القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جوزي شاذ جنسيا للكبار فقط 🔞🔞البارت 15بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


رواية جوزي شاذ جنسيا للكبار فقط 🔞🔞البارت 15 في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله 


سمعت كلامها ونزلت الكوافير عملت شعري وظبطت


 نفسي ولا 


كأني عروسة وعملت سويت واختي عدت عليا اخدت ياسين 


يقعد عندهم يومين هو لاحظ التغير وسألني علي ياسين 


قولتله عند ماما قالي هيبات ولا ايه قولتله ايوا 


ياسر ..ومرحتيش ليه ياحبيبتي تقعدي يومين وتغيري جو 


_ انت عايزني اروح يعني 


ياسر .أنا عايز راحتك ياحبيبتي لو مرتاحه خلاص 


_ ما انت الي مش عايز تريحني ولا سأل فيا 


ياسر ..انتي الي زعلتي واخدتي جنب 


_ أنا تعبانه اوووي ياياسر وهموت عليك 


ياسر..طب اهدي لحد ما البنت تنام 


_ ههههههههه أنا عارفه  بقا مالي اول مره اكون كده 


ياسر ..اه بس تجنني وانتي كده اهم حاجه مترجعيش تزعلي وتقلبي وشك عليا تاني 


 ع ضهري وهو بيبوس ويلحسني من اول صوابع رجلي 


وبيطلع لباقي جسمي ويمسك رجلي ويحطها ع وشه ويحبها 


ع العضو بتاعه وانا سيباه برحته وبمثل انه عجبني لحد ما 


عمل وضع 69 ولقيته ظاهر ليا موخرته وكل ما اقرب بلساني 


ع العضو بتاعه يبعده وبيظهرهالي هي مدينة ايدي اخدت 


الخيارة من الدرج وبقيت بلعب فيها قالي يخربيتك اي ده 


قولتله مش عجباك اشيلها وانا عماله العب فيها واهيجه منها 


قالي لا لا خليكي ولقيته مستمتع اوووي وبيتوجع قالي أنا 


شكلي هتعود عليها وهحبها يادودو تعرفي اني قريت مقالة 


لدكتور اسباني بيقول أنها بتساعد علي قوة الانتصاب وتنشيط العضله 

دخلتلهاله جامد وكنت قصده اوجعه لقيت بيصوت وجسمه 


ساب خالص قالي براحه عليها يادودو قولتله براحه ع ايه قالي 


براحة ع ...... قولتله أنا بعمل أي دلوقتي قالي ب ....... يادودو


قولتله أنا عايزة اتفرج ع افلام عايزة اهيج اوي عليك 


وافشخك 

قالي هاتي موبايلك اجبلك قولتله لا علشان العيال بيلعبو 


تليفوني مسك موببله وقرب مني  وقالي تحبي تشوفي أي 


قولتله اي حاجه قالي بصي دي اتنين رجالة مع وحده قولتله 


اي ده قالي عادي طب بصي دي شوفت فلم سكس لواحده 


ست مع راجل افريقي وجوزها بيتفرج عليهم وهو نايم مع 


مراته وبيشرحلي قولتله ده بجد ولا تمثيل قالي ده تمثيل بس 


هما عندهم الحاجات دي عادي مصرح بيها القانون مش 


بيجرمها هناك عماله اتفرج معه وابص عليه مندمج مع الفلم 


واخد باله اني ببصله كتير قالي اي ياحبيبتي مش عجبك نغيره 


قولتله اه مش حلو هات الي كانت بتعذب الرجالة


 قالي انتي شكلك ناويه انك تفشخيني بجد


 قولتله برحتي اعمل فيك الي اعمله ولا عندك اعتراض 


لقيته ابتسم وقالي برحتك طبعا ياقلبي وفضل يشغل 


والموبايل يفصل وهموت واعرف اي الكلمة الي بيكتبها قبل 


