القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قسوة مرات ابويا البارت الاخير بقلم مريم طارق في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


قسوة مرات ابويا البارت الاخير 

المحامي حضرتك مدام يسرا 

يسرا ايوه 

المحامي انا اقسم معاكو موضع الورثة ال ١٠ مليون جنيه 

يسرا ٠٠٠

نور في اه يا يسرا 

يسرا *****

نور اه 

المحامي انا كنت عايزة اقسم موضع الورث 

نور مين الورث 

المحامي مدام يسرا ومدام نور والأنسة سلمي والأنسه اميره كل واحد هياخد ٢ مليون والباقين الحاج حنفي موصي اني تتبرعو لي مستشفي ٧٥٣٧٥ 

نور طب اتفضل 

يسرا بصت لي نور بمعني فرحة 

المحامي قاعد وقال 

اتفضلوا كل واحد شيك بي ٢ مليون 

يسرا حضرتك تعرف الحاج الله يرحمو جبهم منين 

المحامي الموضع اني الحاج حنفي كان بيحوش كل. يوم با ل٢٠ الف علشان هو كان الورشة كنت بتكسب جدا 

يسرا طب هنستلم الشيك امتي 

نور استني بس يا نور ازاي يعني كدا 

المحامي هو كان ماقسم معايا قبل ما يموت كل حاجة 

المحامي اتفضلوا الشيكات بتعت حضرتكم 

  بعد عد اسابيع 

نور يلا يا يسرا بقي انتي دايما متاخر كدا

يسرا ثواني يا نور بس 

سلمي يلا بقي يا ماما يسرا انتي دايما بي تتاخري 

اميرة ولهي يا سلمي انا ماعرف امك ده هتعمل فيا اه 

نور بس يا ولاد يحسن تسمعكو 

سلمي واميرة 😂🤣

يسرا بتضحكو علي اه يا كلاب 

نور ااااا انا اتخبطت 

يسرا ولهي 

نور 😂 

يسرا يلا اركبو علشان نوصل البيت الجديد 

سلمي واميرة غمزو لي بعض وقالو 

ها ها ها 😂😂 

نور جتكم العبط 

يسرا اسمها جتمكم ٦٠ هبل 

كلهم ضحكو 😂🤣  

بعد وصلهم 

سلمي واو اه البيت الجميل ده 

اميرة اله جميل اوي 

نور ياريت تروحو تشوفو اوضتكم 

يسرا استنو شيلو الا شنط ده 

سلمي و اميرة جريو 

بعد عدة سنوات 

تمارا بنت سلمي يا ماما الحقي خديجه خدت اللعبة بتاعتي 

اميرة يا كدبة يا تيمو خديجه عملت كدا 

سلمي لو سمحت متكدبيش تيمو 

خديجة خدي تمارا انا زعلانه منك 

تمارا لا يا خديجة انا مش زعلانة 

سلمي يارب يخليكم لبعض 

اميرة أمين قالو ورايا

تمارا وخديجة بضحك هههههه امين 

الباب بيخبط 

اميرة فتحت 

ماما وحشتنيني اوي 

يسرا وانتي كمان يا قلب ماما 

اميرة ازيك يا ماما اميرة وحشتيييني اوووووي

نور خدت اميرة بالحضن وحشتييني انتي كمان 

اميرة اتفضلو 

نور جوزك فين 

يسرا اكيد في الشغل 

اميرة بالظبط كدا 

يسرا طب جوز سلمي فين 

نور اكيد في الشغل 

سلمي بالضبط كدا 

الكل ضحك🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂 

تمت 

الي اللقاء في قصص جديد و متنوعة


 

تعليقات

التنقل السريع