القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

#احببت_تلك_السمراء #بقلم حوريه_مصطفي البارت 15 في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


أحببت تلك السمراء


#𝐏𝐚𝐫𝐭_15


ساره بصدمه:  يوسف كان هيعمل كده في صاحب عمره.. 


فرح بحزن:  ايووه.. 


ساره:- ربنا يهديه يارب ده شكله عقله ضا*رب علي الاخر.. 


فرح: امين يارب.. 


ساره بتغير الموضوع:  ايه رايك نروح المول وبلاش محاضرات احنا اصلا مش نافعين.. 


فرح بضحك: معاكي حق يلا قومي..


في المول..♡


ساره:- ايه رايك في الدريس ده.. 


فرح:- حلو اوووي وتفاصيله بسيطه.. تعالي نشتريه انا وانتي نفس اللون واخد لميرنا هي كمان زينا.. 


ساره بحب:-اشطاا.. 


وفعلا اشتروا الدريسات بالمسلتزمات بتاعته.. وبعدين روحوا


في منزل فرح..♡


 ميرنا بخجل: احترم نفسك يا حمزه عشان مقولش ل بابا.. 


حمزه بحب:  طيب انا غلطت في  ايه بقولك وحشتيني.. 


فرح بتدخل:  خلاص يا روميو عرفنا انها وحشتك بلاس محن كلا*ب بالله عشان  المراره مش ناقصه.. 


ميرنا بخجل: انتي جيتي امته يا فرح.. 


فرح ببرود: من اول وحشتيني.. 


حمزه بغيظ:  واحد ومراته ببتدخلي ليه.. 


فرح بردح:  ما انتوا مش لوحدكوا يا عسل افرض بابا اللي كان دخل.. 


حمزه ببرود: عادي..  مراتي.. 


فرح بصت بقر*ف وسبتهم ومشيت.. 


✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰


في فيلا البحيري..♡


احمد بحب: عامل ايه في الشغل يا يوسف.. 


يوسف بارهاق: الحمدلله يـ بابا كل حاجه ماشيه كويس و زي ما احنا عايزين.. 


احمد بحب: طيب قووم عشان ناكل انا مستنيك بقالي ساعه.. 


يوسف بمرح : يلا انا همو*ت من الجوع كلا*ب بطني بتهوهو..


احمدبضحك: ههههه يلا قوم زمان الاكل برد..


وهما علي الاكل... ♡


_خيااااااانه صحابي وابوه بيخونو العشره وبياكلوا من غيري.. 


احمد بضحك:- جيت امته من الصعيد.. 


براء بضحك: ما هو الاهتمام مبيطلبش لو كنت اهمك كنت عرفت لوحدك  يا حماده.. 


احمد بجديه مصطنعه:  ولد احترم نفسك انا قد والدك.. 


براء بمرح: بالله انت مش ظاهر عليك سن ده انت شكلك بيقول انك اصغر مني يا جدع.. 


يوسف بضحك: اقعد عشان تاكل.. 


براء: طيب 


احمد:- ربنا يهديك يابني.. 


براء بضحك:- اه ادعيلي اليومين دول ربنا يوفقني في الشقط مش عارف اشقط ولا بنت من ساعه لما روحت الصعيد.. 


احمد:-صبرني يارب.. 


يوسف بهدوء:  كل يلا عشان تقوم تغو*ر.. 


براء:- هو انا مش قولتلك.. 


يوسف: علي ايه.. 


براء: يووه يقطعني.. انا هنااام هنا النهرده... 


يوسف: يابني اعقل شويه بقاا ايه طريقه الكلام السوقيه دي.. 


براء بضحك: طلقني لو مش عجبك طلقني.. 


يوسف بمرح:- روح وانت**


براء: اهون عليك يا سي يوسف.. 


احمد بملل: ياولي الصابرين.. 


✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰


في الصباح التالي.. ♥"


في منزل فرح..♡


ادهم بجديه:- حمزه كلمني في موضوع تقديم موعد الفرح يا ميرنا وانا شايف مفيش داعي للتاجيل.. 


ميرنا: اللي تشوفه يـ بابا.. 


ادهم بحب: ربنا يسعدك يـ حبيبتي.. 


ميرنا: امين يارب.. 


فرح بحب: صباح الخير علي احلي اب واخت.. 


ادهم: صباح الورد والياسمين يا فرحتي.. 


ميرنا: يسعد صباحك يا روحي.. 


فرح:-تسلموا يا قلوبي.. ♥


ادهم بحب:-  حمزه حدد معايا موعد فرحه هو وميرنا فرحك انتي ويوسف  معهم كماان اسبوعين.. 


فرح بصدمه:- هاا


ادهم : انا مش شايف فيه داعي للتاجيل اكتر من كده يا فرح.. 


فرح:- تماام يـ بابا.. 


✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰       


في كليه الهندسه...♡


ساره بحب:- لوووووولي اخيرا هلبس فستان يا ناس.. 


فرح بغضب: اخرسي يا حيو*ان انا اصلا مش موافقه علي الزيجه دي.. 


ساره بهدوء: ليه يا ست فرح انتي في الحالتين هتتجوزيه.. يبقا سبيني افرح بقا.. 


فرح بغيظ:- افرحي يا حبيبتي افرحي.. 🙂


ساره بخوف:- بهزر يا رمضان.. ايه انت مبتهزرش.. 


فرح: لا بهزر يا عنيا.. 


وهم بيتكلموا فون فرح رن برقم يوسف.. 


عند يوسف..♡


كان قاعد في مكتبه وقرر يرن علي فرح يطمن عليها واثناء ما كان بيرن علي فرح انفتح الباب فجاه ودخلت منه اميره 


اميره بعصبيه:-انتي ازاي مش بترد علي مكالماتي ي يوسف ولا بتيجي تشوف ابنك قدر ان ده طفل ومحتاج وجود بابه جانبه مش كفايه مستحمله ان مفيش حد يعرف ان عندك ابن مني .. 


يوسف ببرود:-انتي كذبتي الكذبه وصدقتيها ي ميرو ولا ايه.. 


اميره بتوتر:-كذبه اي دي اللي كذبتها وصدقتها.. 

يوسف بعصبيه:-ان سيف ابني انتي مفكراني غبي لدرجه ان واحده وس*خه زيك تضحك عليا وتلبسني طفل مش ابني.. 


اميره بعصبيه:-انت بتقول ايه ي يوسف انت اتجنت.. 


يوسف ببرود:-تو تو ي ميرا انا مش اتجننت انا كشفتك وبعصبيه انطقي عملتي كده ليه انطقيييييييييي.. 


اميره بجنون:-عشان كل حاجه ملكي انا انت ملكي وكل فلوسك ملكي مش هتيجي حتت بنت جربوعه وتاخد مني كل حاجه وكمان سمراء ههههههه ذوق بقا وحش خالص ي يوسف.. 


يوسف بعصبيه:-ضر*بها بالقلم وبعصبيه فرح دي احسن منك ومن مليون واحده زيك وبالنسبالي اجمل واحده شفتها عيني مش زيك واحده رخي*صه وبعصبيه أخرجي بره ي زبا*له معتيش عايز المحك هنا بررررررررررررره.. 


اميره بعصبيه:- ماشي ي يوسف بس صدقني هتندم  وخرجت بره الشركه.. 


علي جانب اخر 

فرح بصدمه:-٠٠٠٠٠٠٠٠


يتبع.. 


#احببت_تلك_السمراء

#بقلمي

#حوريه_مصطفي

تكملة الروايه من هنا هنا  


 

تعليقات

التنقل السريع