صغيرتي البارت الاول والثاني
نور /ابيه
ادم /نعم يقلبي
نور بخوف/انا عاوزه اقلك حاجه
ادم /قولي يقلبي
نور/انا بحب
تلقت صفعه قويه علي وجهها لتقع ارضا
ادم/تصدقي اني معرفتش اربيكي
نور/ابيه الحب مش عيب ولا حرام
ادم/وكمان بترفعي صوت عليا
اطلعي علي اوضتك ومشفش وشك قدامي
نور/وانا مش عايزة اقعد هنا تاني انا عايزة ارجع لاهلي
ادم بجنون/بقلك علي اوضتك والا وحياتك عندي لهتشوفي حاجه عمرك ما شفتيها
نور بخوف/انا مش عايزة اقعد هنا والنبي انا عايزه اسافر
نظر اليها لينزل لمستواها ويمسك وجهها بقوه بين يديه ليقول/اهلك اللي رموكي ولا مين بالظبط اهلك دول
بكت بقوه لتقوول/وانا مش عايزة اعيش معاك انا بقيت كبيره واقدر اعتمد علي نفسي
نظر اليها نظره ارعبتها ليقول/ده كله عشان اي ها عشان اي
نور/حاجه متخصكش انا مش هقعد معاك تاني وجميلك انك ربيتني وعلمتني هفضل فكراه طول العمر
ادم وهو يجرها من يديها /اخرسي خالص من النهاردة مفيش خروج ولا جامعه انتي فاهمه
نور وهي تحاول ان تفلت من بين يديه لتقول/لا مش فاهمه واوعي كده بعد عني
فتح بابا غرفتها ورماها بقوه الي داخل الغرفه ليقول /من النهارده مفيش خروج تاني وهتفضلي محبوسه هنا
اغلق الباب عليها ليتركها ويذهب
جلست تبكي بقهر فهي تعشقه وهو لم يعطي لها الفرصه للاعتراف بحبها له
__________
في الاسفل كان يجلس علي البار وهو يمسك في يده كاس به مشروب ليقول/نور ليا انا وبس
انا اللي ربيتها وكبرتها وفي الاخر ييجي واحد ياخدها مني مش هسمح بده يحصل
انا بحبها لا انا بعشقها ومش هسيب حد ياخدها مني
صعد الي الاعلي بسكر لينظر لغرفتها ويذهب باتجاهها ليفتحها
انتفضت هي بخوف عندما رات حالته
ليقترب منها وهو يقول بدون وعي/انا بحبك متسبنيش
نور/ابيه انت سكران
ادم بضحك/انتي عارفه اني بحبك ومن زمان اوي انتي ليا انا
اقترب منها ليقبلها بقوه وهي تحاول ان تبعده عنها ليرميها علي الفراش.....
يتبع
الكاتبه الصغيره
#مروة_عثمان
#صغيرتي#
نور بفزع/ابيه انت بتعمل اي
قالتها وهي تعود للوراء
ادم بلا وعي/انا مش ابيه انا ادم
نور بخوف منه/ادم الله يخليك فوق
ادم وهو يقترب منها ليعتليها وهو ينظر في عينيها ليقول/انتي لي لوحدي انا بحبك
نور صوت انفاسها ارتفعت بسبب اقترابه لتحاول ابعاده عنها
لكنها لم تقوي عليه اما ادم فدفن راسه في رقبتها ليقشعر جسمها نور بصوت خافت/ادم انت بتعمل اي
ادم/انتي حلوة اوي
نور بتوتر/ابعد بقا ي ابيه
ادم/انا بحبك نور متسبنيش
نور وهي تزيحه من عليها ولكنها لم تقدر لتتنهد بضيق
نظر اليه لتجده غفي ابعدت شعره عن جبينه لترجعه للوراء لتقول في نفسها /انت جميل اوي حتي وانت نايم واخد قلبي انا بحبك اه لو تعرف اني مقدرش اعيش من غيرك
تنهدت بحب لتنظر اليه وهي تتامل ملامحه الجميله
كانت تنظر وهي تتامله حتي غفت هي الاخري
_________
جاء الصباح ليستيقظ ادم وهو يشعر بالدوار وصداع سيفتك به
نظر بستغراب للغرفه ليجدها غرفه نور نظر بجانبه ليجدها نائمه
ادم/انا جيت هنا ازاي انا مش فاكر حاجه اه دماغي هتتفجر
نظر اليها ادم نظره اخيره ليقوم من الفراش ويذهب لغرفته لياخذ شور
خرج ليرتدي بدله سوادء وتحتها قميص ابيض مفتوح اول ازراه
ليضع من عطره المفضل ويصفف شعره بحرافيه وياخذ متعلقاته ويخرج من الفيلا
________
في مكان اخري كان يجلس ليقول/نفذت اللي طلبته منك
الرجل/ايوة ي بيه
المجهول/اهم حاجه ميوصلش علي المزاد ده والا هاخد روحك
الرجل بخوف/اطمن ي بيه انا عملت اللي قلتلي عليه بالحرف
المجهول/روح جهز العربيه عشان نروح المزاد لازم اخده باي تمن
اؤما الرجل ليخرج
المجهول/والله ووقعت ي ابن المنشاوي
ابتسم بخبث
_________
عند ادم ركب سيارته ليخرج من الفيلا
اما في الداخل استيقظت نور لتنظر بجانبها بقلق ولم تجده
اخذت هاتفها لترن عليه
ثواني واتاها صوته لتقول/ابيه انت كويس
ادم بضيق من كلمه ابيه/اه انا كويس المهم متخرجيش من الفيلا
نور/بس ي ابيه انا
قطعها ادم ليقول /انا قلت كلمه وم
توقف عن الكلام فجاه لتقول بقلق/ابيه انت كويس
ادم وهو يضغط علي الفرامل ولكنها لاتعمل القي الهاتف بجانبه وهو يحاول ان يتفادي السيارات
لتاتي شاحنه بتجاهه حاول تفاديها ولكنه السياره انحدرت لتنقلب به
نور بصدمه عندما سمعت صوت ارتطام عالي لتقول بصوت عالي/اددددددددم
يتبع بقلمي
#مروة_عثمان
#صغيرتي#
#البارت_ التاني
البارت الثالث والرابع من هنا هنا
تعليقات
إرسال تعليق