القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

قصة مثيرة جدا زوجتي الخائنه للكبار فقط 🔞🔞البارت الخامس والسادس في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا في المدونه قصص وروايات حصريه فقط عندنا وبس تابعنا ليصلك كل جديد


مثيرة جدا 🔞🔞زوجتي الخائنه 

الحلقه الخامسه 

👇👇

ابويا دخل عليا و انا في حالة اندماج مع عمار و كنت عارية امارس مع عمار في التليفون و اداعب اغضائي بيدي و كنت اصرخ من النشوه ابي كان ذاهب الي الحمام و سمع تاوهاتي و دخل فجاءه عندما راني في هذه الحاله نهضت و رميت التليفون ابي دخل 

قالي بتعملي ايه؟  و ضربني بالقلم و قالي انتي مصممه تصغريني ليه؟  

انتي بتكلمي حسام برضه ( قصده علي جوزي) 

تاني مره ربنا يسترني.. 

ابويا افتكر اني بكلم جوزي مش عمار... 

قولت لبابا انا اسفه اصله ضغط عليه و انا مرضتش ازعله

ابويا غضب جدا و اخد مني التليفون و قالي البسي هدومك و نبقي نتكلم الصبح 

قولت له انا اسفه اقفل التليفون عشان لو اتكلم تاني او بعت رسالة.. 

بابا فتح التليفون و رما البطارية في وشي بغضب شديد 

انا اطمنت عشان كده عمار مش هيتصل او يبعت رسائل.. 

طول الليل ماجش لي نوم بين قلق من مواجهة بابا الصبح و اذاي هبص في عينه و هو شايفني بالمنظر ده و كنت خايفه جدا ان بابا يقول لماما 

امي ماعندهاش رحمه في الحاجات دي ممكن تشتمني او تخاصمني فترة طويلة او تفضل مده طويله تتكلم عن الموقف ده و تعاتب فيه مده طويله و مش هتنسي الموقف ده مهما حدث ستظل تعاتب سنين طويلة هي حتي الان تعاتبني علي مواقف عملتها ايام المدرسة او فستان فرحي امي لا تنسي 

و بين تفكيري في كلام عمار و صوته و هو بيكلمني بجرئه شديدة و وقاحه كنت انبض جدا من اعضائي عندما افتكر كلامه و اسلوبه المثير.. 

عندما سمعت ابي يقوم و يتحرك في ارجاء الشقه و يكلم امي 

و امي تتكلم بصوت عادي تاكدت ان ابي لم يقول لها شئ 

سمعت امي تقول يلا يا نغم عشان نفطر و تيجي معايا نروح البنك.. 

انا قومت و خرجت من غرفتي 

و قولت صباح الخير 

ماما ردت بس بابا كان يقرأ الجريدة و لم يرد و نظر لي من فوق لتحت و كانه يقول لي انا قرفان منك 

قبلت امي و ذهبت الي ابي كي اقبل يده كما تعودت مدت يدي لم يمد يده لي قبلته من جبينه و ذهبت الي الحمام 

سمعت امي تقول لابي بلاش تبقي قاسي علي البت هي هتلاقيها منك ولا من جوزها.. 

هو هتلاقيه هو اللي بيتكلم معاها 

ابي فهم امي انه زعلان لانه عرف اني اكلم زوجي في التليفون فقط بدون اي كلام اخر...

قاعدنا نفطر و بعد الفطار بابا نهض و قالي تعالى عايزك 

رحت وراه الي غرفه نومه و جلس علي حفه السرير و اشار لي ان اجلس جواره 

عندما جلست ابي لمعت عيناه و كانه سوف يبكي 

لم احتمل شكله اخذته في حضني و بكيت و جداً و هو ايضا بكي حتى كان ينهنه بصورة كبيرة 

طلبت منه ان يهدئ و تاسفت له كثيرا 

قالي يا بنتي انا مش عايز اشوفك ضعيفه اوعي تضعفي مهما حصل 

جوزك ظلمك و انا عايز اجيب لك حقك لو عايزه ترجعي له هرجعك بس عايز ارجعك و راسك مرفوعه مش عايزك اول لما يقولك كلمتين حلوين في التليفون تعملي اللي انا شفته ده 

هو جوزك بس لازم يكون عندك كرامه اتقلي شويه لحد لما يحس ببعدك 

انا طبعاً في سري انا يا بابا ماكنتش بكلم جوزي 

بابا بكي عشان بكلم زوجي لو عرف اني كنت بكلم عمار هيكون ايه رد فعله؟ 

قولت لبابا حاضر مش هكلمه ابداً

بابا قالي انا مش هعطيكي التليفون دلوقتي 

عشان ماتضعفيش تاني 

انا قولت ماشي براحتك يا بابا 

و بهزار و دلع قولت له بس انا زعلانه منك يا عم الحاج 

هو ليه بس 

انا جيت ابوس ايدك الصبح انت رفضت 

هو يضحك و يمد يده و يقولي بوسي يا ستي 

انحنيت بوست ايده و شدني له حضني و باس جبهتي 

ماما.. من بعيد يلا يا نغم عشان نلحق نروح البنك عشان اقبض الفوائد و نروح نشتري شويه حاجات 

