القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية فتااه واربع شباب __البارت __١٢__♡بقلم ملك ايمن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

فتااه واربع شباب ____١٢__♡

كانت الصدمه انه جاله تلفون من رقمها

الشاب: حضرتك ده رقم استاذ ليث بدر الشيمي

ليث: ايواه انا انت مين

الشاب: حضرتك انا دكتور في مستشفى *****ولقيت رقم حضرتك اخر رقم في حاله المريضه ارجو من حضرتك الحضور فورا

ليث: مريضه مين تليفون نجمه بيعمل اي معاك

الدكتور: لو سمحت تعالا وهتعرف كل حاجه سلام 

غيث: مريضه اي في اي

ليث: نجمه في المستشفى 

معتصم: تعالو يلا بسرعه خرجو جري وركبو عربيه واحده ومسلم الي ساق وكان ع سرعه عاليه جدا وبعد فتره وصلو المستشفى وطلعو وسالو 

ليث: لو سمحتي في بنت لسه جايه انسه

الموظفه: غرفه ٢٠٩ اخر الممر

راحو جري وكان الدكتور واقف بره مع ممرضات

غيث: يادكتور احنا الي كلمتنا

الدكتور: اهلا وسهلا اخوها يدخل يتعرف عليها

ليث: انا انا جوزها انا

الدكتور: جوزها دي لسه صغيره 

ليث: بقولك مراتي خلينا ادخل. 

الدكتور: تمام اتفضل 

فتحله الباب ودخل وشها مش باين من الك*دم*ات الي فيه كانت من غير هدوم ومتغطيه واسلاك كتيره في جس*مها وتنفس صناعي 

قرب منها ورجليه مش شيلاه

قعد جنبها ومسك ايدها 

ليث: ن نجمه اي الي حصلك يانجمت سمايا شوفي شوفي انا جنبك اهو حقك ع روحي يارتني انا مكانك ياقلبي انتي حقك عليا انا قوميلي لي عملتي كده لي تمشي 

الدكتور خرج وسابله مساحه يتكلم واول ما خرج الكل لف حواليه

مسلم: ها حصل اي

الدكتور: تقريبا اسمها نجمه جوزها منهار وحالتها خطيره ادعولها بالشفاء العاجل عن اذنكم

مشي وهما قعدو مستنين ليث يخرج وبعد فتره خرج وكان بيتسند ع الحيطه وعيونه حمرا جريو سندو وقعدوه ع كرسي

غيث: نجمه مالها ياليث

ليث: مفيهاش حته سليمه نجمه بتضيع مني 

مسلم: انا داخلها

ليث: لا مينفعش دلوقتي 

مسلم تفهمه وسكتو قعدو شويه جه الدكتور واتنقلت غرفه عاديه بعد استقرار حالتها 

ليث: ها هي هتبقي كويسه صح

الدكتور: انشاء الله هتفوق كمان شويه تقدرو تدخلو بعد ما الممرضات تلبسها ومشي وبعد نص ساعه دخلو الكل حزين عليها ليث نام ع الكرسي الي جنبيها ومعتصم ع كنبه ونام ومسسلم وغيث قعدو في الارض جنب سريرها

مسلم: فاكر يوم ما كنا بنلعب وكسبتك

غيث: لا انت غشيت 

مسلم: محصلش انت عشان خسرت بس بتقول كده 

غيث: لا انت غشيت ياغشاش انت

مسلم: مغشتش

غيث: غشيت

مسلم: مغشتش

غيث: غشيت يا غشاااااش

نجمه بصوت ضعيف: غشيت

مسلم بصلها وقال بعفويه: مغشتش يا كدابين ورجع بص لغيث انا مغشتش

غيث: نجمه فاقت لو اتنشرت جوجل مش هنزل

يتبع 

تكملة الروايه من هنا هنا  



 

تعليقات

التنقل السريع