الباص ورد مش عارفه أركز معه وخايفه ياخد باله لحد ما 


شغل فيلم عربي لوحده لبسه عضو زكري


 وقولتله طب ده جيباه منين 


قالي بيتباع في المحلات عادي وعلي المتجر بشوفه قولتله 


عايزة واحد ضحك بصوت عالي قالي بتتكلمي بجد قولتله 


بجد اه قالي عادي اشتريه 


قولتله لا انت جيبه قالي اتكسف بصراحه انتي ممكن تلاقي 


بنات بتعرضه وهتجبهولك لحد البيت 


خلصنا سهرتنا والبرشام الي ساعده أنه يمارس معايا طبيعي 


ونمنا والصبح بعد ما  راح الشغل بساعتين لقيته بيبعتلي 


اسكرينات لإعلانات شافها بتبيع العضو الصناعي ده كنت 


نسيت الموضوع اصلا قالي كلميهم وفي ناس بتوصل ل أقرب 


محطة مترو وفي توصيل لحد باب البيت قولتله ماشي كلمت 


رقم منهم لقيته بيحور وعمال يسألني انتي متجوزة اتكسفت 


اقوله متجوزة قولتله مطلقه قالي من قد اي قولت في سري 


ايه السخافة دي قولتله من سنة قالي في عندي مقاسات 


هبعتلك ع الواتس وانتي اختاري وقفل 


دخلت الواتس اب لقيته بعتلي ٣ احجام وبعتلي صورة العضو 


بتاعه عملت حظر ع طول لقيته بيتصل كتير فتحت قالي أنا 


عارف انك محرومة ونفسك اكتر مني واوعدك اني البي كل 


طلباتك وفي سرية تامة وهحافظ عليكي شتمته وعملت بلوك 


للرقم وكلمت الرقم التاني لقيته حد محترم جدا وفعلا شركة 


بتبيع الكلام ده وقالي صوريلي اسم المنتج الي حضرتك عايزاه 


وهيوصلك اليوم كلمته قولتله أنا وحده صحبتي ادتني الرقم 


قالي خلاص هبعت لحضرتك لاينك الصفحة ع الواتس وانتي 


ابعتي الي عايزاه يافندم دخلت الصفحة توهت فيها واتصدمت 


من التعليقات بتاعة الستات وحده عامله منشن لوحده 


صحبتها وبتقولها عايزين نجيبه وبيضحكو ..واحده تانيه 


عامله منشن لصحبتها علي نسكافيه بيهيج الست وبتقولها هو 


ده ده غير تعليقات الرجالة المسخره المهم اخدت اسكرين 


وبعتله وفعلا الساعة 8 مساء وصل وكان ياسر قاعد ..كلمني 


المندوب وهو تحت وقالي أنه طالع قولت ل ياسر يقبله اتحرج 


واتكسف وقالي ياحبيبتي ده شغله انتي اديله الفلوس وخدي 


الحاجه منه واقفلي ع طول 


بصتله الي هو مش هعرف اعمل كده وبديله الفلوس علشان 


تحطه أمام الأمر الواقع لقيته جري زاي الاطفال ودخل الاوضه 


وقفل عليه وبيضحك والباب بيخبط فتحت ومديت ايدي من 


ورا الباب واديته الفلوس واخدت الحاجه والواد عمال يقولي 


اي خدمة تانيه يافندم تحت امرك في اي حاجه عايزاها قولتله 


شكرا وقفلت الباب وبصيت من العين السحرية لقيته وقف 


وبيعض في شفايفه وبيمسك بتاعة وهو لابس الهدوم ونزل 


قلبي كان هيقف من كتر الخوف والرعب لقيت ياسر طلع 


وجري فتح الشنطة وطلعه وقعد يبصله جامد قولتله مخفتش 


عليا يتحرش بيا ولا يعاكسني قالي يابنتي كول ناس محترمة 


وده شغل بنسبالهم مش معقول يعمل كده واخده شاله جوه 


وفضل لازق فيا لحد ما البنت نامت ودخلنا أحدنا شاور مع بعض

يتبع

تكملة الروايه من هنا هنا  


 

تعليقات

التنقل السريع