انا...  حاضر هغير و اجيلك 

دخلت غيرت ملابسي و خرجت لقيت ماما جاهزة 

خرجت انا وهي و وقنا نوقف تاكسي 

لمحت عربية واقفه علي الناصيه التانية لقيت عمار هو اللي راكبها 

ارتبكت جدا.. 

شاور لي من بعيد بمعنى انا بتصل بيكي 

انا لم اعرف ارد عليه امي كانت بجواري تبحث عن تاكسي فاضي

امي اوقفت تاكسي و ركبت انا و هي و طلبت من السائق ان يقود الي البنك 

عندما مشي التاكسي رايت عمار يتبعنا بسيارته 

و صلنا الي البنك.. 

رايت عمار ينزل بسيارته في جراج البنك 

دخلت البنك انا و امي و اخدنا رقم و جلسنا في انتظار دورنا 

فجأة رايت عمار يدخل بثقة و يسلم علي الامن و موظفي البنك و يدخل و كانه معروف في المكان و يجلس بجواري كنت انا في المنتصف بين امي و عمار 

امي لم تلاحظ اي شئ مريب من عمار او تلاحظ اهتمامي به 

لانها كانت مشغولة بكتابه ماذا سوف تشتري بعد البنك 

بهمس 

عمار قال ايه اللي حصل 

انا... بابا

عمار باندهاش دخل عليكي 

انا... اه

عمار... يا نهار 

انا... اعمل ايمائه معناها.. خلاص 

عمار.. قولتي له ايه 

انا... اشرت الي صباع يدي الشمال ايمائه انه زوجي 

عمار... ايه افتكر جوزك 

انا... حركت راسي ايمائه الي نعم 

عمار... كويس.. انا اسف 

انا... اسكت ماما... 

كنت خايفه ماما تلاحظ اي حاجه 

عمار... حاضر 

عمار ببطئ حركة يده علي فخذي من الاسفل حاولت ان ابعد يده لكنه استمر كانت يداه و كانها تعرف ماذا تفعل حركها ببطئ شديد و ثم جذب شنطه يدي بيني و بينه و من خلف الشنطه اخذ يداعب بطني و صدري بلطف و خبرة كنت سوف اتنهد بصوت عالي لكن كتمت صوتي انه خبير لم اشعر ذلك الشعور من قبل لم اصل لهذه الدرجة من النشويه لقد وصلت للذوره من يديه فقط و في مكان عام لم ياخذ فيه حريته 

ماذا لو كنا مع بعض في مكان خاص ماذا يفعل في 

ماذا سوف اصل اليه 

حاول عمار يشد يدي لتلمس اعضائه لكني قاومت جدا خوفا ان امي تراني او اي شخص فانا لست محترفه مثله

فجاءه سمعت صوت امي نغم نغم بت يا نغم ايه؟  

انا و كاني افيق من غيبوبة 

نعم يا ماما 

ماما... يلا يا بنتي عشان نمشي 

انا... نمشي ايه؟  

ماما خلاص خلصت 

معقول امي رقمه جه و قامت و وقفت على الشباك و خلصت و انا لم اشعر؟!! 

هل المتعه تسلب من شخص كل حواسه 

نعم انا فقدت حواسي جميعها بجوار عمار 

انا نهضت و عمار يلمس مؤخرتي بطريقة اعجبتني فضحكت له و انصرفت انا و امي 

كان عمار يسير خلفنا في كل محل او شارع حتي اشترينا كل مستلزمات المنزل و ذهبنا الي المنزل 

ثاني يوم اتصل عمار وقالي عاوز اشوفك ضروري وحشاني اوي اوي ضعفت من كلامه وذهبت اليه وانا في غايه الشوق والاثاره 

عندما صعدت و دخلت الي المنزل ................ 


يتبع



#مثيرة_جدا 🔞🔞زوجتي الخائنه 

الحلقة #السادس

وفي يوم من الايام ذهبت إلى عمار الي منزله .....

