القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

#اسكربيت_خطا_يغتفركامل بقلم#بقلم_ميرا_ابوالخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


.. . مين دي يا سامر. 

سامر ببرود: دي مراتي الجديدة ياعشق. 

عشق بصدمه: م مراتك ازاي. 

هند بدلع: مرتوا يا روحي وانتي بقا الست عشق يلي مش بتخلف مش كده. 

عشق بدموع وبصة ندم: الكلام دا صح يا سامر اتجوزت عليا عشان مش بخلف. 

سامر بابتسامة: من حقي اكون اب وليا اولاد يا عشق متخفيش هتفضلي عايشه معانا هنا. 

عشق ضر*بته بالكف. 

سام،  بغضب مسك دراعها لواه: بتمد ايدك عليا يا زبا*لة. 

عشق بدموع وزعيق: ابعد عني انت ايه مبتحسش بعد كل الحب دا تتجوز عليا ومين دي. 

هند بخبث: شايف يا روحي بتهني ازاي انا ماشيه. 

سامر ضر*ب عشق بالكف: اخرسي دي ستك انتي فاهمه. 

عشق:  طلقني انا بكر"هك طلقني. 

سامر شدها من شعرها: دا في احلامك اني اطلقك... جرجر"ها داخلها اوضه وقفل عليها. 

هند بدلع: اي يا بيبي مش هنداخل بقا. 

سامر بحب: اومال انا متجوز لي تعالي يا عروستي. 

سامعه صوتهم وحطت ايديها علي ودنها معقولة دا حبيبها معقولة دا يلي حاربت الدنيا عشانه بسهولة كده يتخلي عنها هترجع لاهلها ازاي وهتعمل اي نامت من كتر العياط. 

في تاني يوم بتصحا علي دليق مياه علي وشها. 

عشق بخضه: في ايهه. 

هند ببرود: قومي حضري لينا الفطار. 

عشق بغضب: انا مش الخدامه بتاعتك. 

هند بدموع: يا سامررر تعالي شوف الست عشق بتعمل ايه. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

سامر جاه: في ايه. 

هند بتمثيل: بقولها حضري الاكل لينا بهدؤء وذوق دلقت المياه علي نفسها وشت'متني وقالتي لي كلام و*حش. 

عشق بصدمه: دي كدابه محصلش ان... 

شدها من شعرها: اخرصي امشي اعملي المطلوب منك تسمعي كلامها من هنا ورايح انتي فاهمه. 

عشق بدموع:  همشي من هنا. 

سامر ببرود: وتروحي لاهلك يلي اتبروا منك عشان حق*رتك. 

عشق باستسلام: حاضر. 

خرجت تحضر الاكل وكلوا وهند عملت حاجه و جات حماتها وعيالها وجوز اخت جوزها استاذن يداخل الحمام وسابهم برا وغمز لهند. 

حماتها: منورة يا مرات ابني. 

هند: بنورك يا طنط. 

حماتها بقرف:  اومال فين يلي ما تتس*مي التانيه. 

سامر: ماما بعد اذنك دي مراتي. 

هند بغيظ: خلاص يا حبيبي ماما مش تقصد. 

سامر: تمم بس عشق مراتي وهتفضل مراتي. 

هند في نفسها: هنشوف دلوقتي. 

شهاب بخبث وبيبص علي جس*مها: مش حرام الايد الحلوة دي تعمل كده. 

عشق بخضه: ا انت بتعمل ايه. 

شهاب بقرب: تؤ مش بعمل حاجه. 

عشق حست بدوخه هتقع مسكها وابتسم بمكر.

هند بدلع: ممكن تجيب لي يا روحي الكرد كرت عشان خارجه. 

سامر بحب: حاضر ياقلبي. 

بيداخل الاوضه بينصدم صدمه عمره 

سامر: عشقققققققققق. 

يتبع.....  



#اسكربيت_خطا_يغتفر2. 

#بقلم_ميرا_ابوالخير. 

#قبل_الاخير. 

بيداخل الاوضه بينصدم صدمه عمره 

سامر: عشقققققققققق.

عشق بتتخض بتلاقي نفسها علي السرير وعا*ريه وجنبها شهاب حضنها ونايم. 

