القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جوزي شاذ جنسيا للكبار فقط 🔞🔞البارت الأخير بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا في المدونه قصص وروايات حصريه فقط عندنا وبس تابعنا ليصلك كل جديد

النهاية 

 ياسر ..بصدمة وبصوت واطي ..انتي اتجننتي ولا اي ...ايه الي بتقوليه ده 


_ انت بتوطي صوتك كده ليه مدام قاعد لوحدك خليه ينزل 


الاول وبعدين نحكي برحتنا ونشوف هتطلقني ازاي 


ياسر ..أطلق اي يا مهبوشه انتي ومين ده الي ينزل 


_ لبوتك الي عندك دي 😂😂 متتصلش بيا تاني غير لما 


ينزل سلام يا نطع


قفلت السكة معه وفتحت الابلكيشن بسرعة ودخلت لقيته 


في الصالة مع صاحبه ده قاله في اي حد جاي 


قاله مراتي عرفت منين انك هنا واي الكلام الي بتقوله ده 


قاله كلام أي قاله مش مهم كلام اي المهم يلا انزل لتيجي


وتطب علينا قاله اي ياعم احنا وجدنا مع بعض عادي هو انت 


شاقط وحده اتنين صحاب وسهرانين مع بعض عادي كبر 


دماغك ياعم وفكك من اي هبل قاله اكيد جارتنا بنت الكلب 


هي الي نقلتلها الكلام ايوا بس عرفت منين انك .....


قاله بخضه اني اي ما تقول 


قاله وهو متعصب ع الاخر ..مفيش حاجه أنا عايزك تنزل 


علشان الحق الم الحاجه وأأمن نفسي 


شيفاهم الاتنين وهما بيلفو حوالين نفسهم وفتح الباب ونزله 


وقعد يلم في الصالة وشغل المكنسة وروقها وعدل كل حاجه 


ودخل أوضة النوم عدل الملاية معرفش اخد الاندر بتاعي 


ودخل بيه الحمام ليه بعد كده مسك الموبيل وكلمني فضلت 


اكنسل عليه علشان احرق دمه شوية وفي الاخر رديت عليه


ياسر..أنا لو الوقت بدري ومعنديش شغل الصبح كنت جتلك دلوقتي ع وساخة كلامك دي


_ انت لسه شوفت وساخة لو راجل تعالي علشان اخلي 


فضحتك ع العلن والكل يعرف جوزي ابو عيالي حقيقته اي 


ياسر ..يابنتي متعصبنيش في ايه مالك واي الي بتقوليه ده


_ انت الي اهدا كده وروق ومتخلنيش اعلي صوتي  لو خايف من الفضايح


ياسر ..فضايح دي الي اخاف منها 


_طب لما انت شاطر في ترويق وتنضيف البيت كده وسريع 


ماشاء الله مكنتش بتساعدني ليه 


ياسر ...انتي بتقولي اي يادعاء 


_ لا وكمان طلعت حبييب كمان ورومانسي بس ياخساره مع 


الرجالة بس 🥺كده برضو يا ياسر 


ياسر ..انتي عايزه تخرجيني عن شعوري ليه يا كلبة انتي ما تقولي الي عندك واخلصي


_ لا كلبتك الي لسه نازل الي كان بيرقصلك ولابس قميص 


نوم حريمي وباروكه هفضحو هو كمان علشان يبقا عبره لغيره 


اكيد أهله وكل الناس الي تعرفه مخدوعين فيه ذيك كده يا خ


ياسر ........................... أنا مش فاهم حاجه 


_ هفهمك بس الاول قولي الاندر بتاعي فين مخبيه ولا رميته 


من شباك الحمام ولا حطيته في القاعدة وشغلت السيفون 


عليه ..خد بالك ده مش اول واحد يضيع 


ياسر ..اندر اي يا دعاء ..في اي بالظبط وانتي بتعملي كده ليه وعايزة أي دلوقتي 


_ أنا عارفه اني انت متوتر وقلقان وميت في جلدك وهتموت وتعرف أنا عرفت كل ده ازاي صح 


ياسر ..عرفتي اي يابنتي أنا لوحدي اقسم بالله ومش معايا حد ومش فاهم انتي بتتكلمي عن اي بالظبط 


_انت في الصالة مش كده 


ياسر ..اه طب شفت البرواز الي متعلق هتلاقي جنبه ابليك الي كنت بتحايل عليك تغير اللمبه المحروقة الي فيه عارفه 