عندما استقبلني عمار و ضمني اليه و قبلني و كان عمار يرتدي ملابس خروج كاملة و كانه اتي من الخارج او مستعد للخروج 

دخلت الي الانتريه 

كان منزله غايه في الفخامه و الذوق الرفيع في كل مكان تحف و انتكات و ساعات قيمه جدا و علي اليسار يوجد بار عليه مجموعة زجاجات من الخمور و علي طاولة لفافات سجائر و قطعة و اضح انها حشيش 

عندما راني عمار انظر الي سجائر الحشيش ضحك و قال عشان ليليتنا فل 

و جلست و علي كرسي و جلس عمار و اشار لي علي ركبته كي اجلس علي رجله 

لكني رفضت بدلع 

دخل الي غرفته و خرج و رفع يده و معه ملابسي التي اخذتها شيماء و اندهشت عندما رايت في يده قميص نومي و بيبي دول الذي اخذتهم شيماء عندما اتت عندي في المنزل 

انا... ايه ده؟  

عمار.. شيماء عطتهم لي 

انا... ينفع كده شيماء الكلبه 

عمار.. ضحك..  ايه زعلانه 

انا.. لا مكسوفه 

عمار.. طيب لما تلبسيهم لي دلوقتي هتعملي ايه 

انا... البسهم ايه؟  لا طبعا 

عمار.. يضحك ده انتي هتلبسيهم و ترقصي بيهم كمان 

انا... ده انت اتجننت باين 

عمار... انا عارف انك بتعرفي ترقصي 

انا... و ايه عرفك ( فعلاً انا برقص كويس) 

عمار.. من وسطك و رجلك و صدرك 

انا...  يا سلام 

عمار.. اي ست وسطها رفيع و رجلها ملفوفة و صدرها مرفوع لازم تكون بتعرف ترقص 

انا.. ده انت خبرة بقي 

عمار... طبعاً انا من شفايف و عيون و رجل الست اعرف هي بتفكر في ايه و جسمها و هي عريانه شكله ايه 

انا... انت جرئ قوي 

عمار.. اقولك انتي عايزه ايه دلوقتي؟! 

انا.. وشي احمر و اتكسفت جدا 

عمار... ايوه كده انتي عايزه قله ادب و يضحك جدا 

و يعود يشير لي للجلوس علي ركبته 

انا انهض و اجلس علي رجله هو يداعب اردافي و صدري و قبل رقبتي بدون ان اشعر 

اتجاوب معاه و التقم شفتاه و اعتصرهم بنهم شديد بين شفتاي 

افيق علي صوت خبط علي الباب 

انهض من فوق ركبت عمار 

همس عمار في اذني ده جعفر البواب هنزل معاه تحت عشان فيه مشكلة في موتور المياه نص ساعة و هرجع تاني 

البيت بيتك عايز تشربي اي حاجه اشربي 

بس اطلع عايز اشوفك لابسه البيي دول او القميص بدون اندر انا مش عايز اي عائق بيني و بينك و قبلني من شفتي و خرج 

عمار اخذ مفتاح الشقه و خرج و اغلق الباب من الخارج 

ترك الموبايل بتاعه علي الكنبه مكان جلوسه 

انا اخرجت من شنطي علبه المكياج و بدلت ملابسي و لبست قميص النوم مثل ما هو طلب بدون ملابس داخلية 

و ذهبت الي مكان البار انظر الي زجاجات الخمور اول مره اري تلك الزجاجات لا في بيت ابي ولا زوجي ابي رجل مصلي لم يشرب سجائر حتي و زوجي ايضا لم يدخن او يجلس علي قهوه 

دخلت الي غرفه نومه الحائط عباره عن صور عارية للسيدات 

و رجال في اوضاع جنسيه و فتحت ادراج التسريحه وجدت ملابس داخلية نسائية كتير و بعض الالعاب الجنسيه و اعضاء جنسيه و كرباج و كلابشات و منشطات و اسبراي و علبه منوم 


خرجت الي الانتريه مرة اخرى جلست في انتظار عمار 

تليفون عمار رن نظرت الي الهاتف 

كان الاتصال باسم هايدي شمال 

لم اهتم... ظهر اشعار واتس 

بفضول فتحت الهاتف و قلبت في رسائل الواتس 

كل الرسائل من سيدات 

كلها توسلات من سيدات ان يرحمهم عمار من الابتزاز 

عمار مصور بعضهم في اوضاع جنسيه و واخد من بعضهم ملابس داخلية و يبتزهم بمبالغ مالية لكي لا يرسلها الي اهلهم و يفضحهم 

بحثت في التليفون رايت حوالي 100 مقطع فيديو لعمار مع سيدات في علاقات جنسية كاملة 

في غرفة نومه 

يوجد فيديوهات و هو يمارس مع سيدات الساديه يربطهم و يضربهم بالكرباج بقسوه و هم يصرخوا!!!! 