عشق بخضه وصويت: اي دا. 

سامر راح شدها من شعرها:  بتخونيني يا و**** همو*تك واشر"ب من د*مك يا ز*بالة. 

فضل يضر*ب فيها حتي اغمى عليها بين ايده جت امه وهند واخته وتنصدموا. 

شهاب بخبث: دماغي مش قادر حاسس اني دايخ انا بعمل اي هنا. 

سامر بغضب راح عليه وفضل يضر*ب فيه بالك*ميات و اخته بتبعده: انت بتعمل ايه ابعد عنه. 

شهاب بتمثيل: هي حط لي حاجه انا مليش ذنب. 

سامر بص علي عشق لاقها فاقدة الواعي جري اخدها بخوف ونزل علي المستشفى. 

هند وقفت قدمه: ماتسبها تغور. 

سامر مردش عليها ومشي وهو شايل عشق. 

هند بتوعد: بقا كده طيب تمم اوي كده. 

حماتها بمكر: طلعتي مش سهل يا مرات ابني. 

هند بخبث: ولسه يلي جاي. 

شهاب بالم: عاجبكوا كده اهو بردو اخدها و ضر*بني. 

مراته بدلع: خلاص يا بيبي. 

شهاب في نفسه: انتو اسو"ء من الشيطا"ن بمراحل. 

في المستشفى. 

الدكتوره:الحمدلله هي كويسه دلوقتي تقدر تاخدها الاصابه سطحيه بس لازم ترتاح عشان. 

سامر ببرود مقاطعا: تمم. 

داخل لاقها منكمشه وبتعيط شدها من ايديها وسحبها: قومي. 

عشق بدموع: علي فين. 

سامر ببرود حط منديل علي بوقها واخدها مكان ما. 

شقه باين عليها الثراء داخلها علي السرير وسابها وراح البار. 

فضل يشرب كتير اوي لحد ما مش بقى واعي لاي حاجه. 


عند هند. 

هند: هيكون راح فين. 

حماتها: مش عارفه لسه بيحبها بعد كل دا. 

هند بغضب: لازم نخلص في اقرب وقت قبل ما تبقا حامل. 

حماتها بمكر: متقلقيش حبوب منع الحمل يلي كنت بحطها ليها مفعولها كبير. 

هند بتفرك ايديها:  حطي لها س'م ونخلص بقا. 

شهاب: طب انا عندي حل. 

حماته: ها اشجيني. 

شهاب بخبث: حتي لو هي بقت حامل سامر هيشك انه يلي في بطنها ابني احنا هنلعب علي النقطة دي. 

حماته بصدمه: ازاي. 

شهاب بمكر: هقولك احنا هنعمل ******. 

هند بمكر: تعجبني دماغك. 


داخل لاقها لسه نايمه حسس علي شعرها بحب: لي عملتي كده انا بحبك كل ده عشان اتجوزت لي يا عشق لي. 

عشق بتفوق بالم: انا فين. 

قاطعها سامر بقبلة عن*يفه. 

عشف بتزقه: ابعد عني سابني في حالي. 

سامر بيح'سس علي جس"مها بجر*اءة: انتي ملكي انا يا عشق ملكي وبتاعتي لوحدي. 

عشق بقرف: وانا بكر*هك. 

سامر بغضب شدها لصدره: بتقولي ايه. 

عشق بتزقه: ايوا بكر"هك يا سامر وخاليك ر"اجل وطلقني. 

سامر: بتكر"هيني ولا عايزة تروحي له. 

عشق بصدمه: مش ممكن تكون سامر يلي حبته. 

سامر بغضب: انتي واحدة ر*خيصه وبنت 🐶 وانا هعلمك الادب من اول وجديد هخالكي تتمني المو"ت كل لحظه. 

عشق بغضب: متقدرش يا سامر عشان انن مش ر"اجل . 

سامر وصل لاعلي درجات غضبه: تعالي بقا اوريكي را*جل ولا لا يا و**. 

عشق بتزقه: لو عملتها همو*ت نفسييي ابعدد  لاااااااااااااا. 

سامر شد هدو"مها من عليها وبقت عا*ريه باسها بكل ع*نف وهي بتحاول تزوقه ولكن فرق القوة بينهم كبير. 

