخلص القصة بسرعة 😘


 

تعليقات

التنقل السريع