و فيديوهات يمارس مع سيداتان او ثلاثه 

ما هذا الشذوذ كنت في غايه القرف 

فهمت انه يضع كاميرات في غرفة نومه ليستقطب السيدات المبهوره بوسامته و فحولته و بعد ان يمارس معاه يبداء في طلب المبالغ المالية 

و طبعاً كان يستخدم الحبوب المنومه لتفقد الضحيه التي تعارض الممارسه معه وعيها و يصورها 

انه فعلاً رجل قذر واطي 

بدائت اشعر و كاني اجلس في منزل الشيطان قبل ان انهض لاغير ملابسي و اخرج 

فكرت في نفسي ماذا فعلت في نفسي سوف ادنس راس ابي و زوجي مع ذلك الحيوان الشاذ 

هل اقهر ابي الرجل الطيب لم تفارق دموع ابي مخيلتي هل ابي يستاهل ان افعل به ما افعل 

او اهين جسدي مع رجل مارس مع عشرات السيدات قبلي هل ابعد عن زوجي الذي يتوسل لي ان اعود له و ابيع زوجي الرجل الذي يقاتل كي اعود له و اشتري هذا القذر 

لا لا انا سيده قذره محطه لابد ان اعود الي رشدي لابد ان اعيد حسابتي مره اخري 

فتح عمار الباب و اغلق من الداخل و اخذ المفتاح في جيبه و قالي انا اسف اتاخرت عليكي 

و عندما راني بالقميص و بدون.... 

قال واو ايه الجمال ده و نظر لي بشهوة و شغل موسيقى راقصة 

و قالي هدخل اخد شاور و اجيلك بسرعه فتحت الشير و نقلت كل الفيديوهات عندي و كل المحادثات 

و فكرت لابد ان اجاري عمار حتي اخرج من المنزل بسلام 

هو لو عرف اني عرفت مخططه سوف يثور و ممكن يتهمني بالسرقة او يصورني بالقوه دخلت الي غرفه نومه و فتحت الدرج و اخدت ثلاثة اقراص منومه و خرجت بسرعه دون ان يشعر و جلست كما تركني 

خرج عمار و هو يلبس روب و جلس بجواري عندما جلس نظرت انه لا يلبس اي شيء تحت الروب نظرت الي اعضائه انه ضخم و شكل قوي انه يفوق زوجي بثلاثة مرات مثلاً 

ثم رجعت الي عقلي لا تضعفي انه لا يريد سوي ان تكوني واحدة من حريمه 

حاول ان يلمس جسدي لكني كنت ابتعد عنه حتى لا استسلم اني اعرف نفسي جيداً ضعيفة امام رغباتي 

نهضت حاولت ان ارقص كي يبعد عني و قولت له اريد ان اشرب خمر او سجائر 

فتحت مع اي مواضيع عن هو خريج جامعة ايه و ماذا يعمل حتي اشتت تفكيره عن الجنس 

كان يتكلم و يجهز لفافه سجائر كنت انا اعد له كأس من الخمر 

كنت لا اعرف ماذا افعل سئلته قالي ماذا افعل كي اعد كأس من الخمر 

دخل عمار كي يحضر الثلج كنت انا طحنت الحبوب المنومه بقعر الكاس علي رخامه البار و قصمتهم نصفين 

عمار احضر الثلج و ذهب ليكمل عمل السجائر كنت انا وضعت جزء من  طحين المنوم مع الثلج مع الخمر و قلبتهم جيدا باصبعي و قدمته لعمار و حلفت ان يشرب من يدي 

كانت رائحة الخمر مقرفه ما هذا لماذا يشربوا هذا القرف 

شرب اول كأس و بدا يدوخ  كنت انا جهزت له الكأس الاخر 

رفض ان يشرب اصريت ان يشرب من يدي مره اخرى شرب و هو في غير وعي حتي سقط من فوق الكرسي نائم علي الارض بثقت علي وجهه و نهرته بقدمي

و جريت انا بدلت ملابسي و اخذت القميص و البيبي دول و دخلت اخذت المفتاح من البنطلون و اخذت موبايل عمار مسحت كل الفيديوهات و المحادثات و خرجت و انا احمد ربنا اني لم اقع فريسة لذلك الشيطان 

كنت اسير في الشارع افكر ماذا افعل لانقذ باقي السيدات من ابتزاز عمار شعرت بالدوخه التي كانت تاتي لي من فترة 

كنت بجوار مستشفى قولت ادخل اكشف بالمره 

دخلت علي الدكتوره كشفت علي و طلبت تحليل بول الان 

ذهبت الي معمل قريب. 

لابد انها املاح او صديد في البول 

عملت التحاليل و عندما ظهرت النتيجة اخدتها و دخلت للدكتوره 

عندما شاهدت النتيجة ضحكت و قالت لي مبروك انتي حامل من شهر و نصف .... 

 

.....  

لمعرفة الحلقة السابعة و الاخيره تابع المدونة و اعمل لايك وضع 20ملصق 

❤️♥️🌺💔💜برنس 💓💚💙💜🌷

تكملة الروايه الاخيره من هنا هنا  


 

تعليقات

التنقل السريع