انق"ض عليها ولم يسمع اي صراخه لها لم يهمتم. 

بيقوم مش بترد  : عشق عشق فوقي. 

عشق....... 

سامر: قومي بلاش زفت تمثيل . 

عشق...... 

بيرفع الملايا بينصدم: اي كميه الد*م دي . 

سامر بخضه من منظر الد*م: فوقي يا عشقق. 

اتصل بالدكتورة جت وهو وقف مصدوم. 

الدكتورة: لازم تتنقل المستشفى حالا عشان اتعرضت لحا*لة اغتصا"ب وفقدان الجنين. 

سامر بصدمه: هي ك كانت ح حامل.  . 

يتبع....... 




#الاخير. 

#اسكربيت_خطا_يغتفر3.

#بقلم_ميرا_ابوالخير. 

سامر بصدمه: هي كانت حامل. 


الدكتور: ايوا لازم تهتموا بيها شويه عشان صحتها وميحصلش اي تاثير عليها. 


سامر كانه مياه تلج اتدلقت عليه:  ا ازاي. 


الدكتور بتركيز: الظاهر كان في حد بيحط ليها حبوب منع الحمل بس تاثيرها كان ضعيف. 


سامر بغضب: تمم. 


خرج من المستشفى تواجه للبيت. 


فتح انصدم بيلي شافه امه في الارض و هند غا*رقنه في  د"مها وشهاب مرمي جنبها جري عليهم والجيران اتلموا: في ايه حصل هنا. 


احد الجيران: في كام حر"امي جم علي البيت يا استاذ سامر وملحقنش نمسكهم وللاسف ضر*بوا جوز اختك و مراتك وامك وهربوا. 


سامر بصدمه وقع مغشي عليه. 


بعد مرور شهر كان في حالة زهول. 


عشق اتحسنت ومش سابته لحد ما فاق من صدمته لانه خسر امه و مراته. 


اخت سامر حكت ليه علي كل مخططهم تحت صدمته: ربنا مش بيسيب حق حد كانوا بيحفروا ووقعوا فيها ربنا يسمحهم. 


عشق بتمسح دموعها: كده هستاذن انا ابقا طلقني يا سامر عملت واجبي لحد النهاية. 


مسك ايديها: هتسبيني. 


عشق بدموع: انت يلي سابتني. 


سامر بدموع حضنها:  حقك عليا ربنا خد حقك وزيادة متسبنيش يا عشق. 


عشق بعدت عنه: اسفه كان زمان يا سامر ربنا يوفقك. 


سابته ومشيت وهو قعد يعيط زي الاطفال. 


مرت الايام وسامر بيحاول يوصل لعشق اختفت اشتغل وبقا يكبر في شغله اكتر وكل يوم يدور عليها. 


في شقه سكانيه. 


عشق:  هو كويس صح. 


نادية صحبتها: اه يا عشق ارجعي له بقا. 


عشق بحزن: مبقاش ينفع.


نادية: انتي لسه بتحبيه ارجعي له هو محتاجلك.

 

عشق بابتسامة الم:  ارجوكي اقفلي الموضوع. 


نادية بقلة حيلة: يلي يريحك. 


بليل نزلت تتمشي علي البحر. 


......: وحشتيني. 


عشق بخضه: انت. 


سامر جاب ورد ونزل علي ركبته: تقبلي تتجوزيني من الاول ونبدء من جديد. 


عشق بدموع لسه هتمشي شدها لحضنه: كفايه بقا انا تعبت ارجعي لي. 


عشق بحب: وحشتيني انت كمان. 


سامر شالها ولف بيها: انا عاااااشقكككككككك. 


رقيه: ياه يا ماما دي حكاية حلوة اوي. 


عشق:  واحلي منها ابوكي. 


سامر: امم بتعاكس انا. 


عشق بحب: مش جوزي. 


سامر غمز ليها:  هو انتي في الشهر الكام. 


عشق بكسوف: اتلم يا سامر. 


رقيه: بتقولوا اي. 


سامر حضنهم الاتنين:  انتو حياتي. 


عشق: ربنا يخليك لينا يارب. 

تمت.



 

تعليقات

التنقل السريع