القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية احببت_تلك_السمراء #بقلم حوريه_مصطفى البارت 20في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

أحببت تلك السمراء


#𝐏𝐚𝐫𝐭_20


في غرفه العمليات.. 


الدكتوره بجديه: جاهزه يا فرح.. 


فرح ببكاء وفي لمح البصر كانت ماسكه المشرط الطبي وقالت: اوع حد فيكم يقرب مني والا صدقيني همو'ت نفسي انتي فاهمه.. 


الدكتوره بشر :  سيبي المشرط ده يا  شاطره كده كخ ماما مش عرفتك ان غلط تمسكي حاجه حا'ده.. 


فرح بخوف: انتي بتكلميني كده ليه.. 


الدكتوره بعصبيه: ما هو انتي مش بعد كل ده توبظي شغلي انتي فاهمه.. 


فرح بتسؤال: مش فاهمه.. 


الدكتوره بشر: انا بشتغل في غسيل الاموال وبتاجر في الاعضاء كمااان وكنت هعملك العمليه وهاخد اعضائك واقول ان جالك نز'يف ومو'تي.. 


فرح بصدمه: يعني كل اللي قولتيه ليوسف كد'ب.. 


الدكتوره سهام ببرود: لا الحقيقه وانتي اصلا كنتي هتموتي عاجلا اما اجلا لان قلبك مش هيستحمل الحمل فانا قولت استفاد منك.. بس انا مش هسمحلك توبظي كل حاجه.. 


فرح بشهقه: انتي لا يمكن تكوني بني ادمه مش خايفه لما تقبلي ربنا حرا'م عليكي كم شخص قتل'تيه بدون رحمه عشان مصالحتك مش اكتر..


الدكتوره: بلاش كلام فاضي يا مدام فرح وبعدين قالت للممرضين اللي معاها خدروها يالا عشان نشتغل بروقان..


فرح بصراخ: ابعدوا عني... اعااااا يوسف الحقني... يووووسف.. 


الدكتور بعصبيه: اخرسي بقا ولسه هتحقنها بالمخدر.. يوسف دخل.. والكل دخل وراه.. 


يوسف بخوف: ابعدي عنها انتي بتعملي فيها ايه.. 


فرح بدموع طلعت تجري علي يوسف واستخبت ورا ضهره وقالت بشهقات: هي.. بتاخر في غسيل الاموال وتااااجره الاعضاء.. 


يوسف: اهدي يا فرحتي واتكلمي براحه عشان افهم عليكي.. 


فرح بدموع: الدكتوره دي بتاخر في الاعضاء وغسيل الاموال.. 


الجميع بصدمه: ايهههههه.. 


سهام بتمثيل البراءه: صدقني يا يوسف بيه كل ده كد'ب مدام فرح بتعمل كده عشان مش تعمل العمليه مش اكتر.. 


فرح بغضب: انتي واحده كدا'به ومش عندك ضمير في مهنتك.. 


يوسف بهدوء: اطلب البوليس يا حمزه.. 


الممرضات بخوف: صدقنا يا يوسف بيه احنا اول مره نشتغل في الشغل ده احنا بس طمعنا بسب الفلوووس والله.. 


يوسف ببرود: مين دلوقتي اللي بيكد'ب يا دكتوره سهااام.. 


سهام بغل: انتوا شويه اغبيه مفيش منكم منافعه.. 


ادهم لحمزه: اطلب الامن يا حمزه يجوا يتصرفوا معها.. 


حمزه: حاضر يا عمي... 


وفعلا حمزه طلب الامن وبعد فتره امن المستشفى وصل ومسكوا سهام والممرضات عشان يسلموهم للبوليس.. 


يوسف بحب:- انتي كويسه يا فرح.. 


فرح بتعب: اه انا كويسه بس عايزه امشي هنااا.. 


يوسف: استني انا طلبت الدكتور يجي يطمن عليكي وبعدين نمشي يا حبيبتي.. عشان شكلك تعبان.. 


فرح بتعب: لا انا كويسه عايزه امشي من هنا بس.. 


ميرنا بحب: هنطمن عليكي يا فرح بس وهنمشي.. 


