القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني اقتباس 2مع مقدمه بقلم دعاء احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



جحيم عشق صعيدي


دا تاني اقتباس لو لقيت تفاعل زي الجزء الأول هنزل من بكرا

في اوضه صقر


حور بدموع. صقر انا مبحبش فهد انا بحبك انت ارجوك اسمعني


صقر بحده.اسكتي يا حور اسكتي احسنلك انتي مرات اخويا


حور. كلمه واحده قولي كلمه واحده وانا ألغى الفرح انا مبحبش فهد وهو مبيحبنيش قولها ارجوك يا صقر


صقر بحده وغ"ضب. مالكيش الحق انك ترفضي الفرح هيتم


حور بو"جع. انت بتضحي بحبي ليك دا جر"يمه وانا مش هسمحك عليه


صقر بغ"ضب. حب ايه انتي اختي ومرات اخويا


حور ارتمت في حضنه ولفت ايديها حولين رقبته ودموعها نازله. انا بحبك انت يا صقر ومتاكده انك بتحبني  حنانك عليا خوفك لو بس اتا"ذيت هترضا اني ابقى في حضن اخوك ازاي


صقر بقى واقف مش عارف يحضنها ولا لاء ايديه متعلقه


حور دموعها نزلت اكتر وصوت شهقا"تها ازاداد


صقر بحنيه. حور حور كفايه اجهزي للفرح


حور. ليه ليه يا صقر عشان فرنسيه انا سافرت مع بابا وماما عمك انا بنت بريق المنشاوي الفرنسيه كان لازم اسافر معهم كان نفسي تيجي تشدني منهم وتقولهم دي طفلتي محدش هياخدها مني انا منتظراك من خمس سنين تيجي تاخدني

هو دا السبب اني فرنسيه مش صعيديه بس انا اتولدت في الصعيد وعشت في الصعيد بس كان لازم اسافر هو دا السبب


حور. مقدرش ابررلك موقفي كل اللي عايزه اقولهولك خالي بالك على فهد هيحبك


حور اتع"صبت وراحت مسكته من ياقه قميصه. انت وحش

انت اسوء انسان على وجه الأرض اسوء انسان شوفته تاب ليه اعتنيت بيا من وأنا صغيره


صقر. مبروك يا مرات اخويا


حور سابته ومشيت وهي فاقد الأمل فيه وبتل"عن في وفي حبها


صقر لنفسه. كدا احسن بكرا تفهمي وتقدري ربنا يوفقك يا حور


كل دا تحت أنظار زينه

زينه دخلت وضر"بته بالقلم

زينه بغ"ضب. انت بتحبها

صقر قال حاجه صدمتها خليتها تعيط


انا هغير الغلاف استعدوا اللي جاي تقيل

ومش بس حب دا كمان انت"قام من مجهول



جحيم عشق صعيدي

الجزء الثاني

غرام زينه رجال الصعيد

🌺🌺🌺🌺🌺🌺

اول حاجه تعالوا نراجع مين ابن مين عشان التوهان


صقر جبل العزايزي. ٣٠سنه أكثر شخصيه حكيمه في عائله العزايزي. شاب وسيم جدا وليس فقط في شكله إنما هو جذاب بطريقه غريبه شخصيته القويه يشبه جبل العزايزي كثير في تصرفاته ولكن اخذ من أمه الطيبه

مشكلته مغرور مبيبينش مشاعره لحد.... ولنري ما سيفعله القدر

🌺🌺🌺🌺🌺

فهد جبل العزايزي. ٣٠سنه توأم صقر ولكن شكلا فقط فتصرفاته لا تليق حتى بأن يكون اخو صقر العزايزي. طيب. مرح. بيحب البساطه... لنرى ما سيفعله الحظ الأسود معه


🌺🌺🌺🌺🌺

ملاك جبل العزايزي ١٨سنه ابنه زينه جميله جدا عيونها بريئه جذابه جدا طيبه وحنونه ومازالت الطفله بداخلها

لنرى ماذا ستفعل الحياه لتعلمها دروسها..

ولاد جبل وزينه💞

🌼🌼🌼🌼🌼

حور مالك الزهراوي. ١٩سنه جميله جدا بملامح فرنسيه شبه بريق امها طيبه جدا عاشت فتره طويله في فرنسا بس عشقها موجود في الصعيد

لنرى أن كان العشق سينتصر ام لا

أم سيكون بدايه الجح"يم

بنت مالك وبريق🌸

💞💞💞💞💞💞💞

ساره رعد الشرقاوي. بنت رعد وساره جميله جدا خجوله بسيطه ٢٠سنه بتحب فهد

لكن دائما للقدر رأي آخر و سنرى ما سيحدث لهذا الثنائي

🍂🍂🍂🍂🍂

أسر أسد الرشيدي. حد فاكر أسد اكتبولي في الكومنتات

٣٢سنه مهندس ذكي جدا زي ابوه

وسيم خلوق وابن زينه فعلا وتربيته هنشوف فعلا هيفضل ابنها ولا هيحصل حاجه تغير الموازين

🍂🍂🍂🍂🍂🍂


يوسف رائد المحمدي.

ابن نور ورائد

ظابط في الجيش فرقه عمليات خاصه ودا بقى مشكله هنشوف حكايته

🍂🍂🍂🍂🍂

شهد رائد المحمدي

٢٦سنه متجوزه من شخص هتعرف حكايته وياتري ايه اللي هيحصل معها

🍂🍂🍂🍂🍂

مازال هناك أشرار الروايه هنعرف حكايته بالتفصيل انتظروني مع

غرام زينه رجال الصعيد و

جحيم عشقهم


 تكملة الروايه من هنا الأول 

تعليقات

التنقل السريع