 ياسر ..اه عارفه ماله


_شوف كده اللمبة الي ركبه فيه 


 ياسر ..مالها يعني عايزة ايه يا دعاء أنا دمي نشف واعصاب كلها سايبه 


_دي مش للمبه دي كاميرا مراقبة وكل الي حصل ده اتسجل 


صوت وصوره يا فنان لو تحب نذيع قول ذيع وانا هذيع ع طول


ياسر ..يابنت الكلب بتسجليلي وبتخونيني وبتستغلي ثقتي فيكي 


_ بنت كلب بتشتمني يامهزق ع العموم حمايا راجل محترم  


وأخواتك الرجالة كمان 


وانا عارفه أنهم لما يشوفوا الفيديوهات دي هيجبولي حقي. حق عيالي 🥺 يلا سلام يامهزق


ياسر ..انتي اتجننتي فيديوهات اي الي يشفوها يا دعاء بطلي بقا وساخه وقلة ادب واعقلي 


_ اعقل اكتر من كده يابني احمد ربنا اني لحد دلوقتي أنا 


سيباك عايش اصلا كتير كان بيجي في بالي اقتلك وبمسك 


نفسي والي بيحوشني ويخليني أتراجع عيالك ابوهم الشاذ 


الوسخ بتاع الرجالة المنسون هيتقتل وأمهم هتتحبس 


وهيتبهدلو والعار هيفضل ملازمهم زاي خيالهم طول عمرهم 


ياسر ..ده انا شكلي الي هقتلك لو حد شاف الفيديوهات دي او حكيتي بس لحد حاجه 


_ الاول قبل ما اعرف انك خ كنت بخاف منك وكنت ممكن 


أصدق حوار انك تقتلني ده إنما دلوقتي بلح اونطه انت جبان 


ومش راجل اصلا علشان اخاف منك ولا اعمل حساب لكلامك


ياسر ..دعاء تعالي حبيبتي ارجعي بيتك ونتفاهم واوعدك اني اصلح كل ده ونبدأ صفحه جديدة 


_ لا جديدة ولا قديمة خلاص خلصت أنا المكان ده مش هرجعه تاني خلاص مش مكسوف من نفسك انك تخلي راجل ينام معاك ع سريري وفي أوضة نومي اتفووو عليك 


ياسر ..ياحبيبتي انتي فاهمه غلط صدقيني ده واحد اصلا مريض وفضل يغريني اني انام معه وانا. قولت اجرب مش اكتر 

عارف اني ضعفت والشيطان غواني ومشيت وراه بس يادعاء سمحيني 


_ تجرب اي يا خرم ده انت البتاعة بتعتك دي أوسع مني يالي كنت بتعايرني اني ولددت طبيعي وقال اي مش بتتبسط

😂😂


ياسر ..الكلام ده هيزعلنا يادعاء خلينا نفتح صفحه جديدة علشان خاطر العيال 


_ ششششششش متجبش سيرة عيالك تاني ومش هخليك تشوفهم غير لما تثبتلي انك اب محترم وملتزم انت مش بتحب غير نفسك حتي لما قولت انك هتاخد العيال مكنش حب فيهم ولا انت من الابهات الي بتموت علي عيالها انت قولت كده علشان تخوفني وتكسرني وتخليني اعيش معاك غصب عني 


ياسر ..ياحبيبتي والله ضربات قلبي بتزيد والضغط عندي ارتفع أنا شكلي هموت بلله عليكي كفاية أنا مش قادر اصدق الي بسمعه ده 


_ بكره هتصدق يا ياسر عن اذنك بقا علشان عايزة انام لسه عندي مشاوير كتير الصبح باي


ياسر ..استني استني اي يادعاء هتسبيني وانا في الحالة دي بقولك قلي والضغط عندي مرتفع 


_ اه يابطه سيبك بقا من شغل الافلام ده الي كنت باكل منه زمان..أن شاء الله تولع بجاز وسخ يا ياسر أنا لو شفتك مرمي تحت قطر ومقطعك مليون حته مش هتصعب عليا 


ياسر ..جبتي قسوة القلب دي منين 


_ منك هيكون منين ما انت مجربتش انك تبقي ماشي بمايرضي الله وبتتقي ربنا في حد ومحافظ عليه وهو بيخدعك وبيغشك وبيضحك عليك ومش بس كده بيهملك وانت اخر اهتماماته وبيموتك بالبطئ وهو عايش حياته ومرتاح ومستمتع كمان 


ياسر ..خلاص بقا بلله عليكي علشان خاطر ياسين ابننا 


_ قولتلك يا خ متجبش اسماء ولادي ولا سيرتهم ع لسانك النجس ده انت فاهم 


ياسر ..طب يادعاء قسما بربي لو حد عرف حاجه او لسانك نطق حرف ل ازعلك ع نفسك وع عيالك دول سلام 