فرح بعصبيه: ما قولت انا كويسه وعايزه امشي.. 


ساره: خلاص يا حبيبتي هنمشي بس بلاش عصبيه عشان الجنين  وده غلط علي صحتك.. 


فرح ببعض الهدوء: تمام..


وفعلا نفذوا طلب فرح ومشيوا.. 


✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰


في فيلا البحيري..♡


 في المساء...

 

احمد بحنان: اطلعي ارتاحي يا فرح... لانك تعبتي النهرده.. 


فرح بحب: لا انا كويسه يا عمو هقعد مع بابا شويه.. 


ادهم بحب: تعالي يا روح بابا.. وفعلا فرح رحتله وادهم ضمها لحضنه.. 


فرح بدموع: كنت خايفه اوى يا بابا.. 


ادهم بحنان:-  فرح بنتي  قويه مش عايز اسمع كلمه خوف منك يا فرح طول ما انا عايش.. 


فرح بحب: ربنا يطول في عمرك يا حبيبي ويدمك لينا.. 


احمد بحب: امين يا حبيبتي.. 


يوسف بغيره: تعالي يا فرح هنا كفايه احضان لحد كده.. 


ادهم باستفزاز وهو بيبوس جبين فرح: حبيبه قلبي فرح دي متسمعيش كلامه يا حبيبتي انا مش عارف انتي اتجوزتيه علي ايه وهو فيه كميه الغرور دي.. 


فرح بضحك:  ولا انا كمان عارفه يا دومي.. 


يوسف بضحك: عجبتك اووي دي.. 


فرح بضحك: يس.. 


ادهم باستفزاز: ايه رايك يا حبيبتي تيجي تريحي يومين في بيتك ولما نفسيتك تتحسن نيجي انا وانتي هنا طالما بعد اسبوع الفيلتين هيتفتحوا علي بعض.. 


فرح بسعاده: بجد يا بابا.. 


ادهم بحب: بجد يا روح بابا.. 


يوسف ببرود: ومين قالك ان فرح هتروح معاك يا حماايا العزيز ليه شايفها متجوزه سوسن.. 


ادهم بنفس البرود: انا اللي بقولك يا صهري العزيز فرح هتيجي معاايا.. مش كده يا فرحتي.. 


فرح بحب: ايوه يا بابا..  لو سمحت يا يوسف وافق انا عاوزه اروح مع بابا عشان نفسيتي تعبانه فعلا.. 


يوسف بجراءه: لامعتش بعرف انااام غير لما اخدك في حضني.. 


فرح  بخجل: انت قليل الاد'ب ومش متربي لمؤاخذه يا عمو بس انت معرفتش تربي ابنك.. 


احمد بضحك: لمؤاخذتك معاكي يا حبيبتي.. 


ادهم بغيظ: انت ازاي تكلمها كده قدامنا مش مالين عينك احنا ولا ايه.. 


يوسف باستفزاز: واحد ومراته يا حمااايا..


ادهم بغيظ: وايه لازمتها حمايا بقا يا سي يوسف.. 


يوسف باستفزاز: لزوم الاحترام يا عمي..


ادهم بغيظ: علي اساس انك محترم.. 


احمد بصداع: بس كفايه الواحد صدع منكم انا طالع اناام تصبحوا علي خير... 


الجميع:  وانت من اهل الخير.. 


✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــ✰ 


في فيلا الاسيوطي..♡


حمزه بغيظ: يا بنتي سبيني اتفرج علي الماتش شويه بهدوء.. 


ميرنا بعناد: انا مبحبش الماتش عايزه اتفرج علي𝑻𝒉𝒆 𝑲𝒊𝒏𝒈 𝑳𝒊𝒐𝒏.. 


حمزه بغيظ: عايزه تتفرجي علي ايه يا حبيبتي متجوز طفله انااا.. قومي نامي يا حبيبتي دي شكلها هرمونات منتصف الليل... 


ميرنا بجديه: عاوزه اقولك علي سر خطير يا حبيبي.. 


حمزه بحب: قولي يا حبيبتي.. 


ميرنا: انا اللي قتلت موفاسا.. 


حمزه بغيظ: قومي يا ميرنا من هنا.. 


