القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت رجل_حطم_خوفي البارت الأولBasma salah في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا في المدونه قصص وروايات حصريه فقط عندنا وبس تابعنا ليصلك كل جديد والثاني بقلم

يلا علشان الزبون مستنيكي بره 


=بلاش ونبي انا زي بنتك ارجوك


ضر*بني بالق*لم ومسك*ني من شعري


لما اقول كلمه تسمعي الكلام فاهمه


=حا حاضر


طلعت وانا دموعي على خدي لقيت واحد شكله غريب مش عارفه بس قرب مسكن*ي من ايدي وبر*قلي ودخلنا اوضه


كنت بترعش وهو باصصلي بإستغراب


-غريبه


انتبهت لي


=هي اي اللي غريبه


-انتي مش شكل المكان ده انتي غريبه عنهم 


بقوه=انت جاي تستغرب ولا تعمل اللي انت جاي علشانه 


ضحك وكمل بحده قليله-اولا انا باجي هنا عالطول وبشوف بنات كتير بس انتي غريبه عنهم أنا أعرف كل صنف حواء ثانيا نتكلم بطريقه كويسه ياحلو 


كنت بصاله بخوف وساكته لقيته طلع وبعد نص ساعه دخل تاني ومس*كني من ايدي وضغط عليها وطلعنا من الاوضه


=انت واخدني على فين


-اسمي رعد


=انا مبسألش على اسمك واخدني على فين


بصلي بخبث-على بيتي


بدموع وخوف=نعم..


#يتبع


ده هيكون اسكريبت كام جزئ كده تفاعل حلو علشان اكمل



Part 2🤍


ماجد شاف مروه وقعه من على السلم وبتن*زف شالها بسرعه وخدها المستشفى بعد وقت قصير


الدكتور خرج-حضرتك جوزها


ماجد ببرود-ايوه هي عايشه ولا ماتت


الدكتور بإستغراب-المدام كويسه والجنين كمان كويس كويس انك لحقتها بس هي جالها كسر في رجلها الشمال


ماجد ببرود-طيب وسع علشان اخدها


الدكتور-مينفعش يااستاذ لازم تقعد يومين على الأقل علشان نطمن عليها


ماجد-طيب انا ماشي ولما تبقى كويسه خليها تيجي


الدكتور-طب وفلوس المستشفى


ماجد بقرف-انا مليش دعوه سلام


ماجد مشي والدكتور ضرب كف على كف ودخلها


مروه-هو مفيش حد جه


الدكتور-جوز حضرتك جه ومشي ومدفعش فلوس المستشفى


مروه سكتت واتحرجت


مروه-طب ممكن اعمل مكالمه من تلفون حضرتك

 &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

ماجد-اهي غارت في داهيه 


فريده-ومجبتهاش معاك لي مين هيعمل الشقه 


ماجد-لسه تعبانه هتيجي بعد يومين


فريده-هتروح تجيبها


ماجد-لا طبعا تيجي هي وبعدين انا مصدقت نقعد انا وانتي لوحدنا 


فريده بخبث-بس بردوا دي حامل خد الطفل منها لما تولد وبعدين ارمي*ها 


ماجد-عندك حق هروح اجبها بكره 


تاني يوم ماجد راح علشان ياخدها ملاقهاش


ماجد-كان في واحده هنا في الأوضه دي راحت فين


الممرضه-في واحده جت خدتها الصبح


ماجد مشي ومش عارف راحت فين لأن أهلها متوفين ومعندهاش قرايب هيكون مين


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

مروه-وحشتيني يانهى


نهى-انتي اكتر والله 


مروه بدموع-شوفتي اللي حصلي


نهى-انا معاكي ياحبيبتي متقلقيش 


عدى ٥شهور وهو مدورش عليها حتى 


مروه بصريخ-نهى انا بولد الحقيني 


راحوا على المستشفى وبعد ساعات ولدت بنوته 


مروه-نهى خلي بالك منها اعتبريها بنتك سميها اسيل يانهى


نهى-لا يامروه انتي كويسه مفيش حاجه أن..


لسه مكملتش الجمله وايد مروه وقعت

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

قفلت مذكرات والدتها وعيط*ت وقامت من على السرير وحطتها في الدولاب


اسيل-ربنا يرحمك ياامي ربنا يرحمك

 

الباب خبط قامت فتحت


اسيل-ماما نهى وحشتيني اوي كل دي غيبه


نهى-اوعي يابت هتخنقيني يابت بس بطلي بوس فيا الله


اسيل بضحك-وحشتيني الله


نهى-وانتي اكتر والله ياحبيبتي خلاص خلصت شغل ونقلت وهقعد هنا معاكي عالطول


اسيل-بجد الحمدالله تعالي بقا علشان عامله حته اكله هتعجبك


نهى-ماشي ياموزتي هغير واجيلك نفسي اعرف مبتجيش معايا لي لما اسافر


اسيل-انتي عارفه اني مبحبش اسافر بحب اقعد هنا في هدوء ومنغير دوشه


نهى-ماشي يامغلباني يلا حضري الاكل لاني جعانه جوي


اسيل-من عينيا 


قعدوا وهما بيكلوا اسيل اتكلمت


اسيل بدموع-هو بابا لي اتجوز على ماما اكيد في سبب


نهى بتوتر-.......


#يتبع

 

#رجل_حطم_خوفي


تفاعل حلو علشان اكمل لسه اللي جاي دماااار ❤️❤️التفاعل يزداد ياجماعه انا بكتب اتنين تفاعلوا بحبكوا ♥️🌚


Basma salah

البارت الثالث من هنا هنا  



 

تعليقات

التنقل السريع