_ ك**ك  يلا يا خ 


قفل وكسر الكاميرا الي كانت في الصالة ولقيته دخل أوضة 


النوم بيبص في المرايا وشايفه دموعه مغرقه وشه وعمال 


يقول هقتلك يابنت الكلب هموتك وقام جايب ازازة بريفوم 


وضربها في المرايا كسرها وعمال يكسر الحاجات بتاعتي الي 


ع التسريحه وخارب الدنيا ويرمي الهدوم من الدولاب ع 

الأرض وهااايج كلمته رد قولتله

 


 قولتله تخيل كل الي بتعمله ده وانا لسه اصلا معرفتش حد 


امال يابني لما اهلك يعرفو ويشوفو هتعمل اي اهدا ياياسر 


متعملش في نفسك كده 


ياسر ..انتي يابنت الوسخه عايزة مني اي الطلاق هيريحك 


يعني وانك تخدي عيالي في ستين الف داهية انتي وهما 


سيبني في حالي بقا 


_ هو انت فاكر أنا مكنتش اقدر اعمل ذيك واخونك واجيب 


رجالة وانيمهم ع السرير الي كنت بتجيب الرجالة ياشاذ ياحقير ..بس انا اهلي ربوني احسن تربية و بعمل حساب 


لتربيتهم كويس اوي انت خايف من حتة كاميرا طب ما مش 


خايف من ربنا الي خلق الي اخترع الكاميرا ..الي شايفك 


ومطلع عليك وهيحاسبك علي كل الي عملته ده ..طب 


مخفتش يجيلك مرض من القرف ده وتعديني 


ياسر...حبيبتي أنا آسف وحقك عليا لو عايزة اشتري شقة غير 


دي ونبعد خالص ع المنطقة هنا موافق كل الي هتقولي عليه 


موافق عليه من قبل ما اعرفه بس متسبنيش 


_ بص ياياسر انت نفسك مش عارف انت عايز اي ومتوتر 


واعصابك تعبانه اقعد كده واركز وركز وتدارك الموقف وكلمني 


وانا مش عايزة غير انك تطلقني وتجبلي شقة وتصرف علي 


عيالك زاي ما كانو في بيتك بلظبط من غير محاكم ولا بهدلة 


وخد بالك لو وحده غيري كانت فضاحتك واخدت منك الي 


وراك والي قدامك فكر ورد عليا 


قفلت معه والصبح رحت قبلت ايمان في مكتبها وقعدت 


تحكي معايا اني مظلموش لأنها مش بتحب تمشي في خراب 


ولا تفتري ولا تظلم حد كفايا نفقة الولاد والشقة الي 


هيجبهالك وتخدي كل حقوقك منه وخلاص يا دعاء ظبطي 


معه الدنيا وانا هكتبلك إقرار وتخليه يمضي ويبصم عليه 


والشهود كمان يمضو قدامك 


كلمني قالي انت آسف وحقك عليا وفضل يبكي قولتله


صدقني ملوش لازمه وانا مش هقبل اسف منك وانا خلاص 


فوضت امري لله هو يعوضني بقا عن كل القزارة الي شفتها 


منك  المهم هتعمل ايه قالي يعني مفيش امل نرجع يا دعاء 


قولتله خلاص يا ياسر


 هااا اخلص قالي شوفي الي انتي عايزاه وانا هعملهولك 


قولتله أنا مضمنكش ولا عمري هثق فيك الفيديوهات دي 


هتفضل معايا اي غدر منك او حورات وديني وما اعبد مش 


هخلي حد في عيالتك غير لما اخليه يشوف الفيديو هتجبلي 


شقة حق انتفاع لحد ما عيالك يكبرو ويتجوزو وتديني كل 


حاجتي وتبعت كل شهر 3000جنيه لعيالك مش ليا أنا هعرف 


اشتغل واصرف ع نفسي 


فعلا عملي كل ده ..وكتير من أهله حاولو يسالوني اي سبب 


الطلاق وأنهم حاسين اني في حاجه غريبة وانا مقولتش لحد 


ولا  حسست حد بحاجه وكنت بحترمه جدا جدا ادمهم وهو كان عارف كده كويس 


واصلا  حتي لو مكنش جبلي الشقة ولا صرف ع عياله 


وطلقني  عمري كنت هقول  وافضح سره 


علشان لو فضحته ابقي فضحت عيالي وكمان هيسقط من 


نظرهم وهيتعيرو بيه طول عمرهم .


.انتهت 



 

تعليقات

التنقل السريع