ميرنا بضحك: متزوقش طااه كنت قايمه اصلا... لانك ممل.. 


حمزه بغيظ: انا ممل طب تعالي بقاا وطلع يجري.. وراها وصوت ضحكهم كان مالي المكان..


ميرنا بضحك: طلقني لو مش عجبك طلقني.. 


حمزه بعصبيه: بلاش تقولي الكلمه دي تاني حتي لو بهزار.. 


ميرنا بعياط: حاضر.. 


حمزه بحب اخدها في حضنه:  انا اسف بس انا مش عايز اسمع الكلمه دي حتي لو بهزار يا حبيبتي.. 


ميرنا بحب:  حاضر.. 


حمزه: بحبك.. ♥"


ميرنا: وانا كمان بحبك.. ♥"


✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰


بعد مرور 7 شهور.. 


في قاعه للافراح بتطل علي البحر.. 🤎"


فرح بحب: ساره شكلها يخطف القلب بفستانها الابيض.. 


يوسف: محدش خطف ولا هيخطف قلبي غيرك يا مصدر سعادتي.. 


فرح: هتفضل تحبني حتي لما يطلعلي شعر ابيض و وشي يكرمش والتجاعيد تظهر فيه.. 


يوسف بعشق: للابد ويظل حبك محفور في قلبي مهما يمر الزمان.. انا عرفت الحب علي ايدك انتي يا فرحتي وبعدين همس بحبك يا احلي حاجه في حياتي.. 


فرح بحب: وفرح بتحبك اكتر.. 


يوسف بحب مسك ايد فرح وقال: تعالي نروح نسلم علي العرسان .. 


فرح بحب: يلا.. 


وفعلا روحوا.. 


يوسف : الف مبروك ليكي  يا ساره.. انتي و بشمهندس محمد


ساره ومحمد بفرح: الله يبارك فيك يا يوسف.. 


فرح حضنت ساره بحب وقالت: اخيرا شوفتك عروسه مبروك يا حبيبتي.. 


ساره بحب: الله يبارك فيكي يا فرحتي.. 


وسلموا عليهم وهم نزلين من علي الاستيدج.. 


فرح بوجع: ااااه شكلي بولد يا يوسف.. 


يوسف بخوف: اهدي يا حبيبتي هنروح علي المستشفي اهو... 


وفعلا يوسف خد فرح علي المستشفي والجميع راح وراه... 


في المستشفى.. 


يوسف بخوف: عايز دكتوره بسرعه يا بهاا'يم..


الدكتوره بخوف: اهدي يا يوسف باشا وبعدين قالت حطها علي الترولي هنا بسرعه وجهزوا غرفه العمليات بسرعه..  ولاده مبكره.. 


يوسف بخوف: بس هي لسه في الشهر السابع.. 


الدكتوره بجديه: بتحصل يا يوسف وخاصه اذا كانت حامل في تؤام.. 


يوسف بصدمه: ايه.. 


بعد فتره وصلوا الجميع 


فرح وهي داخله غرفه العمليات قالت: لو حصلي حاجه يا يوسف سمي ابننا وبتنا وتين و ياسين.. 


يوسف بخوف: ان شاءلله هتكوني كويسه يا حبيبتي وانتي اللي هتسمي ولادنا يـــــــا حبيبتى... 


وفعلا فرح دخلت غرفه العمليات وكان مسيطر علي الجميع حاله من الخوف والتوتر... 


بعد مرور ساعتين خرجت الدكتوره.. 


الدكتوره: مبروك مدام فرح جابت تؤام ولد وبنت.. 


يوسف بحب: فرح كويسه.. 


الدكتوره باسف: محتاجه عمليه قلب مفتوح باسرع وقت لان الحمل كان خطر علي حياتها وهي مريضه قلب.. 


الجميع بصدمه: ايه.. 


يتبع.. 


ياريت تتفاعلوا لان التفاعل في النازل وانا وبتعب في البارت يا حلوين.. 🥺😢


#احببت_تلك_السمراء

#بقلمي

#حوريه_مصطفى


تكملة الروايه من هنا هنا  



 

تعليقات

التنقل السريع